Een binnenzwembad, een buitenzwembad, parasols voor strand/zwembad

Beoordelingen van Grand-Hôtel du Cap-Ferrat, A Four Seasons Hotel

5 out of 5
Grand-Hôtel du Cap-Ferrat, A Four Seasons Hotel
71 Boulevard du Général de Gaulle, Saint-Jean-Cap-Ferrat, Alpes-Maritimes

Beoordelingen

9,8

Uitzonderlijk

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 121 van 129 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 5 van 129 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 2 van 129 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 0 van 129 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1 van 129 beoordelingen" "

10/10

Netheid

10/10

Personeel en service

10/10

Voorzieningen

10/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Mark

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The property is really nice, the staff where excellent especially Margot, our only issue was there was little restricted with dining options but would definitely come and stay at this iconic hotel
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Britt Bertini, Executive Office op 4 apr 2024
Dear Mark,Thank you for your kind words and praise of Margot and the team. We are sorry that we did not quite live up to your expectations in terms of dining options. Our fine dining room, the Restaurant Le Cap, is opening mid-April and our Club Dauphin by the sea is opening on Saturday! We look forward to welcoming you back soon.Kind regards,

10/10 – Uitstekend

Shelly

3 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Kaitlin

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The most magical hotel in the world. I travel extensively and after visiting twice I can now say it's one of my favorites. Absolutely stunning location, amazing service, and perfect spaces. I can't wait to return!
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Manoëlle & Benjamin op 11 okt 2023
Thank you for staying at the Grand-Hotel du Cap-Ferrat, A Four Seasons Hotel and for taking the time to share your experience with us. We are delighted to know that you had an enjoyable time at our hotel and that you appreciated our services and your interactions with our team. It will be a pleasure to share your observations with them all. We look forward to welcoming you back soon! Best regards, Manoëlle & Benjamin

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
잊지 못할 최고의 호텔
최상의 입지, 최고의 서비스. 이 호텔에 가기 위해 cap ferrar에 다시 방문할 의사 있음
2 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Cynthia

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Breathtaking view, beautiful pool and wonderful service
2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Britt Bertini, Executive Office op 5 sep 2023
Dear Cynthia,Delighted you enjoyed the beautiful setting of the Grand-Hotel du Cap-Ferrat, A Four Seasons Hotel! We look forward to seeing you again soon.Kind regards,

10/10 – Uitstekend

Mary

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Beautiful location and very attentive staff
1 nacht verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Chris

3 nachten verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Roya

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Amazing stay as usual- this is our annual treat and wouldn’t miss it for the world!
4 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Francois-Regis Simon, General Manager op 2 mei 2023
Dear Roya,Thank you so much for your wonderful words, much appreciated!We look forward to seeing you again next year!Kind regards,

10/10 – Uitstekend

Stephanie

2 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Ludovic op 21 apr 2023
Chère Stéphanie, nous vous remercions infiniment de cet avis qui reflète votre expérience chez nous. Nous espérons vous revoir très prochainement. Sincèrement

10/10 – Uitstekend

Stephanie

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Ludovic op 21 apr 2023
Chère Stéphanie, nous vous remercions infiniment de cet avis qui reflète votre expérience chez nous. Nous espérons vous revoir très prochainement. Sincèrement

10/10 – Uitstekend

stephanie

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van Ludovic op 21 apr 2023
Chère Stéphanie, nous vous remercions infiniment de cet avis qui reflète votre expérience chez nous. Nous espérons vous revoir très prochainement. Sincèrement

10/10 – Uitstekend

yookyoung

2 nachten verbleven in november 2022

10/10 – Uitstekend

Cameron, Kirkland

Reisde met partner, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Everything about this property is amazing. Such a romantic and calming location and can't recommend it enough! The service from the staff is incredibly attentive, kind, and professional. We absolutely enjoyed every meal we had at the poolside grill and their two main restaurants, including a tasty and imaginative tasting menu at Le Cap, and had the best french toast ever at their breakfast. The views from the hotel are wonderful, but somehow are even better from the infinity pool overlooking the sea. Our terrace rooms were very clean, functional, and spacious, and love the separate shower and tub in the bathroom. We wish we were already heading back to this hotel!
3 nachten verbleven in oktober 2022
Reactie van Francois-Regis Simon, General Manager op 17 okt 2022
Dear Cameron,What a pleasure to read your comment! We are delighted that you had a wonderful and relaxing stay at the Grand Hotel and look forward to seeing you again soon.Kind regards,

10/10 – Uitstekend

Mark

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Extraordinary place and simply wonderful staff
3 nachten verbleven in september 2022
Reactie van Francois-Regis Simon, General Manager op 29 sep 2022
Dear Mark,Thank you for your kind words which we will be sure to share with our team. We look forward to welcoming you back soon.Kind regards,

10/10 – Uitstekend

Rebecca

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in mei 2022

10/10 – Uitstekend

Taylor

4 nachten verbleven in april 2022

10/10 – Uitstekend

Sara

Positief: Netheid, personeel en service
4 nachten verbleven in april 2022

10/10 – Uitstekend

Daniel

2 nachten verbleven in april 2022

10/10 – Uitstekend

Thais

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Surreal ! Maravilhoso!
Hotel maravilhoso . Atendimento perfeito . Vista deslumbrante ! Piscina aquecida externa deliciosa. Enfim , um dos melhores hotéis da minha vida !
2 nachten verbleven in maart 2022
Reactie van Francois-Regis Simon, General Manager op 7 apr 2022
Dear Guest, What a wonderful review! We are delighted you enjoyed your time with us and hope to see you again soon. Kind regards,

10/10 – Uitstekend

Hind

1 nacht verbleven in maart 2022

10/10 – Uitstekend

Abdollah

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
My wife and I had the most amazing and enjoyable stay at the hotel. The staff and the service provided were just exceptional, we were made to feel so welcomed and we can't wait to return again very soon. Bravo!
3 nachten verbleven in maart 2022
Reactie van Francois-Regis Simon, General Manager op 26 apr 2022
Dear Abdollah, We are delighted to know that you enjoyed your stay at the Four Seasons in Cap-Ferrat. We look forward to seeing you again soon. Kind regards,

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in maart 2022

10/10 – Uitstekend

Edwine

2 nachten verbleven in maart 2022

10/10 – Uitstekend

Charlotte

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in november 2021

10/10 – Uitstekend

Catherine

2 nachten verbleven in november 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in november 2021

10/10 – Uitstekend

Kaitlin

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2021

10/10 – Uitstekend

Victoria Aimee

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The amenities were outstanding as well as the customer service of the staff.
4 nachten verbleven in oktober 2021
Reactie van François-Regis Simon, General Manager op 14 okt 2021
Dear Victoria Aimee, We are delighted you enjoyed the service extended by our staff and hope that you had a great stay with us. A bientôt !

10/10 – Uitstekend

Richard

Positief: Netheid, personeel en service
Ett fantastiskt hotell
Ett fantastiskt hotell som kan rekommenderas. Förmodligen ett av de bästa på hela Rivieran. Personalen och servicen är outstanding.
1 nacht verbleven in oktober 2021
Reactie van François-Regis Simon, General Manager op 14 okt 2021
Dear Richard, Thank you so much for your kind comment which we will be sure to share with the entire team. We look forward to welcoming you back again soon. Kind regards,

10/10 – Uitstekend

Richard

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Top notch at Cap-Ferrat
Hotels doesn't come much better. In a fantastic surrounding in a calm and well looked after park allowing tranquility and lots of space you can just relax. If weather allows, which it usually do, you take the funiculaire down to the Club Dolphine where you find a great restuarant and swimming pool and an astonishing view of the sea, all the way to the horizon. Having traveled the world for 35 years this is among the absolute best you can get.
3 nachten verbleven in oktober 2021
Reactie van François-Regis Simon, General Manager op 14 okt 2021
Dear Richard, What a kind compliment! Thank you so much for your review and comment after your recent stay at the Grand Hotel. We hope to welcome you back again soon. Kind regards,

10/10 – Uitstekend

Mikael

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very nice
Som helhet väldigt trevligt. Det enda man knallgas på var att på frukosten två dagar i rad var servicen ganska dålig. Man serverade tex kaffet i princip när vi hade suttit mer än 30 min.
2 nachten verbleven in september 2021
Reactie van François-Regis Simon, General Manager op 1 okt 2021
Dear Mikael, Thank you for your feedback. While we are happy that you enjoyed your stay, we sincerely apologise to you for the lack of service at breakfast. Please be assured that we will follow up internally so as to remedy to this situation. We do hope to have the pleasure of welcoming you back again. Kind regards,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sehr schönes Haus
Das Hotel ist wunderschön. Die Lage aussergewöhnlich. Als wir ankamen sagte man uns ein Haus der Ruhe. Das Personal beim Abendessen war aber sehr hektisch und oberflächlich. Dies hat uns nicht gefallen. Es ist sehr teuer, auch das Mineralwasser im Zimmer ist kostenpflichtig. Ansonsten alles sehr schön.
1 nacht verbleven in september 2021
Reactie van François-Regis Simon, General Manager op 9 sep 2021
Dear Guest, Thank you for your comment. While we are happy to note that you enjoyed the hotel, we are sorry that you did not enjoy your dining experience. We appreciate your feedback and will share it with the team. We hope to have the pleasure of welcoming you back again soon. Kind regards,

10/10 – Uitstekend

Raul

2 nachten verbleven in september 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I'll be dreaming of this hotel forever. Great service, beautiful landscapes, and the best food ive ever had in my life at Le Cap. We will definitely be back.
1 nacht verbleven in juli 2021
Reactie van François-Regis Simon, General Manager op 16 jul 2021
Dear Guest, Thank you so much for your kind words. We are delighted to have inspired your dreams and look forward to seeing you again soon! Kind regards,

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in juni 2021

10/10 – Uitstekend

bryan

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in mei 2021

10/10 – Uitstekend

Veronique

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Un second séjour toujours exceptionnel, ( accueil, chambre surclassée et repas en chambre excellent
1 nacht verbleven in mei 2021
Reactie van François-Regis Simon, General Manager op 17 mei 2021
Nous sommes ravis de savoir que vous ayez passé encore un séjour exceptionnel parmi nous au Grand-Hôtel ! A bientôt !

10/10 – Uitstekend

Alexis

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mythique
Hôtel mythique
1 nacht verbleven in augustus 2020

10/10 – Uitstekend

Veronique

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ommentaire
Magnifique site accueil parfait très bonne table Nous sommes ravis
1 nacht verbleven in oktober 2020
Reactie van François-Regis Simon, General Manager op 6 okt 2020
Chère Madame, Un grand merci pour votre retour. Nous transmettrons votre commentaire à l'équipe. Au plaisir de vous revoir l'année prochaine ! Cordialement,

10/10 – Uitstekend

Carl

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Underbar miljö och städat. En amerikansk touch på inredningen. Rummen är bra, skön säng. Området i trädgården, runt poolen och vid havet väldigt trivsamt. Maten i poolrestaurangen kunde varit bättre, i övrigt bra mat.
1 nacht verbleven in september 2020
Reactie van François-Regis Simon, General Manager op 29 sep 2020
Dear Guest, Thank you for your review and kind comment. We note your slight disappointment with the food at the Club Dauphin and will pass this to our Chef. We hope to see you soon again at Cap-Ferrat! Kind regards,

8/10 – Goed

Vincent

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nous reviendrons !
La qualité extraordinaire du bar et de la carte, la recherche -permanente- de l’excellence, la qualité des équipements de conforts, des lieux superbes chargés d’histoire et d’événements en font un sejour d’une semaine inoubliable !
7 nachten verbleven in september 2020
Reactie van François-Regis Simon, General Manager op 17 sep 2020
Cher Client, Un grand merci pour votre commentaire. Nous sommes ravis de savoir que vous ayez passé un agréable séjour parmi nous. A bientôt ! Cordialement,

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Excellent all round. Thank you for looking after us so well.
1 nacht verbleven in juli 2020
Reactie van François-Regis Simon, General Manager op 23 jul 2020
Dear Traveler, Thank you so much for your feedback. We are delighted you enjoyed your time with us. Kind regards,

10/10 – Uitstekend

Thomas

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Parfait
Hôtel et cadre superbe avec personnel au petit soin. Décoration soignée et classique sans être kitch, on se sent bien dans cet hôtel !
1 nacht verbleven in maart 2020

10/10 – Uitstekend

Jose, Clarksville, MD

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great service from every staff in the hotel. Very friendly and helpful. Property is clean and well managed
6 nachten verbleven in november 2019
Reactie van Francois-Regis Simon, General Manager op 14 nov 2019
Dear Jose, Many thanks! Our team will be delighted! Kind regards,

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in november 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Delightful hotel. Staff were brilliant and very attentive. Great location and beautiful scenery. Would love to return.
4 nachten verbleven in november 2019
Reactie van Francois-Regis Simon, General Manager op 12 nov 2019
Dear Guest, Thank you so much! Our team will be pleased when they see your review and we hope to welcome you back soon. Kind regards,

10/10 – Uitstekend

Jonathan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Beautiful stay, shoulder season limited amenities
The property, amenities, and staff are all 10/10. I can't say enough about the staff and the service they provide to all guests. My only complaint/disappointment was that the hotel was not opened to its full capacity. What I mean by this is that there was only one dining option available, although, there are multiple advertised. The only option La Veranda was priced as a Michelin stared dining room, but the food fell short of that. But again- the service was excellent. The most disappointing part for me was the pool area. It is advertised as a pool, bar and restaurant. However, they did not serve food at any time, and they close the bar and all of the loungers/seating at 6 pm sharp. Which was really unfortunate when we were trying to enjoy the sunset at 6:30 each evening and were asked to move from our loungers so they could pack up. We stayed here Oct 24-28
3 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Francois-Regis Simon, General Manager op 7 nov 2019
Dear Guest, We are delighted to know that you enjoyed your stay and your interactions with our team. We fully take onboard your comment regarding the limited restaurant options and apologise for the disappointment. We will take this up for discussion with the teams so as to avoid any miscommunications in the future. It is our hope that we will have the pleasure of welcoming you back again during the 2020 season. Kind regards,

10/10 – Uitstekend

Ale

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Everything was absolutely perfect.The property is immaculate, the staff are very nice and helpful, the food is a five star quality the atmosphere is wonderful for a relaxing getaway
4 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Francois-Regis Simon, General Manager op 17 okt 2019
Dear Guest, It was a pleasure to read your comment and we are delighted that you enjoyed your getaway! Kind regards,

10/10 – Uitstekend

Mrunella

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Absolute luxury and top attentive staff. The property is amazing in location and upkeep. The rooms and comfort second to none. The staff looked after every need.
3 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Francois-Regis Simon, General Manager op 17 okt 2019
Dear Guest, We are delighted to know that you enjoyed your stay and that our team looked after you well. Kind regards,

10/10 – Uitstekend

Ilkka

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2019