Op zich een net en prettig hotel. De kamers zijn niet groot, maar netjes ingericht. De badkamer is echter wel heel klein, waardoor het onmogelijk is om toiletartikelen neer te zetten. De ontbijtservice laat wel wat te wensen over en gaat wat verder dan "de Franse slag". De medewerker die de receptie bemant is ook verantwoordelijk voor het aanvullen van het ontbijt, en dat is een onmogelijke combinatie. Het ontbijt is tot 10.00u. Toen we de medewerker om 9.15 attendeerde op het ontbreken van enig (stok)brood was het antwoord:"we bestellen een vaste hoeveelheid stokbrood en als het op is is het op". Niet klantvriendelijk en onbegrijpelijk omdat er zowel een Lidl als een Carrefour letterlijk naast het hotel ligt. Even snel daar naar toe rennen had het hele probleem opgelost. Er werd mij geadviseerd om een klacht in te dienen op de Best Western site, de manager was namelijk niet aanwezig. Dat ga ik dan ook maar doen. Wellicht een incident, maar het tekent wel het kwaliteitsdenken van een van de medewerkers van dit hotel.