Vlak bij het strand, strandlakens

Beoordelingen van Mercure Nice Centre Grimaldi

4 out of 5
Mercure Nice Centre Grimaldi
6 Rue Grimaldi, Nice, Alpes-Maritimes

Beoordelingen

8,2

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 305 van 910 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 445 van 910 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 112 van 910 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 40 van 910 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 8 van 910 beoordelingen" "

8,6/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

8,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

4/10 – Matig

Wan Jun

Reisde met een groep
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, voorzieningen
This was not a great experience for me and my friend despite the many good reviews.They should state their prices clearly on the website/when booking about what is available or not and what products etc. you have to pay for (normal rooms vs 'deluxe' rooms). Especially when employees say the one and the other which makes it very confusing for us. Furthermore, there were little as no light on the terrace available when we visited in the evening and the rooms are rather small. However, great location though.
Reactie van R Perraud / Manager op 3 mei 2023
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your feedback. The light should have been forgotten to be on that night!We hope to welcome you back to our hotel very soon!Sincerely,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prettig hotel dat netjes en schoon is. Ook fijn is dat het hotel midden in het centrum ligt. Nadeel: de prijs van het ontbijt is hoog; ongeveer 19 euro per persoon.
3 nachten verbleven in april 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
prima ligging . Nabij allerlei eetgelegenheden en
Lopend te bereiken vanaf bushalte lijn 98 vanaf vliegveld. Prettige mensen. Ontbijt buffet duur, maar veel ontbijt mogelijkheden in de buurt.
3 nachten verbleven in april 2018

8/10 – Goed

forus, B

Positief: Netheid, personeel en service
Leuk hotel vlak bij het centrum en strand.
+ zeer goed gelegen + ontbijt + dakterras - bedden zijn minder comfotable - kleine kamers

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Prima hotel.
Prima hotel. Wel wat onderhoud hier en daar nodig (lampjes vervangen, los gangpaneel). Compacte kamers. Goed bed. Schoon. Ligging perfect. Ontbijt buiten de deur goedkoper. Restaurants veelal pizza en pasta. Toeristische maaltijden. Drank prijzig (5 euro voor een cola). Bezoek Cannes aanrader.

8/10 – Goed

Jan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

8/10 – Goed

lara, rotterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
prima plekje
Prima verblijf, makkelijke locatie. Parking in de buurt en je bent echt in Nice. Vriendelijke service van de desk. Loopafstand heeft alle winkels en barretjes voor een drankje of ontbijt. Kamers zijn schoon, klein maar waarom zou je binnenblijven op je kamer..!?

10/10 – Uitstekend

Josephine, Capelle aan den IJssel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Uitstekend hotel in rustige buurt, gunstig gelegen
Zeer fijn hotel in de buurt van boulevard, winkels en veel terrassen, gunstig ten opzichte van openbaar vervoer, mooie kamer en heerlijk ontbijt.

8/10 – Goed

michel, Dubai

Positief: Netheid, comfort kamer
recommended by Michel
The location of the hotel is great. The breakfast is nice with good quality and freshness of food, bread and fruits. Some staff should be more service orientated. A smile and some interest would do wonders. Overall a nice experience.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

8/10 – Goed

Walter

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van R PERRAUD / Manager op 20 apr 2024
Thank you for sharing your experience at the Mercure Nice Centre GrimaldiRegards,

10/10 – Uitstekend

Francesco

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Posizione ideale, mezzi di trasporto a breve distanza. Ben tenuta, stanza ampia e silenziosa. Personale professionale. Colazione piuttosto varia
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van R PERRAUD / Manager op 25 mrt 2024
Gentile cliente,Grazie del tempo dedicato a condividere le sue impressioni! Speriamo di riaverla presto tra i nostri ospiti.Cordiali saluti,

10/10 – Uitstekend

Judith Yaneth

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good breakfast food
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van R PERRAUD / Manager op 25 mrt 2024
Thank you for sharing your experienceWe hope to welcome you backRegards

6/10 – Redelijk

Estela

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
No me gusto
4 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Joana

4 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

rami

16 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Torben

4 nachten verbleven in november 2023
Reactie van R PERRAUD / Manager op 11 dec 2023
Thank you fos sharing your opinion!We hope to welcome you backRegards

10/10 – Uitstekend

Louise

3 nachten verbleven in november 2023
Reactie van R PERRAUD / Manager op 7 dec 2023
Merci pour vos commentaires, nous sommes ravis que vous ayez passé un agréable séjour parmi nous !Cordialement,

4/10 – Matig

FLEUROPE

Zakenreiziger
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Déconseillé, inacceptable.
Le réceptionniste n’est pas digne d’un professionnel avec son attitude très mal polie, son langage non maîtrisé.
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van R PERRAUD / Manager op 22 nov 2023
Cher MonsieurNous sommes désolés pour le problème rencontré . Sans vouloir pour autant excuser l'attitude du réceptionniste, permettez nous de bien vouloir vous donner quelques explications, vos clients sont montés en chambre avec leurs bagages, vous avez ensuite voulu déposer des paquets dans notre bagagerie sans nous avoir prévenu au préalable, nous disposons d'un très petit espace donc cela doit s'anticiper. Et pour des raisons de sécurité nous avons besoin de savoir ce que nous entreposons dans nos locaux communs.En ce qui concerne le dépose minute devant l'hôtel, comme son nom l'indique il permet de déposer les clients dans notre établissement, et hier en l'occurrence nous attendions un groupe avec un bus .Nous sommes désolés pour cette mauvaise communication et vous prions de bien vouloir accepter toutes nos excuses.

4/10 – Matig

FLEUROPE

Zakenreiziger
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
Horrible et inacceptable et déconseillé.
Le réceptionniste est mal poli. Son attitude n’est pas digne d’un professionnel. L’hôtel n’a pas de service de garde de bagage des clients. Nous comprenons que le réceptionniste n’a pas voulu garder un bagage mais son langage et son attitude étaient vraiment inacceptable. En plus, la rue devant votre hôtel est le sens unique et très fréquent. Nous sommes très pressés de garer dans les places réservées de l’hôtel pour libérer le trafic mais il nous a reproché et nous a demandé de lui demandé tout d’abord. C’est une une vengeance pour nous, vos clients quand nous ne sommes pas contents de son attitude mal poli, non-professionnel. Nous sommes professionnels en tourisme. Ça nous a choqué. Dommage pour un hôtel Mercure au centre ville.
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van R PERRAUD / Manager op 22 nov 2023
Cher MonsieurNous sommes désolés pour le problème rencontré . Sans vouloir pour autant excuser l'attitude du réceptionniste, permettez nous de bien vouloir vous donner quelques explications, vos clients sont montés en chambre avec leurs bagages, vous avez ensuite voulu déposer des paquets dans notre bagagerie sans nous avoir prévenu au préalable, nous disposons d'un très petit espace donc cela doit s'anticiper. Et pour des raisons de sécurité nous avons besoin de savoir ce que nous entreposons dans nos locaux communs.En ce qui concerne le dépose minute devant l'hôtel, comme son nom l'indique il permet de déposer les clients dans notre établissement, et hier en l'occurrence nous attendions un groupe avec un bus .Nous sommes désolés pour cette mauvaise communication et vous prions de bien vouloir accepter toutes nos excuses.

10/10 – Uitstekend

manoranjan singh

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent facilities and very hepful staff. Wild thorougjly recommend this to my friends.
3 nachten verbleven in november 2023
Reactie van R PERRAUD / Manager op 20 nov 2023
Thank you so much for your comments !We hope to welcome you back!Regards,

6/10 – Redelijk

Per Allan

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
4 nachten verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Kuldip

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Clean and friendly staff
4 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van R Perraud / Manager op 30 okt 2023
Thank you for sharing your opinion regarding your stay!Regards

2/10 – Ontzettend slecht

Benedicte

3 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Pierre-Yves

1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van R Perraud / Manager op 26 okt 2023
Merci d'avoir partagé votre avis suite à votre séjour au Mercure Nice Centre Grimaldi

8/10 – Goed

Dennis

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Es ist ein durchschnittliches Hotel mit nettem Personal und sehr guter Lage in der Innenstadt. Leider sind das Gebäude und die Zimmer in die Jahre gekommen (abgenutzte Möbel und Türen).
3 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van R Perraud / Manager op 10 okt 2023
Lieber Gast,Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, uns Ihre Meinung zu Ihrem Aufenthalt bei uns mitzuteilen. Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen!Mit freundlichen Grüßen,

10/10 – Uitstekend

Nicolas

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in september 2023
Reactie van R Perraud / Manager op 9 okt 2023
Merci d'avoir partagé votre expérience !Au plaisir de vous accueillir à nouveau !

10/10 – Uitstekend

Torben

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles wunderbar…Personal sehr zuvorkommend…
7 nachten verbleven in juli 2023

4/10 – Matig

Chretien

3 nachten verbleven in september 2023
Reactie van R Perraud / Manager op 4 okt 2023
Cher MonsieurNous vous remercions d'avoir pris le temps de partager votre avis. Même si nous avions préféré que votre expérience ait été plus positive.La satisfaction du client est notre priorité, mais apparemment nous n'avons pas réussi cette fois-ci. Si vous nous donnez l'opportunité de regagner votre confiance, nous ferons de notre mieux pour vous offrir l'expérience formidable dont nos clients se réjouissent.Veuillez agréer, Monsieur, nos salutations respectueuses.

8/10 – Goed

gillian

4 nachten verbleven in september 2023

8/10 – Goed

John

Positief: Comfort kamer
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van R Perraud / Manager op 28 sep 2023
Thank you for sharing your opinion regarding your stayRegards,

8/10 – Goed

Nataliya

10 nachten verbleven in augustus 2023

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Very disappointed
The room is not as on the pictures on hotels.com. It feels like you live in a storage. You don't have surface space for anything, very cramped, poor and poor with EVERYTHING, bad planning, wardrobes doors open against curtains and windows, nothing further to use wardrobes! 2 paper cups in the room - that's ALL there was, no hygiene items except soap and shower gel at all. We had to live among suitcases for 3 days. See pictures. This is not 4 stars hotel. It’s a rat trap. But must give good marks to the location, breakfast and the staff who are kind and service oriented.
3 nachten verbleven in augustus 2023

6/10 – Redelijk

Euan Robert

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Been coming here many years but it has definitely gone down hill. The location is what brings us back. The breakfast used to be better than it is, there is limited cooked breakfast…it was disappointing. Our room this year was in need of updating, there was nowhere to get ready and dry your hair. The lighting, mirrors and plugs are terrible!! Most of the staff are amazing and although the hotel isn’t the best, the staff and location make up for it. However, I think there are better hotels for the same, if not less money.
7 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van R Perraud / Manager op 5 sep 2023
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your feedback. While I wish you had a better experience with our product.All our rooms are different by the size, but we also propose an other room category called "Privilege Room" they are bigger and offer more comfort and extra amenities , but perhaps hotel was already fully booked at this period, so impossible to give you a chance to change room.We are nevertheless delighted that you appreciated the kindness and professionalism of our teams, we thank you for that.We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of.Sincerely,

6/10 – Redelijk

Jared

4 nachten verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Etienne

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Trop bruyant, j’ai dû arrêter la climatisation de ma chambre trop bruyante mais en fait le bruit arrivé par la fenêtre comme une machinerie qui ronronne et tape.
2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van R Perraud / Manager op 29 aug 2023
Cher Monsieur,Nous vous remercions d'avoir pris le temps de partager votre avis. Même si nous avions préféré que votre expérience ait été plus agréable. Nous avons pris les mesures nécessaires afin de solutionner le problème de bruit mentionné. La satisfaction du client est notre priorité, mais apparemment nous n'avons pas réussi cette fois-ci. Si vous nous donnez l'opportunité de regagner votre confiance, nous ferons de notre mieux pour vous offrir l'expérience formidable dont nos clients se réjouissent.Veuillez agréer, Monsieur, nos salutations respectueuses.

8/10 – Goed

Gilvan

3 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van R Perraud / Manager op 30 aug 2023
Thank you for sharing your opinion!We hope to welcome you back !Regards

10/10 – Uitstekend

Seyindzhat, pleasanton

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van R Perraud / Manager op 29 aug 2023
Thank you for sharing your experience at the Mercure Nice Centre Grimaldi !We hope to welcome you back!!Regards,

10/10 – Uitstekend

eunhee

5 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van R Perraud / Manager op 30 aug 2023
Thank you so much for sharing your comments regarding your stay !Regards

4/10 – Matig

Fernando

Reisde met partner
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
No coments
2 nachten verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

John, Geneva

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Overall, a very good hotel with friendly/helpful staff. The breakfast buffet has a good amount of choice, the food is fresh and it's worth the money. The rooms are not huge but are clean and comfortable. There is a supermarket next door. That's handy but it has noisy early morning deliveries, so avoid room 222 (which we had for one night before moving) and presumably 322 and 422.
5 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van R Perraud / Manager op 29 aug 2023
Thank you for sharing your comments !We hope to welcome you back ...in a quiet room of course!Regards

8/10 – Goed

Jlona

Positief: Netheid, personeel en service
7 nachten verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Estefania, New Orleans

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Highly recommend. Few blocks from board walk. Grocery store around the corner. Spacious room. Close to major shopping mall too. Would come back!
Reactie van R Perraud / Manager op 9 aug 2023
Thank you so much for sharing your comments regarding your stay !We hope to welcom you back very soon!Regards

8/10 – Goed

Vicki

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wry pleasant stay. Air con a little noisy, but otherwise great.
1 nacht verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

MARCO

7 nachten verbleven in juli 2023

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Good hotel but needs a few tips
Hotels.com mentioned a swimming pool and the photos showed a beach view but that is for another Mercure in Nice. This one is a bit further from the beach! It's still a nice hotel and it has good sized rooms, A/C and free filtered water for guests. We didn't pay for breakfast and there was an open plan kitchen in the hotel reception area but for some reason we weren't allowed to use it. Seems weird to have it so open and not be able to use the equipment. Our body soap was taken on the second to last day by the cleaner and not replaced. And the water jugs that you can fill in reception are not collected by the cleaners either? Strange not to not tidy those away. We kept forgetting to bring them downstairs but dishes aren't something I want to think about on my holidays. Overall it is a nice hotel and there is a new rooftop bar that opens at 6pm. You get a good sized fridge in your room and a safe too, wardrobe and shelves for your stuff.
4 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van R Perraud / Manager op 18 jul 2023
Dear Guest,Thank you for sharing your opinion about your stay!It Seems that hotels.com did maid a confusion with the other Mercure as we do not have a swimming pool at the hotel!Sorry for the mistake concerning the soap, we will share this remark with the staff in order to avoid an othe time such a problem.We hope to welcome you backRegards,

10/10 – Uitstekend

Yngve

7 nachten verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Sonja

3 nachten verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Nathalie

1 nacht verbleven in juli 2023

6/10 – Redelijk

gautam

1 nacht verbleven in juni 2023