Mount Pleasant Hotel

3.0-sterrenaccommodatie
Pension met een restaurant, in de buurt van Universiteit van Oxford

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Mount Pleasant Hotel

Twin kamer, en-suite badkamer | Een bureau, geluiddichte muren, een strijkplank/strijkijzer, gratis wifi
Receptie
Interieur
Interieur
Voorkant van accommodatie

Populaire voorzieningen

  • Restaurant
  • Schoonmaakservice
  • Gratis wifi

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven

Tweepersoonskamer, en-suite badkamer

7,6 van 10
Goed
(7 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Verwarming
Flatscreentelevisie
Draagbare ventilator
2 slaapkamers
Een haardroger
Regendouchekop
Privébadkamer
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Twin kamer, en-suite badkamer

7,0 van 10
Goed
(2 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Verwarming
Flatscreentelevisie
Draagbare ventilator
2 slaapkamers
Een haardroger
Regendouchekop
Privébadkamer
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Familiekamer, en-suite badkamer

9,0 van 10
Fantastisch
(2 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Verwarming
Flatscreentelevisie
Draagbare ventilator
3 slaapkamers
Een haardroger
Regendouchekop
Privébadkamer
  • Max. aantal: 3
  • 1 eenpersoonsbed en 1 tweepersoonsbed

Eenpersoonskamer, en-suite badkamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Verwarming
Flatscreentelevisie
Draagbare ventilator
4 slaapkamers
Een haardroger
Regendouchekop
Privébadkamer
  • Max. aantal: 1
  • 1 eenpersoonsbed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
76 London Rd, Oxford, England, OX3 9AJ

In de buurt

  • Nuffield Health - The Manor Hospital Oxford - 3 min. lopen - 0.3 km
  • John Radcliffe Hospital - 8 min. lopen - 0.7 km
  • Oxford Brookes University - 12 min. lopen - 1.0 km
  • Churchill Hospital - 13 min. lopen - 1.2 km
  • Universiteit van Oxford - 8 min. rijden - 2.7 km

Lokaal vervoer

  • Oxford Islip Station - 12 min. rijden
  • Oxford (OXF) - 23 min. rijden

Restaurants

  • ‪McDonald's - ‬17 min. lopen
  • ‪White Horse - ‬6 min. lopen
  • ‪Heavenly Desserts Oxford - ‬1 min. lopen
  • ‪Costa Coffee - ‬15 min. lopen
  • ‪Cafe Bonjour - ‬3 min. lopen

Over deze accommodatie

Mount Pleasant Hotel

Pension in de buurt van Universiteit van Oxford
Mount Pleasant Hotel biedt onder meer voorzieningen zoals een restaurant aan. Blijf verbonden met gratis wifi op de kamer.
Andere voordelen zijn o.a.:
  • Een rookvrije accommodatie en een bagageopslagruimte
  • Uit de gastenbeoordelingen blijkt dat gasten zeer te spreken zijn over het behulpzame personeel
Kamervoorzieningen
Alle kamers van Mount Pleasant Hotel zijn voorzien van gemakken zoals gratis wifi en geluiddichte muren.
Andere gemakken in alle kamers zijn o.a.:
  • Verwarming en draagbare ventilatoren
  • Badkamers met regendouches en bad-/douchecombinaties
  • Flatscreentelevisies met digitale zenders
  • Waterkokers, dagelijkse schoonmaakservice en bureaus

Gesproken talen

Engels

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Beperkte parkeergelegenheid ter plaatse

Eten en drinken

  • Een restaurant

Gezinsvriendelijk

  • Geluiddichte kamers

Voorzieningen

  • Bagageopslag
  • Receptie met beperkte openingstijden

Gastendiensten

  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Geen lift

Meer

  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen

Badkamer

  • Bad/douchecombinatie
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer
  • Regendouche

Entertainment

  • Flatscreen-tv met digitale zenders

Eten en drinken

  • Elektrische waterkoker
  • Koffiezetapparaat/waterkoker

Meer

  • Bureau
  • Draagbare ventilator
  • Geluiddichte kamers
  • Strijkijzer/strijkplank
  • Verwarming

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 14.00 uur; inchecken is mogelijk tot: 23.00 uur
Vroeg inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
In- en uitchecken zonder direct persoonlijk contact
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur
Contactloos uitchecken

Speciale incheckinstructies

De receptie is dagelijks tussen 10.00 uur en 23.00 uur geopend.
Als je verwacht buiten de reguliere inchecktijden te arriveren, dien je vooraf contact op te nemen met de accommodatie voor incheckinstructies en informatie over de lockbox. Er zijn niet altijd medewerkers aanwezig bij de receptie.
Neem minstens 24 uur voor aankomst contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging om regelingen te treffen voor het inchecken.

Toegang tot accommodatie

Receptie met beperkte openingstijden, sleutelkluis

Huisdieren

Geen huisdieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, mobiele betalingen en contante betalingen.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser en rookmelder
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Er is geen lift in deze accommodatie

Accommodatie ook bekend onder de naam

Mount Pleasant Guest House Guesthouse Oxford
Mount Pleasant Guest House Oxford
Guesthouse Mount Pleasant Guest House Oxford
Oxford Mount Pleasant Guest House Guesthouse
Guesthouse Mount Pleasant Guest House
Mount Pleasant Guest House Guesthouse
Mount Pleasant House Oxford
Mount Pleasant Hotel Oxford
Mount Pleasant Hotel Guesthouse
Mount Pleasant Hotel Guesthouse Oxford

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Mount Pleasant Hotel?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij Mount Pleasant Hotel te parkeren?

Er is een beperkt aantal plaatsen beschikbaar.

Hoe laat kan ik inchecken bij Mount Pleasant Hotel?

Je kunt inchecken vanaf: 14.00 uur; je kunt inchecken tot: 23.00 uur.

Tot hoe laat kan ik bij Mount Pleasant Hotel uitchecken?

Je dient uiterlijk om 11.00 uur uit te checken.

Waar ligt Mount Pleasant Hotel?

Dit pension in Headington bevindt zich op enkele stappen van Headington Shark en op 2,3 km van Universiteit van Oxford. Ook Nuffield Health - The Manor Hospital Oxford en John Radcliffe Hospital liggen binnen 10 minuten lopen.

Beoordelingen over Mount Pleasant Hotel

Beoordelingen

7,8

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 59 van 160 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 55 van 160 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 24 van 160 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 10 van 160 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 12 van 160 beoordelingen

7,8/10

Netheid

8,2/10

Personeel en service

7,2/10

Voorzieningen

7,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Amina

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
.
1 nacht verbleven in augustus 2025

6/10 – Redelijk

G

Reisde met familie
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Cheap and cheerful, but dont expect anything more than a place to kip for the night. Nice bloke, but the place is falling apart.
1 nacht verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Andrew

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Michael

Positief: Voorzieningen
Great job
3 nachten verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Jenni

Reisde met familie
Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Lovely man on reception, all bedding spotless but hotel very tired inside and needs a lot of repairs done, on arrival the bar was not cleaned up.
2 nachten verbleven in mei 2025

8/10 – Goed

Harshad

Positief: Netheid, personeel en service
Good location for food, restaurants and Asian groceries. Regular buses to and from Oxford. Overall good value for money. Will stay there again,
1 nacht verbleven in mei 2025

8/10 – Goed

Lorna

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Very close to Oxford Nuffield hospital

It was a clean room loved the bath would stay again.
1 nacht verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

Tiffany

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

Marie

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

Jennifer

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We had a lovely stay. Owner at desk was charming
2 nachten verbleven in maart 2025

6/10 – Redelijk

MICHEL

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Room needed some maintenance. Toilet didn’t flush and window somehow not attached to frame. Cleanliness was adequate.
2 nachten verbleven in februari 2025

10/10 – Uitstekend

rohini

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2025

10/10 – Uitstekend

Phillip

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2025

8/10 – Goed

Robin

1 nacht verbleven in januari 2025

10/10 – Uitstekend

TAIWO

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2025

10/10 – Uitstekend

Louise

Lovely room even though could do with updating but it suited my needs, comfy beds and crisp bedding just what I needed whilst my husband was in surgery at John Radcliffe, nice friendly staff too. Would definitely stay again.
1 nacht verbleven in januari 2025

10/10 – Uitstekend

William

1 nacht verbleven in december 2024

10/10 – Uitstekend

Margaret

2 nachten verbleven in december 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Matthew

Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Arrived, no one on reception, and the staff at restaurant that shares premises asked me to ring the man for him to come. Bad start. Once in room, it was clean but worn out. Lots of unfinished fixing jobs around the room. And it was cold, a space heater provided but not up to job of warming room.
1 nacht verbleven in december 2024

6/10 – Redelijk

Michelle

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Clean room. Had to call number to check in. Generally fine.
1 nacht verbleven in december 2024

8/10 – Goed

Margaret

3 nachten verbleven in december 2024

4/10 – Matig

Stuart

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in oktober 2024

8/10 – Goed

Robin

1 nacht verbleven in oktober 2024

10/10 – Uitstekend

Leslie

1 nacht verbleven in september 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Timothy

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

DO NOT STAY - BED BUGS

DO NOT STAY HERE, INFESTED WITH BED BUGS! Upon arrival, it took 25 mins of loudly calling out until someone arrived at the front desk. I told them I had been calling for 25 mins, to which they told me they were just there a couple minutes ago. Whatever, I let it slide. I go to the room, it’s ok, seems a little dirty with crumbs on the floor. The first night was fine, however I woke up halfway through my second (of 4) nights very itchy and discovered my face, neck, arms and legs covered in bed bug bites! I seemed to have an allergic reaction too and was very swollen/puffy, not great since I was in town for a couple of presentations and meetings. I attempted to upload photos of the bites but hotels.com does not allow this. Even though I had two nights remaining on the reservation, I left. No one was at the desk when I left, so I returned that afternoon to voice my displeasure with the situation. Again I had to call out for about 10 mins before anyone showed up. The manager was apologetic and acknowledged knowing about their bed bug problem (why this wasn’t disclosed beforehand I do not know!). They explained I had to contact hotels.com to have them contact the hotel for a cancellation of the last 2 nights and a reimbursement for the previous night with bed bugs. Hotels.com has attempted to contact them over the last 6 days without the hotel answering/responding to them. Very unprofessional and unpleasant.
4 nachten verbleven in september 2024