Tweepersoonskamer, uitzicht op tuin | Een kluis op de kamer, een bureau, geluiddichte muren, gratis wifi

Beoordelingen van Fletcher Hotel-Restaurant Sparrenhorst-Veluwe

4 out of 5

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 102 van 278 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 126 van 278 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 35 van 278 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 9 van 278 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 6 van 278 beoordelingen" "

8,2/10

Netheid

8,8/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

8,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Paul

1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Matthijs op 21 mrt 2024
Dear PaulThank you kindly for your review.Kind regards,

8/10 – Goed

Nicolaas

1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van NH Sparrenhorst op 24 dec 2023
Dear Guest,Thank your for rating us with 4 out 5!We hope to welcome you again at NH Veluwe Sparrenhorst.With kind regards,Pamela Britstra, guest relations NH Sparrenhorst

6/10 – Redelijk

Alphons

Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van NH Sparrenhorst op 15 okt 2023
Dear guest,Thank you for your review. We hope to welcome you again at NH Sparrenhorst.With kind regards,Pamela Britstra, guest relations NH Sparrenhorst

8/10 – Goed

Reinier

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ok
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Matthijs op 9 okt 2023
Beste ReinierDankuwel voor uw verblijf.Wat fijn om te lezen dat u een fijn verblijf heeft gehad.Met vriendelijke groet, Matthijs BroekhuisAssistant Front Office ManagerNH Veluwe Sparrenhorst

8/10 – Goed

Annelies

Positief: Personeel en service
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van NH Sparrenhorst op 4 okt 2023
Dear guest,Thank you so much for rating us with 4 out of 5 stars.We hope to welcome you again at NH Sparrenhorst.With kind regards,Pamela Britstra, guest relations NH Sparrenhorst

4/10 – Matig

Michiel

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Erg gehorig. Je hoort de lift, deuren, stemmen en voeten in andere kamers. Erg slechte nacht gehad. Vriendelijk personeel, ontbijtbuffet was erg compleet.
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van NH Sparrenhorst op 19 sep 2023
Geachte Gast,Hartelijk dank voor uw beoordeling, heel spijtig te horen dat u z'on onrustige nacht heeft ervaren. Wij hopen u nogmaals te kunnen verwelkomen.Met vriendelijke groet,Pamela Britstra, guest relations NH Sparrenhorst

4/10 – Matig

John

2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van NH Sparrenhorst op 4 okt 2023
Dear guest,Thank you for rating us, but unfortunately 2 out of 5.We hope you expressed yourself during your stay and hope to do better and welcome you again next time.With kind regrds,Pamela Britstra, guest relations NH Sparrenhorst

8/10 – Goed

Henny

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Het is een oud gebouw. De gangen lijken wel op een cellencomplex. De deuren naar de gangen en kamers zijn niet met 1 hand te openen. Zo zwaar! Er was s'avonds veel lawaai. Met luidsprekers. De koelkast sloeg elk uur aan met behoorlijk veel lawaai. Jammer dus allemaal voor zoveel geld.
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van NH Sparrenhorst op 19 sep 2023
Geachte Gast,Hartelijk dank voor uw beoordeling, maar erg spijtig te horen dat uw verblijf niet helemaal naar wens is verlopen. Onze excuses hiervoor.Met vriendelijke groet,Pamela Britstra, guest relations NH Sparrenhorst

6/10 – Redelijk

Vincent

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kamer was erg gehorig naast klapdeur gang. Veel groepen in hotel; slecht geslapen
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Meggie Kuijer, Front Office Manager op 12 aug 2023
Beste Gast,Hartelijk bedankt voor uw review.Onze excuses dat uw nachtrust niet naar wens was, uiteraard denken wij bij een volgend verblijf graag met u mee en kunnen op verzoek een kamer toe wijzen richting het einde van de gang. Met vriendelijke groet,Meggie KuijerFront Office ManagerNH Veluwe Sparrenhorst

10/10 – Uitstekend

Alain

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Meggie Kuijer, Front Office Manager op 8 aug 2023
Beste Alain,Hartelijk bedankt voor de mooie review, wij hopen u in de toekomst weer te mogen ontvangen bij NH Veluwe Sparrenhorst.Met vriendelijke groet,Meggie KuijerFront Office ManagerNH Sparrenhorst

8/10 – Goed

Grietje

Reisde met partner
Positief: Voorzieningen
Supervriendelijk en meedenkend personeel. Prachtige locatie. Prima vertoeven hier!
3 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Meggie Kuijer, Front Office Manager op 8 aug 2023
Beste gast,Hartelijk bedantk voor de mooie beoordeling. Namens het hele team hopen wij u graag weer snel te mogen ontvangen bij NH Veluwe Sparrenhorst.Met vriendelijke groet,Meggie KuijerFront Office ManagerNH Sparrenhorst

10/10 – Uitstekend

Tessa

2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Meggie Kuijer, Front Office Manager op 8 aug 2023
Beste gast,Hartelijk bedankt voor uw mooie beoordeling. Wij hopen u graag in de toekomst weer te mogen ontvangen bij NH Veluwe Sparrenhorst.Met vriendelijke groet,Meggie KuijerFront Office ManagerNH Sparrenhorst

10/10 – Uitstekend

Vicky

1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van NH Sparrenhorst op 11 jul 2023
Dear Guest,Thank you so much for rating us 10 out of 10! We hope to welcome you again at NH Sparrenhorst.With kind regards,Pamela Britstra, guest relations NH Sparrenhorst

6/10 – Redelijk

Bianca

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Een groot hotel in een prachtige omgeving. Vlakbij het centrum. Medewerkers zijn heel vriendelijk en servicegericht. De onderburen staken de ene sigaret na de andere op, waardoor het rook onze kamer binnenkwam. Probleem werd direct opgelost door een vriendelijke medewerker. Ze gingen af en toe een sigaret roken. Het ontbijt was rijkelijk en erg lekker. Het zwembad was rustig en had heerlijk warm water. De kamers zouden geluidsdicht zijn. Echter hoorden wij de telefoon van de buren naast ons en boven ons, en de tv van de overburen. Verder was het bed heel hard. De spiralen staken er bijna uit. Dit bij vertrek aangegeven. Achteraf hadden we een topmatras kunnen vragen. Jammer dat dit niet preventief wordt gebruikt.
Reactie van NH Sparrenhorst op 29 jun 2023
Geachte Gast,Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wij verwelkomen u graag opnieuw bij NH Sparrenhorst.Met vriendelijke groet,Pamela Britstra, guest relations NH Sparrenhorst

10/10 – Uitstekend

Barsa

2 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van NH Sparrenhorst op 11 jul 2023
Dear Guest,Thank you so much for rating us 5 out of 5. We hope to welcome you again at NH Sparrenhorst.With kind regards,Pamela Britstra, guest relations NH Sparrenhorst

10/10 – Uitstekend

Sophia

1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van NH Sparrenhorst op 5 jul 2023
Dear Guest,Thank you for your beautiful review, we hope to welcome you again at NH Sparrenhorst.With kind regards,Pamela Britstra, guest relations NH Sparrenhorst

4/10 – Matig

Monique

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Positief: de locatie en het heerlijke, verse, goed verzorgde ontbijtbuffet en de fijne regendouche. Maar verder is het geen 4 sterren waardig... Kamer gedateerd en vies (vlekken op tapijt, spinnewebben jn de kamer), onverzorgd (behang eraf, zichtbaar geplamuurde plekken op de wand, de doucheruimte was zo vies door langdurig gebruik (vieze voegen etc) dat ik er alleen op slippers heb gedoucht. Er lag trouwens ook een paracetamol op de grond in de kamer bij aankomst (gevaarlijk met kleine kinderen!). Geen mogelijkheid tot ventileren 's avonds want geen ramen met horren maar schuifdeuren. Je hebt een zitje buiten maar daar lag nog allemaal as op de grond van rokers en je zit recht tegenover en naast je (rokende!) buren dus geen privacy en je krijgt sigarettenrook in je kamer als de deur opengeschoven is. Verder werkten de TV en minibarkoelkast niet, dat is gerepareerd na melding bij de receptie maar daarna was de koelkast zó lawaaiig dat ik de stekker eruit wilde halen. Toen ik de draad even bewoog stopte het geluid al dus konden we slapen. Je hoort de buren naast en boven je, ook het doorspoelen van de toiletten.
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van NH Sparrenhorst op 6 jun 2023
Geachte GastHartelijk dank voor uw beoordeling met uitleg. Uw hotelkamer was een teleurstellende ervaring, waarvoor onze excuses. Graag vernemen wij uw gegevens om hier nader intern op te pakken.Met vriendelijke groet,Pamela Britstra, guest relations NH Sparrenhorst

8/10 – Goed

Dini

Positief: Netheid
2 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Laurens Merre op 30 mei 2023
Dear Dini,Thank you for your review!We hope you had a pleasant stay at NH Veluwe Sparrenhorst Hotel, and are looking forward to receive you back in the future.Sincerely, Laurens Merre, Front Office NH Veluwe Sparrenhorst Hotel

10/10 – Uitstekend

Luut

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
De ligging van het hotel, schone nette kamers, zeer vriendelijk personeel maakt dat ik dit hotel als zeer goed ervaar. Bedankt voor het fijne verblijf .
1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van NH Sparrenhorst op 2 mei 2023
Beste gast,Hartelijk bedankt voor het delen van uw ervaring.Een hele prettige dag verder en hopelijk mogen wij u in de toekomst nogmaals ontvangen bij NH Veluwe Sparrenhorst. Met vriendelijke groet,Meggie Kuijer,Front Office Manager,NH Veluwe Sparrenhorst

10/10 – Uitstekend

Angele

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Locatie in het groen, vriendelijk personeel, bedden waren prima en heerlijk uitgebreid ontbijt
2 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Matthijs Broekhuis op 23 apr 2023
Beste AngeleHartelijk dank voor uw mooie woorden.Fijn om te lezen dat uw verblijf zo naar wens is geweest.We zien u graag nog eens terug bij NH Veluwe Sparrenhorst.Met vriendelijke groet,Matthijs BroekhuisAssistant Front Office ManagerNH Veluwe Sparrenhorst

8/10 – Goed

Clarie

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kamers iets verouderd maar schoon, vriendelijk personeel, uitgebreid ontbijt / lunchbuffet, rekening houdend met ‘allergieën’
1 nacht verbleven in maart 2023
Reactie van Matthijs op 3 apr 2023
Beste ClaireHartelijk dank voo het achterlaten van deze review.We zijn bezig om onze kamers op te knappen en het tapijt te vervangen vooir laminaat.Echter is dit een klus die kamer voor kamer gebeurd.We hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen bij NH Veluwe Sparrenhorst.Met vriendelijke groet,Matthijs BroekhuisAssistant Front Office ManagerNH Veluwe Sparrenhorst

6/10 – Redelijk

John

Restaurant aanwezig volgen de site maar krijg bij inschecken lijst met restaurants in Nunspeet die wel open zijn
1 nacht verbleven in maart 2023
Reactie van NH Sparrenhorst op 21 mrt 2023
Geachte Gast,Helaas is ons restaurant momenteel op zondag nog gesloten. Wij hopen binnenkort weer 7 dagen het diner restaurant geopend te hebben. Onze excuses voor de teleurstelling. Wij begrepen dat het online goed genoteerd stond, dus hartelijk dank voor de tip.Graag verwelkomen wij u opnieuw bij NH Sparrenhorst.Met vriendelijke groet,Pamela Britstra, guest relations NH Sparrenhorst

8/10 – Goed

Michel, Hillegom

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2023
Reactie van NH Sparrenhorst op 22 mrt 2023
Dear Guest,Thank you for reviewing us 4 out of 5.We hope to welcome you again at NH Sparrenhorst.With kind regards,Pamela Britstra, Guest Relations NH Sparrenhorst

10/10 – Uitstekend

Connie

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super hotel, voor herhaling vatbaar
Een heel vriendelijk ontvangst,mooi en schoon hotel. Echt hele fijne bedden goed matras en een heerlijk dekbed. Kamer was super schoon, ontbijt goed van 8 tot 12 ook netjes geregeld alles werd netjes bijgevuld. Personeel ook overal even vriendelijk zowel bij de receptie, als in het grand cafe , als in de ontbijtzaal.
1 nacht verbleven in januari 2023
Reactie van NH Sparrenhorst op 8 mrt 2023
Geachte Gast,Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Dit delen wij ook graag intern. Wij hopen u weer te mogen verwelkomen bij NH Sparrenhorst.Met vriendelijke groet,Pamela Britstra, Guest Relations NH Sparrenhorst

10/10 – Uitstekend

Damien

1 nacht verbleven in januari 2023

10/10 – Uitstekend

rene, den helder

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rustig gelegen in de bossen van Nunspeet
2 nachten verbleven in december 2022

8/10 – Goed

Björn

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wij hebben er 1 nacht geslapen, de kamer was prima, badkamer had wat schoner gekund, voor de rest prima hotel.
1 nacht verbleven in oktober 2022

8/10 – Goed

Celine

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nvt
1 nacht verbleven in september 2022

4/10 – Matig

Charles, Dordrecht

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Negatief: Netheid
Teleurgesteld, we gingen op de reviews af om hier eens een verblijf te boeken. We hadden kamernummer 126. Een muffe geur, vieze vloerbedekkingen en de kluis deed het niet. Vriendelijk personeel die in verlegenheid wordt gebracht door het achtergebleven onderhoud. Mooie omgeving maakt veel goed. Wij raden dit hotel niet aan.
2 nachten verbleven in augustus 2022

6/10 – Redelijk

Wim

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Het is overal moeiljk 😉
Was altijd een tophotel, maar heeft na corona wat herstartproblemen. Personeel jong en onervaren, wat soms onnodige problemen oplevert. En zal blij zijn als het restaurant weer open is!!
2 nachten verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

John

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2022

6/10 – Redelijk

Ad, Julianadorp

Reisde met partner
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
De ligging van het hotel is mooi met voldoende parkeergelegenheid, wel miste ik zaken die belangrijk zijn voor fietsers (afsluitbaar fietshok met laadpunten). De kamers waren wel gedateerd, de foto's zijn dus niet zo betrouwbaar, we misten ook contactdozen bij het bed voor de telefoons. De badkamer m.b.t. douche in het bad is zeker aan een update toe. Gelukkig was het wel schoon. Het matras was ook aan vervanging toe, voldoende regelmatig de veren in mijn rug prikken. Ook was het restaurant in de avond gesloten, dit vond ik ook een groot gemis, tevens vindt ik de check-in tijd erg aan de late kant (17:00 uur). Ontbijt was prima verzorgd!
1 nacht verbleven in juni 2022

6/10 – Redelijk

Pascal de, Hoogvliet-Rotterdam

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in maart 2022

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Toppers
Super vriendelijke heren aan de balie ben goed geholpen, kamer was goed hadden vast de verwarming voor mij aangezet heel aardig van ze. Kamer zaten paar vreemde vlekken op de grond moet een keer naar gekeken worden voor de rest niet storend kamer was netjes en schoon. Dank jullie wel voor de topservice!!
2 nachten verbleven in december 2021
Reactie van Matthijs op 30 jan 2022
Dankuwel voor het schrijven van deze review. Ik ga hem zeker delen met mijn collega's. We hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen.

8/10 – Goed

Chantal

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het personeel was zeer vriendelijk, goed eten in het restaurant en uitgebreid ontbijt.
1 nacht verbleven in oktober 2021
Reactie van Michelle van Blaricum op 11 okt 2021
Beste Chantal, Hartelijk bedankt voor het schrijven van uw review. Wat fijn om te lezen dat u tevreden was over het uitgebreide ontbijt, ons vriendelijke personeel en het eten in ons restaurant. We hopen u snel weer een keer terug te zien bij NH Sparrenhorst. Met vriendelijke groet, Michelle van Blaricum Assistent Front Office Manager

10/10 – Uitstekend

D.J.

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super
2 nachten verbleven in augustus 2021

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen
Hotel ligt mooi in de bossen en is mooie uitvalsbasis voor fietstochten. Helaas zijn de kamers gedateerd. Schoonmaken verdient meer aandacht en moet op afspraak, zwembad is groot deel van de dag verhuurd.
5 nachten verbleven in juni 2021
Reactie van Michelle op 23 jun 2021
Beste gast, Hartelijk bedankt dat u de tijd neemt om een review te schrijven. Fijn dat u genoten heeft van onze prachtige lokatie in de bosrijke omgeving. Uw feedback zal ik bespreken met het management team. Met vriendelijke groet, Michelle van Blaricum Assistent Front Office Manager

10/10 – Uitstekend

DenDen

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2021
Reactie van Michelle op 23 jun 2021
Beste DenDen, Bedankt voor het schrijven van uw mooie review! Hopelijk mogen we u snel weer verwelkomen bij ons hotel. Met vriendelijke groet, Michelle van Blaricum Assistent Front Office Manager

8/10 – Goed

Wim

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Toptitel met één minpuntje.
Prima hotel, vriendelijk personeel. Het bed was qua formaat (kingsize) heerlijk, echter de pocketveren waren duidelijk voelbaar, hetgeen een pijnlijke rug opleverde. Na een hele dag op de moto en nog een dag te gaan, hoopte ik op iets anders.
1 nacht verbleven in mei 2021
Reactie van Michelle op 23 jun 2021
Beste Wim, Hartelijk bedankt voor het schrijven van uw recensie. Fijn om te lezen dat u tevreden was over ons vriendelijke personeel en de grootte van het kingsize bed naar wens was. Mijn excuses dat de pocketveren van het matras duidelijk voelbaar waren. We laten het matras nakijken door onze huishouding. We hopen u in de nabije toekomst weer terug te zien bij NH Sparrenhorst. Met vriendelijke groet, Michelle van Blaricum Assistent Front Office Manager

10/10 – Uitstekend

Gerrit

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Correct en schoon
1 nacht verbleven in april 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in februari 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in november 2020

8/10 – Goed

Arno, Den Bosch

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
in de douche was de lucht niet aangenaam, het ruikt naar riool lucht
2 nachten verbleven in oktober 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service
3 nachten verbleven in oktober 2020

4/10 – Matig

Sol, Den Haag

Reisde met familie
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Omgeving prachtig. Ontbijt okay, kamers waren muffig, tapijt vies, toilet vreselijke stank, tegels met schimmel.
2 nachten verbleven in oktober 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2020
Reactie van Chantal van Engelenhoven op 13 okt 2020
Dear guest, Thank you for your feedback. We will share this with the rest of the team. Kindest regards,

10/10 – Uitstekend

Tomas

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geweldig
Geweldig hotel! Geweldige service!
1 nacht verbleven in juni 2020
Reactie van Chantal van Engelenhoven op 13 okt 2020
Beste Tomas, Bedankt voor uw feedback. Wij zullen dit delen met de rest van het team. Met vriendelijke groet,

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Geen airco op de kamer,is toch niet meer van deze tijd. En een ongezellig terras,wat stoelen en tafels neergezet en dat was het. Het ontbijt was veel te druk, te weinig plaatsen om te zitten. Voor de rest wel vriendelijk personeel.
2 nachten verbleven in september 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prachtig hotel, mooie omgeving, vriendelijk personeel.
2 nachten verbleven in september 2020
Reactie van Chantal van Engelenhoven op 17 sep 2020
Beste, Allereerst wil ik u bedanken voor uw verblijf bij NH Veluwe Sparrenhorst. Daarnaast wil ik u bedanken voor de tijd welke u heeft genomen om deze review achter te laten. Ik ben blij om te lezen dat u een goed verblijf heeft gehad en dat mijn collega`s goede service hebben verleend. Ik zal dit ook met de rest van het team delen. Met vriendelijke groet,

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in september 2020
Reactie van Chantal van Engelenhoven op 17 sep 2020
Dear, First of all I would like to thank you for your stay at NH Veluwe Sparrenhorst. Secondly I would like to thank you for taking the time to leave this review. Kindest regards,