Row NYC

4.0-sterrenaccommodatie
Hotel met 2 restaurants, op loopafstand van Broadway

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Row NYC

Interieur
Executive suite | Woonruimte | Een 32-inch lcd-televisie met kabelzenders en een televisie
2 bars/lounges
Café
Superior kamer | Luxe beddengoed, pillowtop-bedden, een kluis op de kamer, een bureau

Beoordelingen

6,8 op 10 –

Populaire voorzieningen

  • Restaurant
  • Bar
  • Parkeerplaatsen beschikbaar
  • Ontbijt beschikbaar
  • Huisdiervriendelijk
  • Wasservice

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
9 van 9 kamers weergeven

Premium kamer, uitzicht op stad

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Pillowtop
Luxe beddengoed
Een haardroger
Bad/douchecombinatie
  • 17 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Deluxe kamer, uitzicht op stad

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Pillowtop
Luxe beddengoed
Een haardroger
Bad/douchecombinatie
  • 15 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Superior kamer, 2 tweepersoonsbedden

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Pillowtop
Luxe beddengoed
Een haardroger
Bad/douchecombinatie
  • 20 m²
  • Max. aantal: 4
  • 2 tweepersoonsbedden

Standaard kamer

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Pillowtop
Luxe beddengoed
Een haardroger
Bad/douchecombinatie
  • 12 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Superior kamer (ADA)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Pillowtop
Luxe beddengoed
Een haardroger
Bad/douchecombinatie
  • 30 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Superior kamer

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Pillowtop
Luxe beddengoed
Een haardroger
Bad/douchecombinatie
  • 13 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Deluxe kamer, 2 tweepersoonsbedden, uitzicht op stad

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Pillowtop
Luxe beddengoed
Een haardroger
Bad/douchecombinatie
  • 20 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 4
  • 2 tweepersoonsbedden

Deluxe kamer, 1 kingsize bed

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Pillowtop
Luxe beddengoed
Een haardroger
Bad/douchecombinatie
  • 22 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Executive suite

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Pillowtop
Luxe beddengoed
Een haardroger
Bad/douchecombinatie
  • 33 m²
  • Max. aantal: 4
  • 1 queensize bed

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
700 8th Avenue, New York, NY, 10036

In de buurt

  • Times Square - 3 min. lopen - 0.3 km
  • Broadway - 3 min. lopen - 0.3 km
  • Rockefeller Center - 10 min. lopen - 0.9 km
  • Madison Square Garden - 13 min. lopen - 1.1 km
  • Station Grand Central Terminal - 16 min. lopen - 1.4 km

Lokaal vervoer

  • 42 St. - Port Authority Bus Terminal Station - 2 min. lopen
  • Grand Central - 42 St. Station - 14 min. lopen
  • Luchthaven LaGuardia (LGA) - 28 min. rijden

Restaurants

  • ‪Famous Famiglia Pizza - ‬2 min. lopen
  • ‪Roxy Diner - ‬1 min. lopen
  • ‪John's Pizzeria - ‬1 min. lopen
  • ‪All'antico Vinaio - ‬1 min. lopen
  • ‪Times Square Eatery - ‬2 min. lopen

Over deze accommodatie

Row NYC

Hotel met een chique stijl in de buurt van Broadway
Row NYC bevindt zich op loopafstand van Times Square en Rockefeller Center en beschikt over faciliteiten zoals een koffiebar/café, een stomerij/wasserijservice en autoverhuur ter plaatse. Ga beslist een hapje eten bij een van de twee plaatselijke restaurants. Ze serveren er ontbijt en lichte maaltijden. Naast voorzieningen zoals 2 bars en een 24-uurs businesscentrum kunnen gasten gebruikmaken van gratis kabelinternet op de kamer.
Bovendien profiteer je van voordelen zoals:
  • Een continentaal ontbijt (tegen een toeslag), parkeerplaatsen (toeslag) en een snelle uitcheckservice
  • Een kluis bij de receptie, een computerstation en een cadeauwinkel
  • Meertalig personeel, hulp bij uitstapjes/tickets en een 24-uurs receptie
  • Uit de gastbeoordelingen blijkt dat gasten lovend zijn over de nabijheid tot het openbaar vervoer
Kamervoorzieningen
Alle 1331 kamers zijn voorzien van faciliteiten zoals gratis internationale gesprekken en luxe beddengoed en bieden bovendien voordelen zoals (laptop)kluisjes en airconditioning.
Aanvullende voorzieningen zijn o.a.:
  • Badkamers met bad-/douchecombinaties en gratis toiletartikelen
  • Lcd-televisies van 32 inch met premium tv-zenders
  • (kleding)kasten, schoonmaakservice en bureaus

Gesproken talen

Engels, Frans en Spaans

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis kabelinternet

Parkeren en vervoer

  • Parkeerplaatsen buiten het terrein beschikbaar (USD 45 per nacht)
  • Overdekte parkeerplekken ter plaatse (USD 45 per nacht)

Eten en drinken

  • Dagelijks continentaal ontbijt tegen een toeslag beschikbaar van 07.00 uur tot 11.00 uur: USD 6 tot 15 per persoon
  • 2 bars/lounges
  • 2 restaurants
  • Een koffiebar/café

Restaurants ter plaatse

  • District M

Gezinsvriendelijk

  • Koelkast op verzoek

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Cadeauwinkel/kiosk
  • Kluisje bij de receptie

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Hulp met excursies en tickets
  • Meertalig personeel
  • Portier
  • Schoonmaakservice (op verzoek)
  • Stomerij-/wasserijservice

Zakelijke diensten

  • 24-uurs businesscentrum
  • Computerstation

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Informatieborden in braille of reliëfletters
  • Lift
  • Luisterhulpmiddelen
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)

Meer

  • 28 etages
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Luxe beddengoed
  • Pillowtop-matras
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Bad/douchecombinatie
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer

Entertainment

  • iPod-dock
  • Lcd-tv van 32 inch met premium kabelzenders

Eten en drinken

  • Koelkast op verzoek

Meer

  • (Laptop)kluis
  • Aangrenzende kamers beschikbaar
  • Airconditioning (met klimaatregeling)
  • Bureau
  • Gratis internationale gesprekken
  • Gratis langeafstandsgesprekken
  • Gratis lokale gesprekken
  • Strijkijzer/strijkplank
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 16.00 uur; inchecken is mogelijk tot: middernacht
In- en uitchecken zonder direct persoonlijk contact
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Contactloos uitchecken
Snelle uitcheckservice beschikbaar

Speciale incheckinstructies

Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.
Mocht je nog vragen hebben, neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.

Renovaties en sluitingen

Deze accommodatie is van 5 november 2022 tot 20 maart 2025 gesloten (datums kunnen wijzigen).

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Huisdieren zijn toegestaan tegen USD 100 per huisdier, per verblijf
Assistentiedieren zijn welkom en er wordt geen toeslag voor aangerekend
Alleen honden en katten zijn welkom
2 in totaal (maximaal 34 kg per huisdier)
Huisdieren mogen niet alleen worden gelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Borgsom: USD 100.00 per accommodatie, per nacht
  • Resorttoeslag: USD 40.16 per accommodatie, per nacht
De resorttoeslag is inclusief:
  • Andere inbegrepen voorzieningen
  • Gebruik van businesscentrum/computers
  • Conciërgeservice
  • Gebruik van het fitnesscentrum
  • Flesje water op de kamer
  • Gebruik van kamerkluis
  • Internet
  • Telefoongesprekken

We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Optionele extra's

  • Toeslag voor het continentaal ontbijt: ca. USD 6–15 per persoon
  • Toeslag voor overdekt parkeren: USD 45 per nacht
  • Toeslag voor huisdieren: USD 100 per huisdier, per verblijf
  • Assistentiedieren zijn vrijgesteld van toeslagen
  • Een koelkast op de kamer is beschikbaar tegen betaling

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en pinpassen. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
In deze accommodatie is het personeel bevoegd de creditcard van de gast voor aankomst te autoriseren.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Deze accommodatie voert voor alle boekingen 48 uur voor aankomst een autorisatie uit voor de eerste nacht van het verblijf.
Deze accommodatie brengt in geval van roken een boete in rekening van USD 400 per verblijf.
Row NYC kan postpakketjes aannemen voor arriverende en reeds aanwezige gasten. Pakketje kunnen pas verstuurd worden binnen 3 dagen voordat de gast aankomt. Row NYC berekent een servicetoeslag voor elk ontvangen pakket.
Groepen vanaf 10 personen dienen een bagagetoeslag te betalen. Stel de accommodatie tijdig op de hoogte als je postpakketten verwacht in het hotel. Mogelijk worden er kosten in rekening gebracht.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.

Accommodatie ook bekend onder de naam

NYC Row
Row NYC
Row NYC Hotel
Row NYC Hotel New York
Row NYC New York
Row NYC Hotel
Row NYC New York
Row NYC Hotel New York

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Row NYC?

Ja, bij deze accommodatie zijn katten en honden (maximaal 2 in totaal) toegestaan, met een maximaal gewicht van 34 kg per huisdier. Er geldt een toeslag van USD 100 per huisdier, per verblijf. Assistentiedieren zijn vrijgesteld van toeslagen.

Wat kost het om bij Row NYC te parkeren?

Parkeren is mogelijk tegen een toeslag van USD 45 per nacht.

Hoe laat kan ik inchecken bij Row NYC?

Je kunt inchecken vanaf: 16.00 uur; je kunt inchecken tot: middernacht.

Tot hoe laat kan ik bij Row NYC uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken.

Waar ligt Row NYC?

Dit hotel ligt in Manhattan, binnen 5 minuten lopen van Broadway en Times Square. Ook Bryant Park en 5th Avenue liggen binnen 15 minuten lopen. 42 St. - Port Authority Bus Terminal Station en 50 St. Station (8th Av.) liggen op 5 minuten lopen.

Beoordelingen over Row NYC

Beoordelingen

6,8
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 258 van 1000 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 263 van 1000 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 220 van 1000 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 131 van 1000 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 128 van 1000 beoordelingen

7,0/10

Netheid

7,4/10

Personeel en service

6,6/10

Voorzieningen

6,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Ans

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Centrale plek
5 nachten verbleven in oktober 2022

6/10 – Redelijk

Nicole

Reisde met een groep
Matig .. na drie jaar zie je dat het hotel wat achterstallig onderhoud heeft. Kamers wat stoffig etc.. Locatie is prima 👍
9 nachten verbleven in oktober 2022

4/10 – Matig

Imane

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dit was mijn 2e verblijf aan ROW NYC. Onze 1ste keer was in 2017 en dat was top. Daarom hebben we bij een volgend bezoek aan NYC wederom gekozen ROW, maar helaas zijn we teleurgesteld op meerdere vlakken. Afgezien van de locatie, is het hotel niet meer wat het is geweest. 1) Het personeel is verre van vriendelijk noch attent. We hebben een kleinere kamer ontvangen dan betaald. Wij hadden een Superior geboekt, maar we kregen een Standard. Al deed men wel alsof het een ‘upgrade’ was. Tijdens ons 1ste bezoek hadden we ook een Superior room, dus het verschil was duidelijk te zien. De medewerkster kijkt je amper en deed weinig moeite om te helpen. 2) De kamer was extreem klein. Ja, het is NYC maar daarom hadden we een Superior kamer geboekt. De badkamer had de grootte van een toilet. Het bed was amper groot genoeg voor twee personen. Er was gewoon onvoldoende ruimte. 3. De kamer was schoon op het eerste oog, maar het was duidelijk te zien dat er onvoldoende onderhoud heeft plaatsgevonden. Veel roest en schade. De badkamer is ook toe aan een grondige upgrade. 4. Over onderhoud gesproken, bijna alle liften waren buiten gebruik. Slechts 2 van de 8 liften deden het. Tijdens spitsuur moesten we soms wel 15-20 minuten wachten voordat we aan de beurt waren, omdat de lift steeds te vol zat met andere gasten. Het leek de medewerkers ook niet veel te doen dat er zo’n lange rij stond. En zo kan ik nog wel even doorgaan. Jammer, maar wij zullen niet terugkeren naar ROW.
6 nachten verbleven in mei 2022

10/10 – Uitstekend

John Owen

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
great hotel

6/10 – Redelijk

Wilfredo

Reisde met partner
The interior was dark and old. Very small spaces.

2/10 – Ontzettend slecht

Andres

7 nachten verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Darmensly

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten

10/10 – Uitstekend

Carlos

10/10 – Uitstekend

Adriano

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten

10/10 – Uitstekend

Wilmers

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Best hotel

Love this hotel 😍
2 nachten verbleven in oktober 2022

6/10 – Redelijk

Renee Powell, Morganton

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
First of all, I didn't stay at the Row NYC. They canceled my booking and I had to get other arrangements. Then they canceled and put me in the Millennium on Broadway. This hotel was nice, but had no air. Had to keep the windows open just to keep cool. It was close to the show we were going to so that was a plus. The beds were hard and uncomfortable. Adding a small fridge and microwave would go a long way in adding amenities.

2/10 – Ontzettend slecht

MARK

4 nachten verbleven in december 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Francis

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nous n'étions pas au Row Hotel, nous avons été relogé au Stewart Hotel. Personne là-bas n'était au courant de notre arrivée, J'ai été chargé à double et attends toujours le remboursement de 3'500.- Hôtel bien placé mais pas du même standing que ma réservation initiale, très déçu de mon expérience!!!

2/10 – Ontzettend slecht

Dexy Joe

Reisde met partner
My holiday was cancelled a few weeks before I was due to go. Expedia offered a full refund on cancelllation, but then deducted 348 pounds for a cancellation they made. I’ve tried contacting on serveral different portss as is, but when I prove that they offer me a full refund with recording, they stop responding . Terrible company I will never use them again.

2/10 – Ontzettend slecht

Charlotte

Reisde met familie

Row NYC 2022

Booked this ROW NYC in September for Dec 16-18 through Hotels.com. They were closed for rennovations and booked us at another hotel. I was never contacted or notified in any way! They said they notified Hotels.com. After many calls and frustrations I found out our reservation was transferred to Stewart Hotel. I had prepaid at ROW NYC but Stewart Hotel had not received payment. So disappointed we had to go through this. This was a special trip for my daughter and I to go to a show in NYC and we had paid for tickets, transportation etc. Everything worked out, but will probably not use Hotels.com again!
2 nachten verbleven in december 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Teena

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Received an email stating our hotel will need to be cancelled or we can have Row NYC schedule is a room somewhere else. Call was made numerous times in regards to where we were staying and they could not tell us. We were given 2 different addresses of hotels and finally was able to get the correct address which was the Manhattan hotel. Hotel front lobby was nice but the room was nasty. They put us in room 709 no tv in the room the outlets had no cover and the bathroom ceiling was falling in. Will never use hotel. com again. Very very disappointed.
4 nachten verbleven in december 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Gonzalo

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Was changed to another hotel.

The row said it can support my reservation, so I was changed to the Manhattan hotel at Times Square. What a terrible experience. Without any maintenance, the hotel was dirty and old. The room size was above average in nyc, but the service was deficient. The bath was with hairs, you hace to ask for towels cause it doesn’t were available and there was an odor in all the building. It’s a pity that the Manhattan had a great location and such a terrible maintenance and also that the row changed me
2 nachten verbleven in december 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Jonathan

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Our room was nothing likebthe picutres was so outdated, curtains absolutely dirty, bed was probably 20 years old, peeling wall paper, dirty walls. Orbitz moved our room 3 tomes and this was what we got stuck with
4 nachten verbleven in december 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Nathalie

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service
2 nachten verbleven in december 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Jennifer

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
They changed my booking to another hotel, then canceled my room. So i had no hotel to stay in.
2 nachten verbleven in december 2022

2/10 – Ontzettend slecht

justina

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in december 2022

8/10 – Goed

Tom

2/10 – Ontzettend slecht

Darren

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Expedia emailed whilst boarding the plane on the day I travel to advise the hotel was not available so despite them keep sending me emails to review the hotel we didn’t actually stay there Expedia believe they do not need to offer me any compensation for the stress caused and the fact that they said I would have no feast day yet had to pay fees at the Crowne Plaza which was a mediocre property and one that I wouldn’t of chose to stay at I would never recommend using expedia again to anybody. As a regular traveller they are the worst travel agent ever and you’re best going with a reputable agent that you can actually speak to Expedia’s packages have lots of hidden extras and from experience are not available

8/10 – Goed

Itay

10 nachten verbleven in juni 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Stephanie

5 nachten verbleven in november 2022