Lobby

Beoordelingen van IntercityHotel Nürnberg

3 out of 5
IntercityHotel Nürnberg
Eilgutstr. 8, Nuremberg, BY

Beoordelingen

8,2

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 342 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 471 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 134 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 37 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 17 van 1001 beoordelingen" "

8,8/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

8,2/10

Voorzieningen

8,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Arent-Jan, Amersfoort

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Pleasant place to stay. Close to the city and main trainstation.
3 nachten verbleven in juni 2022
Reactie van Christopher Neuner, General Manager op 19 jul 2022
Dear Arent-Jan, We like to read to make you a pleasant stay with us and you could profit from our location near main train station. Thank you for being our guest and we look forward to welcoming you again. With kind regards IntercityHotel Nuremberg

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid
Netheid en service zijn goed even als De kamer bedding iets minder
1 nacht verbleven in juli 2019
Reactie van N Klein op 2 aug 2019
Dear Guest, Thank you for your reservation and your review here. We are glad, that you felt well and looking forward, to welcome you again next time. Kind regards your IntercityHotel Team and General Management

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kraaknet, gerieflijk en perfect gelegen.
1 nacht verbleven in augustus 2018
Reactie van Nadine Klein op 6 sep 2018
Dear Guest, Thank you for your reservation and your review here. We are glad, that you felt well and looking forward, to welcome you again next time. Kind regards your IntercityHotel Team and General Management

8/10 – Goed

Walter, Amsterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel vlakbij het station
Prima hotel, standaard maar gewoon netjes en schoon voor een goede prijs. Vlakbij het station maar totaal geen last van treinen etc. Zeer handig als je vroeg in de ochtend vanuit Nurnberg vertrekt. Aardig personeel. Enige minpunt is het ontbijt: dat kostte maar liefst 13,90 per persoon en dat was in onze echt te veel voor standaard buffet. Aan de andere kant: de kamer zonder ontbijt was erg betaalbaar. Sowieso een aanrader!
1 nacht verbleven in juli 2018
Reactie van Nadine Klein op 19 jul 2018
Dear Guest, Thank you for your reservation and your review here. We are glad, that you felt well and looking forward, to welcome you again next time. Kind regards your IntercityHotel Team and General Management

10/10 – Uitstekend

martine

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ideaal gelegen voor een bezoek aan de altstadt te voet.
2 nachten verbleven in september 2017

10/10 – Uitstekend

H

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel voor zakenreis
Prima hotel voor een zakenreis. Er hangt een zaken sfeer maar geen gezelligheid. Kamer prima op orde evenals ontbijt.
Dear guest, Thank you for your reservation in our hotel and your feedback here. We are glad, that you felt well during your stay. We would also happy, to welcome you again next time and await your reservation. Kind regards your IntercityHotel Team and General Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
goede kwaliteit / prijsverhouding
schone degelijke kamer, prima ontbijt service, 15 euro kosten voor parkeren per dag vind ik te duur

8/10 – Goed

Tobias

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Schönes modernes und sauberes Hotel, zentrumsnah, aber sehr nah an den Schienen / Zügen. Frühstück war sehr lecker, aber auch preisintensiv (19€).
2 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Greg

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Perfect location next to the central train station. Easy walk to the old town.
1 nacht verbleven in mei 2024

6/10 – Redelijk

andrea

Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
An sich sehr bequem weil neben der HBF, aber ich hatte etwas mehr erwartet.. Man hört halt vieles von die Zimmer im durchgang und bei uns ist das Silikonteil von der Dusche abgefallen. Leider war auch keinen Heizkörper im Bad um die Handtücher zu troknen, sondern ein rotes Licht an der Decke um das Badezimmer zu heizen. An sich war ok, aber das Intercity Hotel in Mannheim war echt 1000 mal besser. Heisst aber nicht das ich nicht mehr dieses Hotel besuchen werde, falls ich wieder mal in Nürnberg unterwegs bin
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Christopher Neuner, General Manager op 31 mrt 2024
Liebe Andrea,wir bedanken uns für Ihre Bewertung und sind erfreut zu hören, dass Sie unsere zentrale Lage schätzen. Es tut uns leid, dass Ihr Aufenthalt nicht ganz Ihren Erwartungen entsprach. Ihre Anmerkungen zu den Zimmern und dem Badezimmer nehmen wir ernst und sehen es als Möglichkeit, uns ständig zu verbessern. Wir freuen uns, dass Sie trotz der erwähnten Punkte in Erwägung ziehen, uns erneut zu besuchen. Wir hoffen, bei Ihrem nächsten Aufenthalt in Nürnberg, Ihre Erwartungen vollständig erfüllen zu können.Mit freundlichen GrüßenIntercityHotel Nürnberg

8/10 – Goed

Andreas

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Christopher Neuner, General Manager op 31 mrt 2024
Lieber Andreas,es freut uns zu hören, dass Sie mit Ihrem Aufenthalt in unserem Hotel zufrieden waren. Ihre positiven Worte sind eine tolle Bestätigung für unser Team und motivieren uns, unseren Service stetig zu verbessern. Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen.Mit freundlichen GrüßenIntercityHotel Nürnberg

10/10 – Uitstekend

Manuel

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Personal war sehr nett...!! Wollte ein Zimmer auf Seite der Bahngleise und habe dies ohne Probleme bekommen.... Frühstück war sehr leck
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Christopher Neuner, General Manager op 31 mrt 2024
Lieber Manuel,vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, uns Ihre positiven Erfahrungen zu schildern. Es freut uns sehr, dass Ihnen unser Personal und das Frühstück gefallen haben. Es ist unser Ziel, den Wünschen und Bedürfnissen unserer Gäste gerecht zu werden und es ist erfreulich zu hören, dass wir dies in Ihrem Fall erreicht haben. Wir freuen uns schon darauf, Sie erneut bei uns im IntercityHotel Nürnberg begrüßen zu dürfen.Mit freundlichen Grüßen,IntercityHotel Nürnberg

8/10 – Goed

Takehiko

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
バスタブが無いのが残念でした。その他は快適でした。
5 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Christopher Neuner, General Manager op 31 mrt 2024
Dear Takehiko,thank you for your review and comment. We are pleased to hear that you generally found your stay with us comfortable. Regarding the bathtub, we ask for your understanding that not all of our rooms are equipped with one.We hope that you will still visit us again on your next trip to Nuremberg and we look forward to welcoming you back to the IntercityHotel Nürnberg.Yours sincerelyIntercityHotel Nuremberg

8/10 – Goed

Genniffer

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel was clean and close to the central train station which was great for transportation. Staff were friendly and breakfast was good. The downside was the bed was hard and the pillows were a bit to flat for my liking but overall everything was great.
6 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Christopher Neuner, General Manager op 31 mrt 2024
Dear Genniffer,we are pleased to hear that you appreciate our location and the friendliness of our staff. It is our goal to ensure that every guest has a pleasant stay. We take note of your comments regarding the beds and pillows and appreciate your feedback as it helps us to continuously improve. We are pleased to hear that despite these points you had an overall great stay with us.We look forward to welcoming you back to the IntercityHotel Nuremberg soon.With kind regardsIntercityHotel Nuremberg

6/10 – Redelijk

Siu Pang, Tsuen Wan

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
Expensive during exhibition period
4 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Christopher Neuner, General Manager op 31 mrt 2024
Dear Mr. Siu Pang,i am sorry to hear that you found your stay during the exhibition period expensive. It is our endeavor to always offer our guests good value for money, although there may be increased demand during exhibition periods. We hope that you nevertheless had a pleasant time with us at the IntercityHotel Nürnberg and that we can welcome you again soon as our guest.Yours sincerelyIntercityHotel Nuremberg

8/10 – Goed

Heike

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zweckmäßig, gut gelegen,Türkartenfunktion schlecht
Toiletten, Fahrstuhl etc. nur mit Karte zu öffnen, die Karte musste mehrfach wieder freigegeben werden, sehr lästig und zeitaufwändig. Frühstück zu teuer, Aufbackbrötchen und wenig Brotsorten. Zimmer klein, aber gut und es gab einen Kühlschrank.
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Christopher Neuner, General Manager op 19 feb 2024
Liebe Heike,zunächst möchten wir uns für Ihre Rückmeldung bedanken. Es tut uns leid zu hören, dass Sie Schwierigkeiten mit unserer Türkartenfunktion hatten. Wir streben stets nach einer reibungslosen und bequemen Erfahrung für unsere Gäste.Bezüglich des Frühstücks, wir bemühen uns, eine abwechslungsreiche Auswahl anzubieten, und bedauern, dass diese Ihren Erwartungen nicht gerecht wurde. Es freut uns jedoch zu hören, dass Sie die Lage des Hotels und das Zimmer trotz der Größe als gut empfanden. Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen und Ihnen eine noch angenehmere Erfahrung zu bieten.Mit freundlichen GrüßenIntercityHotel Nürnberg

10/10 – Uitstekend

samantha

1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Christopher Neuner, General Manager op 19 feb 2024
Dear Samantha,we are very pleased to hear that you had an excellent experience with us at the IntercityHotel Nuremberg. Your satisfaction is our highest priority. We look forward to welcoming you again in the near future.With kind regards,IntercityHotel NurembergChristopher NeunerGeneral Manager

8/10 – Goed

Thomas

1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Christopher Neuner, General Manager op 19 feb 2024
Lieber Thomas,ihre positive Bewertung erfüllt uns mit Freude. Es ist immer unser oberstes Ziel, den Aufenthalt unserer Gäste so angenehm wie möglich zu gestalten. Es freut uns sehr zu hören, dass Sie eine gute Zeit bei uns hatten. Wir hoffen, Sie bald wieder in unserem Hotel begrüßen zu dürfen.Mit freundlichen Grüßen,IntercityHotel Nürnberg

10/10 – Uitstekend

Karina

Reisde met een groep
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Christopher Neuner, General Manager op 19 feb 2024
Liebe Karina,es freut uns sehr, dass Sie Ihren Aufenthalt bei uns im IntercityHotel Nürnberg als ausgezeichnet bewertet haben. Es ist unser größtes Anliegen, unseren Gästen einen unvergesslichen Aufenthalt zu ermöglichen. Ihre positive Rückmeldung bestärkt uns darin, unseren Service kontinuierlich zu verbessern und unseren hohen Standard zu halten.Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, Ihre Erfahrungen mit uns zu teilen. Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen.Mit freundlichen GrüßenIntercityHotel Nürnberg

6/10 – Redelijk

Emily

7 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Christopher Neuner, General Manager op 19 feb 2024
Liebe Emily,es tut uns leid zu hören, dass Ihr Aufenthalt nicht Ihren Erwartungen entsprochen hat. Bei IntercityHotel Nürnberg streben wir stets danach, unseren Gästen ein angenehmes Erlebnis zu bieten. Es ist bedauerlich, dass wir in diesem Fall nicht Ihren Erwartungen gerecht wurden. Wir hoffen, Sie geben uns in der Zukunft eine weitere Chance, um zu zeigen, dass wir in der Lage sind, ein hervorragendes Hotelerlebnis zu bieten.Mit freundlichen GrüßenIntercityHotel Nürnberg

10/10 – Uitstekend

Ozgu

7 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Christopher Neuner, General Manager op 19 feb 2024
Dear Ozgu,we are very pleased that you had an excellent stay with us at the IntercityHotel Nuremberg. Your positive feedback is a great reward for our dedicated team who always strive to offer our guests a pleasant and memorable stay. We hope to welcome you back soon and send you our best wishes. With kind regardsIntercityHotel Nuremberg

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
Overall ok
The hotel rooms are a little aged, but the location is very convenient.
4 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Christopher Neuner, General Manager op 19 feb 2024
Dear Donald,we are very pleased that you enjoyed your stay at our hotel and appreciated the proximity to the train station and the cleanliness of our facilities. It is always a pleasure to hear that our team was helpful and accommodating. We hope to welcome you back soon.Yours sincerelyIntercityHotel Nuremberg

8/10 – Goed

Donald

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very good and convenient to rail station
Very close to rail station, easy walk. Clean and tidy. Helpful staff
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Christopher Neuner, General Manager op 19 feb 2024
Dear Donald,we are very pleased that you enjoyed your stay at our hotel and appreciated the proximity to the train station and the cleanliness of our facilities. It is always a pleasure to hear that our team was helpful and accommodating. We hope to welcome you back soon.Yours sincerelyIntercityHotel Nuremberg

8/10 – Goed

HYUNJU

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
다 좋으나 공간이 좁아서 불편합니다.
위치가 중앙역에서 가까워서 아주 좋고 깨끗하고 서비스도 만족합니다. 다만 방이 너무 좁아서 2명이 갔을때 캐리어를 펼칠 공간이 안나오더라구요. 전반적으로 화장실도 좁고. 좁은 공간을 제외한 나머지는 좋습니다.
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Christopher Neuner, General Manager op 19 feb 2024
Dear Hyunju,we are pleased that you appreciate our central location and cleanliness, as well as our service. However, we regret that you found our room small and uncomfortable. We always strive to provide a pleasant and comfortable experience for every guest. Your opinion is very important to us and we value your feedback.We hope to welcome you back despite your experience and wish you all the best until then.With kind regards,IntercityHotel Nuremberg

8/10 – Goed

Takeda

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
とてもフレンドリーで、親切な受付!立地も旧市街に近い。とても便利な場所。皆さんにおすすめします。
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Christopher Neuner, General Manager op 19 feb 2024
Dear Takeda,we are pleased to hear that you appreciate our service and the cleanliness of our hotel. We regret that you felt that there was not enough space in your room. Our aim is to make all our guests feel at home. We are proud of our central location and are pleased that you found it positive. Your satisfaction is very important to us and we are pleased that you had a pleasant stay with us overall.With kind regardsIntercityHotel Nuremberg

4/10 – Matig

Lai Yung

2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Christopher Neuner, General Manager op 19 feb 2024
Dear Lai,we are sorry to hear that your stay with us did not meet your expectations. At IntercityHotel Nuremberg we always strive to provide our guests with a pleasant experience. Your feedback is very valuable to us and we assure you that we are continuously working to improve our service.Yours sincerelyIntercityHotel Nuremberg

6/10 – Redelijk

KyoungMi

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, comfort kamer
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
위치 굿. 욕실 배수 문제
켜펫 먼지 때문에 알러지 반응 욕실.배수 문제로 샤워후 물 안빠짐 위치는 중앙역에서 1분거리 옆문으로 나오면 보임 조식 17유로인데 가격대비 적절함
2 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Markus

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Das Zimmer war sehr schön, das Personal freundlich. Das Zimmer lag Richtung Bahnhof/Gleisanlage, daher war es auch bei geschlossenem Fenster laut. Vor dem Hotel durften wir nicht halten, das Parkhaus ist ein gutes Stück entfernt und wir mussten das Gepäck tragen.
1 nacht verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Paula

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Tsung Chun

1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Richard A

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent location and staff
Staff was excellent and helped with our change of plans due to the weather. Nice hotel. Excellent location, close to central station.
1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

charles

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Minyoung

만족
깔끔하고 조용하고 친절했습니다. 가격도 저렴해서 좋았어요.
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Christopher Neuner, General Manager op 30 nov 2023
Dear Minyoung,we are very pleased that you had a pleasant stay at our hotel, and especially highlight our clean rooms and quiet atmosphere. It is our aim to provide our guests with excellent service at a reasonable price. Your positive feedback is a valuable confirmation for us.We look forward to your next visit and thank you for your excellent review.With kind regardsIntercityHotel Nuremberg

10/10 – Uitstekend

Miroslav

1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Christopher Neuner, General Manager op 30 nov 2023
Dear Miroslav,we are pleased to hear that you enjoyed your stay with us! We strive to provide the best possible experience for our guests. We hope you will come back soon!Yours sincerelyIntercityHotel Nuremberg

10/10 – Uitstekend

Wonsuk

2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Christopher Neuner, General Manager op 30 nov 2023
Dear Wonsuk,we are very pleased to hear that you had a pleasant stay with us. We always strive to provide the best hospitality to our guests and it is gratifying to know that we met your expectations. Thank you for choosing our hotel!With kind regardsIntercityHotel Nuremberg

6/10 – Redelijk

ILSIK

1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Christopher Neuner, General Manager op 30 nov 2023
Dear Ilsik,we are sorry to hear that your stay at our hotel did not meet your expectations. We strive to create the best possible experience for every guest and would like to understand why you were not completely satisfied. We would be grateful if you could provide us with more information about your experience so that we can better understand how we can improve in the future. Thank you.Yours sincerelyIntercityHotel Nuremberg

10/10 – Uitstekend

Michael

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel was modern, clean and convenient. However there were no coffee making facilities in the room.
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Christopher Neuner, General Manager op 27 okt 2023
Dear Michael,we are very pleased that you enjoyed your stay in our modern and clean hotel. You will find a coffee/tea making facility in our quieter business rooms facing the street. In the standard room this is not part of the equipment.We hope to welcome you again soon.With kind regardsIntercityHotel Nuremberg

8/10 – Goed

Ellen

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
we got a fair rate. hotel was a little further from the train station then we would have liked but it was a safe area.
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Christopher Neuner, General Manager op 27 okt 2023
Dear Ellen,We are glad to hear that you appreciate our fair price. Regarding the distance to the train station, we always strive to provide our guests with the best possible experience and are glad that you found our location in a safe area to be positive. We hope to welcome you back to our hotel on your next visit to Nuremberg.With kind regardsIntercityHotel Nuremberg

10/10 – Uitstekend

Kurt

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Perfekte Lage für Nutzer der Bahn und des ÖPNV. Zumindest wenn die Fenster geschlossen sind, ist es auch in den Zimmern zu den Gleisen hin ruhig. Die Klimaanlage funktioniert gut, so dass das auch im Sommer kein Problem sein sollte. Die Zimmer sind zweckmäßig eingerichtet und bieten alles, was man für ein paar Tage Aufenthalt braucht.
3 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Christopher Neuner, General Manager op 27 okt 2023
Lieber Kurt,es freut uns sehr, dass Sie Ihren Aufenthalt in unserem Hotel genossen haben. Ihre lobenden Worte bezüglich unserer Lage, der Zimmerausstattung und der Klimaanlage werden unser Team sicherlich erfreuen. Wir sind stets bemüht, unseren Gästen den bestmöglichen Komfort und Service zu bieten. Wir freuen uns schon jetzt auf Ihren nächsten Besuch und werden weiterhin unser Bestes geben, um Ihre Erwartungen zu erfüllen und zu übertreffen.Mit freundlichen GrüßenIntercityHotel Nürnberg

10/10 – Uitstekend

William, Austin

1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Christopher Neuner, General Manage op 27 okt 2023
Dear Williamwe are glad to hear that you had a pleasant stay at our hotel. We strive to provide our guests with the highest level of care and comfort during their stay, and we are glad that we were able to meet your expectations. Thank you for choosing us!With kind regardsIntercityHotel Nuremberg

10/10 – Uitstekend

Rajkumar

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent hotel for business travellers near HBF
The best part about this hotel is it's location bang outside Nuremberg HBF. You can skip a taxi if you are using DB, RER, U or S bahn.
4 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Christopher Neuner, General Manager op 27 okt 2023
Dear Rajkumar,we are very pleased that you rated your stay with us as excellent. It is always gratifying to hear when guests appreciate our central location right next to Nuremberg's main train station. This confirms to us that we have chosen the right location for our guests.We hope to welcome you again soon in our hotel.With kind regardsIntercityHotel Nuremberg

6/10 – Redelijk

Keith

1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Christopher Neuner, General Manager op 27 okt 2023
Dear Keith,we apologize for the dissatisfaction you experienced during your stay. We take all feedback seriously and work hard to provide guests with a more pleasant experience in the future. If you would like to provide any additional feedback that could help us improve, we would love to hear from you. Thank you for taking the time to share your thoughts with us.Yours sincerelyIntercityHotel Nuremberg

10/10 – Uitstekend

Kurt

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It’s near the main train station and makes everyting convenient
3 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Christopher Neuner, General Manager op 29 sep 2023
Dear Kurt,we are very pleased that you found the proximity of our hotel to the main railway station advantageous. We always strive to provide our guests with the highest level of comfort and convenience. Thank you very much for your positive review. We hope to welcome you again soon at the IntercityHotel Nuremberg.With kind regardsIntercityHotel Nuremberg

10/10 – Uitstekend

Morten

1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Christopher Neuner, General Manager op 29 sep 2023
Dear Morten,we are glad to hear that you had a pleasant stay with us. We look forward to welcoming you back soon!With kind regardsIntercityHotel Nuremberg

8/10 – Goed

Anne-Margarete

3 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Christopher Neuner, General Manager op 29 sep 2023
Dear Anne-Margarete,we are glad to hear that you enjoyed your stay with us. We strive to provide the best hospitality and it is encouraging to know that we have achieved this. We hope that you will visit us again soon!With kind regardsIntercityHotel Nuremberg

10/10 – Uitstekend

hakan

1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Christopher Neuner, General Manager op 29 sep 2023
Dear Hakan,we are very pleased to hear that you enjoyed your stay with us. We strive to provide our guests with the highest level of comfort and service, and are glad you had a pleasant experience. Thank you for choosing our hotel!With kind regardsIntercityHotel Nuremberg

10/10 – Uitstekend

carolina

1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Christopher Neuner, General Manager op 29 sep 2023
Dear Carolina,we are glad to hear that you enjoyed your stay with us! We strive to provide each guest with the best possible experience during their stay at our hotel. Thank you for choosing us for your accommodations.With kind regardsIntercityHotel Nuremberg

10/10 – Uitstekend

Byung Ryul

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
중앙역근처라서 교통이편했고 주변관광하는데 편했습니다 호텔은 깔끔하고 조용해서 좋았습시딘
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Christopher Neuner, General Manager op 29 sep 2023
Dear Byeong Ryul,thank you very much for your positive review and kind words. we are very happy to hear that the location is convenient and that you were satisfied with the hotel. we do our best to ensure that our guests have a comfortable and enjoyable stay.We hope to see you again soon for another pleasant experience at the IntercityHotel Nuremberg.Kind regards,IntercityHotel Nuremberg

10/10 – Uitstekend

TAE MOON

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Christopher Neuner, General Manager op 29 sep 2023
Dear Tae Moon,we are glad to hear that you enjoyed your stay at our hotel. Your satisfaction is our top priority and we are pleased that we were able to meet your expectations. We look forward to serving you again in the future.With kind regardsIntercityHotel Nuremberg

10/10 – Uitstekend

Peter

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Christopher Neuner, General Manager op 29 sep 2023
Dear Peter,we are glad to hear that you enjoyed your stay at our hotel and thank you for taking the time to give us your feedback. We strive to provide our guests with an enjoyable experience and it is nice to see that we succeeded in doing so during your visit. We look forward to seeing you again soon!With kind regardsIntercityHotel Nuremberg