Superior suite | Hypoallergeen beddengoed, een minibar, een kluis op de kamer, een bureau

Beoordelingen van Vienna House by Wyndham Remarque Osnabrück

4 out of 5
Vienna House by Wyndham Remarque Osnabrück
Natruper-Tor-Wall 1, Osnabrueck, NI

Beoordelingen

8,6

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 269 van 558 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 213 van 558 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 44 van 558 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 23 van 558 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 9 van 558 beoordelingen" "

9,0/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

8,4/10

Voorzieningen

8,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

ernest gustaf

Reisde met een groep
Positief: Voorzieningen
Net hotel, alles prima niks negatief te melden.ontbijt en diner allebei prima
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Daniel Handschick (Front Office Manager) op 13 jan 2024
Sehr geehrter Herr Gustaf,vielen Dank für Ihre tolle Bewertung.Freundliche Grüße aus Osnabrück

6/10 – Redelijk

Lucas, Den Haag

Reisde met partner
Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Schone en ruime kamers. Het hotel is van buiten netjes en ziet er uit als 4 sterren, faciliteiten op de kamer beneden absoluut minimaal, geen waterkoker, 2 hangers, geen stopcontacten naast hoofdeinde, niets te lezen, klimaatbeheersing erg warm. Personeel vriendelijk maar zijn niet gewezen op aanwezige sauna of vraag hoe het verblijf was.
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Daniel Handschick (Front Office Manager) op 17 dec 2023
Sehr geehrter Lucas,vielen Dank für Ihre Bewertung! Für Ihren nächsten Aufenthalt habe ich den Wunsch eines Wasserkochers notiert. Ich hoffe auf ein baldiges wiedersehen. Freundliche Grüße aus Osnabrück

6/10 – Redelijk

Johan Willem, HEMPENS

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Reactie van Daniel Handschick (Front Office Manager) op 13 jan 2024
Sehr geehrter Herr Willem,vielen Dank für Ihre Bewertung. Bitte teilen Sie uns mit, wieso wir nur 3 Sterne verdient haben. Wir sind stets daran interessiert uns zu verbessern. Konstruktive Kritik nehmen wir gerne an und setzten Sie in die Tat um.Freundliche Grüße aus Osnabrück

8/10 – Goed

Kerry

1 nacht verbleven in oktober 2023

4/10 – Matig

Andrea

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
Veel te warm op de kamers
We hadden 2 kamers op 2 hoog aan de voorzijde. De ramen hadden we open gezet, want vreselijk warm. Bleek dat iedereen bij de ingang van het hotel stond te roken, dus alle stank in onze kamers! De kamers waren 's nachts vreselijk warm, dit was niet te verhelpen. Geen koffie/thee gelegenheid op de kamer. Verwacht geen vd Valk ontbijt. Cappuccino moet je bestellen, bittere jus d' orange uit een pak. Op het bed ligt een plastic hoeslaken, ook erg warm. Het matras was goed. Douchen in een bad is niet voor iedereen te doen, stond er niet bij. Dure parking onder hotel. Ligging was dichtbij de kerstmarkt. Veel trappen moeten lopen voordat je bij het hotel bent. Kamer was niet schoongemaakt omdat het druk was...
2 nachten verbleven in december 2022

8/10 – Goed

Marcel

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Echt Hotel gevoel.
Prima verblijf centraal gelgen in Osnabrück. Grote kamer, en hoewel neit hoogmodern, wel prima onderhouden.
1 nacht verbleven in mei 2022

6/10 – Redelijk

Johannes

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prijs-kwaliteit-verhouding ongunstig
De kwaliteit en voorzieningen in de kamer staan niet in verhouding tot de kamerprijs. Geen koffiemachine, geen waterkoker voor thee, weinig handdoeken. Ontbijt is veel te duur(€21).
1 nacht verbleven in maart 2022

8/10 – Goed

Ruurd

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel, dichtbij het centrum, vriendelijk personeel. één min puntje was erg warm.
2 nachten verbleven in november 2021

10/10 – Uitstekend

Sjaak

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in augustus 2021

8/10 – Goed

Bernard jan

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2021

10/10 – Uitstekend

Paula

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fantastisch
1 nacht verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Hendrik

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Aangenaam verblijf met kleine verbeterpunten
Aangenaam verblijf van 3 nachten samen met mijn echtgenote in dit Steigenberger hotel in het centrum van Osnabruck. Goed bereikbaar en de auto kan in een overdekte parkeergarage die uitkomt in het hotel. Helaas geen korting vh hotel op dit parkeren. Gewoon het parkeergaragetarief betalen. Ontbijt is geweldig uitgebreid maar niet goedkoop. Tijdens ons verblijf was het ‘s ochtends enigszins “chaotisch” en zaten zelfs gasten in de lobby aan lage tafels.te ontbijten. In een inpandige wijnhandel zijn voortreffelijke wijnen te kopen. Ligging hotel tov het centrum is super! Aan de overkant vd straat wandel je via de Bierstrasse meteen het oude gedeelte van Osnabruck. Kamers zijn ruim, netjes en schoon. Jammer dat een waterkoker ontbrak. Al met al een prima en aangenaam verblijf met enkele kleine verbeterpuntjes.
3 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Maren op 8 okt 2019
Dear Hendrik, thank you very much for your good review. We are happy that you enjoyed your stay with us. See you soon in Osnabrück. Just one note to the paking place. The parking spaces are operated externally. Therefore we have no influence on the prices and cannot give any reduction.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Extremely friendly service at reception, at breakfast area. Good breakfast offer.
1 nacht verbleven in augustus 2019
Reactie van Maren op 14 aug 2019
Thank you for your very good review.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
The Remarque Hotel is a very pleasant hotel at a good location. It is on walking distance from the old center of Osnabruck. It was my second stay and I stayed there for four nights this time . The building is light and tasteful. The staff is friendly and efficient. I had a large room with a view over the old town. The bed was comfortable. The fixtures in a bathroom are a bit tired (the shower in the bath) and need replacement. The breakfast is very luxurious with good quality products for its price, and lots of healthy alternatives and choices. The space around the breakfast buffet is a bit narrow, especially when the hotel is full during the weekend, guests are getting in each other's way easily. I enjoyed staying in this hotel and can recommend it.
4 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van Maren op 8 jul 2019
Dear guest, thank you very much for your good review. Thank you also for the notes. We are happy to read that you enjoyed your stay with us.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in juni 2019
Reactie van Maren op 23 jun 2019
Vielen Dank für Ihre Bewertung.

10/10 – Uitstekend

Harm

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2018
Reactie van Judith Berk, Ass. Marketing op 29 dec 2018
Lieber Harm, vielen Dank für Ihr sehr gutes Feedback. Wir freuen uns, dass Sie einen angenehmen Aufenthalt in unserem Haus hatten. Gern begrüßen wir Sie bald wieder in Osnabrück.

8/10 – Goed

Stefan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Stijlvol en rustig hotel.
Stijlvol hotel gelegen op wandelafstand van de oude binnenstad. Vlak naast het hotel in een ondergrondse parking. Kamers zijn goed geïsoleerd voor het geluid. UItgebreid ontbijtbuffet. Als ik toch een klein minpuntje moet aanhalen : De WiFi kan beter. De verbinding op de kamer is wel goed, maar je moet telkens opnieuw per apparaat inloggen met een paswoord.
Reactie van Judith Berk op 28 apr 2018
Beste Stefan, Bedankt voor je goede beoordeling en je reactie. We zijn blij dat u een aangenaam verblijf bij ons hebt gehad en kijken uit naar uw volgende bezoek. We zullen u graag snel terug verwelkomen.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Snelle service. Net en schoon hotel. Goede locatie, 1 min lopen en dan ben je in de binnenstad.
1 nacht verbleven in december 2017
Reactie van Maren op 31 jan 2018
We thank you for your positive review and we are pleased that you had an enjoyable stay at our hotel.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel, prijzig ontbijt!
Geweldig centraal gelegen hotel! Mooie kamers, fijne bedden en op loopafstand van de winkels. Jammer is wel dat het ontbijt erg prijzig is! Je betaald 18 euro voor het ontbijt per persoon! Zeker als je een broodje met een kopje koffie/thee wilt is dit buiten verhouding.
1 nacht verbleven in december 2017
We thank you for your positive review and we are pleased that you had an enjoyable stay at our hotel. We are glad to welcome you soon again with us. Maren, Marketing Managerin

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Uitstekend ontbijt
We thank you for your positive review and we are pleased that you had an enjoyable stay at our hotel. We are glad to welcome you soon again with us. Maren Ganser, Marketing Managerin

8/10 – Goed

Martin

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bijna perfect verblijf in een uitstekend hotel
Bij aankomst konden we kiezen voor een upgrade van de kamer tegen een kleine vergoeding. Daarmee kregen we een kamer boven de ingang. Alles perfect en mooie kamer. Helaas vonden wat medegasten het nodig om tussen 3 en 4 uur 's ochtends bij de ingang te roken en luidruchtig te praten en lachen.Bij melding de volgende ochtend heeft men de upgrade-vergoeding teruggegeven. Op zich als genoegdoening akkoord. Alleen jammer dat niet pro-actief mensen vanuit de receptie worden benaderd buiten na een bepaalde tijd niet meer voor de ingang hoorbaar te verblijven. Verder een uitstekend hotel op een prachtige en handige locatie met goede service.
Dear Martin, We thank you for your positive review and for letting us show areas where there are opportunities for improvement. We are always ready to adapt our supply to the individual needs of our guests and are happy to consider your criticism for future planning. Maren Ganser, Marketing

10/10 – Uitstekend

Herman

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed ontbijt, erg veel gasten.
We verbleven net als ieder jaar op doorreis een nachtje in het hotel en dat is altijd aangenaam.
Dear Herman, we thank you for your positive review and are pleased that you had a pleasant stay with us. Such compliments are the best reward for our work. We are looking forward to your next visit. Maren Ganser, Marketing

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel vlakbij het oude centrum
Prima hotel, ruime schone kamer. In de badkamer een erg ruime inloopdouche. Fijn kiep-kantelraam. Geen lawaai op de gang. Niet ontbeten in het hotel.
Reactie van Maren op 5 apr 2017
We thank you for your positive review and we are pleased that you had an enjoyable stay at our hotel. We are glad to welcome you soon again with us. Maren Ganser, Marketing

10/10 – Uitstekend

Charles, Heemstede

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima zakenhotel
Goed zakenhotel, efficient en makkelijk bereikbaar, parkeergarage onderin. Alles in goede staat. Aardig restaurant, niet goedkoop maar wel lekker, goede bediening en goede wijnen. Enige minpuntje is de wifi. Je moet steeds weer opnieuw aanloggen. Eenmaal aangelogd werkt het vlot en zonder hapering, maar als je het even niet gebruikt moet je weer opnieuw aanloggen. Niet zo handig, maar geen reusachtig probleem. Ben al een keer of vijf in dit hotel gelogeerd, alles was altijd naar wens verder.
Reactie van Simon Wystub op 1 aug 2015
Beste Charles, hartelijk dank voor uw positieve beoordeling en we zijn blij dat u een aangenaam verblijf in ons huis hadden. Dergelijke complimenten zijn de beste beloning voor ons werk. We verheugen ons op uw volgende bezoek. Simon Wystub (Reserveringen Manager)

10/10 – Uitstekend

Chrix, Roden

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfect hotel vlakbij levendig stadscentrum
De vier hotelsterren zijn volledig verdiend voor dit door vakmensen opgezette, bestuurde en dagelijks gerunde hotel. Het ligt ideaal aan de rand van het gezellige centrum vol mooie gebouwen en gezellige kroegen en restaurants. Parkeren onder het hotel. Reserveren aanbevolen. Het restaurant is populair en dat is ook verdiend. Wij komen hier terug.
Reactie van Simon Wystub op 29 sep 2015
Wir bedanken uns für Ihre positive Bewertung und freuen uns, dass Sie einen angenehmen Aufenthalt in unserem Hotel hatten. Gern begrüßen wir Sie bald wieder bei uns. Simon Wystub (Reservierungsleiter)

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Geen airco bij 29 graden Celsius.
De ligging is prima, goed toegankelijk en een fraai uitzicht. Dit was ons vijfde bezoek aan dit hotel. De incheck verliep stroef omdat er niet was gerekend met de kamer voorkeur. Vervolgens belanden we in een ruime eenpersoons kamer. Geen air conditioning en dit bij 29 graad Celsius. Een raam open zetten is geen optie vanwege het straat lawaai.

8/10 – Goed

Anna, Soest

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Attent personeel
Locatie vlakbij centrum. Service personeel prima. Ontbijt goed. Diner uitstekend en niet te duur.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

10/10 – Uitstekend

Ruud, Utrecht

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Steigenberger Remarque: Uitstekend hotel
We boekten 2x standard room, maar kregen bij aankomst 2x executive room. Hele ruime kamers. Grote bedden. Direct naast elkaar voor ons en de kinderen. Ik vroeg aan de balie om 1 extra bed bij te plaatsen, dit was al gedaan voordat we boven waren met de koffers! (We zagen net de mevrouw die het geplaatst had uit de kamer komen.) Ontbijt was goed, typisch wat je ziet in 4-sterren hotel met zalm, omelet, 4 soorten sap, 10 soorten muesli, vruchtensalade etc. etc. Binnenstad van Osnabruck op loopafstand. Mooie binnentuin met middeleeuwse muur aan de achterkant van het hotel. Twee glazen liften in lobby. Vriendelijk personeel. Ons zeer goed bevallen. Enige minpuntjes die ik kan bedenken is dat de kamer erg warm was bij aankomst (verwarming aangestaan?) en dat de TV wat klein was (voor zo´n grote kamer). Parkeerplaats wordt gedeeld met een commerciele parking dus kost wat geld.
Reactie van Simon Wystub op 29 sep 2015
Wir bedanken uns für Ihre positive Bewertung und freuen uns, dass Sie einen angenehmen Aufenthalt in unserem Hotel hatten. Gern begrüßen wir Sie bald wieder bei uns. Simon Wystub (Reservierungsleiter)

10/10 – Uitstekend

TOMOYUKI

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Klaus

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gute Lage zur Albstadt. Sehr gute Parkgarage nebenan. Sauberes und großzügigeZimmer. Sehr ruhig. Gutes Frühstück.
3 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Sylvia

3 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Nina

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Daniel Handschick - Front Office Manager op 22 mrt 2024
Sehr geehrte Nina,vielen Dank für Ihre sehr gute Bewertung. Wir freuen uns sehr, dass Sie sich bei uns wohlgefühlt haben und begrüßen Sie gern bald wieder.

8/10 – Goed

Annette

Positief: Netheid
.
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Daniel Handschick - Front Office Manager op 22 mrt 2024
Sehr geehrte Annette,vielen Dank für Ihre gute Bewertung. Wir freuen uns sehr, dass Sie sich bei uns wohlgefühlt haben und begrüßen Sie gern bald wieder. Liebe Grüße aus Osnabrück

8/10 – Goed

Nour, Köln

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Schön gelegenes, sauberes Hotel, gut erreichbar mit ÖPNV, hervorragendes Restaurant im Hotel. Frühstück sehr empfehlenswert, auch wenn der Preis ein wenig zu hoch ist.
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Daniel Handschick - Front Office Manager op 22 mrt 2024
Sehr geehrte(r) Nour,vielen Dank für Ihre gute Bewertung. Wir freuen uns, dass Sie einen angenehmen Aufenthalt bei uns hatten. Gern begrüßen wir Sie bald wieder bei uns.Liebe Grüße aus Osnabrück

10/10 – Uitstekend

Meike

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tolles Buffet, auch sonst alles super!
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Daniel Handschick - Front Office Manager op 22 mrt 2024
Sehr geehrte Meike,wir bedanken uns für Ihre positive Bewertung und freuen uns, dass Sie einen angenehmen Aufenthalt in unserem Hotel hatten. Solche Komplimente sind die schönste Belohnung für unsere Arbeit. Gern begrüßen wir Sie bald wieder bei uns. Liebe Grüße

2/10 – Ontzettend slecht

Sevil

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, comfort kamer
One of the worst stays of my life its only good if you need somewhere to stay for a night if you have no other option or if you are there for business otherwise would not recommend.
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Daniel Handschick - Front Office Manager op 22 mrt 2024
Dear Sevil,We regret that you did not enjoy your stay with us. I would like to know more about why your experience with us was so bad and show you that we can do better. I would therefore be very happy to talk to you personally on the phone.Yours sincerely

10/10 – Uitstekend

joerg

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Preis-Leistung angemessen
Ruhiges Hotel mitten in Osnabrück. Geräumiges sauberes Zimmer. Reichhaltiges und gutes Frühstück. Preis-Leistung angemessen.
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Daniel Handschick - Front Office Manager op 22 mrt 2024
Sehr geehrter Herr Joerg,wir bedanken uns für Ihre positive Bewertung und freuen uns, dass Sie einen angenehmen Aufenthalt in unserem Hotel hatten. Gern begrüßen wir Sie bald wieder bei uns!Mit freundlichen Grüßen aus Osnabrück

8/10 – Goed

Guanhui

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in januari 2024

4/10 – Matig

Frank

Reisde met een groep
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
Ein MA stürzte ohne anzuklopfen ins Zimmer. Danach fühlte es sich komisch an, nicht abschließen zu können
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Daniel Handschick (Front Office Manager) op 13 jan 2024
Hallo Frank,wir bitten um Entschuldigung für diesen Fehler. Das ist selbstverständlich nicht unsere Art und soll nicht vorkommen. Allerdings sind alle Türen bei uns abschließbar. Ich hoffe Sie geben uns nochmal eine Chance und würden uns freuen, Sie nochmal bei uns als Gast begrüßen zu dürfen.Freundliche Grüße aus Osnabrück

10/10 – Uitstekend

Jan Gorm

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice hotel, above average
Very good ratio price/quality. Garage in the hotel Only "issue": in the booking confirmation it is mentioned that as a gold member we were eligble to a room upgrade. The hotel wAs not aware. Anyway our room was very nice except there was no minibar and no coffee/tea set
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Daniel Handschick (Front Office Manager) op 13 jan 2024
Sehr geehrter Herr Gorm, wir bedanken uns für Ihre positive Bewertung und freuen uns, dass Sie einen angenehmen Aufenthalt in unserem Hotel hatten. Solche Komplimente sind die schönste Belohnung für unsere Arbeit. Gern begrüßen wir Sie bald wieder bei uns.

10/10 – Uitstekend

PEDRO JOSE VILLARREAL

2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Daniel Handschick - Front Office Manager op 22 mrt 2024
Sehr geehrter Pedro Jose Villarreal,vielen Dank für Ihre sehr gute Bewertung. Wir freuen uns sehr, dass Sie sich bei uns wohlgefühlt haben und begrüßen Sie gern bald wieder.Mit freundlichen Grüßen

10/10 – Uitstekend

Michaela Theresia

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hervorragender und sehr angenehmer Aufenthalt.
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Daniel Handschick (Front Office Manager) op 13 jan 2024
Sehr geehrte Michaela,vielen Dank für Ihre tolle Bewertung. Freundliche Grüße aus Osnabrück

8/10 – Goed

Ute

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
War in Ordnung
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Daniel Handschick - Front Office Manager op 22 mrt 2024
Sehr geehrte Ute,vielen Dank für Ihre gute Bewertung. Wir freuen uns, dass Sie einen angenehmen Aufenthalt bei uns hatten. Gern begrüßen wir Sie bald wieder bei uns.

10/10 – Uitstekend

Anne dorte

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Daniel Handschick (Front Office Manager) op 13 jan 2024
Sehr geehrte Frau Dorte,vielen Dank für Ihre tolle Bewertung!Freundliche Grüße aus Osnabrück

10/10 – Uitstekend

Guanhui

2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Daniel Handschick - Front Office Manager op 22 mrt 2024
Sehr geehrte(r) Guanhui,wir bedanken uns für Ihre positive Bewertung und freuen uns, dass Sie einen angenehmen Aufenthalt in unserem Hotel hatten. Gern begrüßen wir Sie bald wieder bei uns.Mit freundlichen Grüßen aus Osnabrück

6/10 – Redelijk

Eva Kristin

1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Daniel Handschick (Front Office Manager) op 13 jan 2024
Sehr geehrte Kristin,vielen Dank für Ihre Bewertung!Bitte teilen Sie uns mit, was wir besser machen können.An konstruktiver Kritik sind wir immer sehr interessiert. Freundliche Grüße aus Osnabrück

10/10 – Uitstekend

Sang Cheol

1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Daniel Handschick (Front Office Manager) op 17 dec 2023
Vielen Dank für Ihre tolle Bewertung!Freundliche Grüße aus Osnabrück

8/10 – Goed

Olaf

2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Daniel Handschick (Front Office Manager) op 17 dec 2023
Sehr geehrter Herr Olaf, vielen Dank für Ihr Positives Feedback.Freundliche Grüße aus Osnabrück

8/10 – Goed

Stefan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2023