ຮ້ານ ນ.ກັນຍາ ບໍລິການອາຫານແລະເຄື່ອງດື່ມ Kanya's Restaurant - 8 min. lopen
Hong Tieng Coffee and Bar - 16 min. lopen
Green Coffee - 2 min. rijden
Phayaxay Coffee&Cafe - 1 min. rijden
ร้านน้ำปั่น - 1 min. rijden
Over deze accommodatie
Singha Hotel
Hoogtepunten van de accommodatie
Singha Hotel biedt faciliteiten zoals een openbaar binnenbad (geen mineraalbron) en een stomerij/wasserijservice aan. Maak gebruik van spaservices zoals een massage. Blijf verbonden met gratis wifi op de kamer.
Overige voordelen zijn o.a.:
Gratis plaatsen voor zelf parkeren
Hulp bij uitstapjes/tickets, een 24-uurs receptie en koffie/thee in de lobby
Een portier/piccolo en vergaderruimtes
Kamervoorzieningen
Alle gastenkamers van Singha Hotel zijn voorzien van gemakken zoals airconditioning en beschikken over faciliteiten zoals gratis wifi en geluiddichte muren.
Aanvullende gemakken in alle kamers zijn o.a.:
Badkamers met gratis toiletartikelen
Flatscreentelevisies met satellietzenders
Koelkasten, dagelijkse schoonmaakservice en telefoons
Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi
Parkeren en vervoer
Gratis zelf parkeren ter plaatse
Eten en drinken
Koffie en thee in gemeenschappelijke ruimtes
Gezinsvriendelijk
Geluiddichte kamers
Koelkast op de kamer
Wasserij
Voorzieningen
24-uursreceptie
Wasserij
Gastendiensten
Hulp met excursies en tickets
Portier
Schoonmaakservice (dagelijks)
Stomerij-/wasserijservice
Zakelijke diensten
Vergaderruimtes
Spa
Massage
Openbaar binnenbad (geen mineralen)
Spadiensten
Toegankelijkheidsvoorzieningen
Geen lift
Meer
Aparte rookruimtes
Kamervoorzieningen
Slaapkamer
Beddengoed inbegrepen
Verduisterende gordijnen
Badkamer
Gratis toiletartikelen
Handdoeken inbegrepen
Pantoffels
Privébadkamer
Entertainment
Flatscreen-tv met satellietzenders
Eten en drinken
Beperkte roomservice
Gratis mineraalwater
Koelkast
Meer
Airconditioning
Geluiddichte kamers
Telefoon
Beleid
Inchecken
Inchecken is mogelijk vanaf: 12.00 uur; inchecken is mogelijk tot: 22.00 uur
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Minimale leeftijd om in te checken: 18
Uitchecken
Uitchecken voor 12.00 uur
Speciale incheckinstructies
Je ontvangt binnen 2 weken voor aankomst een e-mail met incheckinstructies. Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.
Neem minstens 24 uur voor aankomst contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging om regelingen te treffen voor het inchecken.
Neem vooraf contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging als je verwacht na 22.00 uur te arriveren.
Toegang tot accommodatie
De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen
Huisdieren
Geen huisdieren toegestaan
Kinderen en extra bedden
Kinderen zijn van harte welkom.
Betalingsmethoden
Belangrijke informatie
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Je dient vooraf te reserveren voor massagebehandelingen en spabehandelingen. Reserveringen kun je voor aankomst maken als je contact opneemt met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Singha Hotel Oudomxay
Singha Oudomxay
Singha Hotel Hotel
Singha Hotel Oudomxay
Singha Hotel Hotel Oudomxay
Veelgestelde vragen
Zijn huisdieren welkom bij Singha Hotel?
Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.
Wat kost het om bij Singha Hotel te parkeren?
Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.
Hoe laat kan ik inchecken bij Singha Hotel?
Je kunt inchecken vanaf: 12.00 uur; je kunt inchecken tot: 22.00 uur. Op beperkte tijden kun je laat inchecken.
Tot hoe laat kan ik bij Singha Hotel uitchecken?
Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken.
Waar ligt Singha Hotel?
Dit hotel in Oudomxay ligt op 3,8 km van Nam Kat Waterval.
Beoordelingen over Singha Hotel
Beoordelingen
7,8
Goed
Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 7 van 17 beoordelingen
10 - Uitstekend
7
Gastenscore: 8 - Goed. 3 van 17 beoordelingen
8 - Goed
3
Gastenscore: 6 - Redelijk. 5 van 17 beoordelingen
6 - Redelijk
5
Gastenscore: 4 - Matig. 1 van 17 beoordelingen
4 - Matig
1
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1 van 17 beoordelingen
2 - Ontzettend slecht
1
8,8/10
Netheid
7,6/10
Personeel en service
7,6/10
Voorzieningen
7,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
5,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
6/10 – Redelijk
Julia
Reisde met partner
4 mei 2025
Positief: Netheid
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
This was a one stop on our way north and having been in Laos for a month we were disappointed with the standard related to what we paid. It was a bed for the night on a ground floor that had paper covering windows in the bathroom! The place was clean. There was AC but the room in the ground floor was very dark and dingy. I would suggest come to this town and look around as I’m sure there are better!
Julia
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Reinhold
22 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Das Frühstück war sehr gut und umfangreich.
Reinhold
2 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Michael
10 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Passt
Michael
1 nacht verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
Gent
4 dec 2024
Positief: Personeel en service
Kan rekommenderas
Jämfört med priser respektive standard på hotell i Laos så är Singha väl prisvärt. Rummet är relativt rymligt, lugnt läge och servicen korrekt. Madrasserna är inte av bästa kvalitet men det är tyvärr mer regel än undantag i Laos
Gent
2 nachten verbleven in december 2024
4/10 – Matig
D M
30 okt 2024
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
No reason to stay here
From a standpoint of overall quality this is really a two-star hotel. After being greeted by a giant cockroach that I had to smash and get bug spray to kill the marotting ants things kind of smoothed out. But the pillows are at least 10 cm thick and extraordinarily uncomfortable. Hard mattress on a platform bed. Smooth tile throughout the entire bathroom which made it extremely slippery and dangerous. They sink has no hot water hook up. Front desk alternated between helpful and uninterested. Would not stay here again
D M
3 nachten verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
Patrick
9 feb 2024
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Patrick
2 nachten verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
Manguy, Granges de Vesin
Reisde met een groep
30 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Court séjour d'une nuit mais hôtel très agréable, belle chambre, grande salle de bains (débit de l'eau moyen et changements brusques de température), propre, bon déjeuner. Le personnel est très discret mais disponible. Je recommande
Manguy
1 nacht verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
Thongphone
Reisde met familie
9 apr 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good
Thongphone
1 nacht verbleven in april 2023
6/10 – Redelijk
VALERIE
Reisde met partner
24 feb 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel moyen. Chambre spacieuse mais c’est bruyant (mur fin et bruit extérieur)
PDj pas vraiment de choix si vous vous ne voulez pas manger asiatique (baguette et oeufs)
VALERIE
2 nachten verbleven in februari 2023
2/10 – Ontzettend slecht
Tracey
16 feb 2023
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
We were charged twice ... At the hotel and also from our card.
We asked reception to ring a taxi.. We have then the number that we had received from tourist information, they rang a friend instead who wanted to change us 10 times the regular price for a trip to the bus station.
There isn't much choice in this town, but we would never stay again,
Tracey
1 nacht verbleven in december 2022
6/10 – Redelijk
tony
7 feb 2023
tony
1 nacht verbleven in februari 2023
6/10 – Redelijk
bernhard
28 jan 2023
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
bernhard
1 nacht verbleven in januari 2023
6/10 – Redelijk
Michon
3 mrt 2020
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
Michon
2 nachten verbleven in februari 2020
8/10 – Goed
MARIE
25 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
MARIE
1 nacht verbleven in maart 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
30 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Alles perfekt. Das Preis-leistungsverhältnis ist hervorragend.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
29 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Pratique et peu cher
Très pratique pour visiter et faire des excursions de Houdomxay. Chambre propre, lit confortable, rien à redire sur le prix. Petit déjeuner vraiment quelconque. Préférer les chambre supérieure car la basique l’est vraiment.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
19 dec 2018
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel nuovo, le stanze molto confortevoli. Buona la colazione.
A 300 metri dal centro.
Purtroppo ancora il ristorante non è funzionante ed è un grosso problema perché non se ne trova uno decente e si è obbligati a cenare in un ristorante pessimo.
La proprietaria, Sig.na Moon spero di non sbagliare, molto gentile e disponibile.
Ottimi i massaggi dentro la struttura.
Purtroppo una persona della reception che mi aveva assicurato che il Tuc-Tuc lo avrei trovato fuori alle 11 non si è interessato, e non si è fatto trovare, e ho perso il pullman ed ho dovuto aspettare 4 ore il prossimo.
Un vero peccato che un hotel così bello abbia del personale così scadente.
Speriamo che siano errori di gioventù ed inesperienza.