Atlas Orient

3.5-sterrenaccommodatie
Hotel met 3 restaurants en een volledig uitgeruste spa in Oujda

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Atlas Orient

Accommodatievoorzieningen
3 restaurants, internationale gerechten
Lobby
3 restaurants, internationale gerechten
Exterieur

Populaire voorzieningen

  • Bar
  • Fitnessruimte
  • Spa
  • Ontbijt beschikbaar
  • Zwembad
  • Roomservice
De huidige prijs is € 71
inclusief belastingen en toeslagen
25 jul - 26 jul

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
10 van 10 kamers weergeven

Twin kamer, uitzicht op zwembad

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Lcd-televisie
Privébadkamer
Kabelzenders
Dagelijkse huishoudservice
Een kluis
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Tweepersoonskamer, uitzicht op zwembad

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Lcd-televisie
Privébadkamer
Kabelzenders
Dagelijkse huishoudservice
Een kluis
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Tweepersoonskamer (Medina View)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Lcd-televisie
Privébadkamer
Kabelzenders
Dagelijkse huishoudservice
Een kluis
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Twin kamer (Medina View)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Lcd-televisie
Privébadkamer
Kabelzenders
Dagelijkse huishoudservice
Een kluis
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Junior suite

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Lcd-televisie
Privébadkamer
Kabelzenders
Dagelijkse huishoudservice
Een kluis
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed

Double Room with Pool View

  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Junior Suite Non smoking

  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Twin Room with Medina View Non smoking

  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Double Room with Medina View Non smoking

  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Twin Room With Pool View

  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Place Syrte, Av. Idriss Al Akbar, Oujda, 60000

In de buurt

  • Ziekenhuis Al Farabi - 2 min. lopen - 0.2 km
  • Parc Lalla Meriem - 2 min. lopen - 0.2 km
  • Église St Louis - 6 min. lopen - 0.6 km
  • Centraal Oujda - 10 min. lopen - 0.9 km

Lokaal vervoer

  • Station Oujda - 15 min. lopen
  • Oujda (OUD-Les Angades) - 22 min. rijden

Restaurants

  • ‪McDrive - ‬16 min. lopen
  • ‪Café Excellence - ‬11 min. lopen
  • ‪Domino's Pizza - ‬7 min. lopen
  • ‪Cafe Paradise - ‬14 min. lopen
  • ‪McDonald's - ‬16 min. lopen

Over deze accommodatie

Atlas Orient

Hoogtepunten van de accommodatie
Profiteer bij Atlas Orient van faciliteiten zoals een tuin, een kapsalon en een stomerij/wasserijservice. Gun jezelf een massage, een gezichtsbehandeling of een lichaamsbehandeling bij de plaatselijke spa. Ga beslist een hapje eten bij een van de 3 plaatselijke restaurants, waar je kunt genieten van internationale gerechten en nog veel meer. Blijf verbonden dankzij gratis wifi op de kamer en profiteer van voorzieningen zoals een bar en een fitnesscentrum.
Daarnaast biedt dit hotel de volgende voordelen:
  • Een buitenzwembad
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren
  • Een ontbijtbuffet (tegen een toeslag), een snelle uitcheckservice en een snelle incheckservice
  • Conciërgeservices, vergaderruimtes en een lift
Kamervoorzieningen
Alle 105 kamers bieden extraatjes zoals airconditioning en beschikken bovendien over faciliteiten zoals gratis wifi en kluisjes.
Extra gemakken in alle kamers zijn o.a.:
  • Badkamers met baden of douches en gratis toiletartikelen
  • Lcd-televisies met kabelzenders
  • Dagelijkse schoonmaakservice en telefoons

Gesproken talen

Arabisch en Frans

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Gratis parkeerplaatsen buiten het terrein
  • Gratis zelf parkeren ter plaatse
  • Beperkte parkeergelegenheid ter plaatse

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 06.00 uur tot 10.30 uur: MAD 150 per persoon
  • 3 restaurants
  • Een bar/lounge
  • Snackbar/delicatessenwinkel

Restaurants ter plaatse

  • Chiringuito
  • Pizzeria
  • The Alcazar
  • The Living Room
  • The Oriental

Dingen om te doen

  • Buitenzwembad
  • Sportschool
  • Stoombad
  • Volledig uitgeruste spa

Gezinsvriendelijk

  • Buitenzwembad
  • Geluiddichte kamers
  • Snackbar/delicatessenwinkel
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Kapsalon
  • Kluisje bij de receptie
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Meertalig personeel
  • Portier
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice

Zakelijke diensten

  • Conferentiecentrum (160 vierkante meter)
  • Vergaderruimte

Buiten

  • Tuin

Volledig uitgeruste spa

  • Gezichtsbehandelingen
  • Massage

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Lift

Meer

  • Aparte rookruimtes
  • Feestruimte

Kamervoorzieningen

Badkamer

  • Bad of douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Lcd-tv met kabelzenders

Eten en drinken

  • Roomservice

Meer

  • Aangrenzende kamers beschikbaar
  • Airconditioning
  • Geluiddichte kamers
  • Kluisje
  • Telefoon
  • Toegang via buitengalerij

Beleid

Inchecken

Inchecken vanaf 12.00 uur
In- en uitchecken zonder direct persoonlijk contact
Snelle incheckservice beschikbaar

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Contactloos uitchecken
Snelle uitcheckservice beschikbaar

Speciale incheckinstructies

Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • De stad heft de volgende belasting: MAD 13.20 per persoon, per nacht. Deze belasting is niet van toepassing op kinderen die jonger zijn dan 12 jaar.

We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Optionele extra's

  • Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. MAD 150 per persoon

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Geluiddichte kamers kunnen niet worden gegarandeerd.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser en rookmelder
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Je dient vooraf te reserveren voor massagebehandelingen. Reserveringen kun je voor aankomst maken als je contact opneemt met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Atlas Orient
Atlas Orient Hotel
Atlas Orient Hotel Oujda
Atlas Orient Oujda
Orient Atlas
Atlas Orient Hotel
Atlas Orient Oujda
Atlas Orient Hotel Oujda

Veelgestelde vragen

Is Atlas Orient voorzien van een zwembad?

Ja, deze accommodatie heeft een buitenzwembad.

Hoeveel kost een verblijf bij Atlas Orient?

Vandaag, 24 jul. 2025, kost een verblijf bij Atlas Orient van één nacht voor twee volwassenen op 25 jul. 2025 min. € 68,13, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Zijn huisdieren welkom bij Atlas Orient?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij Atlas Orient te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen. In de omgeving kun je ook gratis parkeren.

Hoe laat kan ik inchecken bij Atlas Orient?

Je kunt vanaf 12.00 uur inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Atlas Orient uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken.

Waar ligt Atlas Orient?

Dit wellness hotel in Oujda ligt binnen 10 minuten lopen van Parc Lalla Meriem, Ziekenhuis Al Farabi en Église St Louis. Centraal Oujda ligt op 1 km. Station Oujda ligt op 15 minuten lopen.

Beoordelingen over Atlas Orient

Beoordelingen

6,6
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 26 van 134 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 37 van 134 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 35 van 134 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 18 van 134 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 18 van 134 beoordelingen

6,6/10

Netheid

7,0/10

Personeel en service

6,4/10

Voorzieningen

6,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

6,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Ayoub

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, comfort kamer

Kom wel terug.

Prima geslapen. Hotelbed wat verouderd. Toe aan renovatie. Ik Lennart hotel van vroeger. Was een top hotel.
2 nachten verbleven in september 2024

8/10 – Goed

Ciham

1 nacht verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goede locatie, leuke mensen, lekkere sfeer. Het enige wat minder was, was het bed.
8 nachten verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
2 nachten verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

Ali, utrecht

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel, goed personeel, alleen is het onbijt wat karig
4 nachten verbleven in oktober 2017

2/10 – Ontzettend slecht

a, amsterdam

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

niet wat het is

Bij aankomst gaf het personeel aan dat er geen airco is alleen verwarming. De kamer die ik kreeg was niet de kamer volgens de foto. Naar de receptie gevraagd naar de foto dit schijnt allemaal veranderd te zijn. Ook de junior suite zoals op de foto schijnt volgens het personeel niet meer te bestaan, dit is nu een spa geworden. Personeel niet meewerkend en het is niet een kamer waar je tot rust komt. Veel hotels bezocht en vaak doet het personeel zijn best maar vooraf betaald en dan doen ze er niets meer mee.
2 nachten verbleven in oktober 2017

6/10 – Redelijk

Abdellah, leiden

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Viel tegen

De ligging is zeker goed midden in de stad. Kamer aan het zwembad hoor je tot laat in de avond muziek vanuit het zwembad en sochtends begint het weer om 8 uur Douche werkte niet goed ging constant van warm naar koud en weer van koud naar warm Roomservice was geen succes belde ze na lang wachten was er nog niks belde nog een keer zeggen ze komt eraan vervolgens word ik terug gebeld om het via een andere nummer te proberen die niet overging. Ontbijt is minimaal niet veel keus en je moet dingen vragen die ze niet hebben liggen maar uit de keuken halen. Kamer was wel koel en bed lag heerlijk
3 nachten verbleven in juli 2017

8/10 – Goed

Mohamed, antwerpen

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten

3

slechte airco ,deed het niet of niet goed

2/10 – Ontzettend slecht

Ali

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I've been coming to this hotel for the ten latest years as a sales rep, about twice every quarter, for three reasons I keep coming back: the rooms are some of the largest in Oujda, I always take the junior suite which is twice as big as the basic room. Since I started coming, I would have a problem every two or three stays. The breakfast is a catastrophe; I told the director numerous times, but he never listened. This stay, I took a junior suite, and there was nothing in the room: no glasses, no water bottle, no fruits, no soap, nor shampoo. It's usually the case when a lot of things are missing, but this time it was worse than usual. Still didn't talk about the number of pillows, which isn't up to standards....
A concealed passage is situated above the bathtub. Furthermore, it is peculiar that several sections of the hotel have been closed for renovation in recent years.
Some suspicious tracks may be some mishrom species.
This is the bathroom, it's bare. People have a toothbrush, toothpaste, razor, plus even the smallest hotel offers shampoo or/and gel. Here they don't.
1 nacht verbleven in juli 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Rachida

3 nachten verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Steven

1 nacht verbleven in februari 2025

10/10 – Uitstekend

Salitouna

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Super séjour !

Super séjour !!!!! Merci à mahdi qui a veillé à ce que notre séjour se déroule à merveille !! Les hôtesses étaient également très accueillantes et serviable !
3 nachten verbleven in februari 2025

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten

Doit être renové

Il y’a énormément d’amélioration à faire dans cet hotel : ascenseur pas éclairé, lit et tête de lit qui fait du bruit, l’état des grilles de ventilation sont très sales et anciens, Sonorisation forte. Seul point fort : l’accueil et l’amabilité et la serviabilité du personnel est impeccable.
2 nachten verbleven in februari 2025

4/10 – Matig

Catherine

Zakenreiziger
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel qui merite un rajeunissement avec des prestations annoncees inexistantes le SPA est un debarras ...manque d'entretien , 3 restaurants annonces juste 1 en acrivite .L'hotel est propre cependant.
4 nachten verbleven in februari 2025

6/10 – Redelijk

Catherine

Zakenreiziger
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Hotel vieillot , le Spa annonce rstbun debarras ..

3 nachten verbleven in februari 2025

8/10 – Goed

Abdeljallil

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
Good
1 nacht verbleven in februari 2025

8/10 – Goed

Rachid

Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in december 2024

8/10 – Goed

Abdessamad

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2024

8/10 – Goed

Monia

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in augustus 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Jamal

6 nachten verbleven in augustus 2024

6/10 – Redelijk

Mehmet

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Çok eski ve yenilenmemiş bir otel, temizlik vasattı. Kahvaltı idare eder personel güler yüzlü ve yardımcı oluyor.
2 nachten verbleven in juli 2024

4/10 – Matig

Mohamed Ali

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid

L’équipe est le principal point fort

Le personnel de la réception ainsi que les chasseurs sont excellents, gentils et professionnel. La responsable du service d’étage est une gentille dame même si la propreté n’est pas toujours à 100%. Toutefois, la musique jouée autour de la piscine jusqu’à plus de minuit est à un volume trop élevé, comme il fait chaud, il est impossible de fermer les fenêtres. Difficile de se reposer. Le petit déjeuner est à éviter, je recommande n’importe quel café aux alentours. Les serviettes étaient sales et sont vraiment trop petites. À part ça, l’hôtel est correct
Serviette sale à mon arrivée
1 nacht verbleven in juli 2024

4/10 – Matig

Karim

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Lynda, Brooklyn

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2024