Exterieur

Beoordelingen van Marissal by Dorobe Hotels

2 out of 5
Marissal by Dorobe Hotels
Plaza Balcón de Europa 3, Nerja, Málaga

Beoordelingen

8,8

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 79 van 145 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 50 van 145 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 10 van 145 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 2 van 145 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 4 van 145 beoordelingen" "

9,2/10

Netheid

8,8/10

Personeel en service

8,4/10

Voorzieningen

8,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Kirsi

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent location by the Balcony de Europa. Good value for money and attentive and friendly staff

8/10 – Goed

Veronica

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent location. Friendly and helpful staff
2 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

John

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice hotel, comfortable room, friendly staff.
7 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Recepción Marissal by Dorobe hotels op 27 apr 2024
Dear JohnThank you for trusting Hostal Marissal by Dorobe.Thank you for your review. Kind regards

8/10 – Goed

Helena

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Check in was smooth and easy, room was big and comfortable. Location great. Staff very friendly. Rooms were not sound proof at all as we could hear our neighbours arguing all night. Over all good value for money, would recommend!
4 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Recepción Marissal by Dorobe hotels op 23 apr 2024
Thank you Helena for your review.We hope to see you soon.Kind regardsHostal Marissal by Dorobe

10/10 – Uitstekend

Malourdes

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Location of the hotel is in the middle of Balcon de Europa, best place in Nerja. The price I paid was excellent. The staff regularly clean the room. The place is not modern but clean.
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Marissal by Dorobe op 14 apr 2024
Dear Lourdes:Thank you so much for writing us this review. We are happy to know you enjoyed during your accommodation with us in Marissal.We are looking forward to welcome you again.Best wishes

10/10 – Uitstekend

Gary Paul

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location and value. Right in the centre, everywhere is walkable. Hotel is clean, tidy and great staff.
Reactie van Departamento de Recepción op 24 mrt 2024
Thank you so much for your review Gary Paul. It's a pleasure for us to know you really enjoyed your accommodation in Hostal Marissal. We hope to welcome you soon.Best wishes

10/10 – Uitstekend

Laszlo

Reisde met partner
Shower needs a slip Matt, new shower hose, a cleaner shower curtain. Otherwise a very lovely location and property.
3 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Recepción Marissal by Dorobe hotels op 18 feb 2024
Thank you very much for your opinion. Without a doubt, it helps us to improve.We hope to welcome you again soon.Best regards

8/10 – Goed

Dilip

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location. Great price. Clean rooms.
4 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Recepción Marissal by Dorobe hotels op 9 feb 2024
Thank you so much for writing us a review, we really appreciate it and we are very happy to know you had a satisfactory stay with us in Hostal Marissal Dorobe.We hope to welcome you soon.Regards,

10/10 – Uitstekend

Valentina

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
El sitio es precioso.En el corazon del pueblo.en la misma plaza valcon de Europa. El hotel muy limpio,silencioso. Muy buen personal.Hemos llegado muy tarde y encontramos toda informacion sobre como coger las llaves,etc. Nos quedamos muy contentos y vamos a recomendar a nuestros amigos.Gracias.
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Departamento de Recepción op 28 jan 2024
Muchas gracias por su reseñan, Valentina. Estamos muy contentos de saber qué ha tenido una experiencia satisfactoria en Hostal Marissal, siempre intentamos dar lo mejor de nosotros para qué nuestros clientes disfruten de su estancia con nosotros. Esperamos volver a verla pronto.Saludos

10/10 – Uitstekend

Patricia

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Recepción Marissal by Dorobe hotels op 16 jan 2024
Querida Patricia,Muchas gracias por su puntuación. Nos anima mucho a querer seguir mejorando.Esperamos verla pronto de nuevo.Saludos,

8/10 – Goed

Ahmed

7 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Departamento de Recepción op 31 dec 2023
Estimado Ahmed, Muchas gracias por su puntuación. Nos alegra saber que ha tenido una satisfactoria estancia en Hostal Marissal.Esperamos volver a verle pronto.Saludos,

10/10 – Uitstekend

Ulf

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Departamento de Recepción op 22 dec 2023
Muchas gracias por su puntuación. Nos alegra saber que hemos cumplido con sus expectativas y que ha disfrutado de su estancia en Hostal Marissal by Dorobe.

8/10 – Goed

Thomas

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Clean room with a great shower ensuite. Entry by swipe is good. All staff friendly and helpful. Some facilities limited owing to time of year. Wonderful location on the Balcon de Europa with one beach very close by for swimming. Excellent location also for eateries.... again friendly service, used to visitors. I requested an extra pillow and kettle... Voila! No sooner requested than appeared. I really do recommend this value for money hotel.
3 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Nadia - Reception Marissal by Dorobe Hotels op 26 nov 2023
Dear Mr. and Mrs. Carson,We greatly appreciate your words.Thank you for valuing our work in such a positive way.Also, thank you for taking part of your time to write us a review, which helps us so much to improve and grow.Best wishes,

10/10 – Uitstekend

Lisa

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Departamento de Recepción op 30 okt 2023
Muchas gracias por tomar su tiempo en puntuarnos, Lisa.Estaremos encantadas de recibirla de nuevo en Hostal Marissal.

6/10 – Redelijk

Lars

2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Departamento de Recepción op 26 okt 2023
Muchas gracias por su tomar su tiempo para puntuarnos. Esperamos volver a verle pronto.

6/10 – Redelijk

Linnea

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Smutsigt men centralt
Man blev svart om fötterna av att gå på golvet. Tandkrämsrester i handfatet. Inte speciellt rent
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Nadia - Recepción op 15 okt 2023
Dear Linnea,We greatly appreciate the time spent in sending us your comments after your recent stay at Hostal Marissal.We are deeply sorry for not having offered you a service up to your expectations. Your opinions have been taken into account, with the aim of be able to take the relevant corrective measures.Receive our most cordial and affectionate greetings,

10/10 – Uitstekend

Courtney

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
-
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Nadia - Recepción op 15 okt 2023
Estimado/a Courtney,Gracias por su valoración. Deseamos verla de vuelta en Hostal MarissalReciba un cordial saludo de parte de todo el equipo.

8/10 – Goed

Michelle

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Excellent location , waking distance from lovely beaches and ample restaurants and bars. Staff were extremely helpful with arranging transfers and offering directions. Breakfast was average and it was a case of if your'e not down early everything is gone, however the waiters do try and accommodate your needs were possible. Rooms were clean and changed daily if requested.
5 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Nadia - Recepción op 12 okt 2023
Dear Michelle,Every day we make an effort to look at each and every detail with thein order to offer an unforgettable experience to our clients.The entire Hostal Marissal team thanks you for the time spent onShare your experience with this community of users.We look forward to seeing you soon! A cordial greeting,

10/10 – Uitstekend

Chase

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Nadia - Recepción op 8 okt 2023
Muchas gracias por su puntuación Juanita.Agradecemos enormemente el tiempo tomado en puntuarnos y su valoración.Esperamos verle de nuevo muy muy pronto en Hostal Marissal.

10/10 – Uitstekend

Colin

Positief: Netheid, personeel en service
4 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Departamento de Recepción op 6 okt 2023
Estimado Colin,Gracias por su valoración. Deseamos verla de vuelta en Hostal Marissal.Reciba un cordial saludo de parte de todo el equipo.Nadia

8/10 – Goed

Tone

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Bra beliggenhet. Enkelt og greit hotell med gode senger.
4 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Nadia op 26 sep 2023
Thank you very much for your review. We will be happy to welcome you again at another time.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Departamento de Recepción op 30 sep 2023
Thanks for your rating. We hope you come back soon.

8/10 – Goed

Michael

Reisde met een groep, Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen
This Hotel is between the Church and the Balcon. While the hotel is basic it is such ideally situated that you are right on top of all the amenities such as bars,restaurants and shops. The balcony opened up on the square so we were able to watch the religious processions and weddings. The Hotel is very clean and the shower was good. Breakfast was basic and adequate if a little limited in choice. All in all a nice lttle Hotel.
7 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Departamento de Recepción op 30 sep 2023
Thank you for your time writing us a review. We greatly appreciate your words. We are very happy to know that you enjoyed a pleasant stay at Hostal Marissal.

8/10 – Goed

Amy

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
I enjoyed my stay. I had a room with a water view. It was close by the ocean and many great restaurants.
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Departamento de Recepción op 30 sep 2023
Thank you for your time writing us a review. We greatly appreciate your words. We are very happy to know that you enjoyed a pleasant stay at Hostal Marissal.

10/10 – Uitstekend

Jorge Andrés Aguilar

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Todo excelente
3 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Departamento de Recepción op 30 sep 2023
Muchas gracias por su comentario y puntuación. Le agradecemos enormemente el tiempo que se ha tomado en escribirnos una reseña, para nosotros es mucho. Nos alegramos que pasase una agradable estancia alojado en Hostal Marissal. Esperamos volver a verle pronto.

8/10 – Goed

Stephanie Margarete, Mülheim an der Ruhr

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gutes Hotel für einen guten Preis. Zimmer sind gut und sauber. Die Lage ist hervorragend. Das Frühstück könnte etwas umfangreicher sein, aber grundsätzlich ist alles da. Ich würde es wieder buchen.
4 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Departamento de Recepción op 30 sep 2023
Thank you for your time writing us a review. We greatly appreciate your words. We are very happy to know that you enjoyed a pleasant stay at Hostal Marissal.

2/10 – Ontzettend slecht

Pierre

1 nacht verbleven in juli 2023

6/10 – Redelijk

ALAN

Reisde met partner
Positief: Netheid
The location was excellent , right in the heart of balcon d'europe , busy and lively, the room was average but adequate , dissappointed that the room did not have at least a small fridge, some staff were pleasant and friendly , a couple were rude and ignorant, the coffee machine at breakfast was broken for a couple of days leaving staff to make the coffees behind the bar , the young lady when asked tutted and shook her head , she clearly did not want to make the coffees, when i asked for a second cup of coffee she angrily said " NO" i was astounded !!
10 nachten verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Lance

Reisde met familie
Positief: Netheid
It does not get more central in Nerja than this hotel - the location is great; on the Balcon d'europa and by a central public beach. The sound insulation was still good considering the central location in the middle of the town's hub.The rooms were comfortable. I personally found the bathrooms neglected and dirty - there was plenty of mildew which was disappointing. I also did not like the entrance of the hotel as it felt more like entering a messy bar / restaurant rather than a hotel lobby.
3 nachten verbleven in juni 2023

6/10 – Redelijk

Rebecca, Seattle

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
There for 2 days. Fine stay.
2 nachten verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
8 nachten verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Benedict

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Exactly
Great state, it was exactly what we needed exactly where we needed it and it was exactly for the right price. It was exactly.
3 nachten verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Darrell

5 nachten verbleven in april 2023

8/10 – Goed

Richard

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Liked our stay so we decided to extend the visit. This was a bit difficult to do without regular staff at the hotel and only intetnet booking. Got it figured out with an acquaintance who lives in Spain who was able to call the hostal to confirm the extension. Had to pay a bit extra to stay in the same room (due to internet bookiking issues). Super location. Hope to retun for another visit.
3 nachten verbleven in april 2023

8/10 – Goed

Tove

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

Graham

1 nacht verbleven in april 2023

8/10 – Goed

Christine

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Très bien situé, possibilité d’avoir vue sur la mer mais petit balcon. Le réceptionniste très accueillant et à l’écoute! Seul bémol apportez vos bouchons car ce n’est pas insonorisé!
1 nacht verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

Waris

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mukava pikkuhotelli
1 nacht verbleven in maart 2023

10/10 – Uitstekend

Yuleisy, Las Vegas

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Exelente servicio , limpieza y la vista espectacular desde la habitación,recomiendo el lugar .
1 nacht verbleven in maart 2023

8/10 – Goed

SARA

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Our stay was very comfortable and our room was really clean. Location excellent, we had a sea view and people watched each evening before our evening meal over the balcony de Europe 😊
5 nachten verbleven in maart 2023

8/10 – Goed

Laura

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
I liked the location! The property did not have amenities like shallow, conditioner, or lotion
1 nacht verbleven in maart 2023

10/10 – Uitstekend

Rose

1 nacht verbleven in februari 2023

10/10 – Uitstekend

Warwick

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Comfortable good -value accommodation.
Convenient location, very clean, modern secure; helpful staff on-site and online.
4 nachten verbleven in februari 2023

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in februari 2023

2/10 – Ontzettend slecht

colin

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Worst Service ever!!
I was booked to pay at the hotel. You took money before I arrived and I suffered a fee from my UK bank. No one was there to check us in. It was chaos. We were not told that the hotel was not open on 1st & 2nd January. Therefore we could not pay the balance, and you tried to use the same charge again!! We got help from Tobos Apart reception opposite but the service from your administration was the worst I have ever found. I would never stay with you again and will tell all my friends that on social media. Your failures cost me extra money. We were in a party of 24 who come to Nerja regularly and they were shocked by your poor service.
4 nachten verbleven in december 2022
Reactie van María Becerra op 13 jan 2023
Dear Colin,While we sincerely regret your disappointment with the inconvenience you experienced during your stay in Nerja, we would like to thank you for sharing your feedback as it helps us to identify areas of improvement and act immediately in order to enhance our guests' experience in the future.We are sorry to read about the inconvenience you encountered at check-in and we tried to take action by calling Toboso Apartments for assistance, as you say there was no reception on those days. As I said before, we called Toboso to help you and offer you a room for the first night of your stay, as your booking had been entered without availability. For the second night we contacted Toboso again, as we did not have an international outlet on our phone, and he gave us an error. At Toboso's reception we left your key to our sea view room. We are sorry that the tranquility that you wished to find in our establishment has been affected by some inconvenience. We always ensure that the atmosphere of the hotel is peaceful and that the entry of our customers is as agile and fast as possible. We regret, I reiterate, the event that occurred, as you were not at fault.Thank you once again for choosing us and for your constructive criticism, we hope to have the opportunity to serve you again in the future and to have the opportunity to offer you a service of 10.Best regards,Maria

2/10 – Ontzettend slecht

Julie

1 nacht verbleven in december 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Lisbeth

Reisde met familie
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
Varning!
2 gr fanns det personal! Dom kunde inte engelska! När vi kom å bad att ””checka in” förstod dom inte, undrade om vi ville ha desayono/frukost! 10 gr gick brandlarmet på 3 dagar. Hemskt att vakna till. Alla rusade ut, ingen personal fanns! Nää, bättre befintlig personal så kunde hotellet vara en pärla. Ligger perfekt på Europa balkongen.
7 nachten verbleven in december 2022

10/10 – Uitstekend

ömer

1 nacht verbleven in december 2022

10/10 – Uitstekend

Torbjørn

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Flott tostjernes hotell
7 nachten verbleven in oktober 2022
Reactie van María Becerra op 29 nov 2022
Dear customer, We appreciate this great rating. We look forward to seeing you again.Best regards. Maria

10/10 – Uitstekend

Anne

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
EXCELLENT
LOVELY LARGE ROOM. BEDS VERY COMFORTABLE. BATHROOM A BIT SMALL FOR US AS HUBBY HAS MOBILITY PROBLEMS. BUT WE MANAGED. SUPERB LOCATION AND A VERY GOOD PRICE. WOULD STAY AGAIN
8 nachten verbleven in oktober 2022
Reactie van María Becerra op 29 nov 2022
Dear customer, We appreciate this great rating. We look forward to seeing you again.Best regards. Maria