Giovanni
Hotel met gratis parkeerplaatsen, op loopafstand van Industrieterrein van Padua
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Giovanni





Beoordelingen
8,4 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 93
inclusief belastingen en toeslagen
19 jul - 20 jul
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, voor 1 persoon laden

Tweepersoonskamer, voor 1 persoon
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Privébadkamer
Een bidet
Een haardroger
Een minibar
Alle foto's voor Eenpersoonskamer laden

Eenpersoonskamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Privébadkamer
Een bidet
Een haardroger
Een minibar
Alle foto's voor Driepersoonskamer laden

Driepersoonskamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Privébadkamer
Een bidet
Een haardroger
Een minibar
Alle foto's voor Tweepersoonskamer laden

Tweepersoonskamer
9,0 van 10
Fantastisch
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Privébadkamer
Een bidet
Een haardroger
Een minibar
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Via Terenzio Mamiani 17, Padova, PD, 35129
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Hotel Igea
Hotel Igea
- Huisdiervriendelijk
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
8.4 van 10, Zeer goed, 301 beoordelingen
De prijs is € 86
inclusief belastingen en toeslagen
30 jul - 31 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: EUR 3.50 per persoon, per nacht voor maximaal 5 nachten. Deze belasting is niet van toepassing op kinderen die jonger zijn dan 16 jaar.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. EUR 7.5 voor volwassenen en ca. EUR 7.5 voor kinderen
- Toeslag voor luchthavenshuttle: EUR 60 per persoon
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
In deze accommodatie is het personeel bevoegd de creditcard van de gast voor aankomst te autoriseren.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: rookmelder en EHBO-doos
Registratienummer van de accommodatie IT028060A1ECVI5WXE
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Alle gasten, waaronder kinderen, dienen tijdens het inchecken aanwezig te zijn en hun door de overheid verstrekte identiteitsbewijs met foto of paspoort te laten zien.
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 5000 niet overschrijden. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Nationale beoordeling
Deze accommodatie heeft zijn officiële sterrenclassificatie gekregen van the local rating authority.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Giovanni Hotel
Giovanni Hotel Padova
Giovanni Padova
Giovanni Hotel
Giovanni Padova
Giovanni Hotel Padova
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Giovanni
Beoordelingen
8,4
Zeer goed
8,8/10
Netheid
9,0/10
Personeel en service
8,0/10
Voorzieningen
8,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
6,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
2 mrt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2018
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
23 okt 2024
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Connie
1 okt 2024
Connie
2 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Connie
Reisde met een groep, Reisde met familie
30 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Italian wedding
Connie
1 nacht verbleven in september 2024
4/10 – Matig
Giuseppe
13 sep 2024
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Giuseppe
1 nacht verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
1 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2024
8/10 – Goed
Natalie
Reisde met familie
30 mrt 2024
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Natalie
5 nachten verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Donato
2 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Donato
1 nacht verbleven in september 2023
8/10 – Goed
Philipp
1 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Philipp
1 nacht verbleven in september 2023
10/10 – Uitstekend
Adelson josé
25 sep 2023
Adelson josé
3 nachten verbleven in september 2023
10/10 – Uitstekend
Gustaf
9 aug 2023
Gustaf
1 nacht verbleven in augustus 2023
8/10 – Goed
Vincenzo
1 okt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vincenzo
1 nacht verbleven in september 2021
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
24 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Buono ma da rimordenare
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2019
8/10 – Goed
paolo
Zakenreiziger
23 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Qualità e prezzo
paolo
1 nacht verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
18 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2019
10/10 – Uitstekend
Gabriele
11 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Colazione molto buona!!!
Gabriele
1 nacht verbleven in juli 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
23 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2019
6/10 – Redelijk
eric
12 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
Mal insonorisė.
eric
1 nacht verbleven in mei 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
23 apr 2019
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in april 2019
8/10 – Goed
Myriam
20 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Myriam
1 nacht verbleven in april 2019
6/10 – Redelijk
Chiara
8 dec 2018
Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Chiara
1 nacht verbleven in november 2018
8/10 – Goed
Syber, Paris
2 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Syber
2 nachten verbleven in september 2018
8/10 – Goed
Giorgio
1 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Giorgio
1 nacht verbleven in september 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
27 sep 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2018
10/10 – Uitstekend
Bob, London, Ontario
24 sep 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bob
1 nacht verbleven in september 2018