Uitzicht vanuit accommodatie

Beoordelingen van Ona Marinas de Nerja Spa Resort

4 out of 5
Ona Marinas de Nerja Spa Resort
CN 340 Km 289,50, Nerja, Malaga

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 332 van 834 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 368 van 834 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 86 van 834 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 37 van 834 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 11 van 834 beoordelingen" "

8,8/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

8,4/10

Voorzieningen

8,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

2/10 – Ontzettend slecht

Hans

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Ona Marinas de Nerja op 17 okt 2023
Hello Hans,We are sorry that we did not meet the high standards expected of us on this visit. Please don't hesitate to let us know at the time so that we may take action.We would love the opportunity to provide a better stay in the future.Take care,Ona Marinas de Nerja

8/10 – Goed

Myrna, Breda

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooie ligging hotel met fijne kamers Hele slegte enonveilige wifi op de kamers Aantal kapotte ligbedjes
3 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Ona Marinas de Nerja op 26 okt 2023
Beste Myrna,Bedankt voor deze feedback.Wij lezen met plezier dat wij jullie konden bekoren met onze super locatie. Onze excuses dat het wifi niet werkte, wij zullen dit spoedig nakijken. Wij hopen dat dit niet onoverkomelijk was en dat jullie verder enkel met genoegen terugdenken aan jullie verblijf bij ons.Hopelijk hebben jullie genoten van jullie verblijf en mogen jullie in de toekomst opnieuw verwelkomen.Met vriendelijke groeten,Ona Marinas de Nerja

10/10 – Uitstekend

Alex

Reisde met partner
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Fijn super schoon hotel met leuke medewerker. Het diner is van hoge kwaliteit.
Reactie van Ona Marinas de Nerja op 22 nov 2023
Beste Alex,Dank voor de leuke feedback.We zijn blij te horen dat je ons hotel super schoon vond en dat je genoten hebt van de hoge kwaliteit van het diner. Ons team doet altijd hun best om een geweldige ervaring te bieden, dus het is fijn om te horen dat je onze medewerkers leuk vond.We verwelkomen jullie graag opnieuw in de toekomst.Met vriendelijke groeten,Ona Marinas de Nerja

10/10 – Uitstekend

Rudolph

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ruime appartement 415, uitstekend ontbijt en diner, zeer vriendelijk personeel. Prijs/kwaliteit (vooral voor deze periode) is uitstekend, een aanrader.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, comfort kamer
Groot hotel om paar dgn uit te rusten
Groot hotel fijne kamer badkamer erg gedateerd. Uit hotel loop je zo strand op . heerlijk voor paar dgn uitrusten. Ontbijt buffet OK. 2 minpunten; Je kunt alleen s avonds bij buffet aanschuiven; De bar gaat dicht zodra buffet open gaat. BmVerser kun je dan niets eten. Aan rechterzijde hotel ( ZW) braak liggend terrein waar hele nacht honden blaften!! haan zorgt dat je bijtijds wakker bent.
3 nachten verbleven in april 2022

10/10 – Uitstekend

laurent

Positief: Netheid, comfort kamer
4 nachten verbleven in juli 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vriendelijke staf, zeer schoon maar nogal afgelegen, gelukkig hadden we een autootje gehuurd
7 nachten verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

An

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Aanrader
Lekker en gevarieerde buffetten. Hotel voor iedere leeftijdsgroep. Enige minpunt,geen boulevard nabij hotel. Er is wel bushalte rechtover hotel brengt jou naar gezellige centrum van Nerja
4 nachten verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
iets meer muziek acts, bandjes, 's-avonds ipv circus artiesten
7 nachten verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het personeel was super vriendelijk Het eten was erg uitgebreid Bad en toilet waren netjes en verzorgd, genoeg ruimte om je ding te doen. Schoonmaak mocht wat beter. Ik vond haarpluizen die niet van mij waren (ik heb zwart haar en die pluizen waren blond haar) Achter de bank in de woonkamer lag nog het één en ander.
5 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Chari Domínguez op 16 sep 2019
Dear guest, thank you so much for your last visit. We regret if your stay was not as you expected due to the cleanliness. We will transmit your comments to our maid in order to check it and improve our services. We hope to welcome you back soon. Kind regards, Chari Domínguez

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kamers waren prima, aan de kant die naar malaga keek zaten wel hanen waardoor je rond 6 uur wel gewekt werd. Enige minpuntje.
7 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van Chari Domínguez op 16 jun 2019
Dear guest, thank you so much for taken the time to post your review . We hope to welcome you back soon. Kind regards, Chari Domínguez

8/10 – Goed

C., Ilpendam

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het enige wat ik wil melden is dat onze kamer boven een lawaaiige feestzaal zat. Tot na middernacht geen nachtrust gehad.
6 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van Chari Domínguez op 16 jun 2019
Dear C., we would like to thank you for your last visit to our hotel. We would like to inform you that our reception staff is 24 hours available to help you with any issue your could have during your stay. We hope you could visit us again. Kind regards,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
halve finale Ajax - Tottenham had uitgezonden mogen worden ergens op het complex, ipv Bingo
7 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van Chari Domínguez op 16 jun 2019
Dear Guest, thank you so much for your last visit. We hope you coudl visit us again. Best wishes,

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zeer ruim appartement, heerlijk dat je 's nachts de zee hoort. Buffet was ook grandioos, heel veel keus en elke dag wel iets anders erbij. Enige minpunt was dat het zwembad water nog we erg koud was.
6 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van Chari Domínguez op 14 jun 2019
Dear P.J, thank you so much for taken the time to post your review after your last holidays with at Ona Marinas de Nerja. We are glad to read that you could enjoyed your stay with us. We hope to welcome you back soon. Kind regards,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
De kamers waren proper en goede bedden. Jammer dat er onderscheid was in de drankjes die all-inclusive waren en de betalende drankjes. Zeer vriendelijk personeel.
7 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Chari Domínguez op 13 jun 2019
Dear guest, first of all, thank you so much for thinking about us to book your holidays. We are glad to see that you enjoyed your holidays at Ona Marinas de Nerja. Thank you also for your comments, which are taken into a high consideration to improve our services. We keep waiting till your next visit. Kind regards, Chari Domínguez

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Eenmotorige accommodatie, erg schoon. Mensen zijn erg vriendelijk. Wat we misten was een ruimte met wat activiteiten bv. Pool, dart ..
7 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Chari Domínguez op 13 jun 2019
Dear guest, thank you so much for your last visit. We are glad to see that you had a good stay with us. We keep waiting till your next visit. Best wishes, Chari Domínguez

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Uitstekend alleen wel erg gehorig De gordijnen in de hallen zijn echter wel aan vervanging toe.
9 nachten verbleven in maart 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

9 nachten verbleven in maart 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

9 nachten verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in februari 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
het hotel is fantastisch, het avondeten (buffet) was niet wat ik verwachte
5 nachten verbleven in februari 2019
Reactie van Chari Domínguez op 16 mrt 2019
Dear guest, thank you so much for your last visit to Ona Marinas de Nerja. We hope to welcome you back soon. Kind regards, Chari Domínguez

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in februari 2019

8/10 – Goed

Jan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Voor elk wat wils, in het hotel en in de omgeving
Mooi opgezet hotel, alle kamers aan de zijkanten hebben een balkom met uitzicht over zee en bergen. Aan de linkerkant zie je Nerja liggen en krijg je prachtige zonsopgang, met zon tot een uur of een. Aan de zeezijde links krijg je de zon tegen 12 uur te zien tot einde van de dag. Aan de rechter binnenzijde zonsopgang en zon tot een uur. Aan de rechter zijde uitkijken over zee maar de zon pas om een uur of een. Dus als je wilt kiezen, vraag dan specifiek! Restaurant en bar/lounge aardig. Niet trendy, maar comfortabel. Prima buffet maaltijden (niet a la carte). Wij hadden logies en ontbijt (bandje om de pols). Velen hebben all inclusive arrangement. Zwembad is in de winter gesloten, kun je klein binnenbad met sauna gebruiken. Fitness klein maar prima te gebruiken. Parkeren voldoende mogelijkheden op het terrein. Leuke entertainment, iedere avond wel wat anders. Animacion overdag is best aardig, maar niks voor ons. Je loopt vanuit hotel langs het strand in 10-15 minuten naar de boulevard van Nerja, met vele winkels en restaurant. Onderweg kom je ook langs een aantal chiriguitos waar je gezellig kunt zitten en eten. En ja er is een koelkast, magnetron en inductie kookplaat..
8 nachten verbleven in januari 2019
Reactie van Chari Domínguez op 16 mrt 2019
Dear Jan, thanks a lot for taken the time out of your day writting about your last stay in Ona Marinas de Nerja. It was a pleasure to read that you enjoyed our privileged location near the beach, the views from your apartment, our breakfast buffet and all our facilities in general. He hope to welcome you back in a near future. Kind regards, Chari Domínguez

8/10 – Goed

Karin, Renswoude

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prachtig hotel!!! Maar zorg dat je niet kamer nummer 335 hebt want dan is je uitzicht een Palm boom. Deze groeit bijna tegen je balkon aan en daar door zie je en heb je geen uitzicht!! Verder prima kamer !! Super fijne bedden en douche. Wij gingen elke dag naar playa Buriana omdat we het privé strand niks vonden ivm de stenen , plastic en toch wel iets afval wat er lag door aanspoelen en niet werd opgeruimd.
5 nachten verbleven in oktober 2018
Reactie van Chari Domínguez/Recepción op 13 nov 2018
Dear Karin, first of all, we would like to express our gratitude for the time you have taken to share your experience on Expedia.com. We are really sorry if room 335 dit not meet your expectations in spite of the wonderful pool view and afternoon sun. Regarding to the beach, we would like to inform you, that all of them are public in Spain, this is not a private one. All the beaches in the area are a mix of sand and stones, unfortunately this is something our of our control that can not be changed. I do sincerely hope you will not judge us solely on the basis of this particular experience but you will decide to visit us again at the occasion of your future holidays in Costa del Sol. Kind regards, Chari Domínguez

10/10 – Uitstekend

Frank

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ideaal voor strandvakantie zonder zorgen
Groot hotel, dus meer onpersoonlijke service maar wel met alle mogelijke faciliteiten ( indoor pool, stoombad, sauna etc.) en mooie ligging direct aan het strand. Maaltijden in buffetformule dus geen haute cuisine maar wel veel keuze.
Reactie van Cristina Molina op 1 mei 2018
Dear Frank, thank you so much for your lovely review. We are thrilled to read your comments regarding our great hotel and facilities and can't wait to welcome you back to continue living memorable experiences. Kind regards,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Niet te veel reclame!!
Voor de 2de keer naar dit schitterende hotel. Volgend jaar weer.
7 nachten verbleven in december 2017
Reactie van Cristina Molina op 6 jan 2018
Dear guest, thank you so much for your loyalty shown by retunring to our hotel Marinas de Nerja. It is such a pleasure to knot that you have enjoyed your stay with us and we are already waiting for your next visit! Kind regards, Cristina Molina

8/10 – Goed

Edesius, Waasmunster

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zeer goed gelegen locatie,vlak aan zee.
Ontzettend weel geluk gehad met het weer. Een week vol zonneschijn.Zeer vlotte incheck,prachtig uitzicht,alle kamers met zeezicht.Zeer uitgebreid ontbijt(alles is verkrijgbaar) Vriendelijk personeel,alsook aangepast voor gehandicapten.¨Komen zeker terug.
7 nachten verbleven in november 2017
Reactie van Cristina Molina op 1 dec 2017
Dear Edesius, thank you for your feedback after your recent stay with us. We are happy that you enjoyed a week full of sun. In this área we have a very nice climate all year long. It is such a pleasure to read your charming words regarding our staff, the great breakfast buffet and the nice view over the sea. We will be pleased to welcome you back to continue living memorable experiences among us. Kind regards, Cristina Molina

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Heerlijk hotel aan het strand half uurtje wandelen naar nerja
2 nachten verbleven in november 2017
Reactie van francisco sánchez op 27 nov 2017
Thank you! We will very glad to see you again. Kind regards, Francisco

10/10 – Uitstekend

Arnoud, Houten

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Absolutely fantastic hotel
I'm normally quite critical, but this hotel is really superb. Lets start with the room. They are large, spotless clean (and cleaned every day including fresh towels), great beds and large balcony with a seaview. The airco is OK, a bit loud but effective. The pool area is fantastic, with more than enough sunbeds. They even have a private section with sunbeds (for free) on the beach. We booked all inclusive. This was fantastic. The breakfast buffet has everything you would expect including fresh baked eggs/bacon/ham. Lunch and dinner have different settings for each day. There is a choice of fish and meat that is cooked on request (so no big plates where everything is pre-cooked). The variety of drinks (both non-alcohol and alcohol) is large. At the pool you can also enjoy snacks throughout the whole day. Last but not least, in most all-inclusive resorts the bartenders and waiters are not the best. Well, in this hotel they where absolutely great. Very friendly and with good service. Don't hesitate to book this hotel. The pictures are what you will get: an amazing hotel!
7 nachten verbleven in oktober 2017
Reactie van Cristina Molina op 30 okt 2017
Dear Arnoud, thank you so much for your fantastic review!! It makes us very proud to know that we have fulfilled your experiences in all áreas. We only can say thank you, thank you and thank you and we really hope to welcome you back to continue living memorable experiences. Sunny regards from Nerja, Cristina Molina

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent hotel
We stayed 9 days in Marinas de Nerja with a baby and a kid of 7 all inclusive. Food was varierated every day and good. Rooms were very clean and every day fresh towels. We stayed in an appartment on the ground floor in a quit lane. This was perfect for the baby. There are enough beds so you dont have the reserve the sunbeds in morning.
8 nachten verbleven in juli 2017
Reactie van Marcos Guerrero op 9 aug 2017
Dear Guest; We are glad to read such a nice feedback, many thanks for share it with others clients, we hope to see you here again, best regards. Marcos Guerrero (Head Reception)

8/10 – Goed

Kees, Hengelo

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lekker uitrusten dicht bij het strand!
Heerlijke rustige vakantie gehad dicht bij het strand.
Reactie van Cristina Molina op 28 jun 2017
Dear guest, First of all we want to thank you for sharing your review with us and other expedia travellers. We are happy to know that you had spent a relaxing holiday at Marinas de Nerja. The location is indeed very nice, situated right on the beach. Thank you also for highlighting the cleanliness. We always strive to provide total confidence in this area as we know hygiene and cleanliness are aspects of major importance for our guests. We always want our guests to feel comfortable in our friendly and spacious rooms and we are happy to know that you were more than satisfied with yours. The wifi connection is available in the entire building to assure that our guests can even in holidays stay connected. It has been quite disappointing to read that you were dissatisfied with your gastronomical experience. We have discussed your comments regarding these points with the concerned departmental managers to ensure that they are used to improve experience for our guests. All in one we hope you had a memorable stay and hope to welcome you back very soon. Kind regards, Cristina Molina

8/10 – Goed

Franky, Kontich

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Mooi hotel, goede ligging, vriendelijk personeel
Mooi hotel vlak bij het strand. Vriendelijk personeel. Wij hadden all-inclusive en hebben zeer lekker gegeten (veel variatie), enkel de desserts doen nogal Brits aan met al de gelatine desserten (weinig variatie). Niet zo ver van het mooie stadje Nerja. Goed animatieteam en veel verschillende acts in de bar 's avonds. In de koude maanden is de bar soms wat te klein voor het vele aantal gasten.
Reactie van Cristina Molina op 18 nov 2016
Dear guest, Firstly we would like to thank you for taking the time to share your personal impression of your recent holiday at Marinas de Nerja. Thank you also for your lovely words regarding our friendly staff. They all work tirelessly every day to fulfill our guest’s expectations. Also we thank you for informing us that you considered the variety and quality of the all inclusive a good deal. The quality of the food and drinks for our guests is very importance for us and positive feedback about this arm of our business is always nice to receive, although we have already informed our chef about your comments to improve the desserts. Our entertainers go to great lengths to design a varied program of activities for different age groups and nationalities and they will be glad to know that they work has been appreciated. All in one we hope you had a lovely stay with us and it would be a pleasure to host you once again in the near future. Best regards, Cristina Molina

8/10 – Goed

Marcel

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooi en stijlvol hotel op toplocatie
Hotel ligt net buiten Nerja en hierdoor rustig maar toch op enkele minuten rijden van Nerja. Alle voorzieningen daardoor binnen handbereik. Hotel is stijlvol aan de binnenkant en buitenkant. Schoon en goed onderhouden. Heel mooi zwembad en met open doorloop naar de zee. Ruimte genoeg om te zitten , te liggen op bedjes etc. tevens zo veel mogelijk schaduwplekken gemaakt.Zowel op het gras als op de stenen. Enige irritante is de "reserveer bedjes cultuur". 's morgens voor 8 uur zijn alle bedjes gereserveerd waar vervolgens urenlang niemand gebruik van maakt. Het hotel kan hier weinig aan doen en ligt puur aan de mentaliteit van de gasten. Eten is zeer uitgebreid, vers en lekker. Kan alleen oordelen over het ontbijtbuffet hierin. Personeel is vriendelijk en behulpzaam.
Reactie van Cristina Molina op 15 aug 2016
Dear Marcel, thank you for having chosen Marinas de Nerja for your stay in Nerja. We are glad to know that you had an enjoyable stay thanks to our facilities and services. It would be a pleasure to welcome you back very soon again! Kind regards, Cristina Molina

8/10 – Goed

Marleen, Tilburg

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel met mooie rustige ligging aan zee.
Prachtige ligging, vriendelijke medewerkers, lekker eten en keurige kamer. Wij hebben genoten.
Reactie van Cristina Molina op 26 jun 2016
Dear Marleen, thank you for having chosen Marinas de Nerja as well as for taking the time to inform us about your recent stay. We are glad to know you where impressed by the situation, our friendly staff, the good food and clean room. It is always our main goal to make our guests feel at home among us, so it is very encouraging receiving feedback as yours. We can't wait to welcome you back in our hotel in Nerja. Best regards, Cristina Molina

8/10 – Goed

Hugo

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Reactie van Cristina op 28 apr 2016
Dear guest, thank you for staying at Marinas de Nerja. We hope you had an enjoyable stay and will return very soon. Kind regards, Cristina Molina

8/10 – Goed

Herman, Ninove

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ideale winterbestemming !
Het was onvergetelijk, goed weer, goed eten en drinken, aangename omgeving........... Het was dan ook de derde keer op 12 maand dat we hier verbleven.. Volgend jaar gaan we zeker terug.
Reactie van Cristina op 23 jan 2016
Dear Herman, thank you so much for your nice comments. We are glad to hear you have enjoyed your stay with us. We hoppe to see you next time again in Marinas de Nerja. Kind regards, Chari Domínguez

8/10 – Goed

Rachel, V

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice hotel on the beach
Fantastic hotel next to the beach. Just outside the centre of Nerja. Everything clean & tidy. Nice mix of nationalities. Great pool for the kids.
Reactie van Cristina Molina op 10 nov 2015
Dear Rachel, thank you for your lovely words regarding our fantastic hotel next to the beach. It would be great to host you at Marinas de Nerja again! Best wishes, Cristina Molina

8/10 – Goed

Karen, Nuenen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuk hotel aan het strand.
Vriendelijk personeel in de eetzaal, barpersoneel mag vriendelijker. Gemiddelde leeftijd begin oktober ca 70 jaar.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Prima hotel voor vakantie met kinderen
Dit hotel is prima als je met kinderen op vakantie bent, vlak aan zee en mooi zwembad. De kamer/appartement was ruim en alles dat we nodig hadden was aanwezig. Het ontbijt was veelzijdig maar vooral geschikt voor 150 kilo wegende vreetzakken, die kwaliteit onbelangrijk vinden. Lunch en diner hebben we dus maar elders genuttigd. Wat overigens wel goed bevallen is.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Net hotel
Prima hotel, wel hier en daar iets luidruchtig gezien een bruiloft

10/10 – Uitstekend

jac, peel en maas

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
klasse
Zeer mooie gelegen hotel. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Eten is goed.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Aanrader
Uitstekend hotel, goede service en variatie in de buffetmaaltijden

10/10 – Uitstekend

75 en 65 jaar, edegem

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
drie weken zon
hotel zeer in orde even buiten het centrum dus zeer rustig wij hebben enkel ontbijt genomen zodat we alle dagen in een ander restaurantje konden eten het eten is in de buurt zeer goedkoop ook tapas lekker .vanaf luchthaven auto gehuurd aanrader zo konden wij 6km naar sierra nevada prachtige stapwegen Wij gaan zeker terug in hetzelfde hotel het enige minpunt koud water in zwembad in maart l

4/10 – Matig

Rene, Nederland

Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Veel lawaai door naastliggend paviljoen
Ondanks dat wij een stilgelegen kamer hadden aangevraagd kregen wij een kamer direct naast een paviljoen (van het hotel !) waar het gehele weekend bruiloften en andere feesten werden gehouden en waar tot na 2.00 hr s nachts keiharde muziek kwam. Ook mensen met heel kleine kinderen werden hier ondergebracht ! De houding en klantgerichtheid van het personeel was beneden alle peil. Jammer van zo,n mooi hotel met zulke mooie appartementen.

4/10 – Matig

Albert, Roitterdam

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Hotel Marinas de Nerja, West Nerja
This 4-star hotel is also working with an all-inclusive concept and therefor has a pool bar servicing all drinks in plastic glasses. It does not offer the possibility to serve good quality wines and/or cocktails which are paid for by non-all inclusive guests

10/10 – Uitstekend

Lisa

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
This is our third stay. All inclusive is fantastic, the range of food and drinks at every meal is superb. Stayed in a top floor two bedroom apartment, great size.
5 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Ona Marinas de Nerja op 20 feb 2024
Hi Lisa,Your glowing review just brightened our day Thank you!It's fantastic to hear that you enjoyed our all-inclusive offerings and found the variety of food and drinks to be superb. We're thrilled that the top floor two-bedroom apartment met your expectations with its size and hope the views from up there added to the experience. Your kind words are a testament to our team's effort to provide a memorable stay. We're looking forward to having you back for another visit!We all hope to see you again on your next visit.Take care,Ona Marinas de Nerja

8/10 – Goed

Debbie, Dundee

Reisde met een groep
Positief: Netheid, voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
We enjoyed walking along the beach to town every day, as the hotel is located directly on the beach.
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Ona Marinas de Nerja op 30 jan 2024
Hi Debbie! We're so grateful you took the time to share your thoughts with us.It's wonderful to hear that you enjoyed the beach access and took pleasure in the walks to town - there's nothing quite like a stroll with the sound of the waves, right? We're thrilled that you appreciated the cleanliness of your room and the amenities provided. We noticed your comment about the hotel's condition and we want to assure you that we're constantly working to maintain and improve our facilities to enhance our guests' experiences. Your feedback is valuable in this ongoing process. We're glad that, overall, the positives shone through during your stay!We hope to see you again for an even better experience. Cheers,Ona Marinas de Nerja

8/10 – Goed

James

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen
Nice relaxing three days. Property was in adequate condition but show some wear. Biggest drawback is that virtually everything on the buffet was drown in salt. The cooks would prepare some salt free items if asked but, of course, you had to wait for them to be prepared. All in all, an enjoyable experience
3 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Ona Marinas de Nerja op 29 jan 2024
Hi James! We're so grateful you took the time to share your thoughts with us We're thrilled to hear that you had a nice relaxing time during your three-day stay. It's great to know that our efforts in maintaining room cleanliness are appreciated, with an 80% satisfaction score from you! Our team is always working hard to create a welcoming and enjoyable environment for our guests, and it seems like we've hit the mark for you. Regarding the buffet, we aim to cater to all tastes and dietary needs, and it's helpful to know that our chefs could assist with preparing salt-free items for you. We'll certainly keep your feedback in mind as we strive to offer a variety of well-seasoned options that don't rely too heavily on salt. We do apologize if there was any wait involved, and we appreciate your patience.It would be great to welcome you back for an even better stay.All the best,Ona Marinas de Nerja

6/10 – Redelijk

James

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen
Good value however it may have been a 4 star resort at one time but it is not anymore. The property could use a refresh but first, the chefs need to reduce the amount of salt in all their food to a level that allows the taster to, at least, identify the food being eaten. Also, the in-room WiFi is all but unusable. That said, we enjoyed watching videos in the bar close to where the booze is.
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Ona Marinas de Nerja op 23 jan 2024
Hi James! Thanks for your feedback.We're thrilled to hear you enjoyed our bar's video entertainment - it's one of our favorite spots too! Regarding the cuisine, we appreciate your feedback about the seasoning; our culinary team aims for the perfect balance to suit all palates, and we'll be sure to keep a closer eye on this. On the topic of WiFi, we recognize its importance and we're constantly working to enhance connectivity for our guests. We aim to ensure a pleasant stay and we're committed to improving wherever we can.Thanks again!Until next time,Ona Marinas de Nerja

10/10 – Uitstekend

HENRIETTA

2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Ona Marinas de Nerja op 23 jan 2024
Hi there Henrietta! Thanks for the review.We appreciate that you chose to stay with us and are glad to know your experience was enjoyable.We'd love to welcome you back for another great stay!Cheers,Ona Marinas de Nerja