Exterieur

Beoordelingen van The St. Regis New York

5 out of 5
The St. Regis New York
Two East 55th St, New York, NY

Beoordelingen

9,2

Fantastisch

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 137 van 176 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 20 van 176 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 8 van 176 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 5 van 176 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 6 van 176 beoordelingen" "

9,8/10

Netheid

9,4/10

Personeel en service

8,8/10

Voorzieningen

9,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

4/10 – Matig

Nancy

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel lobby and restaurants are all under construction. We were never notified of this ahead of time. In fact, we were getting emails about booking dinner in the restaurant which was not even open. Our room was not ready at 5:45 pm for check in. Instead of the 2 double bed room, we got a one bed and a roll away bed. Secondly, the hot water facet shut off after 30-45 seconds in the bathroom. There was no hot water in the bathtub. When we tried to place our breakfast order Friday evening for Saturday morning, the staff was rude and did not want to take our order. We thought we would have a wonderful weekend bridal shopping for my daughter. The hotel was a huge disappointment.
2 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

James, Westmont

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The remodeling was bothersome
2 nachten verbleven in maart 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Wellington, New York

Zakenreiziger
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, voorzieningen
Very expensive and very poor service.
4 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Sunita, New Fairfield

2 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Peter

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Maria

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Experience was fantastic in everyway
3 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Construction so lobby unavailable put a damper but great service
1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

David

3 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Jeffrey

2 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Claudia

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We enjoy all!!!
6 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Rosalinda Hernández

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Un hotel antiguo, perfectamente conservado y con un servicio espectacular.
4 nachten verbleven in januari 2024

6/10 – Redelijk

eran

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Nicholas

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This is the best hotel in NYC. The service is impeccable. The rooms are well appointed and beautifully maintained. The in-room dining is fantastic and our butler team were attentive and helpful despite being very busy over the holiday period. Highly recommend if you want to have a unique and luxurious experience.
3 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Jonathan

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wonderful property in the heart of the City!
3 nachten verbleven in november 2023

6/10 – Redelijk

Paul

2 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Marla

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff were extraordinarily nice
2 nachten verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Margoth

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Love it.
2 nachten verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

EDSEL

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Mooza

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very friendly staff members and helpful!! Food and services are great worth the money!!!
2 nachten verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Katherine

1 nacht verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Lesley

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Incredibly comfortable beds and nice quiet rooms.
4 nachten verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

GLENDA, Bronx

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Great.
2 nachten verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Vinnie

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2023

4/10 – Matig

Stephen

Negatief: Personeel en service
1 nacht verbleven in februari 2023

10/10 – Uitstekend

Stephanie

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent
EXCELLENT and EXCEPTIONAL hotel! Top notch!
1 nacht verbleven in februari 2023

10/10 – Uitstekend

philip, Fremont

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Exceptional service at one the the great ,if not the greatest NYC hotels
8 nachten verbleven in februari 2023

6/10 – Redelijk

William

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
The St Regis is due for a makeover. Its entire decor is dated. Everything there is priced double of what its really worth. If you like to over pay than this is your stay.

10/10 – Uitstekend

Patrick

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This classic hospitality that you can expect from an icon!! The best service. Thank You Omar!

8/10 – Goed

Arthur, Spring Lake

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Each staff member that helped us was wonderful. The only areas of improvement for the room were that there were no slippers and the televisions were very poor quality. The hotel I would give 5 stars. The room service food I would sadly have to give 2 stars. The food was AWFUL. Risotto was watery mush with no seasoning. Ordered an avocado tofu scramble which was beautifully presented but tasted like nothing, They do not seem to use salt or any other seasonings when cooking. Ordered a mixed selection of ice cream and it all just tasted BAD. Great hotel absolutely stay here but don't order food. We were being lazy and did not take advantage of the countless great restaurants in the city.

10/10 – Uitstekend

Jill

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Only one window on the room…..
1 nacht verbleven in december 2022

6/10 – Redelijk

Brodie

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Butler service was terrible. Emailed twice with a request and no response. Called to ask for distilled water for cpap machine and was told to walk to a store to buy some. Very disappointed.

10/10 – Uitstekend

James, Westmont

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Location &

10/10 – Uitstekend

Brandi

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff was incredible, the hotel was immaculate, the location was the best.

8/10 – Goed

Juliet

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in november 2022

4/10 – Matig

Gregory

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Disappointing at this Price
Such great expectations for this hotel but sadly did not produce a great experience. The hotel itself is very nice. Not as impressive as some of the others in the same category but very old school and well kept. Unfortunately that’s where it stopped. First of all, no warning of construction going on and my room was terribly loud with air hammer drills and workers yelling for the first three hours. Asked to change rooms but they said construction would be over at 5 and gone for the weekend. Feel sorry for the people who stayed through the week. With the exception of the front desk and the butler, service was horrible. Waited forever to get a table at Astor court, food took forever and the quality of food was horrendous. They should be ashamed. Chicken was room temperature and no aesthetic value to anything. Gigantic clumps of hair in the shower upon arrival which tells me nothing was cleaned. Took 20 mins to get a waiter for morning coffee, brings out my espresso and girlfriends cup then forgets the coffee. We never saw the waiter again. Hostess disappeared so I actually had to get the concierge to get the coffee. Most of this stuff is easy to forget if you’re at the holiday inn but not at this price point. These are the best hotels in the world and everything should be top notch. Stay at the Plaza or the Four Seasons this place was a joke
2 nachten verbleven in oktober 2022

10/10 – Uitstekend

Cinnamin

1 nacht verbleven in oktober 2022

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
No Cumplen Todo lo que Ofrecen
Ofrecen y cobran un mayordomo, así como que manejan varios idiomas. Como quien nos tocó No entiende español, simplemente NO otorgaron el servicio. Restaurante Menú Limitado. Servicio Deficiente
4 nachten verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

Tamara

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent! Very clean nice decor staff are extremely nice
1 nacht verbleven in oktober 2022

10/10 – Uitstekend

Shannon

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Brilliant
1 nacht verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

Brian

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I stayed five (5) nights at the St Regis New York. I enjoyed every moment of my stay. From the moment I checked in, to the moment I checked out, I was always made to feel welcomed and valued as a guest. People knew my first name and would greet me as such when I returned from sight seeing. The door men out front of the hotel are keenly aware of who the guests are, and promptly open doors for you, ask if you need a taxi hailed, or simply smile and greet you in the morning. The butler and maid service was excellent. I requested coffee for each morning at 7 am, and that request was executed to perfection. The gym was on the small side, but was always well organized and clean. There is an attendant who is there to assist you. The Astor restaurant was also excellent and a little on the pricey side, but, in my opinion, delivered delicious food and was convenient for an early morning breakfast before exploring the city, or for those late evening returns to the hotel when my feet were hurting and i just wanted to relax in my room, the option to dine in the hotel was there, and I was happy for that. Other reviews mentioned difficult staff or snobbery. I did not once experience that vibe. Everyone, I mean everyone, was professional, kind, courteous and genuine. The location is perfect, nestled between 5th Avenue and Madison Avenue, both major shopping hubs. Central Park and the train aka subway, are both about a 5 minute walk. I will definitely stay again. I highly recommend.
5 nachten verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

Julio, Humble

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great place to stay, close to all the stores. The staff was friendly and attentive, one of the best hotel to stay in NYC.
2 nachten verbleven in augustus 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
A 5-star you should avoid
This St Regis is a place to AVOID! Booked 4 rooms for 4 nights for our business trip. I had to change rooms not once, not twice but 3 times to get into a somewhat not smelly room. Beautiful historical building admiration comes with a price tag of Smokey/old/mold smell through ventilations. Room dining-their scanned QR code in your room might have different prices than the hotel register, your bill will come out with surprises. Make sure you CHECK! Late night noises-on this narrow street there were constructions going on 2am—5am, called the front desk and was told it’s emergency PG&E stuff, there’s NOTHING they can do. Overall, headache/stress to stay there the whole trip not be able to be myself during business meetings. My team and I travel to NYC often for biz, I will make sure St Regis doesn’t get our business ever again.
4 nachten verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

Michael

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very nice. Dry cleaning never picked up. No house keeping. While we were out. As scheduled
2 nachten verbleven in juli 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Bruce

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in juni 2022

10/10 – Uitstekend

Qin

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
sweet staff 5star service TOTALLY!Great experience
3 nachten verbleven in juni 2022

10/10 – Uitstekend

abigaile

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Travelled with my 5 y/o for our first mommy daughter trip. Wonderful hotel! Can’t beat the location. Staff were great and the food far exceeded our expectations. Will be back in the near future.
2 nachten verbleven in juni 2022

8/10 – Goed

TAE HYUNG

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice but relatively no facility compared to its reputation.
2 nachten verbleven in juni 2022

8/10 – Goed

Barbara

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lovely hotel. Would have preferred an early check in but it was not available.
1 nacht verbleven in juni 2022

10/10 – Uitstekend

Jennifer

4 nachten verbleven in mei 2022

10/10 – Uitstekend

Heidi M

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lovely property that is very beautiful and clean! The size of the property is perfect and the restaurant is adequate.
3 nachten verbleven in mei 2022