foto van

Ontvang een overzicht van dit hotelProfiteer van een van de accommodaties met 3 sterren van Nijmegen. Je vindt ze in Nijmegen-Centrum en bevatten onder andere pillowtop-bedden

Populaire pluspunten van de accommodatie

Gratis wifi
Wasserij

Ligging

Dit hotel ligt in Nijmegen-Centrum, binnen 10 minuten lopen van Doornroosje, Grote Markt en Sint-Stevenskerk. Ook Commanderie van St Jan en Valkhofkapel liggen binnen 15 minuten lopen. Station Nijmegen ligt op 7 minuten lopen en naar Station Nijmegen Heyendaal is het 27 minuten lopen.

Accommodatievoorzieningen

Dit hotel heeft niet alleen parkeerplaatsen, maar ook een stomerij/wasserijservice en een kluis bij de receptie. Wifi in gemeenschappelijke ruimtes is gratis.

Kamervoorzieningen

De 18 kamers bieden gratis wifi, pillowtop-bedden en een flatscreentelevisie aan. Een haardroger, een (laptop)kluis en een telefoon zijn enkele van de overige voorzieningen. De privébadkamers zijn niet en-suite.

Gesproken talen

  • Nederlands
  • Engels

Hotelvoorzieningen

Hotelvoorzieningen

Apollo Hotel heeft een stomerij/wasserijservice en een kluis bij de receptie. De gemeenschappelijke ruimtes zijn uitgerust met gratis wifi. Je kunt ter plaatse tegen betaling parkeren.

  • Receptie (beperkte openingstijden) 
  • Kluis bij receptie 
  • Bagageopslag 
  • Aantal kamers - 18 
  • Aantal verdiepingen - 2 
  • Stomerij / wasserijservice 
  • Gratis wifi 
  • Zelf parkeren (toeslag) 
  • Aantal gebouwen of torens - 1 
  • Ontbijt beschikbaar (toeslag) 

Internet

Beschikbaar in alle kamers: Gratis wifi

Beschikbaar in een aantal gemeenschappelijke ruimtes: Gratis wifi

Gesproken talen

  • Nederlands
  • Engels
  • Duits

Parkeren

Zelf parkeren (toeslag)

Kamervoorzieningen

  • Telefoon 
  • Haardroger 
  • Bureau 
  • Privébadkamer (niet in de kamer) 
  • Aantal badkamers -  
  • (Laptop)kluis in de kamer 
  • Flatscreentelevisie 
  • Gratis wifi 
  • Pillowtop-matrassen 
  • Gratis babybedden 

Eetgelegenheden

Geniet dagelijks tussen 07.00 uur en 10.00 uur tegen betaling van een ontbijtbuffet. 

Hotelbeleid

Inchecken

Inchecken vanaf 14.00 uur

Inchecken tot 20.00 uur

Speciale incheckinstructies:

De receptie is dagelijks geopend van 07.00 uur tot 22.00 uur
Als je verwacht na 20.00 uur te arriveren, neem dan minstens 24 uur vooraf contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.

Uitchecken

Uitchecken tot 11.00 uur

Betalingsmethoden

Kinderen en extra bedden

  • Kinderen zijn van harte welkom.
  • Gratis babybedjes!

Huisdieren

  • Geen huisdieren toegestaan

Algemene info

Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.

Bij check-in dien je in het geval van incidentele kosten een geldig identiteitsbewijs en een borgsom in contanten of creditcard voor te leggen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Er geldt mogelijk een speciaal annuleringsbeleid of aparte toeslag voor groepsboekingen (meer dan 8 kamers voor dezelfde accommodatie / verblijfsdatums).

Toeslagen

Optionele extra's

De accommodatie brengt de volgende toeslagen en borgsommen in rekening tijdens de serviceverlening, het in- of uitchecken .
  • Toeslag voor ontbijtbuffet: ca. EUR 12.50 per persoon
  • Parkeerkosten: EUR 12 per dag
  • Toeslag voor parkeren in de buurt: EUR 12 per 24 uur
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Sorry, we ondervonden een probleem bij het laden van onze gastenbeoordelingen. Opnieuw proberen?

Top positieve gastenbeoordeling

Top positieve gastenbeoordeling

Top negatieve gastenbeoordeling