Voorkant van accommodatie

Beoordelingen van Le Beau Séjour

3 out of 5
Le Beau Séjour
Rue De Masbourg 30, Nassogne

Beoordelingen

9,0

Fantastisch

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 25 van 49 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 22 van 49 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 1 van 49 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 1 van 49 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 0 van 49 beoordelingen" "

9,0/10

Netheid

9,4/10

Personeel en service

8,6/10

Voorzieningen

8,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

10/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

André

1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Marc

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Een perfecte plek om heerlijk te slapen en supergoed te eten. Gezelligheid, prachtige tuin voor aperitief en ook ontbijt. Goede sfeer. Fijn en heel vriendelijk personeel. Motoren mochten voor de deur geparkeerd worden, aparte parkeerplaats voor auto’s. Diner is uitmuntend en ghele goede wijnkaart. Kortom… wij hebben meer dan genoten!!
1 nacht verbleven in augustus 2023

6/10 – Redelijk

Elsie

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ontbijt pas vanaf 08.30 is het enigste min punt, daarnaast is dit een aanrader
3 nachten verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Roald

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Everything very well taken care of. Enough parking space, excellent room, good breakfast, helpful personell, lovely swimming pool. No complaints.
1 nacht verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Alphons

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in augustus 2020

10/10 – Uitstekend

Stefanie, aalst

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gezellig , typisch Ardeens hotel. Superlekker eten.
2 nachten verbleven in juli 2020

10/10 – Uitstekend

Christiane

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Was zálig genieten in 🔝restaurant en mooie tuin 🍹😎
Eenvoudige comfortroom gekozen voor n correcte prijs/kwaliteit. Uitbaatster is vriendelijk. Ontbijtbuffet In de oranjerie of tuin was super goed aangepast aan de coronaregels met apart verpakte vleeswaren onder plastiekfolie op kleine bordjes geserveerd. Chapeau vr de mevrouw van dienst, die ons elke ochtend bediende. 👏. Wij kozen dit hotel omwille v de lekkere keuken. Gault Millautkwotering 14/20. Best op voorhand reserveren! Idem vr Le Barathym (restau v dezelfde eigenaars). Vanuit Nassogne vertrekken heel wat bewegwijzerde wandelwegen. Stafkaart te bekomen in t bureau v toerisme op 200m v t hotel.
Lekkere lamskortelletjes
Beste dessert ooit
Uitzicht vanuit kamer 25
Le Beau Séjour
3 nachten verbleven in juni 2020

8/10 – Goed

Marina

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zeer aangenaam
1 nacht verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Restaurant is top. Lekker gegeten en niet duur. W
1 nacht verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met huisdieren, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
vriendelijke opvang hond. Mocht overal bij: in de eetruimte, bar, ontbijt
2 nachten verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

Hugo

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Top locatie!
Aangenaam verblijf!Vriendelijke ontvangst,een pluspunt sommige personeelsleden spraken Nederlands! Het ontbijtbuffet was top!
1 nacht verbleven in april 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het was heel goed eten. Uniek is toch de goede, snelle bediening. De badkamer vond ik wel heel klein en de lavabo was verstopt.
2 nachten verbleven in februari 2019

10/10 – Uitstekend

Francis

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuk hotel en een fantastische verfijnde keuken.
2 nachten verbleven in september 2018

8/10 – Goed

gustaaf

Gezinsvriendelijk
Is goed hotel rustig stil
2 nachten verbleven in september 2018

10/10 – Uitstekend

Conny

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Verrukkelijke Kreeft gegeten
Zeer goed hotel, fantastisch gegeten! De kamers zijn gewoon maar zeer netjes en alles wat je nodig hebt. De producten van (ik kan er niet meer opkomen) zijn fantastisch. We gaan er in de winter terug
2 nachten verbleven in augustus 2018

8/10 – Goed

Rebecca, Gent

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Rustig gelegen
Het hotel ligt in een rustig dorpje. 's Ochtends word je wakker met de fontein op de achtergrond, zalig! Je kan zowel binnen als buiten genieten van een uitgebreid ontbijt. Je kan overdag genieten van de rust in één van de bankjes in de tuin of een drankje nuttigen. Er zijn tal van mogelijkheden om te doen in Nassogne. Je hebt er heerlijke wandelroutes die je leiden naar mooie vergezichten. Na een pittige wandeling heb je de mogelijkheid om te genieten van het mooie binnenzwembad. Het is echt de moeite waard.
2 nachten verbleven in juli 2018

10/10 – Uitstekend

dominique, harelbeke

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Weekend weg
Hotel is echt een topper,fantastisch op elk vlak. Echt een aanrader.wij komen zeker terug!
1 nacht verbleven in juni 2018

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Na jaren terug
Wij hebben jaren terug enkele malen een gastronomisch weekend gedaan in hotel Beau Sejour en vonden het tijd om dit opnieuw te doen. Nu hadden we gekozen voor kamer met ontbijt met het idee om ons 's avonds te laten verwennen van hun heerlijke keuken. Blijkt dat ze na al die tijd 2 bijgebouwen vol met kamers gezet hebben, Bij het inchecken aan de balie vooraan in het hotel was de enige uitleg : hier de sleutel van uw kamer en het restaurant is volzet. Heel onvriendelijk. De kamers in het achtergebouw zijn modern en heel proper maar het is net of je buurman bij jouw in de badkamer staat. Enorm veel lawaaihinder. Uitgebreid ontbijt. Besluit : onze nostalgie is vervlogen met de tijd en we komen hier niet meer terug.
1 nacht verbleven in maart 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Charmant gastronomisch verblijf voor wandelaars.
Goede ligging voor wandelaars (bosrijke landelijke omgeving) Zeer goede maar prijzige keuken .Vriendelijk personeel dat wel de neiging heeft om de prijs op te drijven met vb aperitief , koffie e.d.Klein dorp niet veel te beleven wel een typische Ardense beenhouwerij ,bakkerij en een SPAR.

8/10 – Goed

Fred en Diana, Hoofddorp

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooie locatie, eten wel een beetje prijzig.
Het hotel is prima in verhouding tot de prijs. Wij hadden kamer 16 net boven het zwembad op de 1e etage. De warmte van het zwembad trekt door naar boven, waardoor het wel iets te warm op de kamer was. Het zwembad was lekker fris, maar heerlijk om even in te zwemmen. Alleen konden we het licht niet vinden, dus de buitendeur in de kantelstand gezet. We dachten dat de sauna er ook bij hoorde, maar die moet je voor 10 euro per uur reserveren. We hebben op aanraden van andere recensies ook in het hotel gegeten. Wij vonden het behoorlijk prijzig. Een voorgerecht voor tussen de 24 en 32 euro, hoofdgerecht, biefstukje 32 euro, een klein flesje water 4 euro een kop koffie 6 euro. Maar, moet gezegd, wel lekker gegeten. Weinig te doen in de buurt, het is maar een dorp, maar wij kwamen van de grotten van Han.

10/10 – Uitstekend

magali

1 nacht verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

Valerie

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2022

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in september 2020

8/10 – Goed

Guillaume, Peruwelz

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Jolie surprise, le cadre est très agréable. La terrasse, et le petit déjeuner au top. Le personnel au petits soins. Qq dysfonctionnements des équipements (lumières) et une télé hors d'age (mais on était pas la pour ca).
1 nacht verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Hrvoje

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nema air condition, u sobi je bilo vruće, čudan miris u sobi i hodniku ispred sobe. Doručak izvrstan za svaku pohvalu.
2 nachten verbleven in juni 2019

10/10 – Uitstekend

jean

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
tres bon. on va revenir dans l' hotel.
tres bon hotel, restaurant excellent, petit dejeuner excellent.
2 nachten verbleven in mei 2019

10/10 – Uitstekend

Guy

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in april 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Wir waren geschäftlich in der Gegend, haben abends ganz gut im Restaurant gegessen und sind danach zu Bett gegangen. Das Zimmer war mit jedem Komfort ausgestattet. An nächsten Morgen gab es ein reichliches Frühstück von exzellenter Qualität, sogar mit Champagner. Spa konnten wir wegen Zeitmangel nicht ausprobieren. Alles lobenswert.
1 nacht verbleven in december 2018

8/10 – Goed

Gerald, Essex, UK

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Second time we've stayed here. Got a room upgrade - it had a roof terrace overlooking the garden. The weather was unseasonally warm so we made full use of it. We didn't eat here but in "Le Barathym", just down the road and also owned by them. The breakfast is included and boasts a very wide selection - Salami, pate, ham, cheeses, smoked salmon, breads cereals, etc. Everything but the "Full English". Only complaint is that the coffee in the room was not replenished after the first night. If this was intentional, it's a bit mean!
3 nachten verbleven in oktober 2018

10/10 – Uitstekend

Alan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Really nice independent hotel.
Really nice independent hotel. Very nicely renovated building done to a high standard. The restaurant is supposed to be excellent, but unfortunately was fully booked so we didn't get chance to try it. Good breakfast though.
1 nacht verbleven in augustus 2018

10/10 – Uitstekend

Annie, Saint Ghislain

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Weekend
Un véritable havre de paix. Séjour très agréable. Chambres spacieuses Magnifique jardin propice au repos et à la lecture.
2 nachten verbleven in juli 2018

8/10 – Goed

Brigitte

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Satisfaction globale
1 nacht verbleven in juni 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel de qualité
Tres bon hotel , super personnel , le repas gastronomique est a tomber, juste l'espace piscine (surtout le vestiaire ) a refaire, cest troo vetuste et pensez a mettre des seches cheveux au vestiaire pour pas sortir la tete mouillée.
1 nacht verbleven in mei 2018

8/10 – Goed

Justine

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Séjour d’une nuit
Séjour de une nuit lors d’un week end en couple dans les Ardennes. Le bâtiment d’accueil et du restaurant sont très bien rénovés et chaleureux. Par contre, le bâtiment avec les chambres est très vieillot et les couloirs demanderaient à être rénovés (les tapis changés notamment). Les chambres sont jolies et propres largement suffisant pour une nuit. Par contre, elles sont très mal insonorisées, on entend constamment l’echo de la piscine et s’il y a des enfants ont les entends crier. La salle de petit déjeuner est dans une véranda ce qui est assez agréable le matin. Le buffet est très bien achalandé et de bonne qualité. Bon rapport qualité prix mais quelques points à améliorer.
1 nacht verbleven in mei 2018

8/10 – Goed

Francis

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2017

10/10 – Uitstekend

sarah, BEAUCAIRE

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Très bel hotel, personnel accueillant.
J’étais en Belgique pour affaire et j'ai séjourné dans cet hotel. Les bâtiments sont sublimes, parfaitement bien entretenu et en pleine campagne. Le restaurant gastronomique de l'hotel est délicieux, et pourtant nous sommes très exigeant car habitués à ce genre de restaurants. Nous avons également testé le second restaurant de l'hotel, plus bistro chic qui était également à la hauteur de nos attentes. Nous reviendrons en Belgique l'an prochain et réserverons assurément cet hotel.

10/10 – Uitstekend

Sonja

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Très bon restaurant gastronomique. Très joli bar, renouvelé.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
tres bien
Hotel calme et agréable, personnel gentil.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
En pärla.
Väldigt fint hotell i ett otroligt vackert område. Restaurangen är väldigt populär så det rekommenderas att boka bord i tid.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, comfort kamer
Plaisant hotel
Une chambre calme et bien équipée . Une très bonne literie . Malheureusement la 2 ieme nuit à partir de 4hs du matin les tuyauteries de la piscine se sont mises à hurler comme une alarme incendie et ce 5 fois jusqu'à 8 hs du matin . Impossible de dormir . Le petit déjeuner copieux par ailleurs est servi tardivement de 8h30 à 10hs . Pas d'aménagement possible

8/10 – Goed

françois

Positief: Personeel en service
beau cadre, mais chambre basique dans une annexe (ancienne grange réhabilitée ??) Sur place chambre de catégories supérieures. Qualité standard pour le prix. Nous n'avons pas testé la piscine. Restaurant haut de gamme. Personnel sympathique. Bon petit déjeuner mais un peu à l'étroit.

8/10 – Goed

Jeanine, Belgiue

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Très bel hotel. 2 bémols; le sauna,hammam était en travaux et le prix élever.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
AAA
Excellent service, par des professionnels très consciencieux. Chambres impeccables. Restaurant gastronomique aux prix raisonnables. Petit déjeuner au choix très varié.

8/10 – Goed

Eros, Rixensart(Belgique)

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
hotel Beau Séjour Belgique(Nassogne)
Excellent accueuil , patrons et personnel prévenant. Les chambres confortables,beau cadre et calme.Nous avons passé un très bon week-end.Pas d'appréciations sur la partie resto car complet (dommages,le menu de chasse semblait très alléchant) Agréable petit déjeuner dans la véranda (Beau buffet copieu et frais) A recommander ; très bon rapport qualité/pris