Hudson New York

2.0-sterrenaccommodatie
Hotel met een bar/lounge, op loopafstand van Central Park

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Hudson New York

Deluxe tweepersoonskamer, 2 tweepersoonsbedden | Lakens van Egyptisch katoen, donzen dekbedden, een kluis op de kamer
Details aan de buitenkant
Designer toiletartikelen, een haardroger, handdoeken
Fitnessfaciliteiten
1 Bedroom Suite | Lakens van Egyptisch katoen, donzen dekbedden, een kluis op de kamer

Beoordelingen

6,2 op 10 –

Populaire voorzieningen

  • Wasservice
  • Fitnessruimte
  • Bar
  • Parkeerplaatsen beschikbaar
  • Huisdiervriendelijk
  • Schoonmaakservice

Kameropties

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
358 W 58th St, New York, NY, 10019

In de buurt

  • Columbus Circle - 2 min. lopen - 0.2 km
  • Broadway - 6 min. lopen - 0.6 km
  • Times Square - 12 min. lopen - 1.1 km
  • Manhattan Cruise Terminal - 14 min. lopen - 1.3 km
  • Rockefeller Center - 15 min. lopen - 1.3 km

Lokaal vervoer

  • 59 St. - Columbus Circle Station - 3 min. lopen
  • New York W 32nd St. Station - 4 min. rijden
  • Luchthaven LaGuardia (LGA) - 43 min. rijden

Restaurants

  • ‪Momofuku Noodle Bar (Momofuku Noodle Bar/ Bāng Bar) - ‬3 min. lopen
  • ‪Bad Roman - ‬4 min. lopen
  • ‪Rise Bar - ‬3 min. lopen
  • ‪All & Sundry - ‬2 min. lopen
  • ‪Broad Nosh Bagels & Deli - ‬2 min. lopen

Over deze accommodatie

Hudson New York

Hotel in de buurt van Columbus Circle
Hudson New York ligt niet al te ver van Lincoln Center en Broadway en beschikt over faciliteiten zoals een stomerij/wasserijservice, autoverhuur ter plaatse en een bar. Gasten kunnen uitkijken naar voorzieningen zoals een fitnesscentrum en een businesscentrum.
Andere voordelen zijn o.a.:
  • Plaatsen voor valetparkeren (toeslag), vervoer van en naar de luchthaven (toeslag) en een snelle incheckservice
  • Een kluis bij de receptie, conciërgeservices en huwelijksservices
  • Een 24-uurs receptie, gratis kranten en hulp bij uitstapjes/tickets
Kamervoorzieningen
Alle 866 kamers zijn uitgerust met gemakken als airconditioning. Daarnaast beschikken ze over voorzieningen zoals kluisjes.
Andere voorzieningen zijn onder andere:
  • Lakens van Egyptisch katoen, donzen dekbedden en gratis baby-/kinderbedjes
  • Badkamers met designer toiletartikelen en baden of douches
  • Hd-televisies met kabelzenders
  • Dagelijkse schoonmaakservice, bureaus en telefoons

Gesproken talen

Arabisch, Chinees (Mandarijn), Kroatisch, Tsjechisch, Deens, Nederlands, Engels, Fins, Frans, Duits, Grieks, Hebreeuws, Hindi, Italiaans, Japans, Koreaans, Portugees, Russisch en Spaans

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: snel internet

Parkeren en vervoer

  • Shuttleservice van/naar de luchthaven (toeslag)
  • Parkeerplekken ter plaatse (USD 65 per nacht)
  • Valetparkeren ter plaatse (USD 65 per dag)
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen beschikbaar

Eten en drinken

  • Een bar/lounge

Dingen om te doen

  • Sportschool

Gezinsvriendelijk

  • Gratis babybed

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kluisje bij de receptie

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Hulp met excursies en tickets
  • Huwelijksservices
  • Portier
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice

Zakelijke diensten

  • Businesscentrum

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Lift
  • Luisterhulpmiddelen
  • Personeel dat gebarentaal kent
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijk businesscentrum
  • Rolstoeltoegankelijk pad naar lift
  • Rolstoeltoegankelijke lounge
  • Rolstoeltoegankelijke openbare wasruimte
  • Rolstoeltoegankelijke paden
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen
  • Rolstoeltoegankelijke registratiebalie
  • Trapleuningen
  • Visuele alarmen in de gangen
  • Zwembad met helling aanwezig
  • Zwembadlift aanwezig

Meer

  • 24 etages
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Donzen dekbed
  • Gratis babybed
  • Lakens van Egyptisch katoen

Badkamer

  • Bad of douche
  • Designer toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Betaalfilms
  • Flatscreen-tv met kabelzenders

Meer

  • Airconditioning (met klimaatregeling)
  • Bureau
  • Kluisje
  • Strijkijzer/strijkplank
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 15.00 uur; inchecken is mogelijk tot: middernacht
In- en uitchecken zonder direct persoonlijk contact
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Snelle incheckservice beschikbaar
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Contactloos uitchecken

Speciale incheckinstructies

Je dient vooraf contact op te nemen met de accommodatie voor incheckinstructies. Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.
Neem vooraf contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging om afspraken te maken over het inchecken.
Neem vooraf contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging als je verwacht na middernacht te arriveren. 
Mocht je nog vragen hebben, neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Huisdieren zijn toegestaan tegen een toeslag van USD 100 per huisdier, per verblijf, naast een borgsom van USD 100 per verblijf
Assistentiedieren zijn welkom en er wordt geen toeslag voor aangerekend
Maximaal 9 kg per huisdier

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Kinderen van 17 jaar oud en jonger kunnen gratis verblijven als ze gebruikmaken van de aanwezige bedden wanneer ze op de kamer van de ouder of voogd slapen
Op verzoek zijn er gratis babybedjes beschikbaar bij de accommodatie

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Borgsom: USD 50.00 per verblijf
  • Resorttoeslag: USD 18.30 per accommodatie, per nacht
De resorttoeslag is inclusief:
  • Andere inbegrepen voorzieningen
  • Gebruik van het fitnesscentrum
  • Internet
  • Telefoongesprekken

We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Optionele extra's

  • Parkeerkosten: USD 65 per nacht
  • Valetparkeerkosten: USD 65 per dag
  • Borgsom voor huisdier: USD 100 per verblijf
  • Toeslag voor huisdieren: USD 100 per huisdier, per verblijf
  • Assistentiedieren zijn vrijgesteld van toeslagen

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: koolmonoxidemelder, brandblusser, rookmelder, beveiligingssysteem, EHBO-doos en raambeveiliging
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Deze accommodatie rekent een pakkettoeslag voor alle ingaande en uitgaande post en pakketten.

Overige info

Deze accommodatie heet gasten van elke seksuele geaardheid en genderidentiteit welkom (LGBTI+-vriendelijk)

Accommodatie ook bekend onder de naam

Hudson Hotel
Hudson Hotel New York
Hudson New York
Hudson New York Central Park Hotel
Hudson New York Central Park
Hudson New York Hotel
Hudson New York New York
Hudson New York Central Park
Hudson New York Hotel New York

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Hudson New York?

Ja, bij deze accommodatie zijn huisdieren toegestaan, met een maximaal gewicht van 9 kg per huisdier. Er wordt een borgsom in rekening gebracht van USD 100 per verblijf en er geldt een toeslag van USD 100 per huisdier, per verblijf. Assistentiedieren zijn vrijgesteld van toeslagen.

Wat kost het om bij Hudson New York te parkeren?

Parkeren is mogelijk tegen een toeslag van USD 65 per nacht. Valetparkeerservice is beschikbaar tegen een toeslag van USD 65 per dag.

Hoe laat kan ik inchecken bij Hudson New York?

Je kunt inchecken vanaf: 15.00 uur; je kunt inchecken tot: middernacht. Op beperkte tijden kun je laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Hudson New York uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken.

Biedt Hudson New York een shuttleservice naar de luchthaven aan?

Ja, er is een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar.

Waar ligt Hudson New York?

Dit hotel ligt in Manhattan, binnen 5 minuten lopen van Columbus Circle en Central Park. Ook Lincoln Center en Broadway liggen binnen 10 minuten lopen. 59 St. - Columbus Circle Station ligt op maar 3 minuten lopen en naar 57 St. - 7 Av Station is het 7 minuten lopen.

Beoordelingen over Hudson New York

Beoordelingen

6,2
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 156 van 1000 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 256 van 1000 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 232 van 1000 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 203 van 1000 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 153 van 1000 beoordelingen

6,8/10

Netheid

7,0/10

Personeel en service

5,8/10

Voorzieningen

5,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

4/10 – Matig

Ingmar, Amsterdam

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Let me get started with the location, which is perfect, just 2 minutes walking from Columbus circle and Central Park. From Columbus circle you can take the subway to all parts of Manhattan! The hotel itself is definitely not anymore what it used to be. I am staying here for the last 7 years, where it all started with big parties in the Hudson bar, a beautiful rooftop, lots of nice people and the amazing design and atmosphere of the architect Philip Starck. Nowadays... it’s... in a amazingly bad shape, lots of things broken, grumpy staff, they turned up all the lightning removing the characteristic atmosphere :-( Rumor is that there is a new owner who wants to cut down costs heavily, they try to get rid of the staff but the staff is protected by the union, which makes the staff insecure and grumpy. The rooftop is closed now for more than a year, even the bar is closed and they have a little shop at the entrance, which is bizar. Nevertheless the rooms are clean (enough), the location is good and if the price per night doesn’t exceed the 70USD then is it worth considering. One headsup though, they charge you a daily hotel fee including a 10 USD bar credit which doesn’t make sense if the bar is closed. Make sure you get that money back or don’t pay it!
3 nachten verbleven in februari 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
De kamers erg klein en het personeel niet erg persoonlijk
6 nachten verbleven in november 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vieze onverzorde kamers stuk en beschadigd , erg veel vuil in hoeken en gaten zeer luidruchtige airco
3 nachten verbleven in november 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Easy check-in, good location, but small rooms and lots of noise.
4 nachten verbleven in oktober 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
De ligging is fantastisch. De rest is echt vergane glorie. Je slaapt in een donkere kast. Op de wc overdwars omdat je anders met je knieën tegen de muur aan zit. Personeel is ongeïnteresseerd en onvriendelijk. Nee. Hier kom ik niet meer terug.
3 nachten verbleven in oktober 2019

10/10 – Uitstekend

Angad

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great
4 nachten verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

jordan, ocoee

3 nachten verbleven in juli 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

4 nachten verbleven in oktober 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

STAY AWAY! FILTHY.

DISGUSTING. Trash all over the halls. Mouse in my room. Had to ask employees to wear a mask. The security guard told me to mind my business and act like a lady. STAY AWAY FROM THIS HOTEL.
2 nachten verbleven in december 2020

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in november 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
There was no internet available. When I read that some facilities were not available I never thought internet would be one of them. It should be highlighted before the booking is done
1 nacht verbleven in november 2020

4/10 – Matig

charlie

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in november 2020

10/10 – Uitstekend

Jonathan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2020

4/10 – Matig

Todd

2 nachten verbleven in november 2020

4/10 – Matig

HudsonNewYork, New York, NY

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Broken window, noise from construction site early in the morning aggravated by the window issue. worst drugged people inside the hotel.
2 nachten verbleven in oktober 2020

4/10 – Matig

Jonas

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service

Didn’t get what I paid for

Let me start by saying that I love the Hudson hotel and usually stay at the Hudson hotel when in NYC and have been doing so for over ten years. I’ve even booked multiple rooms at the hotel on the few occasions that I’ve had employees in New York for conferences. On this trip, I came to NYC for a date weekend and paid in advance for a Queen Studio Suite. When we arrived, we were told that all of the Queen suites were booked and that we could get a room that had two double beds. Because it was a couples weekend, we were not interested in two double beds. Because we did arrive early, I asked the front desk clerk if anyone would be checking out of a Queen suite later, and the clerk replied that a room was becoming available and that it needed to be cleaned. She asked if we would come back around 2 pm, so we could get the Queen Suite. At 2, we returned to only be told that the queen suite was now unavailable again. When I asked why, I was told that preference was given to someone who booked directly through their hotel reservation system. This disappointed me, because I am such a regular visitor at the hotel and have spent tens of thousands of dollars there previously. I’ll be back, but was pretty disappointed with my very lackluster service and support on this trip. Lesson learned: don’t assume you’ll get the room you pay for at the hotel.
1 nacht verbleven in oktober 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Tatiana, Orlando

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This hotel should be closed, shame what we went through there!
3 nachten verbleven in oktober 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in oktober 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in oktober 2020

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

3 nachten verbleven in oktober 2020

6/10 – Redelijk

R, New York City

Reisde met een groep
It was cool... Thanks for your concern. I appreciate it.
1 nacht verbleven in oktober 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Mohammad, New york

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
I stayed for 3 nights. Firstly when i reached the hotel i had to ask someone where is the entrance they closed the main entrance i do not know why. No receptionist available the security took care of me. Hot water was not working. The bedroom and bathroom were nice. I do not think i am gonna go there again.
1 nacht verbleven in oktober 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Muhamed

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
was taking a shower and the water start coming brown...went downstairs but nobody at front desk because was 2am,just the security,brown water comingfrom toilet flush and shower
1 nacht verbleven in september 2020

10/10 – Uitstekend

Madrid, Chicago

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I love..love..love this hotel is actually my 3th time here.. it's awesome
1 nacht verbleven in september 2020