Kies datums om prijzen te bekijken

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Holiday Suites Nieuwpoort?

Ja, bij deze accommodatie zijn huisdieren toegestaan (maximaal 2 per kamer). Er geldt een toeslag van EUR 15 per huisdier, per nacht. Assistentiedieren zijn vrijgesteld van toeslagen.

Hoeveel kost een verblijf bij ?

Vandaag, 7 dec. 2022, kost een verblijf bij van één nacht voor twee volwassenen op 18 dec. 2022 min. € 148,00, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Wat kost het om bij Holiday Suites Nieuwpoort te parkeren?

Parkeren is mogelijk tegen een toeslag van EUR 15 per dag.

Hoe laat kan ik inchecken bij Holiday Suites Nieuwpoort?

Inchecken is mogelijk van 15.00 uur tot 22.00 uur. Het is niet mogelijk om na sluitingstijd in te checken.

Tot hoe laat kan ik bij Holiday Suites Nieuwpoort uitchecken?

Je dient uiterlijk om 10.00 uur uit te checken.

Waar ligt Holiday Suites Nieuwpoort?

Dit appartement in Nieuwpoort ligt binnen 2 km afstand van Koning Albert I-monument en Stadshalle. Ook Westgolf en Strand van Middelkerke liggen binnen 5 km afstand.

Kan ik mijn reservering bij Holiday Suites Nieuwpoort gratis annuleren en een volledige restitutie ontvangen?

Ja, bij Holiday Suites Nieuwpoort kun je voor bepaalde kamertarieven gratis annuleren, omdat we flexibiliteit belangrijk vinden. Raadpleeg het annuleringsbeleid van Holiday Suites Nieuwpoort op onze site voor meer informatie over uitzonderingen of vereisten.

Algemene score en beoordelingen

7,6

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 8 van 45 beoordelingen" "
" "10 - Uitstekend 18%
Gastenscore: 8 - Goed. 25 van 45 beoordelingen" "
" "8 - Goed 56%
Gastenscore: 6 - Redelijk. 10 van 45 beoordelingen" "
" "6 - Redelijk 22%
Gastenscore: 4 - Matig. 1 van 45 beoordelingen" "
" "4 - Matig 2%
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1 van 45 beoordelingen" "
" "2 - Ontzettend slecht 2%

8,4/10

Netheid

7,1/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

8,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
Positief: Netheid, comfort kamer
Zeer tevreden
Zeer propere en leuke accommodatie. Enige minpunt is dat de afstand tot de tram redelijk ver is met kleine kinderen. We komen zeker terug.
4 nachten verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

Swyltana
Reisde met huisdieren, Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Proper voldoende ruim appartement. Goed voorziene keuken!
2 nachten verbleven in januari 2022

8/10 – Goed

Dirk
Reisde met familie
Positief: Netheid
Goede prijs/kwaliteit
Nette kamer, kleine slaapplaats stapelbedden. voor de rest tiptop in orde. Goede ligging.
2 nachten verbleven in september 2021

10/10 – Uitstekend

Ignace
Reisde met familie
Positief: Netheid, comfort kamer
Fantastisch verblijf
Fantastisch verblijf gehad. De accomodaties hebben alle comfort en gezelligheid die nodig is. Zalig om tot rust te komen.
2 nachten verbleven in februari 2021

8/10 – Goed

Karen
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kort verblijf
Het was erg warm op de kamer. Ik heb moeten bellen voor de code van het appartement.
1 nacht verbleven in oktober 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
ca va
het is nieuw, maar niet erg proper. Andere logees roken in gangen, liften dit is niet aangenaam
1 nacht verbleven in september 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
Niet voor herhaling vatbaar
We hadden een comfor app op foto was het groot en goed te doen me kindjes wij komen er aan en we konden het baby bed nergens zetten bellen we naar het hoofdkantoor en daar wouden ze niet verder helpen
2 nachten verbleven in augustus 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in augustus 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
De accommodatie was prima, nieuw dus netjes. De zaken die niet oké waren aan de concierge doorgegeven, verliep prima. Wat er gebeurd is met mijn booking, 3 verschillende bevestigingsfacturen en betaling, niet, Bij de klantenservice van jullie allemaal bekend. Kreeg geen "service" antwoord terug, daarmee is het zeker niet klaar.
12 nachten verbleven in juli 2019