Grand Dost Hotel

Hotel met gratis ontbijt en een dakterras in Osmancık

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Grand Dost Hotel

Serveert ontbijt, lunch en diner
Familie vierpersoonskamer | Luxe beddengoed, een minibar, een kluis op de kamer, een bureau
Voorkant van accommodatie
Zitruimte lobby
Terras

Beoordelingen

7,8 op 10 –
Goed

Populaire voorzieningen

  • Roomservice
  • Ontbijt inbegrepen
  • Airconditioning
  • Schoonmaakservice
  • Wasservice
  • Receptie 24/7

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven

Familie vierpersoonskamer

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Ledtelevisie
Luxe beddengoed
Privébadkamer
Een haardroger
Een minibar
Waterkoker
Gratis mineraalwater
  • 38 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 4
  • 1 queensize bed en 2 eenpersoonsbedden

Standaard kamer, 1 tweepersoonsbed, roken

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Ledtelevisie
Luxe beddengoed
Privébadkamer
Een haardroger
Een minibar
Waterkoker
Gratis mineraalwater
  • 23 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 1
  • 1 tweepersoonsbed

Standaard kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden, 1 tweepersoonsbed of 2 eenpersoonsbedden, roken

9,4 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Ledtelevisie
Luxe beddengoed
Privébadkamer
Een haardroger
Een minibar
Waterkoker
Gratis mineraalwater
  • 21.9 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed of 2 eenpersoonsbedden

Familie driepersoonskamer, roken

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Een gratis babybed
Ledtelevisie
Luxe beddengoed
Privébadkamer
Een haardroger
Een minibar
Waterkoker
  • 38 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 4
  • 1 tweepersoonsbed en 1 eenpersoonsbed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Koyunbaba Mah Ömer Derindere Bulv No25, Osmancik, 19500

Restaurants

  • ‪Osmancik Hanedan Sirik Kebab - ‬2 min. lopen
  • ‪Kale Otel Restoran - ‬13 min. lopen
  • ‪Osmancık - ‬8 min. lopen
  • ‪Adem Usta'Nın Yeri - ‬1 min. lopen
  • ‪Osmancıklının Yeri - ‬12 min. lopen

Over deze accommodatie

Grand Dost Hotel

Hoogtepunten van de accommodatie
Als je bij Grand Dost Hotel verblijft, profiteer je van voorzieningen zoals een gratis ontbijtbuffet, een dakterras en een stomerij/wasserijservice. Het plaatselijke restaurant serveert ontbijt, lunch en diner. Blijf verbonden met gratis wifi op de kamer.
Tijdens je verblijf profiteer je bovendien van het volgende:
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren
  • Vervoer van en naar de luchthaven (toeslag), een kluis bij de receptie en een televisie in de gemeenschappelijke ruimte
  • Vergaderruimtes, een bankethal en een bagageopslagruimte
Kamervoorzieningen
Alle gastenkamers van Grand Dost Hotel bieden gemakken zoals luxe beddengoed en airconditioning en beschikken daarnaast over faciliteiten zoals gratis wifi en kluisjes.
Overige voorzieningen zijn onder andere:
  • Badkamers met douches en gratis toiletartikelen
  • Ledtelevisies met kabelzenders
  • Waterkokers, dagelijkse schoonmaakservice en bureaus

Gesproken talen

Engels en Turks

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • 24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven op verzoek tegen een toeslag
  • Gratis zelf parkeren ter plaatse

Eten en drinken

  • Gratis ontbijtbuffet beschikbaar van 07.00 uur tot 10.00 uur op werkdagen en van 07.00 uur tot 12.00 uur in het weekend
  • Een restaurant

Dingen om te doen

  • Tv in gemeenschappelijke ruimtes

Gezinsvriendelijk

  • Extra bed (toeslag)
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kluisje bij de receptie
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice

Zakelijke diensten

  • Vergaderruimte

Buiten

  • Dakterras

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijkheid

Meer

  • 1 gebouw
  • 4 etages
  • Aparte rookruimtes
  • Feestruimte
  • Klamboes

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Extra bed (toeslag)
  • Luxe beddengoed

Badkamer

  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Led-tv met kabelzenders

Eten en drinken

  • Beperkte roomservice
  • Elektrische waterkoker
  • Gratis mineraalwater
  • Minibar

Meer

  • Airconditioning (met klimaatregeling)
  • Bureau
  • Kluisje
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken vanaf 15.00 uur
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven (hiervoor kan een toeslag gelden). Je dient je aankomstgegevens vooraf aan de accommodatie door te geven via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Kinderen kunnen gratis verblijven als ze gebruikmaken van de aanwezige bedden wanneer ze op de kamer van de ouder of voogd slapen
Er zijn extra bedden beschikbaar tegen TRY 10.0 per dag.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor luchthavenshuttle: TRY 150 per voertuig (enkele reis)
  • Toeslag voor extra bed: TRY 10.0 per dag

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: koolmonoxidemelder
Registratienummer van de accommodatie 2022-19-0009
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Grand Dost Hotel Osmancik
Grand Dost Osmancik
Grand Dost
Grand Dost Hotel Hotel
Grand Dost Hotel Osmancik
Grand Dost Hotel Hotel Osmancik

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Grand Dost Hotel?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij Grand Dost Hotel te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik inchecken bij Grand Dost Hotel?

Je kunt vanaf 15.00 uur inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Grand Dost Hotel uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken.

Biedt Grand Dost Hotel een shuttleservice naar de luchthaven aan?

Ja, er is op verzoek een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van TRY 150 per voertuig.

Waar ligt Grand Dost Hotel?

Dit hotel ligt in Osmancık.

Beoordelingen over Grand Dost Hotel

Beoordelingen

7,8

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 12 van 22 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 4 van 22 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 1 van 22 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 0 van 22 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 5 van 22 beoordelingen

7,4/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

6,0/10

Voorzieningen

7,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

2/10 – Ontzettend slecht

Heinz

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
This was one of the most negative hotel experiences ever. The hotel looks much better than it really is. The general areas look very clean, but our room, especially the bathroom, were dirty. Heavy moisture in the shower, hairs on the bottom, leaky shower. The room was roady side and there is virtually no noise insulation. We got max 3h of sleep due to noise. We did not expect big luxury for the price, but at least a clean room.
1 nacht verbleven in september 2024

10/10 – Uitstekend

Ilknur

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Allahverdi

1 nacht verbleven in juli 2024

10/10 – Uitstekend

Rudy

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2024

8/10 – Goed

Vladislav

1 nacht verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Hüseyin Salim

1 nacht verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Necdet

1 nacht verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Alper

Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tertemiz bir otel, çok memnun kaldım. Terasta açık büfe kahvaltı yaptık. Çok iyiydi
1 nacht verbleven in juli 2022

6/10 – Redelijk

Muhammad

1 nacht verbleven in juli 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Murat

Reisde met een groep
Negatief: Comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2022

10/10 – Uitstekend

Yuri

1 nacht verbleven in september 2021

10/10 – Uitstekend

Tariq

1 nacht verbleven in september 2021

10/10 – Uitstekend

Khaled

1 nacht verbleven in juli 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jederzeit wieder
1 nacht verbleven in juli 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
The hotel was 3 stars. But it was announced on the 4-star site. The sound of the street and the adjoining rooms can be heard perfectly.
1 nacht verbleven in maart 2021

2/10 – Ontzettend slecht

Hassounehziad, Istanbul

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Very bad smell in the toilets Very bad smell in the toilets
1 nacht verbleven in oktober 2020

10/10 – Uitstekend

Victoria

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Qasem

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2019

8/10 – Goed

SELAHATTIN

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
.
1 nacht verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

Mohhamed

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

فندق مريح على الطريق

فندق جديد وجميل على الطريق بين طرابزون واسطنبول مفتتح من سنة اثاثه جديد ونظيف وموقعه على الطريق لكنه معزول بالكامل لايوجد أي ازعاج الموظفين متعاونين ومطعمه على السطح جلسة افطار جميله وبوفيه متنوع ولذيذ اوصي به بشدة لمن يمر ببلدة عثمانلي سغره مرتفع مقارنة بموقعه لكنه يستحق
1 nacht verbleven in juli 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Poyraz Efe

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

SAKIN KALMAYIN

Personel personel değil bildiğin kaba sapa bişey. En sonunda kavga çıkacak bir duruma geldi sonra kibarlaştı. Çalışanları bildiğiniz pislik
1 nacht verbleven in september 2018