Hotel Marine Palace

3.0-sterrenaccommodatie
Strandpret in een buitenzwembad, dicht bij Kovalam-strand

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Hotel Marine Palace

Strand
Marine Ac Deluxe Seaside | Balkon
Een buitenzwembad, parasols voor strand/zwembad
Een buitenzwembad, parasols voor strand/zwembad
Gratis parkeerplaatsen

Populaire voorzieningen

  • Bar
  • Zwembad
  • Keuken
  • Ontbijt beschikbaar
  • Wasservice
  • Roomservice

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven

Marine, geen airconditioning

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Keuken
Een koelkast
Televisie
Een plafondventilator
Een donzen dekbed
Slaapkamers
  • Uitzicht op zee
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Royal suite

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Keuken
Een koelkast
Televisie
Een plafondventilator
Een donzen dekbed
Slaapkamers
  • Uitzicht op het strand
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed of 1 eenpersoonsbed

Marine Ac

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Keuken
Een koelkast
Televisie
Een plafondventilator
Een donzen dekbed
Slaapkamers
  • Uitzicht op zee
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Marine Ac Deluxe Seaside

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Keuken
Een koelkast
Televisie
Een plafondventilator
Een donzen dekbed
Slaapkamers
  • Uitzicht op zee
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
NUP Road, Kovalam Beach Road, Vizhinjam, Neyyattinkara, Kerala, 695527

In de buurt

  • Kovalam-strand - 2 min. lopen - 0.2 km
  • Lighthouse Beach - 8 min. lopen - 0.7 km
  • Samudra Beach Park - 4 min. rijden - 1.8 km
  • Strand van Vizhinjam - 4 min. rijden - 2.2 km
  • Shri Padmanabhaswamy-tempel - 15 min. rijden - 13.2 km

Lokaal vervoer

  • Station Dhanuvachapuram - 22 min. rijden
  • Thiruvananthapuram (TRV-Internationale luchthaven Trivandrum) - 40 min. rijden

Restaurants

  • ‪Sunset Restaurant - ‬7 min. lopen
  • ‪Coconut Grove - ‬6 min. lopen
  • ‪Santana Restaurant - ‬8 min. lopen
  • ‪Rock Cafe - ‬2 min. lopen
  • ‪Hotel Sea Face - ‬2 min. lopen

Over deze accommodatie

Hotel Marine Palace

Hotel in de buurt van Kovalam-strand
Bij Hotel Marine Palace zijn er de volgende voorzieningen: een terras, een bibliotheek en een stomerij/wasserijservice. Naast voorzieningen zoals een bar en een businesscentrum kunnen gasten gebruikmaken van gratis wifi in gemeenschappelijke ruimtes.
Tijdens je verblijf profiteer je bovendien van het volgende:
  • Een buitenzwembad met ligstoelen en parasols bij het zwembad
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren
  • Een continentaal ontbijt (tegen een toeslag), vervoer van en naar de luchthaven (toeslag) en barbecues
  • Een kluis bij de receptie, een receptieruimte en kranten in de lobby
Kamervoorzieningen
Alle gastenkamers van Hotel Marine Palace zijn voorzien van leuke extraatjes zoals airconditioning en beschikken over faciliteiten zoals kluisjes en geluiddichte muren.
Overige voorzieningen zijn onder andere:
  • Donzen dekbedden en extra bedden (tegen een toeslag)
  • Badkamers met douches en gratis toiletartikelen
  • Televisies met kabelzenders
  • (kleding)kasten, keukens en koelkasten

Gesproken talen

Engels en Hindi

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Gratis parkeerplaatsen binnen 30 meter van de accommodatie
  • 24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven op verzoek tegen een toeslag
  • Plaatselijke shuttleservice (toeslag) tot 50 km afstand
  • Shuttleservice vanaf het treinstation (toeslag)
  • Parkeren ter plaatse alleen op verzoek
  • Gratis beveiligd, onoverdekt zelf parkeren ter plaatse
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen beschikbaar

Eten en drinken

  • Dagelijks continentaal ontbijt tegen een toeslag beschikbaar van 08.00 uur tot 10.30 uur: INR 160 per persoon
  • Een bar/lounge
  • Een restaurant

Dingen om te doen

  • Bibliotheek
  • Buitenzwembad
  • Tv in gemeenschappelijke ruimtes

Gezinsvriendelijk

  • Buitenzwembad
  • Extra bed (toeslag)
  • Geluiddichte kamers
  • Keuken in de kamer
  • Koelkast op de kamer
  • Omheind zwembad
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Kluisje bij de receptie
  • Kranten in de lobby
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Hulp met excursies en tickets
  • Schoon beddengoed (op verzoek)
  • Schoonmaakservice (op verzoek)
  • Stomerij-/wasserijservice
  • Wisselen van handdoeken op verzoek

Zakelijke diensten

  • Businesscentrum
  • Vergaderruimte

Buiten

  • Barbecue
  • Ligstoelen aan het zwembad
  • Parasols bij het zwembad
  • Terras

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Goed verlicht pad naar de ingang
  • Lift
  • Notificatie voor deurbel en telefoon
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijk pad naar lift
  • Rolstoeltoegankelijk restaurant
  • Rolstoeltoegankelijke lounge
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen
  • Rolstoeltoegankelijke registratiebalie
  • Trapleuningen

Meer

  • 1 gebouw
  • 3 etages
  • Aparte rookruimtes
  • Feestruimte
  • Receptieruimte

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen
  • Donzen dekbed
  • Extra bed (toeslag)

Badkamer

  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Tv met kabelzenders

Eten en drinken

  • Beperkte roomservice
  • Gratis mineraalwater
  • Keuken
  • Koelkast
  • Restaurantgidsen

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Geluiddichte kamers
  • Kluisje
  • Mobiele toegangssleutel
  • Plafondventilator
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 12.00 uur; inchecken is mogelijk tot: op elk moment

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf het treinstation (hiervoor kan een toeslag gelden). Neem minstens 72 uur voor aankomst contact op met de accommodatie om de ophaalservice te regelen. Je vindt de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.
Mocht je nog vragen hebben, neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Indiase staatsburgers dienen bij het inchecken een geldig Indiaas identiteitsbewijs met foto of rijbewijs te tonen. Reizigers die geen staatsburger van India zijn, dienen een geldig paspoort en visum te tonen.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn extra bedden beschikbaar tegen INR 400.0 per nacht.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor het continentaal ontbijt: ca. INR 160 per persoon
  • Toeslag voor luchthavenshuttle: INR 700 per voertuig (enkele reis)
  • Toeslag voor extra bed: INR 400.0 per nacht

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om een parkeerplaats ter plaatse te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards, mobiele betalingen en contante betalingen.
Geaccepteerde mobiele betaalmethoden omvatten: Google Pay.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, rookmelder, beveiligingssysteem en EHBO-doos
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Let op: om te voldoen aan de plaatselijke wetgeving, zal er op de eerste dag van elke maand bij deze accommodatie geen alcohol geserveerd worden.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Het zwembad is toegankelijk van 06.30 uur tot 18.30 uur.
Bij overnachtingen op 24 december is het tarief voor het traditionele galadiner op kerstavond bij de weergegeven totaalprijs inbegrepen.
Bij overnachtingen op 31 december is het tarief voor het traditionele Oudejaarsavond-galadiner inbegrepen bij de weergegeven totaalprijs.
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Hotel Marine Palace
Hotel Marine Palace Thiruvananthapuram
ine Palace Thiruvananthapuram
Marine Palace Hotel
Marine Palace Thiruvananthapuram
Hotel Marine Palace Hotel
Hotel Marine Palace Neyyattinkara
Hotel Marine Palace Hotel Neyyattinkara

Veelgestelde vragen

Is Hotel Marine Palace voorzien van een zwembad?

Ja, deze accommodatie heeft een buitenzwembad. Het zwembad is geopend van 06.30 uur tot 18.30 uur.

Zijn huisdieren welkom bij Hotel Marine Palace?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij Hotel Marine Palace te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen. In de omgeving kun je ook gratis parkeren.

Hoe laat kan ik inchecken bij Hotel Marine Palace?

Je kunt inchecken vanaf: 12.00 uur; je kunt inchecken tot: op elk moment.

Tot hoe laat kan ik bij Hotel Marine Palace uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken.

Biedt Hotel Marine Palace een shuttleservice naar de luchthaven aan?

Ja, er is op verzoek een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van INR 700 per voertuig.

Waar ligt Hotel Marine Palace?

Dit aan het strand gelegen hotel in Neyyattinkara ligt binnen 5 minuten lopen van Kovalam-strand en Strand van Hawah. Ook Lighthouse Beach en Kovalam Beach liggen binnen 15 minuten lopen.

Beoordelingen over Hotel Marine Palace

Beoordelingen

6,2
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 1 van 25 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 10 van 25 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 6 van 25 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 6 van 25 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 25 beoordelingen

7,2/10

Netheid

6,6/10

Personeel en service

6,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Anupama

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service

A decent hotel

Overall the hotel was decent and the staff is really helpful. What they lack in terms of establishment, they make up for it with their service team. We had breakfast and dinner and it was decent.
1 nacht verbleven in december 2022

8/10 – Goed

Velupillai

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2022

4/10 – Matig

Rohith

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
AC rooms not provided. Free breakfast not provided, they were not informed about free dinner. Details of accommodation like Ac/ free dinner/ Free breakfast not shown in invoice or receipt
1 nacht verbleven in januari 2020

4/10 – Matig

Jessie

Reisde met familie
Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer

Good Location, bad ambiance

Not worth the price. Very disappointed. The front desk folks not helpful at check in and the rooms are mediocre The area around the hotel is nice and close to the beach
1 nacht verbleven in januari 2020

10/10 – Uitstekend

Irene

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Fantastic stay at Marine Palace Hotel

Fantastic staff, Fantastic location, Fantastic food Manager Harrie and staff arranged our pick up at Trivandrum Airport and transfer to the Hotel Marine Palace. They also arranged all our trips and tours with private air conditioned car and driver guide. We visited Temple Elephant parades, Tea Plantations, A trip to the tip of India where the Oceons meet and a spectacular boat trip in the Back Waters all recommended by staff. The hotel public areas and our rooms were spotlessly clean and my room was spacious with fine shower suite and access to a veranda overlooking the Arabian Sea and beautiful sandy beach. Location was central for lots of shops and restaurants but also quiet and peaceful. Can’t thank staff enough, they looked after us very well. Harrie booked or train for our onward journey to Kochi and was there at the station when we arrived by taxie. He accompanied us to our train carriage and ensured all was good for us and we knew where to go when we arrived at Kochi for our further stay there. We will defiantly be back and HIGHLY RECOMEND THIS HOTEL TO OTHERS.
8 nachten verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

John, Vienna

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten

Friendly staff, good location.

From the outset the staff were exceptionally friendly and we knew they would always do what they could to help. The room was comfortable and clean. One thing which surprised us was that they asked us each morning whether we wanted the room cleaned, at first we thought it was charged extra, but it wasn't and they did a good job. The hotel is not on the main beach-front which is both good and bad. Obviously the view was not quite as good, although we could see the sea. But it also meant we did not get the awful, loud karaoke from the big events at the other end of lighthouse beach.
13 nachten verbleven in december 2017

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
stayed in a family suite - it was ok, but overpriced
3 nachten verbleven in november 2017

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer

ビールが安い

ここのレストランはケーララ州の禁酒法下でのライセンスを持っている。そのうえ合法、非合法を問わずビール大瓶1本、200ルピーが他のレストランや他の地域の相場であっが、このホテルは140ルピーと安い。そのため地元インド人も朝昼晩と何人も途切れることなくビールを飲みにくる客がいた。 今回旅行でこのホテルは唯一、蚊が入ってきた。バストイレ室の換気扇の外または内側に防護網がないからだ。夜寝るときはバストイレ室のドアを確実に閉めて寝た。 プールにはデッキチェアも何脚かあり、毎朝消毒もしているので安心できる。マネージャーも親切であった。ただ、宿泊条件を見落としたのか、他のホテルはすべて朝食込みであったが、このホテルは別料金であった。

8/10 – Goed

Sheila and Kevi, Pevensey Bay East Sussex

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Basic Hotel close to the beach and restaurants

The hotel was basic but very clean and tidy. Clean sheets and towels every day. Room cleaned every day. Bed very comfortable and Air Con and Fan in every room. Staff very friendly and helpful when my husband fell ill one night. Would recommend to anyone wanting just basic hotel room. Breakfast very good but dining room a bit dingy. It is situated in the mainly Indian part of Lighthouse Beach and although very busy with Indian tourists at Christmas and New Year absolutely no problems. Excellent service by Hotel staff.

2/10 – Ontzettend slecht

Madhukar

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Worst hotel I've stayed in

One of the worst hotels I've stayed in. Cramped room, outdated furniture,dirty linens. No wi-fi in the room and lack of car parking space. Only one word for this hotel -- AVOID

8/10 – Goed

Lynn, UK

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer

Comfortable Hotel near to the amenities.

Hotel staff welcoming and helpful. Pool area and approach needed a bit more looking after but overall a good stay. The food was very good and reasonable.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer

Lovely staff but hard bed

The staff were lovely and helpful but the bed was very very hard and uncomfortable. Fridge didn't work,the light by the bed didn't work,no tea or coffee making facilities. Wifi only accessible in the lobby.

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

6/10 – Redelijk

Kenneth

Positief: Netheid, personeel en service

Hjälpsam och trevlig personal.

Poolen och poolområdet sänker helhetsbetyget.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten

Convenient, close to beach and restaurants

Whilst the hotel was typical of Indian standards we were unable to use the pool as it was so dirty.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
The hotel is currently under construction. Currently, no lift. If you have aged persons and a third floor room, you are in soup! Otherwise, hotel stuffs are nice and the room cleanliness is OK . Toilet is nice and clean and that's why I liked this hotel. Location wise is also very close to the beach.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten

Good Deal

Very nice hotel......except the ceiling fan every thing was very good.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten

Next to parking lot

A very standard clean two star hotel. Pub below hotel!

8/10 – Goed

prem sagar, New Delhi, Delhi, India

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

awesome location

the hotel is superb wrt its location.just a walk away from beach .it is maintained quite nicely. the add of hotel is nt right...it says vizhijam..whereas it should be only kovalam beach.

6/10 – Redelijk

Paul, London, UK.

Negatief: Comfort kamer

Marine Palace Hotel in Kovalam for all the noise

Main problem was lack of hot water most of the time, though in the hot climate that was less of a difficulty. The central situation makes it vary noisy, at least in the room where I was, facing the busy road, and the temple, with a lot of music, singing and drumming being broadcast by loudspeakers, starting early morning. My last night was to be a special festival there, and the noise was to go on all night, but forftunately I left at 2 am. for my flight.

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Laut, unsicher, nicht noch einmal

Genau über die Strasse vom Hotel ist ein Shiva-Tempel, der einen um 5:30h mit lärmender Musik weckt. Während meines Aufenthalts hat die Hotelleitung mich einfach in ein anderes Zimmer verfrachet und dazu in meiner Abwesenheit all meine Sachen umgezogen.

4/10 – Matig

dr.ashokkumar, kadapa, AP,INDIA

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
charges we are paying is not worthy of so much cost

4/10 – Matig

Jayram, Varanasi,India

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Hotel Marina Palace

The is not a star hotel,which was supposed to be 3 star. They first provided me a room which has very small wash room, A.C. non functional, TV not functional. Only after they changed the room after complain it was comfortable to a extent only.

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten

Marine palace, Kovalam

The room service was very poor and there was no staff available to help out. Also, there was no non vegetarian food available.

6/10 – Redelijk

Hans, Kalmar

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Kovalam - Marine Palace Hotel

Ganska fräscht hotell med bra personal men med några negativa detaljer: inget varmvatten; granne med ett Shiva-tempel som har mycket ljudliga mässor vid soluppgång (problemet) och solnedgång. Kovalam i allmänhet är mer av en byggarbetsplats fyllt med mycket påträngande försäljare. Sopor lite här och var och soptipp längs en av bakgatorna. Det kanske är Indien och bara att acceptera. Men jag tror att turistorten skulle vinna på att reglera gatuförsäljningen; tiggeri och sophanteringen.