Luxe beddengoed, een kluis op de kamer, een bureau

Beoordelingen van ibis Luxembourg Aéroport

3 out of 5
ibis Luxembourg Aéroport
Route De Treves, Findel Apt, Findel, Niederanven

Beoordelingen

8,0

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 236 van 836 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 385 van 836 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 146 van 836 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 49 van 836 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 20 van 836 beoordelingen" "

8,4/10

Netheid

8,2/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

7,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Mike

1 nacht verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Mark

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Luc

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good service, room was 👍.
Reactie van LA SMILE TEAM op 17 jan 2023
Dear Luc,We appreciate that you took the time to review your recent stay.We are delighted that you had a pleasant experience during your stay with us and appreciate your kind feedback about our team members.We would be delighted to welcome you back on another occasion.Kind regards,LA SMILE TEAM

8/10 – Goed

Elke

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed 3 sterrenhotel
Goed 3 sterrenhotel, kamer was proper en in orde, ontbijt was lekker. Gratis parking. Gratis bussen naar Luxemburg stad. Op 30min van Mullerthal.
2 nachten verbleven in december 2022
Reactie van LA SMILE TEAM op 31 dec 2022
Beste Elke,Hartelijk bedankt voor uw fijne review.Het doet ons plezier te lezen dat u een aangenaam verblijf bij ons heeft gehad en dat ons uitgebreide ontbijt u zeer goed is bevallen.Een volgende keer staan we graag weer voor u klaar.We wensen jullie graag een prettig eindejaar.Met vriendelijke groet,LA SMILE TEAM

8/10 – Goed

Jeroen

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Just your standard airport hotel, nothing special. Rooms are spacious and comfortable. Parking is free, but there's a gate and to get inside you need to push the intercom button. I would stay here again.
1 nacht verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

Erik

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

Linda

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hele fijne locatie voor een hotel onderweg! Mooi en schoon. Wordt nog wel verbouwd maar absoluut geen hinder van ervaren!
1 nacht verbleven in april 2022

10/10 – Uitstekend

marleen

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Propere kamer. Goede prijs kwaliteit verhouding.
Propere kamer, gratis wifi toegang. Jammer genoeg geen kluis op de kamer alhoewel dit wel in de beschrijving staat. TV op kamer, helaas, als buurland van Belgie, geen nederlandstalige posten. Verder vriendelijke bediening aan receptie (momenteel ondergaat deze renovatiewerken) en in het restaurant. Op wandelafstand van airport, ongeveer 5 a 10 minuten. Shuttle beschikbaar op reservatie - gratis- alle 30 minuten.
2 nachten verbleven in november 2021

8/10 – Goed

Nathalie

1 nacht verbleven in juli 2021

8/10 – Goed

Peter

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Alles prima en netjes voor corona tijden geregeld.
3 nachten verbleven in juli 2021

8/10 – Goed

Juan Manuel

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
Goed gepostioneerd met top personeel ! Comfort -
Het hotel is goed gepositioneerd. Vriendelijk en correct personeel - bedankt aan het team om te blijven werken in tijden van Covid-19 ! Het bed vond ik persoonlijk slecht en kamer was te warm met een lage vochtigheid.
1 nacht verbleven in april 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Clean and nice staff. The Breakfast was very good.
1 nacht verbleven in maart 2019

4/10 – Matig

Thijs

Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Asked for glutenfree breakfast and bread during reservation and check in. Wasn't a problem, they said. For 2 days in a row they didn't have it and cuoldn't arrange something else
5 nachten verbleven in december 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed voor een paar dagen en door reis....
Goed voor een paar dagen en door reis....Alles is er restaurant parkeerplaatsen vlak bij hotel. Goed hotel ook als je een hond heb.
1 nacht verbleven in april 2018

6/10 – Redelijk

Suzanne, Bergen op zoom

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Basis hotel
Vriendelijk personeel , staat van hotel is nogal standaard. Kamer is vreselijk warm en daarbij geen mogelijkheid tot airco, wat met een hondje best lastig is. Ontbijt is prijstechnisch te duur voor waar je uit kan kiezen.
1 nacht verbleven in april 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Redelijk hotel .
Aardig hotel . Alleen kamer aan de kleine kant. Personeel spreekt over algemeen Frans. Ontbijt wat minder als op de foto's.
2 nachten verbleven in maart 2018

6/10 – Redelijk

roy, bussum

Was prima
Wij zij 1 nacht geeeest was prima wij komen in de toekomst wel weer terug
1 nacht verbleven in april 2018

8/10 – Goed

Guy

Positief: Netheid, personeel en service
Niet prima , doch OK
Vriendelijk personeel , behulpzaam Veel te zachte hoofdkussens , matras gaf warmte af , venster kon niet open , gans de nacht veel te warm gehad door gebrek aan verluchtingsmogelijkheid , ( had de receptie moeten verwittigen , bleek dat mechanisme om venster te openen waarschijnlijk ontvreemd was door vorige huurders ) , airco was er niet , kon enkel verwarming regelen Ontbijtbuffet zeer goed , Prijs/kwaliteit is goed , jammer van bed en kussens Jammer van venster die niet open kon ( maar was goed gekomen indien ik actie had ondernomen )

8/10 – Goed

Roger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
OK voor kort verblijf.
OK voor kort verblijf bij bezoek aan de regio Luxemburg stad.
1 nacht verbleven in december 2017

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in november 2017

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Luxemburg dd. 19/08
Hotel met alle basiscomfort, comfortabele en nette kamer, erg behulpzame receptionisten en tijdens weekend gratis openbaar vervoer naar centrum. Super praktische grote parking met mogelijkheid tot lang parkeren.
1 nacht verbleven in augustus 2017

8/10 – Goed

Guido , Velsen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel voor tussen stop
Prima hotel voor doorreis. Goede busverbinding naar centrum Luxemburg. Geen last van AirPort wat naast hotel is. Alles wat je nodig hebt is aanwezig.
1 nacht verbleven in augustus 2017
Reactie van Patricia Fleming op 28 aug 2017
Dear Mr Guido, We are glad that we could provide a service that reached your expectations. Thank you for supporting our staff. They give their best every day. We hope you will come back to visit us soon, Kind regards

6/10 – Redelijk

Robert

Goed voor een overnachting bij Luxemburg Airport
Aardig hotel voor als je op Luxemburg airport moet zijn of bij de nabij gelegen kantoren. Hotel ziet er aardig uit maar zou op sommige punten wel wat vernieuwd kunnen worden. Groot nadeel vondt ik zelf dat het erg warm was op de kamer, de airco niet werkte en het raam niet open kon.
Reactie van Patricia op 12 jun 2017
Dear Robert, Thank you for the time you took to write us about the experience you made during your stay at the Ibis Luxembourg Airport. We, perfectly, understand that keeping window closed can be inconvenient for you, unfortunately this is a country’s law on tall buildings. We perfectly understand that if it is too hot in the room, this has a bad influence on the quality of your stay. Indeed the air conditioning was not yet activated due to the significant variation of temperature between the morning and the heart of the day. The system is a system of heater and air conditioning. Now the system is switched to the air conditioning, so next time when you are coming it will be a cold in your room  As the temperatures have now risen, we are able to provide our guests with a cooler inside temperature. We hope to have the possibility to welcome you soon again in our hotel.

8/10 – Goed

Harry

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel!
Goed te bereiken hotel, parkeerruimte voldoende. Met de bushalte voor de deur, is het centrum van Luxemburg goed te bereiken.
Reactie van Patricia op 11 mei 2017
Dear Harry, It is always a pleasure to read that our guests enjoy their stay with us, the quality of our team members and our location. Indeed the bus Stop, heading to the city center, is located just next to the hotel. We are looking forward to welcome you soon again in our hotel.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Net (zakelijk) hotel
Dit is een net hotel met goede voorzieningen dicht bij de luchthaven. Personeel is erg vriendelijk en de kamers zijn netjes. Kleine probleempjes werden meteen opgepakt alleen het op slot doen van de deur bleek niet goed mogelijk. Ondanks draaien aan het slot, ontsloot de deur zich als van buitenaf de keycard werd gebruikt (door een schoonmaker bv). Verder alles tip top in orde!

8/10 – Goed

F.B.

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

2/10 – Ontzettend slecht

dsmian , amsterdam

Leuk hotel vlak bij vliegveld en centrum Luxemburg
Personeel aan de receptie waren minder vriendelijk en behulpzaam en dat vind ik jammer. Alles was onduidelijk ? Verkeerd kamer gekregen , pas deed het niet enzv.
Reactie van Patricia op 5 aug 2016
Dear M. Dsmian, thanks for your feedback after your stay in the Ibis Luxembourg Airport. We regret that you experience did not match your expectations. Please rest assured that we are taking the appropriate measures with the Front office department to address the problem and prevent future occurrence. The rooms are corresponding to the standards of the Ibis hotels. Nevertheless we are hoping the welcome you again in our hotel.

6/10 – Redelijk

HdR, Voorburg

Positief: Netheid, personeel en service
Basic hotel bij het vliegveld
Makkelijk te bereiken, basic hotel, naast het vliegveld gelegen maar ook met een snelle verbindingsweg met het centrum van de stad (ca 10/15min per auto, er gaan blijkbaar ook shuttlebussen).

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Wij waren laat personeel heeft netjes gewacht
Weet ik niet hebben wij niets van meegekregen wij hebben alleen maar geslapen

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prijs/kwaliteit is prima
gebruik gemaakt van het hotel i.v.m. deelname internationaal toernooi

10/10 – Uitstekend

koen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Toplokatie
Prima verblijf voor een overnachting op onze doorreis naar Frankrijk

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Comfort kamer
Negatief: Personeel en service

8/10 – Goed

KOEN

Positief: Netheid, comfort kamer
Dicht bij autowegen - goed bereikbaar
Prijs/kwaliteit correct. Propere kamer. Goed onthaal. Goede ligging. Gratis parkeren.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
prijs kwaliteit ok
als overnachting na een 'feest' ok, al wat je moet hebben ... was er : goed bed, netjes, toilet en douche ok, receptie vriendelijk, en goede ligging

10/10 – Uitstekend

MARTINE

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
toujours hotel - A recommander avant de prendre l'avion , c'est juste parfait
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Veerarajan

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
One of the best hotel stay i was. Comfortable stay . Helpful staffs. Cheaper option among in the europe. They have budget option as well.
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van LA SMILE TEAM op 11 apr 2024
Dear Veera,Thank you for this positive review.We are thrilled to hear that you found your stay comfortable and our staff helpful. Our team at ibis Luxembourg Airport always strives to provide a welcoming atmosphere and it's gratifying to see these efforts reflected in your feedback.Your positive remarks on our room cleanliness and amenities are particularly pleasing, as we are committed to maintaining high standards for our guests. Furthermore, we take pride in offering a value-conscious option for travelers, without compromising on quality. It's delightful to know that this has been appreciated.We look forward to welcoming you back on a future visit.Kind regards,LA SMILE TEAM

8/10 – Goed

Manoel

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Foogle hotel but under renovation. Shower had limited water that was terrible.
2 nachten verbleven in maart 2024

4/10 – Matig

Elena

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Wade

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Was a quick walk to the airport. The rooms were spacious for my family of 4
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van LA SMILE TEAM op 30 jan 2024
Dear Wade,Thank you for taking the time to review your stay.We're delighted to hear that the proximity to the airport was convenient for your travels and that your room comfortably fits your family. Our team takes great pride in maintaining a high standard of cleanliness and we are glad this was reflected during your stay.We look forward to seeing you again on another occasion.Best wishes,LA SMILE TEAM

6/10 – Redelijk

Elena

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Posizione comoda
2 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

David

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

constance

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Eduardo, Boynton Beach

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very helpful and kind personal like Susana who was always with great attitude Thanks
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van LA SMILE TEAM op 1 feb 2024
Dear Eduardo,Thank you for taking the time to share your opinion with us.We are thrilled to hear that you found our staff, including Susana, to be helpful and kind, reflecting our commitment to excellent guest service.We look forward to welcoming you back.Kind regards,LA SMILE TEAM

6/10 – Redelijk

Sebastien

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Negatief: Netheid
1 nacht verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Kosta

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Had a pleasant stay
The room temperature was a bit low and the central heating wasn't working as expected, but neverheless it was ok.
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van LA SMILE TEAM op 5 jan 2024
Dear Kosta,We thank you for sharing this feedback with us.We're pleased to hear that you had a pleasant stay overall, and appreciate your positive feedback on our room cleanliness, hotel condition, and service. Regarding the room temperature, we apologise if it was not to your complete satisfaction. Our rooms are equipped with individually controlled AC, and our team are always available to assist should you need anything.We hope to have the opportunity to welcome you back again on a future occasion.Best wishes for 2024,LA SMILE TEAM

10/10 – Uitstekend

Salvador

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfecto !!
Un hotel ubicado a 100 pasos del aeropuerto de Lux, y a tan solo 30 min del centro de la ciudad en el transporte gratuito (líneas 6 y 16, saliendo del aeropuerto), con una atención increíble de recepcionistas y resto de personal.
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van LA SMILE TEAM op 8 jan 2024
Estimado Salvador,Muchísimas gracias por otorgarnos su inmejorable valoración.Nos complace saber que la cercanía al aeropuerto de Luxemburgo y el fácil acceso al centro de la ciudad mediante el transporte gratuito fueron de su conveniencia. Es un placer para nosotros ofrecer un servicio de traslado eficiente y nos enorgullece que nuestro personal haya contribuido positivamente a su experiencia. La limpieza de las habitaciones y las instalaciones, así como la comodidad ofrecida, son aspectos que nos esforzamos por cuidar meticulosamente para asegurar la satisfacción de nuestros huéspedes.Estaremos esperando su vuelta para volver a brindarle los mejores servicios y atenciones. Reciba un cordial saludo y nuestros mejores deseos en esta Navidad,LA SMILE TEAM