Fotogalerie voor Hotel Kalliste





Beoordelingen
7,4 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Panorama tweepersoonskamer, terras, uitzicht op zee laden

Panorama tweepersoonskamer, terras, uitzicht op zee
9,2 van 10
Fantastisch
(13 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een balkon of patio
Klimaatregeling
Gratis babybed
Hd-televisie
Een diep ligbad
Privébadkamer
Een haardroger
Digitale zenders
Alle foto's voor Economy tweepersoonskamer, 1 slaapkamer, uitzicht op binnenplaats laden

Economy tweepersoonskamer, 1 slaapkamer, uitzicht op binnenplaats
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Gratis babybed
Hd-televisie
Aparte slaapkamers
Privébadkamer
Een haardroger
Digitale zenders
Dagelijkse huishoudservice
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Place de la Marine, Porto, Ota, Corse-du-Sud, 20150
Over deze accommodatie
Hotel Kalliste
Vergelijkbare accommodaties

Le mediterranee
Le mediterranee
- Zwembad
- Huisdiervriendelijk
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
8.8 van 10, Uitstekend, 15 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: EUR 1.65 per persoon, per nacht. Deze belasting is niet van toepassing op kinderen die jonger zijn dan 18 jaar.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. EUR 12 per persoon
- Toeslag voor huisdieren: EUR 12 per huisdier, per nacht
- Assistentiedieren zijn vrijgesteld van toeslagen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de creditcard die bij het inchecken wordt gebruikt om incidentele kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam in de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: koolmonoxidemelder, brandblusser, rookmelder en beveiligingssysteem
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 1000 niet overschrijden. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Het seizoensgebonden zwembad is geopend van april tot oktober.
Het zwembad is toegankelijk van 09.00 uur tot 20.00 uur.
Nationale beoordeling
ATOUT France, het Franse Bureau voor Toerisme, heeft aan deze accommodatie een officiële sterrenclassificatie toegekend.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Kalliste
Hotel Kalliste Ota
Kalliste Ota
Hotel Kalliste Ota
Hotel Kalliste Hotel
Hotel Kalliste Hotel Ota
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Hotel Kalliste
7,4
Goed
7,6
Netheid
8,6
Locatie
7,6
Personeel en service
7,6
Milieuvriendelijkheid
7,0
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Reisde met partner
7 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
20 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in juli 2019
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
4 aug 2017
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
oud hotel
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juli 2017
8/10 – Goed
Wilhelmus
24 jul 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
A lovely stay
Wilhelmus
1 nacht verbleven in juli 2017
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
29 aug 2016
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
Herman, Antwerpen
16 aug 2015
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Fijn hotel met zeer zwakke "dorpsanimatie"
Herman
8/10 – Goed
J., sint-Oedenrode
2 okt 2014
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed
J.
8/10 – Goed
Paul, Nieuw-Vennep
26 apr 2012
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima ontvangst.
Paul
10/10 – Uitstekend
Quentin
Reisde met partner
5 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Quentin
1 nacht verbleven in september 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Véronique
5 sep 2025
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Véronique
2 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Luigi
15 aug 2025
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Luigi
2 nachten verbleven in augustus 2025
4/10 – Matig
Alice
Reisde met partner
14 aug 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alice
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
NATHALIE
8 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
NATHALIE
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Sarah
24 jul 2025
Sarah
2 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
JACQUES
3 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
JACQUES
2 nachten verbleven in juni 2025
6/10 – Redelijk
Sophie
Reisde met een groep
23 jun 2025
Positief: Personeel en service
Sophie
1 nacht verbleven in juni 2025
6/10 – Redelijk
Marine
Reisde met partner
12 jun 2025
Positief: Voorzieningen
Marine
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Franco
9 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Franco
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
frederic
8 jun 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
frederic
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Sylvain
29 mei 2025
Positief: Comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Bon emplacement
Sylvain
2 nachten verbleven in mei 2025
6/10 – Redelijk
Didier
Reisde met een groep
29 mei 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Didier
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
marielle
Zakenreiziger
16 mei 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

marielle
1 nacht verbleven in mei 2025
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
11 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Sympa mais bruyant
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Robert
27 apr 2025
Robert
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
ALAIN
21 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
A recommander
ALAIN
1 nacht verbleven in april 2025