Hotel Royal
Hotel met gratis ontbijt en gratis valetparkeerservice in Oujda
Fotogalerie voor Hotel Royal





Beoordelingen
7,8 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 32
inclusief belastingen en toeslagen
29 nov - 30 nov
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer laden

Standaard tweepersoonskamer
7,8 van 10
Goed
(9 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Gratis babybed
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Kabelzenders
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Standaard Twin kamer laden

Standaard Twin kamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Gratis babybed
Lcd-televisie
Aparte slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Kabelzenders
Alle foto's voor Standaard driepersoonskamer laden

Standaard driepersoonskamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Gratis babybed
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Kabelzenders
Dagelijkse huishoudservice
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

13 Boulevard Zerktouni, Oujda, Oriental
Over deze accommodatie
Hotel Royal
Vergelijkbare accommodaties

Hôtel Des Lilas
Hôtel Des Lilas
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Ontbijt beschikbaar
- Zakelijke services
8.0 van 10, Zeer goed, 42 beoordelingen
De prijs is € 37
inclusief belastingen en toeslagen
30 nov - 1 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: MAD 13.20 per persoon, per nacht. Deze belasting is niet van toepassing op kinderen die jonger zijn dan 12 jaar.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor luchthavenshuttle: MAD 150 per voertuig (enkele reis)
- Toeslag voor overdekt parkeren: MAD 20 per nacht (onbeperkt in- en uitrijden)
- Toeslag voor laat uitchecken: MAD 150 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Tijdens het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert contante betalingen.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Royal Hotel
Hotel Royal Oujda
Hotel Royal Hotel Oujda
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Hotel Royal
7,8
Goed
7,6
Netheid
7,0
Locatie
8,4
Personeel en service
7,2
Milieuvriendelijkheid
7,0
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Reisde met een groep
27 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in maart 2025
6/10 – Redelijk
Rudi
6 okt 2024
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Rudi
13 nachten verbleven in september 2024
6/10 – Redelijk
Boukari
8 dec 2023
Boukari
4 nachten verbleven in november 2023
6/10 – Redelijk
Hassane
Reisde met partner
1 sep 2023
Hassane
2 nachten verbleven in augustus 2023
10/10 – Uitstekend
Rick
16 mrt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent
Rick
2 nachten verbleven in maart 2023
10/10 – Uitstekend
Latifa, Villiers le bel
21 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Latifa
11 nachten verbleven in oktober 2025
2/10 – Ontzettend slecht
El ouardani
Reisde met een groep
30 sep 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
El ouardani
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Mounir
28 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mounir
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Abdelhakim
21 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super
Abdelhakim
1 nacht verbleven in juli 2025
4/10 – Matig
Angelo
23 jun 2025
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Angelo
3 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Manal
7 jun 2025
Manal
1 nacht verbleven in mei 2025
6/10 – Redelijk
Aissa
Reisde met partner
2 jun 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Aissa
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Alexandra
31 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Alexandra
5 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Miloud, Villiers le bel
27 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Miloud
7 nachten verbleven in mei 2025
6/10 – Redelijk
FARIDA
Zakenreiziger
14 mei 2025
Positief: Personeel en service
FARIDA
3 nachten verbleven in mei 2025
4/10 – Matig
perrine
Reisde met partner
13 mei 2025
Positief: Personeel en service
perrine
1 nacht verbleven in mei 2025
2/10 – Ontzettend slecht
ABDESSELAM
13 mei 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ABDESSELAM
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Edward
10 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Edward
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Iolanda
5 mei 2025
Iolanda
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Benaissa
Zakenreiziger
23 apr 2025
Satisfait
Benaissa
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Tamara
Reisde met partner
1 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tamara
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Tamara
28 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tamara
3 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
keith
25 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
keith
1 nacht verbleven in januari 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
18 jan 2025
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
keith
Reisde met partner
17 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
keith
2 nachten verbleven in januari 2025








