Bij Hotel Panchavati Yatri kun je uitkijken naar faciliteiten zoals een terras, een stomerij/wasserijservice en een bar. Blijf verbonden dankzij gratis wifi op de kamer en profiteer van voorzieningen zoals een fitnesscentrum en een restaurant.
Overige voordelen zijn o.a.:
Gratis plaatsen voor zelf parkeren en plaatsen voor valetparkeren
Een 24-uurs receptie, vergaderruimtes en een kluis bij de receptie
Kamervoorzieningen
Alle 54 kamers beschikken over voorzieningen zoals gratis wifi.
Extra gemakken in alle kamers zijn o.a.:
Badkamers met douches en gratis toiletartikelen
Flatscreentelevisies met satellietzenders
Plafondventilatoren en dagelijkse schoonmaakservice
Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi
Parkeren en vervoer
Gratis zelf parkeren ter plaatse
Gratis valetparkeren ter plaatse
Eten en drinken
Een bar/lounge
Een restaurant
Dingen om te doen
Sportschool
Gezinsvriendelijk
Wasserij
Voorzieningen
24-uursreceptie
Kluisje bij de receptie
Wasserij
Gastendiensten
Schoonmaakservice (dagelijks)
Stomerij-/wasserijservice
Zakelijke diensten
Vergaderruimte
Buiten
Terras
Kamervoorzieningen
Badkamer
Douche
Gratis toiletartikelen
Privébadkamer
Entertainment
Flatscreen-tv met satellietzenders
Eten en drinken
Beperkte roomservice
Meer
Plafondventilator
Beleid
Inchecken
Inchecken vanaf 12.00 uur
Minimale leeftijd om in te checken: 18
Uitchecken
Uitchecken voor 12.00 uur
Speciale incheckinstructies
Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.
Toegang tot accommodatie
De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen
Huisdieren
Geen huisdieren toegestaan
Kinderen en extra bedden
Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.
Betalingsmethoden
Belangrijke informatie
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Panchavati Yatri
Hotel Panchavati Yatri Hotel
Hotel Panchavati Yatri Nashik
Hotel Panchavati Yatri Hotel Nashik
Veelgestelde vragen
Zijn huisdieren welkom bij Hotel Panchavati Yatri?
Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.
Wat kost het om bij Hotel Panchavati Yatri te parkeren?
Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen en valetparkeerservice.
Hoe laat kan ik inchecken bij Hotel Panchavati Yatri?
Je kunt vanaf 12.00 uur inchecken.
Tot hoe laat kan ik bij Hotel Panchavati Yatri uitchecken?
Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken.
Waar ligt Hotel Panchavati Yatri?
Dit hotel ligt in Panchavati, binnen 10 minuten lopen van Siddheshwar Temple en Swami Samarth Ashram. Ook Ram Kund en Ram Lakshman Tirtha liggen binnen 15 minuten lopen.
Beoordelingen over Hotel Panchavati Yatri
Beoordelingen
6,0
Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 1 van 8 beoordelingen
10 - Uitstekend
1
Gastenscore: 8 - Goed. 3 van 8 beoordelingen
8 - Goed
3
Gastenscore: 6 - Redelijk. 1 van 8 beoordelingen
6 - Redelijk
1
Gastenscore: 4 - Matig. 1 van 8 beoordelingen
4 - Matig
1
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 8 beoordelingen
2 - Ontzettend slecht
2
8,4/10
Netheid
8,0/10
Personeel en service
6,0/10
Voorzieningen
8,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
2,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
4/10 – Matig
Sushrut
17 apr 2025
Negatief: Voorzieningen
The staff is extremely rude. Behavior of entire staff is extremely hostile and unprofessional. Bathroom is full of black mold. The restaurant smells extremely bad and seems unhygienic too.
Sushrut
4 nachten verbleven in april 2025
6/10 – Redelijk
Shalaka, San Diego
14 feb 2025
Shalaka
3 nachten verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie en kleine kinderen
27 mei 2019
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Location of the hotel is very good. Breakfast is very poor.
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in mei 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
17 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in mei 2019
8/10 – Goed
Akeal
26 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good Renovated. Neat and tidy. Good service. Centrally located. Good parking facility. Driver accomodation at reasonable rate. Breakfast average. Ambience and quality of food and service require proper updation.
Akeal
1 nacht verbleven in april 2019
8/10 – Goed
S P
8 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
S P
1 nacht verbleven in april 2019
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
22 aug 2018
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in augustus 2018
2/10 – Ontzettend slecht
Nagbhushan
11 dec 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotels.com's service is worst.
Hotel is good & that is the reason I booked. To my surprise on reaching Hotel they stated that there is no intimation with hotel. Fortunately room was available &could stay in this hotel. I have expected such miscommunication on part of hotels.com.