Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Brandon House Hotel





VIP Access
Beoordelingen
8,8 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 130
inclusief belastingen en toeslagen
16 sep - 17 sep
Als lid krijg je meer
- Bespaar 15% of meer op geselecteerde VIP Access-accommodaties als je het Silver-niveau of hoger behaalt
- Geniet van topkwaliteit en uitstekende service
- Krijg een voordeel tijdens je verblijf bij geselecteerde accommodaties, plus gratis kamerupgrades, vroeg inchecken en laat uitchecken indien beschikbaar.
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Klassieke tweepersoonskamer laden

Klassieke tweepersoonskamer
9,2 van 10
Fantastisch
(11 beoordelingen)
Hoogtepunten
Verwarming
Gratis extra bedden
Een gratis babybed
Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Bad/douchecombinatie
Een haardroger
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Alle foto's voor Klassieke Twin kamer laden

Klassieke Twin kamer
8,8 van 10
Voortreffelijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Verwarming
Gratis extra bedden
Een gratis babybed
Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Bad/douchecombinatie
Een haardroger
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Alle foto's voor Premium tweepersoonskamer, 1 kingsize bed (Located on the Adult only corridor) laden

Premium tweepersoonskamer, 1 kingsize bed (Located on the Adult only corridor)
7,4 van 10
Goed
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Verwarming
Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Bad/douchecombinatie
Een haardroger
Badjassen
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Waterkoker
Alle foto's voor Familiekamer laden

Familiekamer
8,8 van 10
Voortreffelijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Verwarming
Gratis extra bedden
Een gratis babybed
Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Bad/douchecombinatie
Een haardroger
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

New Ross, New Ross, Wexford, Y34 KR62
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor het uitgebreid ontbijt: ca. EUR 18.50 voor volwassenen en ca. EUR 10.00 voor kinderen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: rookmelder
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Het zwembad is toegankelijk van 09.00 uur tot 19.30 uur.
Je dient vooraf te reserveren voor massagebehandelingen en spabehandelingen. Reserveringen kun je voor aankomst maken als je contact opneemt met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
Gasten jonger dan 16 jaar oud worden niet tot de spa toegelaten.
Nationale beoordeling
Classificatie volgens Fáilte Ireland, de nationale instantie voor toeristische ontwikkeling van Ierland, die de officiële sterrenclassificaties toekent aan accommodaties.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Brandon House Hotel
Brandon House Hotel New Ross
Brandon House New Ross
Brandon Hotel New Ross
Brandon House Hotel Hotel
Brandon House Hotel New Ross
Brandon House Hotel Hotel New Ross
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Brandon House Hotel
Beoordelingen
8,8
Uitstekend
9,2/10
Netheid
9,0/10
Personeel en service
8,6/10
Voorzieningen
8,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Zakenreiziger
4 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
20 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2024
8/10 – Goed
Katinka
5 jan 2019
Positief: Personeel en service, comfort kamer
Genoten maar verbeteringen nodig.
Katinka
2 nachten verbleven in januari 2019
8/10 – Goed
Connie
11 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Connie
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Devin
9 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Devin
1 nacht verbleven in augustus 2025
6/10 – Redelijk
Imelda
Reisde met familie
8 aug 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Imelda
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Sean
Reisde met partner
5 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sean
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Joshua
27 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Joshua
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Colm
20 jul 2025
Colm
6 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Edward
2 jul 2025
Edward
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Doug, Abilene
25 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Doug
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
JOHN
15 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
JOHN
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
KAREN
Reisde met een groep
11 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
KAREN
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Declan
Reisde met familie
9 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent breakfast
Declan
3 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Paul
Zakenreiziger
5 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Paul
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
John
Reisde met partner
24 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service
John
4 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Ashley, Toronto
Reisde met familie
20 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ashley
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Joanne
20 apr 2025
Joanne
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Larry
9 apr 2025
Larry
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Alexandre
7 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Alexandre
1 nacht verbleven in april 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Anthony
6 apr 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ridiculous
Anthony
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
alan
26 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
alan
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Peter
4 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Peter
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Brian
3 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Brian
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Karly
Reisde met familie
14 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Karly
3 nachten verbleven in februari 2025