Alola Inn

3.0-sterrenaccommodatie
Pension met een 24-uurs receptie en een buitenzwembad in Padangbai

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Alola Inn

Een buitenzwembad, ligstoelen bij het zwembad
Een buitenzwembad, ligstoelen bij het zwembad
Economy driepersoonskamer | Terras
Een buitenzwembad, ligstoelen bij het zwembad
Familiekamer | Een kluis op de kamer, een bureau, gratis wifi, beddengoed

Beoordelingen

5,0 op 10 –

Populaire voorzieningen

  • Bar
  • Roomservice
  • Zwembad
  • Receptie 24/7
  • Parkeren inbegrepen
  • Wasservice

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven

Economy driepersoonskamer

Hoogtepunten

Balkon of terras
Airconditioning
Ledtelevisie
Privébadkamer
Een kluis
Een bureau
Dagelijkse huishoudservice
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed en 1 eenpersoonsbed

Economy tweepersoonskamer

Hoogtepunten

Balkon of terras
Airconditioning
Ledtelevisie
Privébadkamer
Een kluis
Een bureau
Dagelijkse huishoudservice
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Familiekamer

Hoogtepunten

Balkon of terras
Airconditioning
Ledtelevisie
Privébadkamer
Een kluis
Een bureau
Dagelijkse huishoudservice
  • Max. aantal: 4
  • 2 tweepersoonsbedden of 1 tweepersoonsbed en 2 eenpersoonsbedden

Over deze buurt

Kaart
Jl. Penataran Agung, Padangbai, Bali, 80871

In de buurt

  • Padangbai-pier - 1 min. lopen - 0.2 km
  • Padang Bay strand - 4 min. lopen - 0.4 km
  • Bias Tugal-strand - 7 min. lopen - 0.7 km
  • Blue Lagoon Beach - 12 min. lopen - 1.0 km
  • Strand van Candidasa - 12 min. rijden - 14.1 km

Lokaal vervoer

  • Denpasar (DPS-Ngurah Rai Intl.) - 84 min. rijden

Restaurants

  • ‪Blue Lagoon Beach - ‬13 min. lopen
  • ‪Warung Lu Putu - ‬11 min. rijden
  • ‪Puri Rai Restaurant - ‬9 min. lopen
  • ‪Omang Omang Cafe - ‬7 min. lopen
  • ‪Ozone bar - ‬6 min. lopen

Over deze accommodatie

Alola Inn

Hoogtepunten van de accommodatie
Bij Alola Inn zijn er de volgende voorzieningen: een terras, een tuin en wasvoorzieningen. Naast voorzieningen zoals een bar en een restaurant kunnen gasten gebruikmaken van gratis wifi op de kamer.
Tijdens je verblijf profiteer je bovendien van het volgende:
  • Een buitenzwembad en een kinderzwembad met ligstoelen
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren
  • Fietsverhuur, vervoer van en naar de luchthaven (toeslag) en conciërgeservices
  • Een 24-uurs receptie, barbecues en een waterkoeler
Kamervoorzieningen
Alle kamers van Alola Inn zijn voorzien van leuke extraatjes zoals airconditioning en beschikken over faciliteiten zoals gratis wifi en kluisjes.
Andere gemakken in alle kamers zijn onder andere:
  • Badkamers met douches en gratis toiletartikelen
  • Balkons of terrassen, dagelijkse schoonmaakservice en bureaus

Gesproken talen

Engels en Indonesisch

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • 24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven op verzoek tegen een toeslag
  • Gratis zelf parkeren ter plaatse

Eten en drinken

  • Een bar/lounge
  • Een restaurant
  • Koffie en thee in gemeenschappelijke ruimtes
  • Snackbar/delicatessenwinkel

Dingen om te doen

  • Buitenzwembad
  • Fietsenverhuur
  • Kinderzwembad

Gezinsvriendelijk

  • Buitenzwembad
  • Kinderzwembad
  • Snackbar/delicatessenwinkel
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Wasserij
  • Waterkoeler

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Hulp met excursies en tickets
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Buiten

  • Barbecue
  • Ligstoelen aan het zwembad
  • Terras
  • Tuin

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Geen lift
  • Rolstoeltoegankelijke paden

Meer

  • Aparte rookruimtes

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen

Badkamer

  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Led-tv

Eten en drinken

  • Roomservice

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Kluisje

Beleid

Inchecken

Inchecken vanaf 12.00 uur
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven (hiervoor kan een toeslag gelden). Je dient je aankomstgegevens vooraf aan de accommodatie door te geven via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.

Renovaties en sluitingen

In overeenstemming met de lokale wetgeving mogen alle bezoekers tijdens de Dag van de Stilte (Nyepi) gedurende 24 uur (vanaf 06.00 uur) de accommodatie niet verlaten. De Dag van de Stilte valt normaal in maart of april (datums wijzigen elk jaar). Op die dag kan er niet ingecheckt of uitgecheckt worden. Ngurah Rai-luchthaven (Internationale luchthaven van Bali) is op de Dag van de Stilte ook gesloten.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor luchthavenshuttle: IDR 400000.00 per voertuig (enkele reis)

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert contante betalingen.

Overige info

Er is geen lift in deze accommodatie

Accommodatie ook bekend onder de naam

Alola Inn Padangbai
Alola Padangbai
Alola Inn Padangbai
Alola Inn Guesthouse
Alola Inn Guesthouse Padangbai

Veelgestelde vragen

Is Alola Inn voorzien van een zwembad?

Ja, deze accommodatie heeft een buitenzwembad en een kinderzwembad.

Zijn huisdieren welkom bij Alola Inn?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij Alola Inn te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik inchecken bij Alola Inn?

Je kunt vanaf 12.00 uur inchecken. Op beperkte tijden kun je laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Alola Inn uitchecken?

Je dient uiterlijk om 11.00 uur uit te checken.

Biedt Alola Inn een shuttleservice naar de luchthaven aan?

Ja, er is op verzoek een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van IDR 400000.00 per voertuig.

Waar ligt Alola Inn?

Dit pension ligt vlak bij het strand, vlak bij Moskee en Padangbai-pier. Ook Padang Bay strand en Pura Segara liggen binnen 10 minuten lopen.

Beoordelingen over Alola Inn

Beoordelingen

5,0
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 0 van 2 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 1 van 2 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 0 van 2 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 0 van 2 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1 van 2 beoordelingen

8,0/10

Netheid

8,0/10

Personeel en service

8,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Nicht über Hotels.com buchen, sonst zahlt ihr 2x.

ACHTUNG dieses HOTEL hat laut Besitzer KEINEN VERTRAG mit HOTELS.COM (trotz Confirmation-Mail). Habe das Hotel nun 2x bezahlt. 1x bei Hotels.com und nachts bei der Ankunft im Aloa Inn. Habe mein Anliegen bei Hotels.com gleich telefonisch reklamiert. Später E-Mail bekommen, hätte Hotel nicht buchen sollen, sie hätten mir nachts auch noch eine Alternative suchen können (gute Idee: mitten in der Nacht, übermüdetes Kind dabei, ohne Hotel zunächst kein WIFI). Sie überprüfen nun mein Anliegen (bzw. Ihre Vertragspartnerschaften)… @hotels.com a) Bitte klären Sie das endlich, ob Sie das Hotel zurecht auf Ihrer Seite anbieten, weil es ein Vertragspartner von Ihnen ist, oder eben nicht. b) Wenn nicht, nehmen Sie das Hotel (übrigens durchaus empfehlenswert) aus Ihrem Angebot, es müssen ja nicht noch mehr Leute die gleichen Erfahrungen machen. c) Erstatten Sie mir bitte unkompliziert und schnell den überwiesenen Betrag zurück, ich beschäftige mich mit solchen Dingen ungern während meiner Urlaubszeit. (Reiseplannummer 98653945).
1 nacht verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

Stéphane

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Une super plage a 2 pas

De passge pour une nuit avant de nous diriger sur les îles Gili, un charmant petit hôtel très coloré et confortable, un petit déjeuner servi directement sur le patio, le personnel très agréable, je recommande
1 nacht verbleven in september 2018