Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Oneloft Hotel





Beoordelingen
9,0 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Klassieke vierpersoonskamer laden

Klassieke vierpersoonskamer
8,8 van 10
Voortreffelijk
(16 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Een gratis babybed
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Privébadkamer
Kledingkast of kast
Een bureau
Alle foto's voor Klassieke tweepersoonskamer laden

Klassieke tweepersoonskamer
8,6 van 10
Voortreffelijk
(8 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Een gratis babybed
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Privébadkamer
Kledingkast of kast
Een bureau
Alle foto's voor Klassieke Twin kamer laden

Klassieke Twin kamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Een gratis babybed
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Privébadkamer
Kledingkast of kast
Een bureau
Alle foto's voor Klassieke driepersoonskamer laden

Klassieke driepersoonskamer
8,8 van 10
Voortreffelijk
(5 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Een gratis babybed
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Privébadkamer
Kledingkast of kast
Een bureau
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

1 Rue de Gengenbach, Obernai, Bas-Rhin, 67210
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Er wordt een toeristenbelasting van 5.50 procent in rekening gebracht
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. EUR 12.50 voor volwassenen en ca. EUR 6.25 voor kinderen
- Toeslag voor huisdieren: EUR 5 per accommodatie, per dag
- Assistentiedieren zijn vrijgesteld van toeslagen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, rookmelder en EHBO-doos
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 1000 niet overschrijden. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Accommodatie ook bekend onder de naam
ONELOFT HOTEL Hotel
ONELOFT HOTEL Obernai
ONELOFT HOTEL Hotel Obernai
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Oneloft Hotel
Beoordelingen
9,0
Fantastisch
9,0/10
Netheid
9,0/10
Personeel en service
8,2/10
Voorzieningen
8,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met familie
18 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Elske
Reisde met familie
7 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Elske
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
tulay
6 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
tulay
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Dewi
5 sep 2024
Dewi
1 nacht verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Nellie
Reisde met familie
2 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Schoon en netjes
Nellie
1 nacht verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
Nellie
Reisde met familie
30 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nellie
1 nacht verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
Ariel
1 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ariel
1 nacht verbleven in april 2024
8/10 – Goed
Vicky
Reisde met familie
12 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
leuke doorreis ervaring
Vicky
1 nacht verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
Annelies
Reisde met familie
2 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Annelies
1 nacht verbleven in oktober 2023
10/10 – Uitstekend
Maria
4 sep 2023
Maria
2 nachten verbleven in augustus 2023
8/10 – Goed
P.
Reisde met partner
3 nov 2022
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Voorzieningen
P.
10/10 – Uitstekend
Teus
25 aug 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Teus
2 nachten verbleven in augustus 2022
10/10 – Uitstekend
Rini
Reisde met partner
19 aug 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rini
1 nacht verbleven in augustus 2022
8/10 – Goed
Tim
Reisde met familie
10 aug 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tim
4 nachten verbleven in augustus 2022
10/10 – Uitstekend
Cathelijne
30 jul 2022
Cathelijne
1 nacht verbleven in juli 2022
4/10 – Matig
Jeyhun, The Hague
Reisde met familie en kleine kinderen
24 jul 2025
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Jeyhun
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Ahmed Abraham, Hull
Reisde met familie
21 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ahmed Abraham
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Jose
11 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Très bien
Jose
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
John, New Smyrna Beach
Reisde met partner
9 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
John
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Christelle
5 mei 2025
Christelle
2 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
jerome
Zakenreiziger
5 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
jerome
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Hüseyin
Reisde met familie en kleine kinderen
28 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Hüseyin
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Adeline
Zakenreiziger
23 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Adeline
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Edu
Reisde met familie
20 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bom custo benefício
Edu
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
George
20 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
George
1 nacht verbleven in april 2025