Exterieur

Beoordelingen van Leonardo Hotel Nürnberg

Leonardo Hotel Nürnberg
Zufuhrstraße 22, Nuremberg, BY

Beoordelingen

7,8

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 231 van 928 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 409 van 928 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 201 van 928 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 59 van 928 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 28 van 928 beoordelingen" "

8,4/10

Netheid

8,2/10

Personeel en service

7,8/10

Voorzieningen

7,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Hans

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Aangenaam hotel, goed ontbijt, nabij centrum Nuremberg.
1 nacht verbleven in oktober 2021
Reactie van Serdar Angeloudi -Assistant Front Office Manager- op 2 nov 2021
Sehr geehrter Gast, herzlichen Dank für Ihren Aufenthalt in unserem Leonardo Hotel Nürnberg und für Ihre sehr nette Punktebewertung. Wir freuen uns sehr, dass Sie Ihren Aufenthalt in unserem Haus in vollen Zügen genossen haben. Es ist uns immer wieder eine Freude unsere Gäste mit kleinen Aufmerksamkeiten zu begeistern. Selbstverständlich werden wir Ihre Eindrücke auch mit unseren Kollegen teilen, denn dies ist das beste Lob welches wir von unseren Gästen erhalten können. Mein Team und ich würden uns freuen, Sie auch in Zukunft wieder bei uns willkommen zu heißen. Beste Grüße, Serdar Angeloudi -Assistant Front Office Manager-

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Keurig allemaal, verder geen aanmerkingen
2 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van Daniel Riederer -Front Office Manager- op 18 aug 2021
Dear guest, thank you very much for your stay in our Leonardo Hotel Nürnberg and for your perfect score on expedia. We are very pleased that you enjoyed your stay in our house to the full. It is always a pleasure for us to inspire our guests with little attentions. Of course, we will also share your impressions with our colleagues, because this is the best praise we can get from our guests. My team and I look forward to welcoming you again in the future. Best regards, Daniel Riederer -Front Office Manager-

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fine for a quick in and out of Nuremberg to get to know the city, friendly and helpful personnel. So, all in all good value for money.
1 nacht verbleven in juli 2021
Reactie van Daniel Riederer -Front Office Manager- op 22 jul 2021
Dear guest, thank you for staying with us in our Leonardo Hotel Nürnberg and for taking time to share your review. In the name of my colleagues, I would like to thank you for your positive words. Of course, I will share your great feedback with the team as our guests’ praise is the best motivator and highly appreciated. We hope to welcome you with us again and send you our best regards, Daniel Riederer -Front Office Manager-

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het hotel was oké voor een bescheiden prijs. Voor één nacht was het in orde.
1 nacht verbleven in september 2020
Reactie van Daniel Riederer -Front Office Manager- op 8 sep 2020
Dear guest, thank you for choosing our Leonardo Hotel Nürnberg and for taking time to write a feedback on expedia.com. It is a pleasure to read that you had a good stay with us and that you were satisfied with the price-performance ratio. I will be very pleased to welcome you again and send my best regards.

10/10 – Uitstekend

HdR, Voorburg

Zakenreiziger, Reisde met huisdieren, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Plezierige kamers, geen airconditioning, goede bedden, waterkoker en thee op de kamer en een flesje bruiswater. Aangenaam.
1 nacht verbleven in augustus 2020
Reactie van Daniel Schneiderbanger -Front Office Manager- op 14 aug 2020
Dear HdR, Thanks a lot for choosing Leonardo Hotel Nürnberg. We are pleased that you especially like the free bottle of water and the kettle with coffee/tea. All our rooms are equipped with a fan. We are looking forward to welcome you again soon. Greetings! Daniel Schneiderbanger -Front Office Manager-

8/10 – Goed

Hans

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2020
Reactie van Daniel Riederer -Front Office Manager- op 8 nov 2020
Sehr geehrter Hans, herzlichen Dank, dass Sie sich bei Ihrer Reise nach Nürnberg für unser Leonardo Hotel entschieden haben und für Ihre tolle Punktebewertung auf Hotels.com. Wir hoffen Sie hatten einen angenehmen Aufenthalt bei uns und wir würden uns sehr freuen, auch in Zukunft wieder Ihr Gastgeber in Nürnberg sein zu dürfen. Beste Grüße, Daniel Riederer -Front Office Manager-

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in januari 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Xxxx

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geen zin in veel tekst gewoon een waardeloos hotel zzxxxx cv bbb
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van Front Office Manager op 26 jan 2020
Dear Guest, Unfortunately, We were not able to satisfy you with the concept of Leonardo Hotels. The customer satisfaction is very important to us. Please understand, without any information we have no chance to improve our services. Best regards, Front Office Manager

8/10 – Goed

Roel

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima
Simpel goed hotel
1 nacht verbleven in augustus 2019
Reactie van Front Office Manager op 25 aug 2019
Dear Roel, Thank you for your review on Hotels.com! We are pleased regarding the nice rating and we like the good feedback. It would be our pleasure to welcome you soon again at Leonardo Hotel Nürnberg. Best regards, Daniel Schneiderbanger

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
2 nachten verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very clean rooms and bathroom, good location, very nice staff. pity there is no air-conditioning in the rooms
1 nacht verbleven in juli 2019
Reactie van Daniel Schneiderbanger -Front Office Manager- op 2 aug 2019
Dear Guest, Thanks a lot for choosing Leonardo Hotel Nürnberg. We are pleased that you especially like the clean rooms, good location and the friendly staff. The rooms are all equipped with a fan. We are looking forward to welcome you again in the future. Best regards, Daniel Schneiderbanger -Front Office Manager-

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Minder goed was het volgende we hadden een kamer op de eerste verdieping net boven de rookruimte buiten daardoor laat op de avond en vroege morgen veel last van pratende en lallende mensen.
1 nacht verbleven in mei 2019
Reactie van Daniel Schneiderbanger -Front Office Manager- op 31 mei 2019
Dear Guest, Thanks a lot for choosing Leonardo Hotels regarding your trip to Nuremberg. We also thank you for the good rating on Expedia! We are pleased that we were able to satisfy you with the concept of Leonardo Hotels. We like to improve our services. Please be assured, We will discuss your feedback regarding the courtyard area internally. We are looking forward to welcome you again! Greetings, Daniel Schneiderbanger -Front Office Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel stond in een onprettige buurt. Kamer was niet echt schoon, badkamer al helemaal niet. Er zatten vlekken op het beddengoed, toilet stond scheef en de douche was vies.
3 nachten verbleven in augustus 2018
Reactie van W. Ruf op 14 aug 2018
Dear Guest, thank you very much that we were able to welcome you in our hotel. I apologize that you left us with a bad impression. I forwarded your feedback about the cleanliness in your room already to the Housekeeping department to speak about this in the team. Please do not hesitate to contact our staff directly, because we would like to correct any issues you may have had during your stay. We would be very happy to have you again in the future as our guest. Best regards Waltraud Ruf -Hotel Manager-

8/10 – Goed

karo, België

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed hotel als het niet te warm is buiten
Het was een aangenaam hotel met een heerlijk ontbijt! Alleen was het erg warm buiten en er is geen airco op de kamer...
1 nacht verbleven in augustus 2018
Reactie van Daniel Schneiderbanger -Front Office Manager- op 25 aug 2018
Dear karo, Thank you for your reservation via Expedia and for taking the time to share your feedback with us. The guest rooms are all equipped with a fan. Our service staff likes your good comment for the rich and tasty breakfast buffet. We are glad that you enjoyed your stay. Dear karo, we are looking forward to welcome you again in the future. Best wishes!

6/10 – Redelijk

Marjolein

Getto
Het hotel ziet er zeer slecht uit en de buurt is nog erger. Wij hebben ons erg onveilig gevoelt.
1 nacht verbleven in juni 2018
Reactie van W. Ruf op 13 jun 2018
Dear Guest, Thank you for your valued feedback; every review is important for us as it allows us to look at our Hotel with guest’s eyes and helps us to detect areas need to be improved. We are really sorry for our neighborhood. The city is making great strides and constantly working to improve this area. Nevertheless we are also very happy about our central location. We are looking forward to welcome you again in the future. Best regards Waltraud Ruf -Hotel Manager-

10/10 – Uitstekend

Christoph

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Proper, modern hotel
Heel aangenaam hotel. Zeker met de geurbeleving die je hebt in alle kamers. Alle kamers zijn in orde, en het ontbijt is een van de betere. Service is zeer aangenaam en vriendelijk. In ongeveer 5 minuten wandelen sta je in het centrum van de stad. Enigste nadeel: 15 EUR voor 1 nacht parkeren is wel erg veel in vergelijking met andere hotels. En dit vooral als het hotel naast een parking ligt waar je maar 8 EUR betaalt voor 24 uur.
Reactie van Daniel Schneiderbanger -Front Office Manager- op 29 mrt 2018
Dear Christoph, Thank you so much for your detailed feedback about your experience at Leonardo Hotel Nürnberg. We are happy that we could satisfiy you in total - especially our Leonardo fragrance and of course our helpful staff. We are looking forward to welcome you again soon. Happy Easter!

8/10 – Goed

Jan, Aalter

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi, makkelijk bereikbaar hotel
Heel mooi hotel, vriendelijke bediening en vlotte check-in / check-out. Prachtige kamer in recente uitvoering, goede bedden. Het hotel is makkelijk te vinden, op slechts een boogscheut van de snelweg. Desondanks rustig gelegen !
1 nacht verbleven in januari 2018
Reactie van W. Ruf op 31 jan 2018
Dear Jan, Thank you for choosing the Leonardo Hotel Nürnberg and many thanks for taking the time to give us your feedback. We are very happy to hear the nice feedback about our recently renovated room. I am glad to see that you liked our central location. We are looking forward to welcome you again in the future. Best regards Waltraud Ruf -Hotel Manager-

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Uitstekend verblijf
Net hotel, dichtbij het station en de stad en restaurants op loop afstand. Uitstekend ontbijt
Reactie van Ruf op 20 nov 2017
Dear Guest, Thank you so much for your good review on Expedia! We like your comment "Uitstekend verblijf - excellent stay" We are looking forward to welcome you again soon at our Leonardo Hotel Nürnberg! Greetings, Daniel Schneiderbanger -Front Office Manager-

6/10 – Redelijk

wesley

Positief: Netheid, comfort kamer
Het is dat we geboekt hadden
Laat aangekomen bij het hotel voor de doorreis. Bij reservering aangegeven dat er een babybedje op de kamer nodig was. Deze was niet beschikbaar. En het personeel bleef zeggen dat t makkelijker was om de baby bij ons in het 2 persoonsbed te leggen. Blijkbaar heeft deze man geen kinderen. Na veel geruzie met deze man toch een babybed weten te krijgen. Doordat we laat zijn aangekomen was dit net teveel om er een leuke ervaring van te maken. Dit hotel dus nooit meer
Reactie van info.nuernbergcity@leonardo-hotels.com op 16 sep 2016
Dear Guest, thank you very much for being our guest and for taking the time for a feedback. We are disappointed that we could not satisfy your needs. Unfortunately in your booking was nothing written that you need a crib. I am sure that in such of language barrier it comes to the this misunderstanding.We are looking forward to welcome you again in the future. Best regards Waltraud Ruf -Hotel Manager-

8/10 – Goed

René, Eemnes

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ideaal voor een doorreis of korte vakantie
Moeizame start ivm overboeking. Netjes tegemoet gekomen via een gratis parkeerplek, die overig wel duur was. Volgende dag wel de juiste kamer gekregen. Koffers zouden tussentijds in een lockerroom geplaatst worden. Dit was niet gebeurd helaas waardoor ze de gehele dag bij de receptie achter hadden gestaan, slordig. Goed ontbijt, schone kamers en douche.

6/10 – Redelijk

AG, Wijk bij Duurstede

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Goed voor stadsbezoek
Prima plek voor het bezoeken van de stad. Personeel doet goed zijn best. Helaas tijdens ons bezoek een buslading Japanners die met de deuren open, van kamer naar kamer communiceerden.

6/10 – Redelijk

Anne-Marie

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good hotel, bad location
Unfortunately this hotel is located in a bad location. I wouldnt recommend to walk alone outside during the night. When we arrived all parking spaces where full, so we had to find a different parking spot. The man at reception recommended a parking nearby, which was completely unsuitable to park your car, if you don't want to have it broken into. We decided to park the car a couple of blocks away. Reception also didnt know whether parking in the street of the hotel was free or not. This information seems rather basic to me. The hotel rooms are spacious and modern. Reception in the morning also didnt know a lot as we were directed to a household shop when asking for a supermarket. They should learn more about the surroundings of the hotel to help guests better. I wouldnt stay here again.

8/10 – Goed

Lars

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Anja Rupp / Front Office op 30 apr 2024
Guten Tag Lars,herzlichen Dank das wir Sie bei uns begrüßen durften und Sie sich die Zeit für eine Punktebewertung genommen haben.Wir freuen uns, dass wir Sie von unserem Gesamtpaket überzeugen konnten und somit zu einer tollen Zeit in Nürnberg beitragen konnten.Besuchen Sie uns gerne beim nächsten Mal wieder.Liebe Grüße

4/10 – Matig

Yoshinori

Zakenreiziger
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Only breakfast was good. Facility was the worst.
4 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Anja Rupp - Front Office op 30 apr 2024
Dear Yoshinori,thank you very much for being our guest in our Leonardo Hotel Nuremberg and for taking the time to give us feedback. It is very pleasing that you liked our rich breakfast. It is always a pleasure for us to send our guests well strengthened into the day.We're sorry to hear that the hotel was less than ideal for you. Our goal is to ensure a peaceful and enjoyable stay for every guest and it's unfortunate that the noise from the surrounding area disturbed your stay. While we have limited control over the external environment, we value your comments as they help us to understand all aspects of our guest's experience.Best regards

10/10 – Uitstekend

Eduardo

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Buenas ubicación, bien desayuno
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Anja Rupp - Front Office op 30 apr 2024
Dear Eduardothank you for choosing our Leonardo Hotel on your trip and for taking the time to score points.We are pleased that we were able to contribute to a pleasant time in Nuremberg and that you appreciate the proximity to the old town - which can be reached in a few minutes on foot, and also by public transport.You are welcome to visit us again next time, my colleagues and I look forward to seeing you.Best regards

10/10 – Uitstekend

Markus, Nürnberg

1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Anja Rupp - Front Office op 30 apr 2024
Lieber Markus,vielen Dank, dass Sie sich für unser Leonardo Hotel in Nürnberg entschieden, und sich die Zeit genommen haben, uns eine positive Bewertung zu geben. Wir freuen uns sehr, dass Sie Ihren Aufenthalt in unserem Haus genossen haben. Es ist uns immer wieder eine Freude, unsere Gäste mit kleinen Aufmerksamkeiten zu begeistern. Selbstverständlich teilen wir Ihre Eindrücke mit unseren Kollegen, denn das ist das schönste Lob, das wir von unseren Gästen bekommen können. Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen.Mit freundlichen Grüßen

8/10 – Goed

Andreas

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Schön wars, Preis Leistung Top, Frühstück überdurchschnittlich gut!
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Anja Rupp / Front Office op 9 apr 2024
Hallo Andreas,herzlichen Dank für Ihren Besuch und Ihr Feedback an dieser Stelle.Gern lesen wir, dass Sie mit unserem Gesamtpaket zufrieden waren und wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen.Herzliche Grüße

8/10 – Goed

Fabio

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Buona colazione e personale molto gentile.
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Kind regards, Anja Rupp / Front Office op 13 mrt 2024
Dear Fabio,thank you for visiting our Leonardo Hotel in Nuremberg, and for taking the time to give us your feedback.We are very pleased that you felt comfortable with us and were able to enjoy our rich breakfast to the fullest.Nevertheless, you are welcome to visit us again, we look forward to being your host.

8/10 – Goed

Sarah

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
What we really loved was the breakfast!
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Anja Rupp / Front Office op 27 feb 2024
Dear Sarah,thank you very much for being our guest in our Leonardo Hotel Nuremberg and for taking the time to give us feedback. It is very pleasing that you liked our rich breakfast. It is always a pleasure for us to send our guests well strengthened into the day. Feel free to visit us again during your next stay in Nuremberg, we look forward to seeing you. Best regards

6/10 – Redelijk

fotios

Zakenreiziger
4 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Anja Rupp / Front Office op 19 feb 2024
Dear Fotios,thank you very much for choosing our Leonardo Hotel for your trip to Nuremberg and for taking the time to rate your points. We hope you had a pleasant stay with us and we would be very happy to be your host in Nuremberg again in the future. Best regards

2/10 – Ontzettend slecht

Ömer

Vielen Dank für Ihr ganz klares Interesse und Interesse.
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Anja op 14 feb 2024
Guten Tag Ömer, vielen Dank das wir Sie in unserem Haus begrüßen durften und auch, dass Sie sich die Zeit für ein Feedback hier an dieser Stelle genommen haben. Wir bedauern, dass Sie uns mit einem so schlechtem Eindruck verlassen haben. Gerne hätten wir erfahren, was Ihren Gesamteindruck so getrübt hat und würden uns freuen, wenn Sie uns dies auf dem direktem Weg mitteilen würden. Nur so können wir daran arbeiten und unsere Qualität stets verbessern, denn die Zufriedenheit unserer Gäste ist uns sehr wichtig.

8/10 – Goed

Bihter

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Anja Rupp - Front Office op 6 feb 2024
Hallo Bihter,danke für Ihre tolle Punktebewertung und Ihren Aufenthalt bei uns.Es ist schön zu sehen, dass wir zu einer angenehmen Zeit in Nürnberg beitragen konnten und hoffen, Sie besuchen uns bald wieder - unser Team freut sich auf Sie!Liebe Grüße

10/10 – Uitstekend

ching yin

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
6 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Kind regards - Anja Rupp / Front Office op 6 feb 2024
Dear ching yin,thank you for choosing Leonardo Hotels in Nürnberg and taking the time to give us a positive review.We are very happy that you enjoyed your stay in our house. It is always a pleasure for us to inspire our guests with small attentions. Of course, we will share your impressions with our colleagues, because this is the best praise we can receive from our guests.We hope to welcome you back soon.

8/10 – Goed

Annette

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Einfache gute Ausstattung .Frühstücksangebot war sehr vielfältig, sehr gut und immer reichlich. Parkplätze sehr eng angelegt, keine Wendemöglichkeit.Laute Umgebung des Hotels durch Baustellen. BaustellenBaustellenBaustellen
6 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Anja Rupp - Front Office op 6 feb 2024
Guten Tag Annette,vielen Dank, dass wir Sie bei uns begrüßen durften, und dass Sie sich die Zeit für ein ausführliches Feedback genommen haben.Es ist sehr schön zu lesen, dass wir Ihre Erwartungen erfüllen, und Sie auch mit unserem Service überzeugen konnten.Ihre lobenden Worte, insbesondere an unser Frühstück, habe ich sehr gerne mit den Kollegen geteilt - herzlichen Dank dafür!Umso mehr bedauern wir Ihren Eindruck zum Parkplatz und der Umgebung. Es ist in der Tat richtig, dass in der direkten Nachbarschaft Umbaumaßnahmen begonnen wurden. Auch wir hoffen, dass die Bebauung schnellstmöglich voran geht. Dies können wir leider nicht beeinflussen.Besuchen Sie uns dennoch gerne bei Ihrem nächsten Aufenthalt in Nürnberg wieder, wir freuen uns auf Sie.Beste Grüße

10/10 – Uitstekend

Caroline

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Anja Rupp - Front Office op 6 feb 2024
Liebe Caroline,herzlichen Dank, dass Sie sich bei Ihrer Reise nach Nürnberg für unser Leonardo Hotel entschieden haben, und dass Sie sich die Zeit genommen haben Ihre Eindrücke hier mit uns zu teilen. Wir freuen uns sehr, dass Sie Ihren Aufenthalt in unserem Haus in vollen Zügen genossen haben.Es ist uns immer wieder eine Freude unsere Gäste mit kleinen Aufmerksamkeiten zu begeistern. Selbstverständlich werden wir Ihre Eindrücke mit unseren Kollegen teilen, denn dies ist das beste Lob welches wir von unseren Gästen erhalten können.Wir hoffen, dass wir Sie bald wieder bei uns begrüßen dürfen.Mit freundlichen Grüßen

6/10 – Redelijk

Isabel

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Wir sind das zweite Mal im Leonardo Nürnberg gewesen. Beim ersten Mal war alles super: Zimmer ausreichend groß und komfortabel für uns 3. Bei der jetzigen Buchung wurde aber seitens des Hotels offenbar unser Kind vergessen: Es gab weder Bettwäsche noch Handtücher fürs Kind. Auch war das Zimmer viel zu klein, um ein Extrabett hinein zu stellen also schliefen wir zu dritt im (hierfür) zu kleinen und auseinander rutschenden Doppelbett. So war der Schlafkomfort für alle massiv gestört, Schlaf unbequem. Glücklicher Weise waren wir dieses Mal nur für eine Nacht da. Unsere Rücken dankten es uns… Abgesehen davon war das Zimmer auch nicht ganz sauber: unter den Vorhängen blätterte Wandfarbe ab und lag Staub. Da müsste man mal genauer hinschauen. Trotzdem waren Personal und Frühstück super. Wir versuchen zu einem späteren Zeitpunkt dann erneut dort einen Aufenthalt.
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Anja Rupp - Front Office op 6 feb 2024
Guten Tag Isabel,Ihr Feedback ist uns sehr wichtig und wir freuen uns, dass Sie Ihre Erfahrungen mit uns teilen. Es ist schön zu hören, dass Sie unsere Kollegen und das Frühstück als 'super' empfunden haben. Wir streben stets danach, eine warme und einladende Atmosphäre für alle unsere Gäste zu schaffen.Umso mehr bedauern wir die Unannehmlichkeiten, die Sie aufgrund des Zimmers und der Betten hatten. Wir möchten unseren Gästen einen ruhigen und erholsamen Aufenthalt bieten, und es tut uns leid, dass dies nicht der Fall war. Ihre Hinweise haben wir selbstverständlich auch umgehend an unseren Techniker und der leitenden Hausdame weitergegeben.Nochmals vielen Dank für Ihr Feedback. Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen und bemühen uns, Ihren Aufenthalt in Zukunft noch komfortabler und angenehmer zu gestalten - gerne auch in einer höheren Zimmerkategorie mit größeren Zimmern.Liebe Grüße

8/10 – Goed

Virginia

1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Anja Rupp / Front Office op 27 jan 2024
Hallo Virginia,vielen Dank das wir Sie als Gast bei uns begrüßen durften und dafür, dass Sie sich die Zeit für eine Punktebewertung genommen haben.Es ist schön zu hören, dass wir Ihre Erwartungen erfüllen konnten und Sie einen tollen Aufenthalt bei uns hatten.Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfenHerzliche Grüße

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
Small room, lack of power sockets Good breakfast
4 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Anja Rupp / Front Office op 27 jan 2024
Dear Anonymous,thank you very much for your positive review. We are happy to hear that you were able to enjoy your stay with us to the fullest.We will try to take the comment about the sockets into the next project.Feel free to visit us again during your next stay in Nuremberg, we look forward to seeing you.Best regards

8/10 – Goed

Giorgia

Reisde met huisdieren, Reisde met partner, Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Struttura valida, perfetta se si ha intenzione di visitare la città. La vicinanza al centro è ottima, a solo dieci minuti a piedi dalle maggiori attrazioni. Per il resto la camera era piccola ma ben organizzata.
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Kind regards, Anja Rupp / Front Office op 10 jan 2024
Dear Giorgia,your feedback is truly appreciated. It's delightful to hear that you found the room clean and comfortable, and our location was convenient for your visit.Thank you once again for sharing your experience, and we look forward to welcoming you back in the future.

8/10 – Goed

Fausto

Reisde met een groep, Reisde met partner
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
mi sono trovato bene, peccato che il personale non parlasse assolutamente la nostra lingua. grazie comunque dell'ospitalità
4 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Kind regards, Anja Rupp / Front Office op 8 jan 2024
Dear Fausto,thank you for choosing Leonardo Hotels for your vacation in Nürnberg and taking the time to give us a positive review.We are very happy that you enjoyed your stay in our house. It is always a pleasure for us to inspire our guests with small attentions. Of course, we will share your impressions with our colleagues, because this is the best praise we can receive from our guests.We hope to welcome you back soon.

10/10 – Uitstekend

Ufuk

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Kind regards, Anja Rupp / Front Office op 8 jan 2024
Dear Ufuk,thank you for choosing Leonardo Hotels for your vacation in Nürnberg and taking the time to give us an honest review.It's nice to hear that we were able to meet your expectations and you had a great stay with us.We hope to welcome you back soon

10/10 – Uitstekend

Jasmine

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Anja Rupp / Front Office op 2 jan 2024
Dear Jasmine,thank you very much for your positive review. We are happy to hear that you were able to enjoy your stay with us to the fullest.Feel free to visit us again during your next stay in Nuremberg, we look forward to seeing you.

10/10 – Uitstekend

Jaet Anais Escareño

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Un hotel muy bonito, sencillo pero cómodo. El personal es muy amable, el servicio es muy bueno y los detalles gratis son excelentes.
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Anja Rupp / Front Office op 31 dec 2023
Dear Jaet,your feedback is highly appreciated and we're pleased to learn that your room was clean, comfortable, and you found our front desk staff friendly and helpful. These are the kind of experiences we strive to provide our guests.We hope you'll give us another opportunity to serve you in the future and we'll do our best to make your stay pleasant and comfortable.Best regards

10/10 – Uitstekend

Daniel, Bernau bei Berlin

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Anja Rupp / Front Office op 31 dec 2023
Dear Daniel,thank you very much for your positive review. We are happy to hear that you were able to enjoy your stay with us to the fullest.Feel free to visit us again during your next stay in Nuremberg, we look forward to seeing you.Best regards

8/10 – Goed

Leduc

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hôtel bon marché
Hôtel bon marché un peu à l’écart de la vieille ville mais qui reste à une distance raisonnable à pied.
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Anja Rupp / Front Office op 31 dec 2023
Dear Leduc,thank you for your positive rating and your stay with Leonardo Hotels.We are always happy to add to a wonderful time in Nürnberg and hope to welcome you again. Kind regards

8/10 – Goed

Nathan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great location, clean and friendly staff
Arrived at the hotel around Midnight, pleasant greeting and given room info quickly. On the notes I requested a travel cot which was not provided, receptionist couldn’t do anything until the morning so headed to our room and unpacked. After unpacking we had a call from reception offering us a different room as it was a king bed so there was more room for the 3 of us. When we went to this room there was also a travel cot. Not sure if we were given wrong room initially or just pot luck there was a cot in this one. Both rooms were clean, and the second room was so spacious, our little one loved being able to crawl around the room. Initially thought the location was a little far away, but the old town was a 10 minute walk, and closest underground station a mere 5 minutes, and tram was even closer. So it turned out the location was great for us.
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Anja Rupp / Front Office op 2 jan 2024
Dear Nathan,thank you for choosing Leonardo Hotels for your vacation in Nürnberg and taking the time to give us a positive review.We are very happy that you enjoyed your stay in our house. It is always a pleasure for us to inspire our guests with small attentions. Of course, we will share your impressions with our colleagues, because this is the best praise we can receive from our guests.We hope to welcome you back soon.Kind regards

10/10 – Uitstekend

Otto

Positief: Netheid
5 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Anja Rupp / Front Office op 27 dec 2023
Hallo Otto,danke für Ihre positive Bewertung und Ihren Aufenthalt bei uns.Wir freuen uns, dass es Ihnen gefallen hat und hoffen, auch das nächste Mal wieder Ihr Gastgeber in Nürnberg sein zu dürfen.Herzliche Grüße

2/10 – Ontzettend slecht

Werner

1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Anja Rupp / Front Office op 27 dec 2023
Lieber Werner,Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit für eine Punktebewertung genommen haben. Auch wenn wir es bedauern, dass Sie keine besseren Erfahrungen bei uns gemacht haben, hilft uns Ihre Beurteilung dazu zu lernen und uns zu verbessern. Wir arbeiten daran, es unseren Gästen an nichts fehlen zu lassen. Wenn Sie uns die Chance geben, Ihr Vertrauen zurück zu gewinnen, garantieren wir Ihnen, unser Bestes zu geben, damit Sie genauso gute Erfahrungen mit uns machen können, wie andere Gäste.Mit freundlichen Grüßen,