Continentaal ontbijt inbegrepen

Beoordelingen van Hampton by Hilton Nuremberg City Centre

Hampton by Hilton Nuremberg City Centre
Bahnhofstrasse 16, Nuremberg

Beoordelingen

8,6

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 424 van 994 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 422 van 994 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 104 van 994 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 30 van 994 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 14 van 994 beoordelingen" "

9,0/10

Netheid

8,8/10

Personeel en service

8,2/10

Voorzieningen

8,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

4/10 – Matig

Niels

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
I was very dissapointed that a hotel like the Hampton uses wooden plates below the matrassen. This made the matras extremely hard and uncomfortable. Also the breakfast was not too the standard I've had at a Hampton before. Not for this price.
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Juan Garcia (Guest Services Manager) op 6 dec 2023
Dear Mr. Ijzerman.Thank you very much for taking your time to review your experience with us.For us the satisfaction of our customers is the most important thing, for this reason, we are sorry that your experience was negative and hope to have the opportunity in the future to change your mind.Best Regards.Juan GarciaGuest Service Manager

10/10 – Uitstekend

Rob

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Personeel was erg aardig en behulpzaam. Ontbijt was goed en lekker. Neurenberg is een mooie stad. Indien we hier nog eens komen, boeken we weer bij dit hotel. Was simpelweg gewoon erg goed.
2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Juan Garcia op 1 okt 2023
Dear Mr. Saarlos.Thank you very much for taking the time to review your stay and for your nice words.We hope we can welcome you again soon at Hampton by Hilton Nuremberg.Best Regards.

4/10 – Matig

Martin

Reisde met familie
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
1 nacht verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Hendrik-Jan

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2023

8/10 – Goed

Peter

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goede ligging direct bij centrum...alles goed geregeld met Corona ontbijt. Mooie kamers
4 nachten verbleven in augustus 2020
Reactie van Katie Bowden (Reception) op 22 aug 2020
Dear Peter, Thank you very much for taking the time to review your stay and for your nice words. We hope we can welcome you again soon at Hampton by Hilton Nuremberg. Kind regards

8/10 – Goed

Rjc

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Let op parkeerkosten
Heel goed hotel alleen jammer dat er niet vermeld staat dat het parkeren 16 euro kost
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Rezeption op 22 okt 2020
Danke

10/10 – Uitstekend

HUGO, Brasschaat

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Formidabel personeel !!
Prima service
1 nacht verbleven in augustus 2019
Reactie van Julian Wolbert op 17 aug 2019
Dear Guest, Thank you for taking the time to rate us. We were very pleased about your review and hope to welcome you back to our house soon. Yours sincerely Julian Wolbert

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super goede prijs kwaliteit verhouding! Ontbijt heerlijk!
1 nacht verbleven in februari 2019
Reactie van Front desk op 9 mrt 2019
Dear Guest, Thank you for your nice words and points. Kind regards

8/10 – Goed

Ronald

uitstekend hotel voor stadsbezoek
Hotel goed gelegen op wandelafstand van oude stad; parking op 100m voor 8€/dag is zeer handig; goed ontbijt inbegrepen; minpunt is dat er geen ijskastje op kamer is. Vriendelijk personeel.
1 nacht verbleven in augustus 2018
Reactie van Antonia Stiegler op 12 sep 2018
Dear Mr. Ronald, thank you very much for your friendly review. We hope that we will see you again soon. Best regards Front Desk

8/10 – Goed

herman, soest

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nieuw hotel dicht bij centrum
Fijn dat het hotel nog nieuw lijkt te zijn. Alle spullen er in zijn dat dan ook. Prima prijs-kwaliteitverhouding.
1 nacht verbleven in augustus 2018
Reactie van Melissa Both - Guest Service Manager op 19 aug 2018
Dear Mr Herman, thank you very much for the great Feedback. We appreciate it! We are very happy that you enjoyed your stay with us. We hope to welcome you again at our hotel soon. Best regards, Melissa Both Hampton by Hilton

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Op loopafstand van het centrum. Parkeerplaatsen achter het hotel.
1 nacht verbleven in juli 2018
Reactie van Elena op 6 aug 2018
Dear Guest, thank you very much for your positive feedback. We are happy to know that you enjoyed your stay with us. We hope to welcome you again soon. Best regards, Elena Conta Guest Service Assistant

10/10 – Uitstekend

Leon

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zeer goed hotel op wandelafstand van de oude stad.
Modern goed uitgerust hotel. Vriendelijke ontvangst aan de receptie. Kamer heeft airco en goede WiFi ontvangst. Gratis een fles water, koffie en thee op de kamer. Ruime nette kamer, propere goed uitgeruste badkamer. Comfortabele matrassen. Goed ontbijt buffet.
1 nacht verbleven in juni 2018
Reactie van Elena op 13 jul 2018
Beste gast, Bedankt voor uw feedback en uw hoge beoordeling! We zijn erg blij dat je van je verblijf genoten hebt en hopen je snel weer te zien. Vriendelijke groeten, Elena Conta Guest Service Assistant

8/10 – Goed

noureddine

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

10/10 – Uitstekend

Debbie, Sneek

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fantastisch hotel op luttele min. van stadscentrum
Keurig net hotel. Volgens mij nog niet zo oud, of recentelijk gerenoveerd. Geluiddichte kamers. Goede bedden. Sanitair mooi en keurig schoon. Fantastische wifi en voor iedere gast een ontbijt met verse wafels, roerei, spek etc. Zeer verzorgd.
Reactie van Peggy Neumann op 29 aug 2015
Dear Debbie, thank you for your positiv Feedback. We hope to welcome you again. With best regards from Nuremberg Peggy Neumann Guest Service Manager

8/10 – Goed

jan pieter

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Reactie van Marco Wunderlich op 2 jan 2016
Sehr Jan Pieter , vielen Dank für die Vergabe von 4 Sternen für unser Haus. Mit freundlichen Grüßen

8/10 – Goed

Arjen, Hellevoetsluis

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Nieuw Hotel
Keurig nieuw Hotel, jammer dat de kamers wat warm waren

10/10 – Uitstekend

Jan Willem, Nederland

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Heerlijk hotel voor onderweg
Onderweg naar onze wintersportvakantie in Oostenrijk, sliepen we hier een nachtje. Een prima keuze! Keurig hotel, mooie kamer met luxe badkamer, uitgebreid en lekker ontbijt en heel betaalbaar! 75 euro voor 1 nacht,3 personen incl. ontbijt!

8/10 – Goed

Rene

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
.
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Luisa

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
It is perfect
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Souzana Moysidou Guest Service Supervisor op 28 apr 2024
Dear Mrs Luisa, Thank you very much for taking the time to review your stay and for your nice words. We value our guests stay very much and are happy that you had a positive experience. We hope we can welcome you again soon at Hampton by Hilton Nuremberg!

2/10 – Ontzettend slecht

RIMA

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Worst hotel so far. Stained carpets, dirty room, train station tracks right behind the hotel so extremely noisy, staff unresponsive and unprofessional. Parking too tight and limited and inconveniently located between two hotels in the back!
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Melissa Guest Service Agent op 4 apr 2024
Dear Rima,thank you for sharing your feedback. We are truly sorry to hear about your disappointing experience.We apologize for the shortcomings you experienced during your stay. Your concerns regarding cleanliness, noise and parking have been noted. We take guest feedback very serously and rest assured we will be addressing these concerns with the departments.Best regards

8/10 – Goed

M.

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Es war alles super, waren alle nett und sehr freundlich
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Melissa Guest Service Agent op 4 apr 2024
Sehr geehrte Mariapia,vielen Dank für Ihre positive Bewertung. Wir freuen uns, dass der Service super war und bedanken uns für das Kompliment.Wir würden uns freuen Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen!Mit freundlichen Grüßen

10/10 – Uitstekend

yue

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hervorangende Service. Gerne Wieder.
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Melissa Guest Service Agent op 4 apr 2024
Liebe Yue,vielen Dank für Ihre positive Bewertung.Es freut uns zu hören, dass der Service hervorragend war. Wir würden uns sehr freuen Sie in Zukunft wieder begrüßen zu dürfen!Mit freundlichen Grüßen

8/10 – Goed

Marco

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Das Doppelbett ist bequem, Dusche sehr gut, Frühstück gut. Eine absolute Katastrophe ist allerdings die "Schlafcouch" (wir waren zu dritt in einem DZ), die mehr an ein Feldbett von ganz früher erinnerte. Eine unterirdische "Matratze", man merkte jede Stahlfeder. Ich habe kaum ein Auge zugemacht. Also besser nur zu zweit ein DZ buchen.
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Vasilis (Guest Service Agent) op 30 mrt 2024
Lieber Marco,Vielen Dank für das Feedback. Es tut mir Leid, dass Sie nicht bequem schlafen konnten.Ihre Anmerkungen nehmen wir sehr ernst und ich werde sie an Management weiterleiten.Ich hoffe Sie besuchen uns bald wieder, damit wir es Ihnen wiedergutmachen können!

8/10 – Goed

Lothar

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Preis-Leistungsverhältnis einfach in Ordnung!
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Nishan Jegzentis, Night Manager op 10 mrt 2024
Vielen Dank,Hampton Team.

10/10 – Uitstekend

Hanna

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Melissa Mang Guest Service Agent op 8 mrt 2024
Vielen Dank, dass Sie sich für einen Aufenthalt bei uns entschieden haben. Wir danken Ihnen für Ihre positive Bewertung.

10/10 – Uitstekend

Dessy

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super Location, 5 Min von Hbf und 5 Min von Stadt Zentrum entfernt.
3 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Vasilis (Guest Service Agent) op 23 feb 2024
Vielen Dank, Dessy, für die tolle Bewertung!Wir hoffen Sie bald wiedersehen zu dürfen!

10/10 – Uitstekend

Steffen

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles bestens - Ausnahme: Parkplätze sind rar
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Vasilis (Guest Service Agent) op 18 feb 2024
Vielen Dank für Ihr Feedback!Wir freuen uns, dass Sie eine schöne Zeit bei uns hatten.Wir hoffen Sie bald wieder hier in Nürnberg begrüßen zu dürfen.

10/10 – Uitstekend

Nafen

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We stayed 7 nights , the location was excellent near the main railway station and walkable to the old town and city centre , the breakfast was good with variety , at occasions used to get very busy but the staff restock the food quickly.
7 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Melissa Mang Guest Service Agent op 2 feb 2024
Dear Mr Libzo,thank you very much for taking your time to review your stay in our hotel. We appreciate the kind words and are very happy to hear that you enjoyed your stay.We would be delighted to welcome you back again in the future!Best regards,

10/10 – Uitstekend

Jean Claude

4 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Souzana Moysidou Guest Service Supervisor op 20 jan 2024
Dear Mr Claude, We appreciate your time to rate us so positivly. We are glad that your experience was positive and hope to welcome you again! Best regards,

10/10 – Uitstekend

Mario

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sehr gutes Preis/Leistungsverhältnis
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Souzana Moysidou Guest Service Supervisor op 20 jan 2024
Sehr geehrter Herr Mario, vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, Ihren Aufenthalt so positiv zu bewerten. Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen.

10/10 – Uitstekend

Anamaria

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Souzana Moysidou Guest Service Supervisor op 20 jan 2024
Dear Anamaria, thank you very much for taking the time to rate your stay so positively. We hope to welcome you again soon at the Hampton by Hilton Nuremberg.

10/10 – Uitstekend

Ingo

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super freundlicher Empfang, Zentrums- und Bahmhofsnahe Lage, netter kleiner Fitnessbereich, alles bestens
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Souzana Moysidou Guest Service Supervisor op 20 jan 2024
Sehr geehrter Herr Ingo, vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, Ihren Aufenthalt in unserem Hotel zu bewerten. Es freut uns zu hören, dass Sie einen ausgezeichneten Aufenthalt bei uns hatten und wir schätzen Ihre Kommentare über das Personal und unserer Zimmer. Wir würden uns sehr freuen, Sie in Zukunft wieder bei uns begrüßen zu dürfen!

10/10 – Uitstekend

MARIA CRISTINA

Reisde met familie
Positief: Voorzieningen
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Souzana Moysidou Guest Service Supervisor op 20 jan 2024
Dear Maria Christina, thank you very much for taking the time to rate your stay so positively. We hope to welcome you again soon!!

10/10 – Uitstekend

Márcio

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Maravilhoso
Ótima localização, perto da estação central e de todas as acessibilidades, limpeza acima da média, funcionários simpatiquissimos, máquina do café disponível 24h, pequeno almoço variado e muito completo.
7 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Souzana Moysidou Guest Service Supervisor op 7 jan 2024
Dear Mr. Maravilhoso, Thank you very much for your positive words about our staff and our property! We really appreciate it and it is very satisfying and important, that you enjoyed your stay with us! We will be very happy to welcome you back again soon!

6/10 – Redelijk

Octavian

Reisde met familie
Positief: Netheid
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Souzana Moysidou Guest Service Supervisor op 20 jan 2024
Dear Mr Octavian, Thank you very much for taking the time to rate your stay. We are very sorry if perhaps some things did not work as well as you expected. We would be extremely glad if you could tell us your opinion and point out what exactly you did not find positive, so that we can improve even more. Kind regards,

8/10 – Goed

Octavian

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel was beautiful, good customer service received, the room was nice and spacious but it was very very warm, our stay was in December and we had to open the window to cool down because the air con did not work, not the best night sleep but we are coming back in few days and we are hoping for a better room temperature on this occasion and I’m sure it will be fine. The breakfast was absolutely delicious with a good choice of food to choose from. Parking was a bit small and I believe it’s shared with guests from the neighbour hotels, did not found a parking space and I had to leave it by the side of the hotel which was not a problem for me or for other people I guess. We will return as I said and I’m sure it will be a good stay.
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Juan Garcia (Guest Services Manager) op 29 dec 2023
Dear Mr. Octavian.Thank you very much for taking the time to review your stay and for your nice words.We value our guests' stay very much and are happy that you had a positive experience.We hope we can welcome you again soon at Hampton by Hilton Nuremberg.Best Regards,Juan GarciaGuest Service Manager

8/10 – Goed

Rodrigo

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff was kind and helpful, the rooms were comfortable and clean. Only problem we faced was that the room was too warm.
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Juan Garcia (Guest Services Manager) op 29 dec 2023
Dear Mr. Garza.Thank you very much for taking your time to review your experience with us.We are very happy to have had you as a guest and hope to see you soon with us.Your words motivate us to improve and give us strength to work.Best RegardsJuan GarciaGuest Service Manager

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Reasonable
The cleanliness of the plates and cups during our breakfast was poor. During peak times there should have been more staff to be cleaning tablets etc. Room facilities and comfort was fine. Good location and within a close proximity to both the centre as well as main train station.
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Juan Garcia (Guest Services Manager) op 29 dec 2023
Good morning.Thank you very much for the taken time to give us your feedback.The satisfaction of our guests is our highest priority, that is why we try our best to improve it on and on.We apologize for any inconveniences you had to deal with and that you were not satisfied with your room. Nevertheless it would be a big pleasure for us if you can give us a second chance that we can show you another side of our hotel.Kind RegardsJuan GarciaGuest Service Manager

6/10 – Redelijk

Joachim

3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Souzana Moysidou Guest Service Supervisor op 20 jan 2024
Dear Mr Joachim, Thank you very much for taking the time to rate your stay. We are very sorry if perhaps some things did not work as well as you expected. We would be extremely glad if you could tell us your opinion and point out what exactly you did not find positive, so that we can improve even more. Kind regards,

8/10 – Goed

Michael

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
👍 to Nuremberg!
Nice hotel, convenient to train stain, not far from the Christmas market!
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Souzana Moysidou Guest Service Supervisor op 7 jan 2024
Dear Michael, thank you for your review. We're very happy to hear that you enjoyed your stay and our location. We would very happy to welcome you back soon!Kind regards,

8/10 – Goed

Baris

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, comfort kamer
antreler çok kötü kokuyor odada terlik yok pamuk yok vs mini buzdolabı eksik
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Souzana Moysidou Guest Service Supervisor op 7 jan 2024
Dear Mr Baris, thank you very much for your feedback. We are glad to hear that overall everything looked fine. We apologize for the inconveniences regarding the room and the mini fridge. Your feedback is valuable and we will look into ways to handle these issues. We hope to welcome you back in the future and change your first impresion into a better one!Best regards,

4/10 – Matig

Pablo

Negatief: Personeel en service
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Souzana Moysidou Guest Service Supervisor op 7 jan 2024
Dear Pablo, Thank you very much for taking the time to review our property, we apologize if there was something that might not have gone as wished during your stay. We would be very grateful if you could let us know what we could optimise on, as we take any and all feedback and suggestions seriously, so that we can improve and develop for the better. Best regards

2/10 – Ontzettend slecht

Bianka

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Souzana Moysidou Guest Service Supervisor op 7 jan 2024
Dear Bianka, Thank you very much for taking the time to review our property, we apologize if we might not fulfil all of your expectations during your stay. We would be very thankful, if you could let us know what we could optimise on, as we take any and all remarks and suggestions very seriously, so that we can improve all of our services. Best regards

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Souzana Moysidou Guest Service Supervisor op 7 jan 2024
Dear Guest, first of all thank you very much for taking your time to review your recent stay at our hotel. . We would be very happy to welcoming you back again soon! Kind regards,

4/10 – Matig

Ana Maria

3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Souzana Moysidou Guest Service Supervisor op 20 jan 2024
Dear Ana Maria, Thank you very much for taking the time to rate your stay. We are very sorry if perhaps some things did not work as well as you expected. We would be extremely glad if you could tell us your opinion and point out what exactly you did not find positive, so that we can improve even more. Best regards,

8/10 – Goed

LINDA

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
We were in a room in front and there was a lot of traffic noise. But otherwise, it was comfortable and close to the Christmas Markets. We walked to and from the markets. I would stay there again.
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Juan Garcia (Guest Services Manager) op 5 dec 2023
Dear Mrs Jenkins.Thank you very much for taking the time to review your stay and for your nice words.We hope we can welcome you again soon at Hampton by Hilton Nuremberg.Best Regards,Juan GarciaGuest Service Manager

8/10 – Goed

Lisbeth

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Stort sett fornøyd
Relativt nytt hotel i et område jeg ikke har bodd i før. Rent og oppdatert. Rommet var stort og romslig. Men ingen dør til toalett/bad. Kun en skyvedør - så man skal være gode venner her. Høflig og service vennlig personal. Vi følte oss velkomne og godt tatt vare på. Ingen støy å høre utenfra, men veldig lytt ut til gangen. Man hører alle som går, eller snakker i gangen. Men totalt sett er vi fornøyd med oppholdet.
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Juan Garcia (Guest Services Manager) op 5 dec 2023
Dear Mrs. Naley.Thank you very much for taking your time to review your experience with us.We are very happy to have had you as a guest and hope to see you soon with us.Your words motivate us to improve and give us strength to work.Best RegardsJuan GarciaGuest Service Manager

10/10 – Uitstekend

Chris

2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Souzana Moysidou Guest Service Supervisor op 7 jan 2024
Dear Mr Chris, thank you very much for taking your time to review your recent stay. We would be very happy to welcome you again !Kind regards,

8/10 – Goed

Nazanin

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
A great business hotel near the main train station. The rooms is good size. The breakfast is good too. However the bed and pillows are not very good quality. The parking is also 16 euro per night. Overal is fine for one or tw nights stay. It is close to old town.
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Juan Garcia (Guest Services Manager) op 27 nov 2023
Dear Guest.Thank you very much for taking your time to review your experience with us. We are sorry to hear that your experience was not entirely positive.Please come back to us and we assure you that you will have a positive experience.Best Regards.Juan GarciaGuest Service Manager

10/10 – Uitstekend

jacob, Harish

Positief: Netheid
4 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Souzana Moysidou Guest Service Supervisor op 19 nov 2023
Dear Jacob, Thank you very much for your recent stay at Hampton by Hilton City Center. We would like to thank you for your review and hope to welcome you again in the future!Kind regards,