Spa

Beoordelingen van H+ Hotel Wiesbaden Niedernhausen

4 out of 5
H+ Hotel Wiesbaden Niedernhausen
Zum Grauen Stein 1, Niedernhausen, HE

Beoordelingen

8,2

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 127 van 350 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 161 van 350 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 40 van 350 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 14 van 350 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 8 van 350 beoordelingen" "

8,8/10

Netheid

8,2/10

Personeel en service

7,8/10

Voorzieningen

8,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Pascal

2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager op 2 feb 2024
Dear Pascal, Many thanks for your fantastic rating. We already look forward to your next stay. Greetings from the H+ Hotel Wiesbaden Niedernhausen!Best regards, Your H-Hotels Team, Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager

10/10 – Uitstekend

petra

1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager op 15 okt 2023
Liebe Petra, haben Sie vielen Dank für Ihre prima Bewertung. Schön, dass Ihnen unser Hotel gut gefallen hat. Gerne wären wir erneut Ihr Gastgeber und wünschen Ihnen bis dahin eine schöne Zeit.Herzliche Grüße, Ihr Team von den H-Hotels, Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager

4/10 – Matig

Sita

1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager op 14 sep 2023
Dear Sita, Thank you for rating us. We are very sorry that we could not fulfill your expectations. We still hope you enjoyed your stay in overall. We look forward to welcoming you again.Best regards, Your H-Hotels Team, Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager

6/10 – Redelijk

Jens

Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Om 16.30 was de kamer nog niet gereed, het zwembad was kapot en de lift was stuk. De kamer was wel goed. Erg ruimtelijk. Ligging is top voor als je op doorreis bent.
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager op 29 aug 2023
Dear Jens, Thank you very much for your review and the time you have taken for it. We are sorry that these defects have occurred. We hope to be able to convince you completely on your next visit and wish you all the best until then!Your H-Hotels team, Sergei Rosenberg - Online Reputation Manager

10/10 – Uitstekend

Tim

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice and perfect.
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager op 21 aug 2023
Dear Tim, Many thanks for your fantastic rating. We already look forward to your next stay. Greetings from Wiesbaden Niedernhausen!Best regards, Your H-Hotels Team, Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager

10/10 – Uitstekend

Marcel

Reisde met een groep, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Schoon hotel Goed ontbijt 👍 Vriendelijk personeel Top hotel En heerlijke diner 👍
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager op 3 jul 2023
Dear Marcel, thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Greetings from the H+ Hotel Wiesbaden Niedernhausen!King regards, Your H-Hotels Team, Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager

8/10 – Goed

Rijk

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager op 23 jun 2023
Dear Rijk, thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Greetings from the H+ Hotel Wiesbaden Niedernhausen!King regards, Your H-Hotels Team, Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager

8/10 – Goed

Sandra

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
For us it was well located, clean and okay for one night.
Reactie van Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager op 13 jun 2023
Dear Sandra, Thank you for your kind review. Good to see that you had a pleasant stay at our hotel. We would be pleased to welcome you again soon. Best regards, Your H-Hotels Team, Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager

8/10 – Goed

Denise

1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager op 2 mei 2023
Liebe Denise,wir danken Ihnen, dass Sie Gast in unserem Hotel waren und dieses positiv bewertet haben. Wir würden uns freuen, Sie bald wieder in unserem Hause begrüßen zu dürfen.Herzliche Grüße, Ihr Team von den H-Hotels, Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager

10/10 – Uitstekend

Dirk

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager op 28 apr 2023
Lieber Dirk, ganz herzlichen Dank für die schöne Bewertung, über die sich all unsere Mitarbeiter sehr gefreut haben. Gern würden wir Sie erneut bei uns begrüßen und hoffen daher, dass wir bei Ihrer nächsten Reise wieder Ihre 1. Wahl sein werden. Herzliche Grüße aus Wiesbaden Niedernhausen, Ihr Team von den H-Hotels Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager

8/10 – Goed

Koos

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2023
Reactie van Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager op 23 jan 2023
Dear Koos,Many thanks for your fantastic rating. We already look forward to your next stay. Greetings from Wiesbaden Niedernhausen!Best regards,Your H-Hotels Team

8/10 – Goed

J.H.

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fijn hotel
Fijn hotel, goed ontbijt. Vriendelijk personeel
1 nacht verbleven in januari 2023
Reactie van Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager op 13 jan 2023
Dear guest, thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Greetings from the H Hotel Wiesbaden Niedernhausen!King regards,Your H-Hotels Team

10/10 – Uitstekend

Lucie

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2022
Reactie van Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager op 9 jun 2023
Liebe Lucie, das gesamte Team sagt „herzlichen Dank“, dass Sie nach Ihrer Rückkehr an uns gedacht und unser Hotel so positiv bewertet haben. Wir freuen uns über Ihren gelungenen Aufenthalt und würden Sie gerne ein weiteres Mal herzlich willkommen heißen.Ihr Team von den H-HotelsSergej Rosenberg - Online Reputation Manager

10/10 – Uitstekend

Jan

1 nacht verbleven in mei 2022
Reactie van Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager op 5 mei 2022
Dear Jan, thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Greetings from WIesbaden Niedernhausen! King regards, Your H-Hotels Team

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Het was allemaal prima alleen bij het ontbijt waren de medewerkers laks, het werd niet bijgevuld, veel zaken waren op en de medewerkers straalden geen betrokkenheid uit
1 nacht verbleven in maart 2022
Reactie van Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager op 10 mrt 2022
Dear guest, Thank you for your honest critics. We are very sorry that you got such a bad experience with our service. As you can see in other reviews this is not our standard and daily business and we would like to apologize for this misunderstandings and circumstances you had during your stay. Please be assured that we take your review very seriously and share them to our colleagues to improve in our quality of service. King regards, Your H-Hotels Team

10/10 – Uitstekend

Lucia

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima overnachting voor onderweg.
1 nacht verbleven in oktober 2021
Reactie van Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager op 6 okt 2021
Dear Lucia, Thank you for taking the time to share your feedback about your recent stay with us. We are happy that our facilities met your expectations, and you enjoyed the stay in our hotel. We hope you will visit us soon again. Best regards, Your H-Hotels Team

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima kamers
1 nacht verbleven in augustus 2021
Reactie van Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager op 30 aug 2021
Dear guest, thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Greetings from Niedernhausen! Your H-Hotels Team

8/10 – Goed

Henricus

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2020
Reactie van Vithuran Srikantha op 3 aug 2020
Danke für ihre Feedback

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed hotel en goede service vlak bij de snelweg Goed ontbijt
1 nacht verbleven in juli 2020
Reactie van Vithuran Srikantha op 29 jul 2020
Thank you for your Feedback!

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfect als doorreisbestemming
1 nacht verbleven in juli 2020
Reactie van Vithuran Srikantha op 17 jul 2020
Vielen Dank ! Bis Bald :)

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dichtbij snelweg. Service personeel goed. Nette kamers
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van E. Th. Speck op 18 feb 2020
Danke für Ihr Feedback. Freuen uns Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager Rhein op 15 feb 2020
Lieber Gast, wir danken Ihnen, dass Sie Gast in unserem Hotel waren und dieses positiv bewertet haben. Wir würden uns freuen, Sie bald wieder in unserem Hause begrüßen zu dürfen. Ihr Team von den H-Hotels

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van Front Office Team op 7 jan 2020
Dear guest, thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Greetings from Niedernhausen! Your H-Hotels Team

8/10 – Goed

Kees

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Goed hotel in matige buurt.
Kamer schoon en voldoende ruimte. Restaurant/ontbijtzaal groot en gehorig. Buurt was ongezellig.
1 nacht verbleven in oktober 2019
Reactie van Your Team of H-Hotels op 9 okt 2019
Dear Kees, Thank you for your kind review. It is good to hear that you had a pleasant stay at our hotel. We would be pleased to welcome you again soon. Best regards, Your Team of H-Hotels Christina Dinklage – Online Reputation Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dicht bij de snelweg en goede kamer en bed en sanitaire voorzieningen
1 nacht verbleven in september 2019
Reactie van Your Team of H-Hotels op 9 okt 2019
Dear guest, We are deeply grateful for your fantastic rating as it shows that you had a brilliant time with us. It was our pleasure to have satisfied your expectations and we hope to welcome you back again soon for another wonderful stay. Kind regards, Your Team of H-Hotels Christina Dinklage – Online Reputation Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het zou prettig zijn als de welness ook ,s morgens vroeg open is. Ontbijtbuffet was perfect. We misten alleen beetje een croissantje of andere koffiebroodjes.
1 nacht verbleven in september 2019
Reactie van Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager Rhein op 30 sep 2019
Dear guest, Thank you very much for choosing our Hotel for your trip and for sharing your impressions with us and our future guests. Guest feedback is very helpful for us to improve our service. We hope to welcome you back very soon. Greetings from Niedernhausen! Kind regards, Your Team of H-Hotels

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tussenstop
Het hotel voldeed volkomen aan de verwachtingen: comfortabele kamer, zeer lekker en uitgebreid ontbijt, 's avonds behoorlijk kunnen eten in het restaurant. Ook de Wifi werkte heel goed.
1 nacht verbleven in september 2019
Reactie van Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager Rhein op 11 sep 2019
Dear Walter, Thank you for taking the time to share your feedback about your recent stay with us. We are happy that our facilities met your expectations and you enjoyed the stay in our hotel. We hope you will visit us soon again. Best regards, Your Team of H-Hotels

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Voorzieningen
De kamer is netjes, het bed, de douche en badkamer is goed. Het ontbijt was goed evenals de lokatie tov de snelweg. Een prima plek voor als je onderweg bent. Het hotel en de apartementen ligt in een klein park met wat fruitbomen en een bijenkast, prima om even rond te lopen voor een frisse neus. De wifi is slecht en ik heb vooral informatie gemist over waar bijv. de fitness ruimte is, welke faciliteiten er zijn en hoe laat eea open of beschikbaar is.
1 nacht verbleven in augustus 2019
Reactie van Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager Rhein op 5 sep 2019
Dear guest, Thank you for taking the time to leave your honest review. We are sorry that we did not meet your expectations during your last stay and apologize for any dissatisfaction. Your comment about your experience is very important for us and we thank you for sharing your concerns with us. Statements such as yours help us to see how we can make improvements for the future. King regards! Kind regards, Your Team of H-Hotels

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Prima overnachtingshotel mooi bij de snelweg goef bereikbaar
1 nacht verbleven in augustus 2019
Reactie van Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager Rhein op 2 sep 2019
Dear guest, Thank you for your kind words and the time you have taken to give us your impressions. We are very pleased that we were able to meet your fully requirements. We look forward to welcome you soon again in Niedernhausen! Your Team of H-Hotels

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2019
Reactie van Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager Rhein op 19 aug 2019
Dear guest, thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Greetings from H+ Hotel Niedernhausen! Your Team of H-Hotels

6/10 – Redelijk

Sjoerd

Positief: Personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Ok for a night, but nothing more.
Older appartment/room. No airco and very noisy hallway with tiles and no carpet, therefore a lot of noise from luggage.
1 nacht verbleven in juli 2019
Reactie van Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager Rhein op 9 jul 2019
Dear Sjoerd, Thanks a lot for being our guest and for sharing your impressions with us and our future guests. Your feedback is very helpful for us to improve our service constantly. We hope to welcome you very soon in our hotel. Kind regards, Your Team of H-Hotels

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in juni 2019
Reactie van Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager Rhein op 24 jun 2019
Dear guest, thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Greetings from Niedernhausen! Your Team of H-Hotels

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2019
Reactie van FO op 31 mei 2019
Thank you

6/10 – Redelijk

A, enschede, nl

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
bij het aankomen inchecken niet klantvriendelijk net of wij kinderen zijn
1 nacht verbleven in december 2018
Reactie van Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager Rhein op 10 dec 2018
Dear guest, Thank you for feedback! We are sorry that not everything was to your satisfaction. Hopefully we can convince you next time and we will try to improve your advices. Until then we wish you a great time! Your Team of H-Hotels

8/10 – Goed

arend, middelharnis nl

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
uitstekend om na een lange reis bij te komen.
ligt echt langs de snelweg, makkelijk te bereiken, voldoende parkeergelegenheid en rustige omgeving. ruime kamer, alles voldoende.
1 nacht verbleven in augustus 2018
Reactie van Miriam op 5 aug 2018
Dear Arend, Thank you for your good rating. We hope you enjoyed your stay and it would be our pleasure to be your host during your next visit again. Our team is looking forward to see you soon! Your Team of H-Hotels, Miriam Braun - Online Reputation Manager Rhein/Main

8/10 – Goed

Frans, Männedorf, Zwitserland.

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel aan de snelweg.
Voor de tweede keer in dit hotel overnacht. Prima kamer en erg schoon. Hotelpersoneel is klantvriendelijk en het restaurant is aan te bevelen. Ligt kort aan de snelweg maar het stoort niet. Hondvriendelijk.
1 nacht verbleven in maart 2018
Reactie van Miriam op 20 mrt 2018
Dear guest, Thank you for your kind review. Good to see that you had a pleasant stay at our hotel once again. We would be pleased to welcome you again soon. Best regards, Your Team of H-Hotels Miriam Braun Online Reputation Manager Rhein/Main

8/10 – Goed

Frans, Männedorf Zwitserland

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel en vlak bij de snelweg.
Goed en aangenaam hotel. De ontvangst was prima en het inchecken ging eenvoudig en snel. De hotelkamer was schoon, stijlvol en zeer praktisch ingericht en van alle gemakken voorzien. Ontbijtbuffet zeer uitgebreid en personeel erg behulpzaam. Goede prijs/kwaliteit verhouding.
1 nacht verbleven in november 2017
Reactie van Christian Hoebbel op 23 jan 2018
Dear Guest, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, Christian Hoebbel Hotel Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
proper hotel, met correcte service
zeer goed ontbijt met correcte bediening nette kamers
1 nacht verbleven in november 2017

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Goed hotel naast snelweg
Goed hotel voor business overnachting met locatie naast de snelweg. Kamers zijn heel rustig en het ontbijtbuffet is gevult met verschillende lekkernijen. WiFi netwerk is heel zwak op de kamers om nog te werken of te surfen.
3 nachten verbleven in november 2017

8/10 – Goed

Arnold

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2017
Lieber Gast, Vielen Dank für die gute Bewertung, die Sie unserem Hotel gegeben haben. Wir freuen uns, dass Ihnen der Aufenthalt bei uns gefallen hat und hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen! Mit freundlichen Grüßen, Christian Hoebbel Hotel Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Heel goed hotel. Mooi hotel met een mooi restaurant met terras en een goede keuken.
1 nacht verbleven in augustus 2017

6/10 – Redelijk

Hans, eindhoven

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ouder maar mooi goed onderhouden hotel
HET IS EEN OUDER MAAR GOED ONDERHOUDEN HOTEL. NET PERSONEEL ZEER GOED ONTBIJT. GEEN AIRCO OP KAMER ERG WARM. MIN PUNT KAMER LAG BOVEN EEN BINNENPLAATS WAAR PERSONEEL VAAK GELUIDSOVERLAST VEROORZAAKTE DOOR VUILNIS EN GLAS TE DEPONEREN IN AFVALBAKKEN. KAMER ERG NETJES EN SCHOON.
1 nacht verbleven in juni 2017

6/10 – Redelijk

wim

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prettig hotel
Prettig hotel, niet te ver van Wiesbaden, prima ruime kamers.

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service
Familiekamer geboekt maar 2x2 gekregen
We hadden veel moeite gedaan een familiekamer te boeken voor 4 personen. Bij aankomst kregen we te horen dat door een systeemfout we een 2x2 pers appartement kregen (zonder gordijnen) buiten het hotel. De familie voor ons kregen hetzelfde te horen. Geen excuses; Het was eerder: we moesten niet zeuren, we kregen toch 4 bedden. Geen aanrader dus wat ons betreft.

6/10 – Redelijk

W, Den Haag

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
Geen viersterren hotel waardig.
De kamer was ruim goede bedden alleen een van de lakens zaten gaten in. In het restaurant hebben we vijf kwartier moeten wachten op ons eten. Ze wilden het goed maken door ons gratis drank aan te bieden. Er werd gevraagd of we nog wat wilden drinken en kwamen met drank toen we klaar waren. Wij hadden nog een kamer gereserveerd voor onze zoon en bij binnenkomst troffen wij daar een half lege koffer aan en slippers dus hebben wij direct een andere kamer gevraagd.Wat ook vrij goed opgelost werd.Het hotel wordt nu verbouwd je kunt via het naast gelegen theater naar binnen dus even zoeken naar de ingang.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very nice stay
Very nice stay

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Lekker dicht langs de autobaan
Mooi hotel ruime kamer met een lekker bed, ontbijt was goed buffet in het restaurant vonden wij aan de koude kant hebben dat gemeld maar deden er niet echts mee

8/10 – Goed

kooshof, NL

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ideaal voor theaterbezoek
We waren er twee nachten ter gelegenheid van een concertbezoek in het naastgelegen Rhein Maintheater. Je hoeft dan letterlijk de deur niet meer uit. Hotel is goed. Niedernhausen is een aardig plaatsje met een prachtig openluchtzwembad. Plus een prima Italiaans restaurant en minimaal twee konditoreien waar je een stuk goedkoper kan ontbijten dan in het hotel.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
goed en confortabel
Goed en comfortabel hotel langs de autobahn A#. Goed te bereiken en uitstekend voor op doorreis. Er is ook een welness gelegenheid. en het rein- main theather.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Comfort kamer
doorreis hotel
Op de site van expedia stond dat er een koffiezetter op de kamer zou zijn, maar die stond er niet. Bij een eerdere invulling van een soortgelijke enquete van .... die ik een dag na ons vertrek al ontving, hebben we dat aangegeven en de dag erna was de koffiezetter uit de beschrijving van expedia gehaald. Wij hebben er alleen geslapen en sóchtends al vroeg weer verder gegaan met onze reis en een ontbijtje bij Mc Donalds verderop met lekkere koffie maakte alles weer goed.