Spa

Beoordelingen van Micador Appartementhaus

Micador Appartementhaus
Zum Grauen Stein 1, Niedernhausen, HE

Beoordelingen

7,8

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 74 van 242 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 98 van 242 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 47 van 242 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 16 van 242 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 7 van 242 beoordelingen" "

8,2/10

Netheid

8,0/10

Personeel en service

7,6/10

Voorzieningen

7,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Wim

1 nacht verbleven in mei 2022
Reactie van Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager op 10 mei 2022
Dear Wim, Thank you for your review. Good to see that you had a pleasant stay at our hotel. We would be pleased to welcome you again soon. Best regards, Your H-Hotels Team

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Netheid
1 nacht verbleven in september 2021
Reactie van Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager op 30 sep 2021
Lieber Gast, danke für Ihr Feedback. Schade, dass wir Sie von unserem Hotel nicht überzeugen konnten. Gerne möchten wir Ihnen beweisen, dass Sie sich bei uns rundum wohl fühlen können und hoffen auf eine zweite Chance, Ihr Gastgeber sein zu dürfen. Herzliche Grüße, Ihr Team von den H-Hotels

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, comfort kamer
Prima voor tussenstop
Appartementen zijn wat verouderd en soms beetje vervallen, maar wel heel ruim en op een rustige groen locatie dichtbij afrit. Prima voor een tussenstop.
1 nacht verbleven in augustus 2020
Reactie van Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager Rhein op 20 aug 2020
Dear guest, Thank you for rating us. We are very sorry that we could not fulfill your expectations. We still hope you enjoyed your stay in overall. We look forward to welcoming you again. Best regards, Your H-Hotels Team

10/10 – Uitstekend

ellen

Reisde met familie
Positief: Netheid, comfort kamer
Fijn hotel met alles wat je nodig heb.
Fijn apartement bij hotel. Lekker ruim. Stapelbed alleen in woonkamer met kinderen die eerder slapen kan t lastig zijn. Maar t balkon kan je prima zitten. Zwembad en wellness ook prima. Door Corona alleen beleid dat er maar 10 mensen in mogen. En de duur onbeperkt lijkt waardoor je t kan missen.
1 nacht verbleven in augustus 2020
Reactie van Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager Rhein op 17 aug 2020
Dear Ellen, thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Greetings from Niedernhausen! Your H-Hotels Team

8/10 – Goed

mjc

Zakenreiziger
Positief: Netheid, comfort kamer
Prima hotel, was voor overnachting op doorreis. Goede parkeergelegenheid.
1 nacht verbleven in augustus 2020
Reactie van Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager Rhein op 17 aug 2020
Dear guest, Thank you very much for sharing some great impressions with our future guests. We hope to welcome you soon back again for some memorable days in our hotel. With much appreciation, Your H-Hotels Team

6/10 – Redelijk

Vincent

Reisde met familie
Positief: Netheid, comfort kamer
Prima voor alleen even overnachten en door
Prima voor overnachting tijdens reis maar ga er niet heen voor de sfeer of gezelligheid
1 nacht verbleven in juli 2020
Reactie van Vithuran Srikantha op 29 jul 2020
Thank you for your Message!

10/10 – Uitstekend

Jur

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Rezeption H+ Hotel op 14 feb 2020
Lieber Gast, vielen Dank für Ihr Feedback! Ihr H+ Hotel Team

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ok als overnachting .fijn bed .slechte internet .het onbijt zeer uitgebreid
1 nacht verbleven in juli 2019
Reactie van FO Team op 30 jul 2019
Dear Guest, thanks for staying with us. We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
pluspunt : goede slaapplaats als je op doorreis bent prima ontbijt goed avondeten , wel beetje aan de prijs minpunt: gebouw zeer gehorig , hoort alles van wat er op de trappenhal gebeurd En wij sliepen aan de kant van een treinspoor , ook veel lawaai
1 nacht verbleven in juli 2019
Reactie van FO Team op 26 jul 2019
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2019
Reactie van Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager Rhein op 12 jun 2019
Dear guest, thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Greetings from Niedernhausen! Your Team of H-Hotels

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Netjes en schoon, wel iets gedateerd, geen koelkast in de keuken, goeie bedden. Gehorig appartement.
1 nacht verbleven in februari 2019
Reactie van Sanjar Jurhat op 26 feb 2019
Dear Guest, thanks for staying with us. We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
1 nacht verbleven in februari 2019
Reactie van Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager Rhein op 29 apr 2019
Lieber Gast, ein herzliches Dankeschön für Ihre Bewertung. Es ist schön zu lesen, dass Ihnen unser Hotel gefallen hat und Sie Ihr Feedback direkt mit uns und unseren zukünftigen Gästen teilen. Wir würden uns freuen, Sie bald wieder in unserem Hause begrüßen zu dürfen. Ihr Team von den H-Hotels

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met partner
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kamer rook niet fris, wc-bril was vies, schimmel in de koelkast, vieze vette vlekke op de kastdeur en de vloer was niet schoon, zand en stof. Ontbijt was redelijk en vriendelijk personeel in restaurant
1 nacht verbleven in januari 2019
Reactie van Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager Rhein op 5 feb 2019
Dear guest, Thank you for feedback! We are sorry that not everything was to your satisfaction. Hopefully we can convince you next time and we will try to improve your advices. Until then we wish you a great time! Your Team of H-Hotels

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Prijs kwaliteit in orde
Kamer schoonmaak kan beter. Hotelcomplex en kamers maken een verouderde indruk. Renovatie nodig.
1 nacht verbleven in september 2018
Reactie van Miriam op 26 sep 2018
Dear guest, Thank you very much for sharing some great impressions with our future guests. We hope to welcome you soon back again for some memorable days in our hotel. With much appreciation, Your Team of H-Hotels, Miriam Braun - Online Reputation Manager Rhein/Main

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Matig
Oud gebouw. Heel simpel interieur. Bedden liggen wel goed. Ontbijt is perfect. Bediening in het restaurant in de avond duurt extreem lang voordat je iets krijgt. Ze zijn erg traag. De appartementen zijn absoluut geen 4 sterren waard. Maximaal 3. Wij hebben in het H+ hotel in München geslapen, voor dezelfde prijs, maar 1000x beter.
1 nacht verbleven in augustus 2018
Reactie van Miriam op 20 aug 2018
Dear guest, Thanks a lot for being our guest and for sharing your impressions with us and our future guests. Your feedback is very helpful for us to improve our service constantly. We hope to welcome you very soon in our hotel. Kind regards, Your Team of H-Hotels, Miriam Braun - Online Reputation Manager Rhein/Main

10/10 – Uitstekend

Jacobus

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Groot schoon/netjes hotel met veel voorzieningen
Zeer schoon, ruime kamer/appartement. Goede bedden; uitstekend ontbijt. De wellness is ook heerlijk om na een dag van inspanning even lekker tot rust te komen.
1 nacht verbleven in augustus 2017

8/10 – Goed

Hans, Netherlands

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Close to the highway
We needed a family room for one nigth overdue from our holiday address back to home. It was close to the highway in a nice environment, without any noise of traffic. We keep this hotel in mind for a possible longer stay.
1 nacht verbleven in augustus 2017

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Prima hotel voor doorreis naar de wintersport
Heerlijk ontbijt

10/10 – Uitstekend

Bauke, Leeuwarden

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel. Alles goed verzord.
Wij waren op doorreis. Vriendelijke, vlotte ontvangst. Nette kamers. Super ontbijt. Aanrader.

8/10 – Goed

eank

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
prima Appartement, helaas niet standaard kookgerei in de keuken en geen glazen

8/10 – Goed

Berend, Enschede

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lekker slapen op doorreis
Prima appartement bij het hotel, met uitstekend verzorgd ontbijt. Goed voor een nacht op doorreis.

10/10 – Uitstekend

Yousef, Tienen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
aanrader
Heel gooi kamer echt lux kamer maar de spoor van trein was wel naast ons slaapkamer maar het viel nog mij met lawaai

10/10 – Uitstekend

Joost, Amsterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ideaal doorreishotel
Op weg vanuit Nederland naar de wintersport in Oostenrijk hebben we in dit hotel een nacht overnacht. De ligging nabij de snelweg is ideaal. Daarbij hadden wij voor een zeer schappelijk bedrag de beschikking over een grote kamer en konden we prima op krachten komen voor het vervolg van onze reis.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten

6/10 – Redelijk

Reiziger, Rotterdam

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mercador
Redelijke appartement, schoon beddegoed wel gehorig, netheid kan wat beter " er hing een muffe lucht ", WIFI een ramp behalve in lobby, wel 30 km weg van beurs in Frankfurt

6/10 – Redelijk

Hans, niedernhuasen

Positief: Netheid, comfort kamer
Veel comfort voor weinig kosten.
Jammer dat er geen lift is in het appartementengebouw. In de brochure staat niet vermeld dat het zwembad en sauna eerst om 17.00 uur op werkdagen open zijn.

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Teleurstellend Appartement hotel
2 persoons bed geboekt 2 x enkel bed gekregen. Dit aangekaart bij de balie en toen een kamer met een veel te kleine twijfelaar gekregen. Springveren prikken door het matras je rug in. De aan het pand aanwezige brandtrappen stoppen 7 meter boven de grond. Aangeboden faciliteiten zoals op de website aangegeven nauwelijks naar waarheid Kitchenette was niet gevuld, te weinig bestek, te weinig pannen geen glazen. Het appartement hotel werd bevolkt door veel werklieden waardoor je nachtrust slecht was.

10/10 – Uitstekend

Jos, Den haag

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tussenstop
Goed voor een tussenstop en goede. Prijs. Kwaliteit verhouding. Jammer dat er voor 3 personen twee kopjes en glazen waren. We el3 bedden en badlinnen.

10/10 – Uitstekend

Wagemaker, Rijssen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prijs qualitate zeer goed
Ons verblijf was zoals gewoonlijk zeer aangenaam , alleen bij inchecken kregen we niet dat wat we geboekt hebben omdat alles reeds volgeboekt was dus in plaats van appartement kregen we een hotelkamer en daardoor moesten we ons eigen meegenomen etenswaren ivm deelname aan een EK sport evenement weg gooien en dat bracht wel de dagen daarop een hoop stress met zich mee in de voedings mogelijkheden. Als we dat van te voren hadden geweten hadden we een andere keuze kunnen maken , we hebben juist voor micador gekozen voor de appartement Accomodatie, hotels zijn er in die omgeving genoeg dus dat is jammer.

8/10 – Goed

Hans, Castricum

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Heerlijke overnachting met goed eten
Aangenaam verrast, vlak aan de snelweg op weg naar huis vanuit Italie. Mooie kamers voor een redelijke prijs. Heerlijk gedineerd en goed ontbijt de volgende ochtend. Fijne bediening ook.

4/10 – Matig

jp

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Het hotel is op zich niet zo slecht, Alleen.......
We hebben dit hotel geboekt, omdat er een zwembad bij zit. Wij zoeken steeds een hotel met zwembad om te kunnen revalideren na een trauma. Alleen moest er per persoon 4 euro worden betaald, terwijl het te klein was om oefeningen te doen en om een redelijke baan te kunnen zwemmen. Voor alles kwam er geld bij. Wij vinden daarom dit hotel te duur, zeker ook omdat de gehandicapte parkeerplaats ook nog te ver weg was en bergafwaarts naar het hotel, dus nee dit hotel zullen wij nooit meer boeken.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

Ulrica

1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager op 16 jul 2023
Liebe Ulrica, vielen Dank für Ihre Bewertung, die Sie unserem Hotel gegeben haben. Wir freuen uns, dass Ihnen der Aufenthalt bei uns gefallen hat und hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen!Sonnige Grüße, Ihr Team von den H-Hotels, Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager

8/10 – Goed

Esther

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hilfsbereit und Freundlichkeit
5 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager op 10 jul 2023
Liebe Esther, tausend Dank für Ihr wundervolles Feedback, über das sich das gesamte Team sehr gefreut hat. Schön, dass wir Sie von unserem Hotel überzeugen konnten. Hoffentlich sehen wir uns bald wieder!Sonnige Grüße, Ihr Team von den H-Hotels, Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager

8/10 – Goed

Esther

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Auf meine wünsche wurde eingegangen
Reactie van Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager op 5 jul 2023
Liebe Esther, tausend Dank für Ihr wundervolles Feedback, über das sich das gesamte Team sehr gefreut hat. Schön, dass wir Sie von unserem Hotel überzeugen konnten. Hoffentlich sehen wir uns bald wieder!Sonnige Grüße, Ihr Team von den H-Hotels, Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager

8/10 – Goed

Andreas

Reisde met een groep
Positief: Netheid, comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager op 24 mei 2023
Lieber Andreas, vielen Dank für Ihre Bewertung, die Sie unserem Hotel gegeben haben. Wir freuen uns, dass Ihnen der Aufenthalt bei uns gefallen hat und hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen!herzliche Grüße, Ihr Team von den H-Hotels, Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager

10/10 – Uitstekend

Dragutin

1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager op 19 mei 2023
Dear Dragutin,Many thanks for your fantastic rating. We already look forward to your next stay. Greetings from Micador Appartementhaus!King regards,Your H-Hotels TeamSergej Rosenberg - Online Reputation Manager

8/10 – Goed

Philipp

Reisde met partner
Positief: Netheid
Wellness Bereich war super.
2 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager op 12 mei 2023
Lieber Philipp, vielen Dank für Ihre Bewertung. Wir freuen uns sehr, dass Sie sich bei uns wohlgefühlt und eine angenehme Zeit verbracht haben und wir mit dem Wellnessbereich überzeugen konnten. Unser Team freut sich schon auf Ihren nächsten Besuch und bis dahin wünschen wir Ihnen alles Gute! Ihr Team von den H-Hotels, Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager

8/10 – Goed

Jeaustine

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Property was nice. Area convenient to travel. Disappointed we did not have any pots, pans, plates, silverware or table settings. Fridge worked well though. Parking was a hassle if you came in after 8 or 9 pm. Other than that stay was great.
12 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van Christina Dinklage - Online Reputation Manager op 12 apr 2023
Dear Jeaustine, Thank you very much for your rating that you have given to our Micador Appatementhaus. We are pleased that you enjoyed your stay with us and that we were able to meet your wishes and expectations for the most part. We hope to welcome you again soon! Kind regards, Your H-Hotels Team, Christina Dinklage – Online Reputation Manager

10/10 – Uitstekend

Robert

2 nachten verbleven in februari 2023
Reactie van Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager op 21 feb 2023
Dear Robert, thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Greetings from Micador Appartementhaus!King regards,Your H-Hotels Team

10/10 – Uitstekend

Waheed

Reisde met een groep
Positief: Netheid, comfort kamer
5 nachten verbleven in december 2022
Reactie van Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager op 21 feb 2023
Dear Waheed,Many thanks for your fantastic rating. We already look forward to your next stay. Greetings from Micador Appartementhaus!Best regards,Your H-Hotels Team

4/10 – Matig

Daniel

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, comfort kamer
Dringend renovierungsbedürftig
Positiv: Freundlichkeit Mitarbeiter, Frühstück Negativ: Zustand der Unterkunft - alles sehr abgewohnt; Küchenzeile ohne Kühlschrank kaum benutzbar, Couch einfach nur ekelhaft, Silberfische im Apartment vorhanden.
1 nacht verbleven in december 2022
Reactie van Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager op 9 jun 2023
Lieber Daniel, danke für Ihre Bewertung. Ihre Kritik nehmen wir uns sehr zu Herzen. Für die entstandenen Unannehmlichkeiten möchten wir uns in aller Form bei Ihnen entschuldigen. Dennoch würden wir uns sehr freuen, wenn Sie uns abermals besuchen und uns die Möglichkeit geben würden, Ihnen einen angenehmen Aufenthalt zu bereiten.Ihr Team von den H-HotelsSergej Rosenberg - Online Reputation Manager

10/10 – Uitstekend

Edgar, Guildford

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Check-in was easy. Reception staff very friendly and made it easier for us to check-in. The breakfast was good, facilities were good. Highlighy recommended if you're on road trip and need a hotel near the highway.
1 nacht verbleven in december 2022
Reactie van Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager op 9 jun 2023
Dear Edgar, Thank you for your kind words and the time you have taken to give us your impressions. We are very pleased that we were able to meet your fully requirements. We look forward to welcome you soon again in the Micador Appartementhaus!King regards, Your H-Hotels TeamSergej Rosenberg - Online Reputation Manager

8/10 – Goed

Daniel

Zakenreiziger
Positief: Netheid, comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2022
Reactie van Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager op 9 mei 2022
Lieber Daniel, wir danken Ihnen, dass Sie Gast in unserem Hotel waren und dieses positiv bewertet haben. Wir würden uns freuen, Sie bald wieder in unserem Hause begrüßen zu dürfen. Sonnige Grüße, Ihr Team von den H-Hotels

8/10 – Goed

Stephan

Zakenreiziger
Positief: Netheid, comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2022
Reactie van Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager op 4 mrt 2022
Lieber Stephan, wir danken Ihnen, dass Sie Gast in unserem Hotel waren und dieses positiv bewertet haben. Wir würden uns freuen, Sie bald wieder in unserem Hause begrüßen zu dürfen. Ihr Team von den H-Hotels

8/10 – Goed

Valeri

Reisde met familie
Positief: Netheid
Wellness Bereich 3 Saunas, whirlpool 6 eckig mit farbenwechsel ,Infrarotkabine für Beine Bauch Rücken und Waden super. Rezeption Personal sehr freundlich und zuverlässig. Bedienung im Restaurants sehr freundlich und hilfsbereit mit Fragen und Antworten 👍👍👍👍👍. Die Zimmer sind groß genug nur Bett war zu hart und unbequem im Wohnzimmer. Im Schlafzimmer war besseres Bett für die Kinder. Wir haben Frühstück gebucht war super hat mir nichts gefehlt, Kaffee, Latte, Säfte, Wasser, Wurst, Käse.👍👍👍👍👍 Würde wieder kommen nach der Corona, kann keiner was dazu sind Vorschriften. Von der Umgebung und den Menschen bin ich Begeistert ganz offen und Einfach. 👍👍👍👍👍 Das hotel von außen könnte bisschen Farbe gebrauchen. Kühlschrank hat mir gefehlt sonst sonst war alles super. 👍👍👍👍👍 Würde auf jeden Fall weiter empfehlen.
Wihrlpool
Pinta beach
Sehr schöner Zoo mit ganz vielen Tieren
8 nachten verbleven in juli 2021
Reactie van Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager op 30 aug 2021
Liebe Valeri, herzlichen Dank für die ausgezeichnete Bewertung unseres Hotels. Im Namen unseres gesamten Teams bedanken wir uns für Ihre Komplimente und freuen uns, dass Sie einen angenehmen Aufenthalt in Niedernhausen hatten. Wir würden uns freuen, Sie bald wieder begrüßen zu dürfen und heißen Sie schon heute „Herzlich Willkommen“! Ihr Team von den H-Hotels

8/10 – Goed

Patrick

Reisde met familie
Positief: Netheid, comfort kamer
5 nachten verbleven in juli 2021
Reactie van Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager op 4 aug 2021
Lieber Patrick, wir danken Ihnen, dass Sie Gast in unserem Hotel waren und dieses positiv bewertet haben. Wir würden uns freuen, Sie bald wieder in unserem Hause begrüßen zu dürfen. Ihr Team von den H-Hotels

6/10 – Redelijk

O A

Reisde met familie
Positief: Netheid, comfort kamer
Recommended
OK for few nights Facility needs maintanance, is understandable due to COVID. We are all suffering the same. Great breakfast, good service and reception
1 nacht verbleven in juli 2021
Reactie van Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager op 2 aug 2021
Dear guest, Thank you for your kind review. Good to see that you had a pleasant stay at our hotel. We would be pleased to welcome you again soon. Best regards, Your H-Hotels Team

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2020
Reactie van Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager Rhein op 5 okt 2020
Lieber Gast, wir danken Ihnen, dass Sie Gast in unserem Hotel waren und dieses positiv bewertet haben. Wir würden uns freuen, Sie bald wieder in unserem Hause begrüßen zu dürfen. Ihr Team von den H-Hotels

10/10 – Uitstekend

ADRIAN

Zakenreiziger
Positief: Netheid, comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2020
Reactie van Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager Rhein op 28 sep 2020
Lieber Adrian, tausend Dank für Ihr wundervolles Feedback, über das sich das gesamte Team sehr gefreut hat. Schön, dass wir Sie von unserem Hotel überzeugen konnten. Hoffentlich sehen wir uns bald wieder! Ihr Team von den H-Hotels