Vergaderfaciliteit

Beoordelingen van Scandic Lillestrøm

3.5 out of 5
Scandic Lillestrøm
Stillverksveien 28, Lillestrom, Lillestrom

Beoordelingen

9,0

Fantastisch

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 449 van 813 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 298 van 813 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 52 van 813 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 8 van 813 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 6 van 813 beoordelingen" "

9,0/10

Netheid

9,0/10

Personeel en service

9,0/10

Voorzieningen

9,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Bas

1 nacht verbleven in februari 2023
Reactie van Scandic Lillestrøm op 22 feb 2023
Hei Bas,Tusen takk!Velkommen igjen!

10/10 – Uitstekend

Tim

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ligging naast het treinstation, vrijwel nieuw hotel. Uitgebreid ontbijt buffet en beschikt over een goed restaurant
2 nachten verbleven in december 2022
Reactie van Scandic Lillestrøm op 14 dec 2022
Hi Tim,Thanks for your review.Welcom back1

6/10 – Redelijk

Bas

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Expensive
2 nachten verbleven in maart 2022
Reactie van Scandic Lillestrøm op 11 mei 2022
Hi, We would like to know what went wrong, since you only gave us 6 out of 10. Please contact us.

6/10 – Redelijk

klapjavaan, haarlem

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Familie kamer 4 personen is een aanfluiting.
Zelfs voor 2 personen is deze kamer krap, en als er een laag stof ligt wordt het helemaal een benauwde bedoeling.
2 nachten verbleven in april 2018

10/10 – Uitstekend

Henk, Barneveld

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Scandichotel Lillestrom
Mooi hotel in het centrum van Lillestrom. Dichtbij het station (50 meter). Met de trein in 10 minuten naar Oslo Centraal en in 12 minuten naar luchthaven Gardermoen. Goed verzorgd. Ruime lichte kamer en mooie badkamer. Vriendelijk personeel. Goed verzorgd ontbijtbuffet. Ook geschikt en aanbevolen voor het diner. In de directe omgeving zijn overigens verschillende eetgelegenheden, waaronder een goed steakhouse (Big Horn).
3 nachten verbleven in maart 2018

10/10 – Uitstekend

Bas

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Top
Airco in Gym en attributen waren nog niet compleet maar verder Super.
2 nachten verbleven in januari 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel is 5 minuten lopen vanaf het beursgebouw Norge Varemesse en direct naast het station. Er zitten een paar leuke restaurants direct om de hoek.
4 nachten verbleven in januari 2018

10/10 – Uitstekend

bengt robert

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Veldig fornøyd
Supert hotel, fin avstand til alt og deilig frokost
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Benjamin Schofied, General Manager op 1 feb 2024
Hei. Tusen takk for din tilbakemelding. Ønsker deg hjertelig velkommen tilbake ved neste anledning :)

8/10 – Goed

Tom

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fint opphold på Scandic Lillestrøm
Utsøkt frokost, hyggelige og høflige ansatte, og generelt bra renhold, men jeg begynner å bli litt lei dårlig rengjorte toaletter på hotellet. Gjelder mest på utside, under setet framme, det er ikke bra. Ved siste overnatting, oppdaget jeg at luftespjeld for friskluft var helt stengt igjen. Da jeg åpnet, kunne jeg se at det hadde vært stengt en stund. Slike ting må også kontrolleres av de som rengjør rom. Ikke bra.
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Benjamin Schofied, General Manager op 1 feb 2024
Hei. Tusen takk oppholdet og for din tilbakemelding. Ønsker deg hjertelig velkommen tilbake ved neste anledning :)

8/10 – Goed

Mette Jansson

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Benjamin Schofied, General Manager op 1 feb 2024
Hei. Tusen takk for din tilbakemelding. Ønsker deg hjertelig velkommen tilbake ved neste anledning :)

6/10 – Redelijk

Bente

1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Benjamin Schofied, General Manager op 1 feb 2024
Hei. Tusen takk for din tilbakemelding. Ønsker deg hjertelig velkommen tilbake ved neste anledning :)

6/10 – Redelijk

Kristoffer

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Flott opphold. Men manglet papir og såpe på toalettet. Dette bør vel være på plass?
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Benjamin Schofied, General Manager op 17 jan 2024
Hei. Tusen takk for din tilbakemelding. Ønsker deg hjertelig velkommen tilbake ved neste anledning :)

8/10 – Goed

Simon

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Benjamin Schofied, General Manager op 17 jan 2024
Dear guest Thank you so much for the good feedback. Hope to see you soon again. Kind regards Scandic Lillestrøm

10/10 – Uitstekend

Christopher

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Benjamin Schofied, General Manager op 17 jan 2024
Dear guest Thank you so much for the good feedback. Hope to see you soon again. Kind regards Scandic Lillestrøm

8/10 – Goed

Nicolai

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Problemer med TVen
God seng og stille rom med utsikt mot jernbanen og Lillestrøm sentrum. Frokosten var som vanlig på Scandic Lillestrøm velsmakende. De ansatte er hyggelige og hjelpsomme. Det eneste negative var at TVen på rommet gikk i svart flere ganger og måtte restartes.
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Benjamin Schofied, General Manager op 17 jan 2024
Hei. Tusen takk for din tilbakemelding. Dette skal vi selvsagt følge opp. Ønsker deg hjertelig velkommen tilbake ved neste anledning :)

10/10 – Uitstekend

Joakim

1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Benjamin Schofied, General Manager op 17 jan 2024
Dear guest Thank you so much for the good feedback. Hope to see you soon again. Kind regards Scandic Lillestrøm

10/10 – Uitstekend

Hannes

1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Benjamin Schofied, General Manager op 3 jan 2024
Hei. Tusen takk for din tilbakemelding.Ønsker deg hjertelig velkommen tilbake ved neste anledning :)

10/10 – Uitstekend

Jose

3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Benjamin Schofied, General Manager op 3 jan 2024
Dear guest Thank you so much for the great feedback. Hope to see you soon again. Kind regards Scandic Lillestrøm

10/10 – Uitstekend

Svein

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Benjamin Schofied, General Manager op 3 jan 2024
Hei. Tusen takk for god tilbakemelding. Ønsker deg hjertelig velkommen tilbake ved neste anledning :)

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bra läge nära kollektivtrafik. Mycket bra frukost och bra service överlag.
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Benjamin Schofied, General Manager op 3 jan 2024
Dear guest Thank you so much for the great feedback. Hope to see you soon again. Kind regards Scandic Lillestrøm

10/10 – Uitstekend

Saliha

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fantastisk personal og veldig komfortabel .
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Benjamin Schofied, General Manager op 3 jan 2024
Hei. Tusen takk for din tilbakemelding. Veldig hyggelig å høre at du hadde et fint opphold hos oss. Ønsker deg hjertelig velkommen tilbake ved neste anledning :)

8/10 – Goed

Eivind

1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Benjamin Schofied, General Manager op 3 jan 2024
Hei. Tusen takk for din tilbakemelding. Ønsker deg hjertelig velkommen tilbake ved neste anledning :)

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Benjamin Schofied, General Manager op 3 jan 2024
Dear guest Thank you so much for the feedback. Hope to see you soon again. Kind regards Scandic Lillestrøm

6/10 – Redelijk

Tom

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Litt surr i restauranten
Bruker dette hotellet mye, men siste året har det vært litt surr i bar og restaurant, som jeg ikke liker. Eksempelvis har jeg tre ganger fått servert feil mat i forhold til hva som er bestilt. Det er i og for seg greit, og overkommelig. Men jeg liker ikke at de som serverer påstår at det er dette jeg har bestilt, og at det er jeg husker feil. Fordi når jeg alle tre ganger har tatt fram kvittering som viser at servitører tar feil, kommer ingen beklagelse, ei heller et smil el. To ganger har jeg bare valgt å spise feilbestilt mat. Frokost er enestående, det samme er folk i resepsjonen, og renholdet er nesten alltid helt i orden, selv om jeg merker at det skal skjæres ned på renholdskostnader, (det gjelder generelt alle hoteller i Norge). Det er forresten sikkert lov at ansatte er litt smilende ved frokosten :-) Ellers opplevde jeg å få møkkete vinglass i baren ved siste besøk, det er heller ikke bra. Dette etter å ha ventet svært lenge på ett glass vin, (det var kun to andre gjester i baren). Kommer nok igjen, men tar i stedet noen overnattinger på nabohotellet over nyttår.
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Benjamin Schofied, General Manager op 17 jan 2024
Hei Tom. Tusen takk for oppholdet, og for din detaljerte tilbakemelding. Dette setter vi pris på. Det gir oss muligheten til å følge opp og forbedre oss. Ønsker deg hjertelig velkommen tilbake ved neste anledning :)

10/10 – Uitstekend

Ole

1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Benjamin Schofied, General Manager op 3 jan 2024
Hei. Tusen takk for din tilbakemelding. Ønsker deg hjertelig velkommen tilbake ved neste anledning :)

10/10 – Uitstekend

Roger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Benjamin Schofied, General Manager op 3 jan 2024
Hei. Tusen takk for din tilbakemelding. Veldig hyggelig å høre at du hadde et fint opphold hos oss. Ønsker deg hjertelig velkommen tilbake ved neste anledning :)

10/10 – Uitstekend

Mikael

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Benjamin Schofied, General Manager op 3 jan 2024
Hei. Tusen takk for god tilbakemelding. Ønsker deg hjertelig velkommen tilbake ved neste anledning :)

8/10 – Goed

Maria

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Benjamin Schofied, General Manager op 3 jan 2024
Hei. Tusen takk for din tilbakemelding. Ønsker deg hjertelig velkommen tilbake ved neste anledning :)

10/10 – Uitstekend

Ida

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Benjamin Schofied, General Manager op 3 jan 2024
Hei. Tusen takk for din tilbakemelding. Ønsker deg hjertelig velkommen tilbake ved neste anledning :)

10/10 – Uitstekend

Conny

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Benjamin Schofied, General Manager op 3 jan 2024
Dear guest Thank you so much for the great feedback. Hope to see you soon again. Kind regards Scandic Lillestrøm

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Benjamin Schofied, General Manager op 3 jan 2024
Dear guest Thank you so much for the great feedback. Hope to see you soon again. Kind regards Scandic Lillestrøm

8/10 – Goed

Heidi

1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Benjamin Schofied, General Manager op 3 jan 2024
Dear guest Thank you so much for the good feedback. Hope to see you soon again. Kind regards Scandic Lillestrøm

10/10 – Uitstekend

Marius

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Veldig fornøyd med oppholdet her
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Benjamin Schofied, General Manager op 30 nov 2023
Hei Marius. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Hjertelig velkommen tilbake :)

10/10 – Uitstekend

Henning

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alt var bra.God frokost.
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Benjamin Schofied, General Manager op 3 jan 2024
Hei. Tusen takk for din tilbakemelding. Veldig hyggelig å høre at du hadde et fint opphold hos oss. Ønsker deg hjertelig velkommen tilbake ved neste anledning :)

10/10 – Uitstekend

Linn

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Benjamin Schofied, General Manager op 3 jan 2024
Hei. Tusen takk for din tilbakemelding. Ønsker deg hjertelig velkommen tilbake ved neste anledning :)

10/10 – Uitstekend

Tommy

2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Benjamin Schofied, General Manager op 30 nov 2023
Hei Tommy. Tusen takk for god tilbakemelding! Hjertelig velkommen tilbake :)

10/10 – Uitstekend

Sofie Blom

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Herlig rom med kult design og gode farger. Digge senger!
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Benjamin Schofied, General Manager op 22 nov 2023
Hei. Tusen takk for oppholdet og for god tilbakemelding. Hjertelig velkommen tilbake.

10/10 – Uitstekend

Gunnar Nils

1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Benjamin Schofied, General Manager op 22 nov 2023
Hei. Tusen takk for oppholdet og for din vurdering. Hjertelig velkommen tilbake.

2/10 – Ontzettend slecht

Stein

1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Benjamin Schofied, General Manager op 22 nov 2023
Hei. Tusen takk for oppholdet og for din vurdering. Hjertelig velkommen tilbake.

6/10 – Redelijk

Rolf

Positief: Comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Benjamin Schofied, General Manager op 9 nov 2023
Hei. Tusen takk for oppholdet og for din vurdering. Hjertelig velkommen tilbake.

8/10 – Goed

Jacob

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super beliggenhed.
Fint ophold, dejligt hotel perfekt beliggenhed i forhold til messe og togforbindelse til Oslo. Restauranten er ikke noget særligt. Dyrt og lidt halvsløj service. Skrev for meget på regningen og meget lidt skandinavisk, kunne man så vælge om man ville betale 25%, 15% eller 10% i tips. Servicen var til 0% og det blev det. Derudover var alt fint.
3 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Benjamin Schofied, General Manager op 9 nov 2023
Hei Jacob! Tusen takk for besøket og for din tilbakemelding. Hjertelig velkommen tilbake.

10/10 – Uitstekend

marianne

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Benjamin Schofied, General Manager op 9 nov 2023
Hei. Tusen takk for oppholdet og for din vurdering. Hjertelig velkommen tilbake.

8/10 – Goed

linda

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Benjamin Schofied, General Manager op 9 nov 2023
Hei. Tusen takk for oppholdet og for din vurdering. Hjertelig velkommen tilbake.

10/10 – Uitstekend

Jo Henning

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Benjamin Schofied, General Manager op 9 nov 2023
Hi. Thank you for staying with us and for sharing your feedback. Welcome back!

6/10 – Redelijk

Kai

1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Benjamin Schofied, General Manager op 9 nov 2023
Hei. Tusen takk for oppholdet og for din vurdering. Hjertelig velkommen tilbake.

10/10 – Uitstekend

Mats

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mycket bra frukost.
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Benjamin Schofied, General Manager op 9 nov 2023
Hi. Thank you for good feedback. Hope to see you soon again.

10/10 – Uitstekend

Claes-Henrik

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Benjamin Schofied, General Manager op 9 nov 2023
Hei. Tusen takk for oppholdet og for din vurdering. Hjertelig velkommen tilbake.

10/10 – Uitstekend

Bjarte

1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Benjamin Schofied, General Manager op 9 nov 2023
Hei. Tusen takk for oppholdet og for din vurdering. Hjertelig velkommen tilbake.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Benjamin Schofied, General Manager op 9 nov 2023
Hei. Tusen takk for oppholdet og for din vurdering. Hjertelig velkommen tilbake.

10/10 – Uitstekend

Knut

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Team Lillestrøm op 16 okt 2023
Hei Knut, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding!Hjertelig velkommen tilbake :)