Deluxe kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden | Een kluis op de kamer, een bureau, verduisterende gordijnen

Beoordelingen van Piña Suites

3 out of 5
Piña Suites
Rizal Steet, Ormoc, Leyte

Beoordelingen

7,8

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 4 van 11 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 4 van 11 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 1 van 11 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 1 van 11 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1 van 11 beoordelingen" "

8,4/10

Netheid

7,2/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

8,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

romeo

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Close to all
1 nacht verbleven in februari 2023
Reactie van Abby op 15 mrt 2023
We’re so happy to hear from you! Thank you for your valuable feedback.

2/10 – Ontzettend slecht

Janet

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service, comfort kamer
Unfriendly place
The front desk and staff were very rude and not helpful at all. In fact they were hostile and unwelcoming.
1 nacht verbleven in mei 2022
Reactie van J op 17 mei 2022
As much as we would like to fulfil your request. Like the 5 extra pillows you requested but there is corresponding additional charges for each pillow but you want it for FREE

8/10 – Goed

ANGELICA NATASHA

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Clean and comfortable. Has bidet. Only thing is you cannot lose your key card. Changing it you will have to pay for. Other than that all good!
1 nacht verbleven in april 2022

8/10 – Goed

William

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Comfortable and clean
1 nacht verbleven in december 2021
Reactie van Hotel Management op 15 mrt 2023
We’re so happy to hear from you! Thank you for your valuable feedback.

10/10 – Uitstekend

jean

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2022
Reactie van Hotel Management op 15 mrt 2023
We’re so happy to hear from you! Thank you for your valuable feedback. :)

4/10 – Matig

Jae

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
staff was uninterested in serving their guests. as a guest, it would seem like your just a bothersome.
1 nacht verbleven in december 2021

8/10 – Goed

Mitsukuni

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
オルモックのホテルの中では新しい部類なので、部屋自体は綺麗です。ただ、ベランダ側は目の前のストリートにトライシクルが多くて日中はうるさいです。 反対側はマシですが、窓が開きませんし、ホテル設備の通路があり人が通るのでカーテンも開けられません。 部屋によると思いますが、シャワーの温度は一定では有りません。熱冷を繰り返しますが他のオルモックのホテルも似たようなものです。WiFiはあんまり早くないです。 Pina Suite Room は冷蔵庫がありますが他は有りません。追加費用を支払えば、冷蔵庫を準備してくれます。 スタッフは全体的にシャイな感じですが、頼んだことは親切に対応してくれます。
13 nachten verbleven in augustus 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in mei 2020

10/10 – Uitstekend

Evangeline

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Clean,nice and comfy bed..nice smell I had a good sleep.
1 nacht verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Rhea

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Typhoon Ursula
Unfortunately I happened to be at this hotel during typhoon Ursula, the hotel’s generator did not work so there was no electricity or water. I moved to another hotel in town with generator. The hotel is just ok, nothing fancy or luxurious. Would not stay again.
4 nachten verbleven in december 2019