Barbecue/picknickplaats

Beoordelingen van Rodeway Inn at Lake Powell

2 out of 5
Rodeway Inn at Lake Powell
107 S Lake Powell Blvd, Page, AZ

Beoordelingen

7,2

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 229 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 387 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 202 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 105 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 78 van 1001 beoordelingen" "

7,2/10

Netheid

7,6/10

Personeel en service

7,0/10

Voorzieningen

6,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

6,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Hans

Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Hotel Manager op 5 dec 2023
Dear Hans,Thank you for sharing your positive rating with us! We're thrilled to hear that you had an enjoyable experience during your stay. We look forward to welcoming you back for another great stay in the future.Sincerely, Hotel Manager

8/10 – Goed

Ralph

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
Redelijke kamer
Bij aankomst werd er tapijtreiniging uitgevoerd in het hotel. Opzich een goede zaak, wel is het zo dat bij het inchecken de vloer hierdoor nat was, dat was minder prettig, de kamer verder is in orde, het wifi is ok, maar niet super. Ontbijt is gewoon standaard en het zwembad word niet echt schoongehouden er liggen continue papieren zakken en servetten in van vermoedelijk een fastfood keten verderop. Zijn mede hierdoor ook niet het zwembad ingegaan. De locatie en ligging in het dorp zijn perfect.
2 nachten verbleven in mei 2022
Reactie van Hotel Manager op 13 jun 2022
Dear Guest, Thanks for your comments. I’m pleased that you had a generally good experience with us, but I’m very concerned that we didn’t live up to your standards or expectations. We take great pride in our hotel, and I hope that shows. We’re also always working to get better. I hope you will give us another chance and see that we’re doing what we can to improve and enhance the guest experience. Sincerely, Hotel Manager

8/10 – Goed

sonja

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Its ok for1night
For1night stay is ok but not excellent. The rooms are big and clean.Thats important. The swimmingpool very dirty. Near the fiesta Mexicana(restaurant) The area around the compound not soo safe.
1 nacht verbleven in oktober 2019
Reactie van Hotel Manager op 25 okt 2019
Dear Guest, We appreciate you taking the time to review your experience at our hotel. While we're thrilled to hear your room was clean and big, we apologize for the swimming pool issues you experienced during your stay. Our team will review your comments and action the items that you mentioned. We understand that you may not choose us the next time you are in town but we would love the opportunity to leave you with a more positive lasting impression. Sincerely Hotel Manager

8/10 – Goed

Silvia

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goede motel
Prima service en goede locatie
2 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Hotel Manager op 21 aug 2019
Dear Guest, Thank you so much for your kind words. I’m so pleased that we can provide you a pleasant and simple place to stay at Rodeway Inn at Lake Powell Page. We take pride in our good location, great service and amenities . I hope you will be able to stay with us again very soon. Sincerely, Hotel Manager

8/10 – Goed

Patrick

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima voor een korte overnachting
Verblijf was niet echt schoon, spiegel smerig en bedrand had oude vlekken. Ook was de vloer bij aankomst niet gestofzuigd. Prima op de kamer een grote koelkast, magnetron en koffiezetapparaat. Ontbijt naar Amerikaanse begrippen prima. Douchekop hangt veel te laag. Laag Plafond in badkamer. Spiegel badkamer nog veel lager. Even de boel vernieuwen zou geen kwaad kunnen. Zwembad prima, maar niet zo groot zoals het op de foto lijkt.
2 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Hotel Manager op 26 jul 2019
Dear Guest, We were very disappointed to read of your experience during your stay with us. While an apology will regrettably not alter the outcome of your experience on this occasion, we do extend it with all sincerity. We certainly empathize regarding all the points you mention in your review you experienced. We will look into each issue that you have noted in an attempt to correct and improve our hotel and services. Hope you reconsider. Sincerely, Hotel Manager

8/10 – Goed

CHANTAL

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Voor één nacht dik ok
Goede ligging, grote kamer ,ontbijt goed ...internet zwak bereik
2 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van Hotel Manager op 25 jun 2019
Beste gast, Dank u voor uw reacties. We zijn zo blij dat je een goede locatie, een mooie kamer en een geweldig ontbijt hebt gevonden. Ik betreur de internetkwestie tijdens uw verblijf. We hebben kennis genomen van uw opmerking en gedeeld met ons managementteam. We zijn trots op dit hotel en zijn voorzieningen en waarderen de mogelijkheid om u van dienst te zijn. We hopen dat uw volgende bezoek nog aangenamer zal zijn dan deze. Oprecht, Hotel Manager.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in mei 2019
Reactie van Hotel Manager op 29 mei 2019
Dear Guest, Thank you for the review and rating of 8 out of 10. Kindly give us some opinion, which can be useful for us to improve our hotel service from 8 to 10. We appreciate your feedback!. Hope you will visit us again soon. Sincerely, Hotel Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Accommodatie was ietwat gedateerd, maar ruime kamers. Net en schoon.
1 nacht verbleven in april 2019
Reactie van Hotel Manager op 4 mei 2019
Dear Guest Thanks for the stay at our hotel. I'm so pleased that your overall experience was good. You see our room were clean and comfortable. We are always trying to provide a best and greater experience to the new guest. We look forward to welcoming you once again. Please stay with us again. Sincerely Hotel Manager

8/10 – Goed

John

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi hotel voor een tussenstop van de vakantie
1 nacht verbleven in maart 2019
Reactie van Hotel Manager op 3 mei 2019
Beste gast, Bedankt voor het verblijf en geweldige feedback. Het is echt bemoedigend. We zijn trots als we dergelijke beoordelingen ontvangen en ons motiveren om beter te dienen. Ik kijk ernaar uit u opnieuw te verwelkomen. Oprecht, Hotel Manager

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Goede locatie, prima voor 1 nacht
Goede locatie, prima voor 1 nacht. De douche werkte niet naar behoren maar verder was het oké.
1 nacht verbleven in oktober 2018
Reactie van Hotel Manager op 25 okt 2018
Beste gast Groeten van de Rodeway Inn in Lake Powell Ik ben blij dat je de locatie leuk vond Onze excuses voor de problemen met de douche en we werken samen met ons onderhoudsteam om ervoor te zorgen dat dit wordt gecorrigeerd. Ik kijk er naar uit je weer te zien. oprecht Hotel Manager.

6/10 – Redelijk

Tessa

Positief: Comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2018
Reactie van Hotel Manager op 10 okt 2018
Dear Guest, Thank you for the 3 star rating. We are thankful that you chose our hotel for you lodging needs. Have a great day and we hope to see you again soon. Best regards, Hotel Manager

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid
Goedkoop
De kamer zag er op internet goed uit, maar eenmaal binnen was het een kille kale boel. Er ontbrak niets van de standaard, maar er was totaal geen aankleding tbv sfeer.
1 nacht verbleven in juni 2018
Reactie van Hotel Manager op 2 jul 2018
Beste gast, Bedankt dat je een gast bent in ons hotel. Onze excuses voor het ongemak dat u had met het verblijf. Onze gastvrijheid zorgt voor een leuke ervaring voor onze gasten, maar hier heeft iets echt niet gewerkt. Het is jammer dat we u geen goede verblijfservaring konden bieden die u echt verdiende. Begrijp goed en geef ons nog een kans om onszelf te bewijzen. Oprecht, Hotel Manager

6/10 – Redelijk

PM

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
De airco stonk muf en maakte veel lawaai, de vloerbedekking was vochtig en stonk muf, badkamer is nodig aan renovatie toe.
1 nacht verbleven in mei 2018

6/10 – Redelijk

Robert, HIA

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
Doorreis
Redelijk goed. Hotel op doorreis, betaalbaar. Ontbijt voldoende.
1 nacht verbleven in april 2018
Reactie van PC op 9 mei 2018
Dear Robert, Thank you for choosing Rodeway Inn in Page for your hotel to stay at. We appreciate your business and look forward to welcoming you back again on a future visit.

10/10 – Uitstekend

Lidewij

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great value for money!
Good location, very close to restaurants. Nice staff. Free breakfast was a good plus! Great hotel for a cheap price!
2 nachten verbleven in februari 2018
Reactie van B op 13 feb 2018
Thank You

2/10 – Ontzettend slecht

jianzhong

Facilities are old, sofas are too dirty
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Hotel Manager op 22 apr 2024
Dear Jianzhong,Thank you for sharing your feedback with us. We apologize for any inconvenience caused by the condition of our facilities and sofas. We take cleanliness and maintenance seriously, and we will address these concerns immediately to ensure a better experience for future guests. Your feedback is invaluable, and we appreciate your honesty.Sincerely, Hotel Manager

10/10 – Uitstekend

Kathryn

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mostly clean, very comfortable, nice sliding glass door with view of pool, and could keep an eye out on my vehicle through the peep hole. I would return to this motel again if I'm in the area.
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Hotel Manager op 15 apr 2024
Dear Kathryn,Thank you for taking the time to share your positive experience at our motel. We're delighted to hear that you found our rooms to be mostly clean and very comfortable. It's great that you enjoyed the sliding glass door with a view of the pool. We appreciate your feedback and look forward to welcoming you back whenever you're in the area.SincerelyHotel Manager

10/10 – Uitstekend

Javier

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Hotel Manager op 15 apr 2024
Dear Javier,Thank you for giving us a perfect rating! We're thrilled to hear that you had a wonderful experience at our hotel. Providing exceptional service and creating memorable stays is our top priority. Your feedback is greatly appreciated, and we look forward to welcoming you back on your next visit.SincerelyHotel Manager

6/10 – Redelijk

Kent

Reisde met familie
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
No parking spaces and WiFi is not working.
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Hotel Manager op 15 apr 2024
Dear Kent,Thank you for bringing these issues to our attention. We apologize for the inconvenience caused by the lack of parking spaces and the WiFi not working. We understand the importance of these amenities and we are actively working to address these concerns. We appreciate your feedback and hope to have the opportunity to improve your experience in the future.SincerelyHotel Manager

6/10 – Redelijk

Andrea Maria

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
Das Zimmer ist sehr in die Jahre gekommen. Die Stühle und Möbel waren sehr abgenutzt. Das Bett war bequem. Die Tür machte nicht wirklich dicht, es zog und war deshalb kalt. Das Fenster konnte man nicht öffnen, was aber nicht bei allen Zimmern so ist. Das Bad ist auch sehr in die Jahre gekommen und war nicht sehr sauber. Wir würden das nächste Mal eine andere Unterkunft wählen, der Aufenthalt war aber ok.
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Hotel Manager op 15 apr 2024
Liebe Andrea,Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, Ihr Feedback mit uns zu teilen. Wir entschuldigen uns für etwaige Unannehmlichkeiten, die Ihnen während Ihres Aufenthalts entstanden sind. Wir freuen uns über Ihre Kommentare zum Zustand des Zimmers und arbeiten aktiv an der Verbesserung unserer Einrichtungen. Wir hoffen, Ihnen in Zukunft eine bessere Erfahrung bieten zu können.AufrichtigHotelmanager

10/10 – Uitstekend

Raymond, Nepean

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Hotel Manager op 15 apr 2024
Dear Raymond,Thank you for the perfect rating! We're thrilled to hear that you had such a positive experience during your stay at our hotel. Providing exceptional service and creating memorable stays is our top priority. Your feedback is greatly appreciated, and we look forward to welcoming you back on your next visit.SincerelyHotel Manager

10/10 – Uitstekend

perla

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Hotel Manager op 15 apr 2024
Dear Perla,Thank you for the perfect rating! We're delighted to hear that you had such a positive experience during your stay at our hotel. Providing exceptional service and creating memorable stays is our top priority. Your feedback is greatly appreciated, and we look forward to welcoming you back on your next visit.SincerelyHotel Manager

8/10 – Goed

simone

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Hotel Manager op 15 apr 2024
Dear Simone,Thank you for your review and for choosing our hotel. We're glad to hear that you had a positive experience during your stay. We appreciate your feedback and will continue to strive for excellence. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future.SincerelyHotel Manager

6/10 – Redelijk

Jiawen

Reisde met een groep
Positief: Voorzieningen
Negatief: Personeel en service
Close to many restaurants and supermarkets. No room service during my stay. The sheets are not very clean. The front desk stuff is very friendly
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Hotel Manager op 20 mrt 2024
Dear Jiawen,Thank you for your review and feedback. We're glad to hear that you appreciated our convenient location and friendly front desk staff. We apologize for any inconvenience caused by the lack of room service and the cleanliness issue with the sheets. We will address these concerns with our team to ensure improvements. We hope to have the opportunity to welcome you back for a better experience.Sincerely, Hotel Manager

6/10 – Redelijk

Richard Paolo

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Hotel Manager op 18 mrt 2024
Dear Richard Paolo,Thank you for taking the time to review our hotel on Expedia. We appreciate your feedback and value your opinion. If there is anything specific you would like to share about your stay, please don't hesitate to reach out to us directly. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future and provide you with an even better experience.Sincerely, Hotel Manager

10/10 – Uitstekend

MIO

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
凄く良かったです!
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Hotel Manager op 18 mrt 2024
親愛なるMIO様肯定的なレビューをありがとうございます! ご滞在中に素晴らしい経験をされたと伺い、大変嬉しく思います。 私たちはすべてのお客様に優れたサービスと快適な環境を提供するよう努めています。 あなたのフィードバックは非常に高く評価されており、近い将来にまた楽しい滞在ができることを願っています。心から、ホテルマネージャー

10/10 – Uitstekend

Grissett

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Muy buen trato, manuales y las habitaciones bien cómodas
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Hotel Manager op 17 mrt 2024
Estimado Grisset,Gracias por sus comentarios positivos sobre su reciente estadía. Estamos encantados de saber que recibió un muy buen trato por parte de nuestro personal y que nuestras habitaciones le parecieron cómodas. Estamos orgullosos de brindar un servicio excelente y garantizar que nuestros huéspedes disfruten de una estadía cómoda. Agradecemos su apoyo y esperamos darle la bienvenida prontoAtentamente,Gerente del hotel

4/10 – Matig

qixin

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hygiene is too bad, the skin is itchy when sleeping! The sound insulation effect is very poor, one night did not sleep well!
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Hotel Manager op 17 mrt 2024
Dear Qixin,We apologize for the issues you experienced during your stay. We take hygiene very seriously and will investigate and address any concerns immediately. Additionally, we apologize for the poor sound insulation that affected your sleep. We appreciate your feedback and will take steps to improve these areas. We hope to have the opportunity to provide a better experience for you in the future.Sincerely, Hotel Manager

2/10 – Ontzettend slecht

Andrie

Negatief: Netheid, personeel en service
When i arrive on march 8..i can not check in because should be check out 10:30 am..and i came 09:45am.i just want to check in for take shower and take a rest only 45 minutes.. not allowed to check in and have to pay again just came from antelope upper canyon shocked by the inhumane staff..I was booked from March 7 in the evening..late check in because it was too far to come at the hotel
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Hotel Manager op 11 mrt 2024
Dear Andrie,Thank you for sharing your experience with us. We apologize for any inconvenience you faced during your check-in process. We understand that after a long journey and visiting Antelope Upper Canyon, you were looking forward to taking a shower and resting for a short while. We apologize for any miscommunication or inconvenience caused by our staff. We appreciate your feedback and will consider it to improve our service. We hope to have the opportunity to provide you with a better experience in the future.Sincerely, Hotel Manager

10/10 – Uitstekend

Jeremy

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Hotel Manager op 11 mrt 2024
Dear Jeremy,Thank you for your excellent score of 5 out of 5! We're delighted to know that you had a nice stay at our hotel looking at a 5-star rating. We appreciate your feedback and look forward to hosting you again in the future.Sincerely, Hotel Manager

8/10 – Goed

Raul

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Would like to see more towels per person and the toilet paper stocked instead of left empty. Stained sheets and musty smell. Can provide pictures.
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Hotel Manager op 11 mrt 2024
Dear Raul,Thank you for sharing your feedback with us. We apologize for the issues you experienced during your stay, including the lack of towels, empty toilet paper holders, stained sheets, and a musty smell. We take these matters seriously and will address them with our housekeeping team to ensure improvements are made. We appreciate your feedback and hope to have the opportunity to provide you with a better experience in the future.Sincerely, Hotel Manager

2/10 – Ontzettend slecht

Raffaele

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Hotel Manager op 11 mrt 2024
Dear Raffaele,Thank you for sharing your rating and feedback with us. We apologize for any dissatisfaction you experienced during your stay. We would greatly appreciate it if you could provide us with more information regarding the specific issues you encountered, so we can investigate and address them accordingly. Your feedback helps us improve our services and ensures a better experience for our guests. We hope to have the opportunity to make it up to you in the future.Sincerely, Hotel Manager

6/10 – Redelijk

Joanna

Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Hotel Manager op 11 mrt 2024
Dear Joanna,Thank you for sharing your rating and feedback with us. We appreciate your honest review. If there are specific areas where we can improve, please let us know so we can address them accordingly. We value your feedback and strive to provide the best possible experience for our guests. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future for a more enjoyable stay.Sincerely, Hotel Manager

10/10 – Uitstekend

Naftuli

Positief: Voorzieningen
Was easy and smooth
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Hotel Manager op 11 mrt 2024
Dear Naftuli,Thank you for taking the time to share your feedback with us. We're delighted to hear that your experience at our hotel was easy and smooth. Providing a seamless and hassle-free stay is our top priority. We appreciate your kind words and hope to have the opportunity to welcome you back in the future for another enjoyable experience.Sincerely, Hotel Manager

10/10 – Uitstekend

Ramona

Positief: Netheid
The area is not that great but we were only there two nights. It was okay for a quick vacation.
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Hotel Manager op 19 feb 2024
Dear Ramona,Thank you for your feedback. We are glad to hear that your quick vacation stay with us was satisfactory. While the area may not have met your expectations, we hope that the overall experience was enjoyable. We appreciate your review and hope to have the opportunity to welcome you back for a longer stay in the future.Sincerely, Hotel Manager

10/10 – Uitstekend

Diane

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
👍
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Hotel Manager op 19 feb 2024
Dear Diane,Thank you for taking the time to leave us a 5-star review on Expedia! We are thrilled to hear that you had such a positive experience during your stay with us. We strive to provide exceptional service and it's rewarding to know that we succeeded in meeting your expectations. We hope to see you again soon!Sincerely, Hotel Manager

10/10 – Uitstekend

Jose antonio

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Hotel Manager op 12 feb 2024
Dear Jose Antonio,Thank you for your excellent rating on Expedia. We're thrilled to hear that you had a fantastic experience during your stay at our hotel. Your satisfaction is our top priority, and we appreciate your positive feedback. We look forward to welcoming you back for another enjoyable stay.Sincerely, Hotel Manager

2/10 – Ontzettend slecht

Jenna

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Waited at the front desk for 45 minutes to check in with no help from anyone. Ended up having to find a different hotel last minute. Would not recommend
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Thomas op 11 feb 2024
Thank you for sharing your feedback. We are disappointed to learn about your experience and would like to address the concerns raised in your review.We sincerely apologize if there was any confusion regarding the waiting time at our reception. Upon reviewing our records and surveillance footage, we found that you waited for approximately 11 minutes, not the 45 minutes mentioned in your review.Please understand that, on the occasion you visited, our team was assisting another guest outside the lobby. We strive to maintain a maximum time limit of 15 minutes when stepping away from the reception, and we sincerely appreciate your patience during this time.Our commitment to resolving issues promptly is reflected in our policy of addressing room concerns within 15 minutes. However, as our rooms are situated on the exterior, it occasionally takes up to 5 minutes for us to reach them.We place a sign indicating our absence from the reception but understand that it might not explicitly state the exact return time due to the nature of the tasks involved. We appreciate your understanding and hope you consider updating your review with the accurate waiting time of 11 minutes.We regret any inconvenience caused and assure you that your experience is not reflective of our usual standards. We genuinely hope you give us another chance, as we believe you would have had a great stay if not for this isolated incident.Thank you for your understanding.Best Regards,Hotel Manager

8/10 – Goed

Jung Hoon, San Diego

1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Hotel Manager op 20 mrt 2024
Dear Jung Hoon,Thank you for taking the time to rate and review your recent stay with us. We're glad to hear that you had a positive experience overall. If there is anything we can do to make your next stay even more enjoyable, please don't hesitate to let us know. We look forward to welcoming you back.Sincerely, Hotel Manager

2/10 – Ontzettend slecht

chirag

Negatief: Personeel en service
The property was closed and booking dot com did not give a refund
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Hotel Manager op 17 feb 2024
Dear Chirag,Kindly contact the site where you have reserved the room.RegardsHotel Manager

8/10 – Goed

Maximilian

Positief: Netheid
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Hotel Manager op 29 jan 2024
Dear Guest,Thank you for your review and rating! We appreciate your feedback and are glad to hear that you had a positive experience at our hotel. If there is anything we can do to improve and earn that fifth star, please let us know. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future.Sincerely, Hotel Manager

8/10 – Goed

Qiquan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 day stay at Page
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Hotel Manager op 29 jan 2024
Dear Qiquan,Thank you for your review and rating! We appreciate your feedback and are glad to hear that you had a positive experience at our hotel. We strive to provide excellent service and a pleasant stay for our guests. If there is anything we can do to improve and earn a higher rating next time, please let us know. We value your feedback and hope to have the opportunity to welcome you back in the future.Sincerely, Hotel Manager

6/10 – Redelijk

Jan

Reisde met partner
Was clean & tidy but dated.
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Hotel Manager op 29 jan 2024
Dear Jan,Thank you for your review! We appreciate your feedback and are glad to hear that you found our hotel clean and tidy. We understand that the dated appearance may have affected your experience, and we will consider this as we continue to improve our facilities. We value your feedback and hope to have the opportunity to provide you with an even better experience in the future.Sincerely, Hotel Manager

6/10 – Redelijk

??

値段がリーズナブルなので、旅を安く済ませたい方にはおすすめです。
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Hotel Manager op 29 jan 2024
お客様、レビューありがとうございます! 貴重なご意見をいただき、当ホテルがリーズナブルな価格であると感じていただけたことを嬉しく思います。 当社は旅行者に手頃な価格のオプションを提供するよう努めており、予算を抑えて旅行したいと考えている他の人にも当社を勧めていただければ幸いです。 私たちはあなたの推薦を尊重し、将来的にまたあなたを歓迎することを願っています。心から、ホテルマネージャー

8/10 – Goed

Monica Vanessa

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Hotel Manager op 25 jan 2024
Dear Monica, Thank you for taking the time out of your busy schedule to write a review about your stay at our hotel. We would like to know what we can improve to earn a 5 5-star review on your next stay. Sincerely, Hotel Manager

10/10 – Uitstekend

Brandi

Positief: Netheid, personeel en service
I don’t think the toilet was actually bolted to the floor but it did flush. The tv didn’t work but we just needed to sleep so it was fine.
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Hotel Manager op 23 jan 2024
Dear Brandi,Thank you for your feedback. We are glad to hear that despite the issues with the toilet and TV, you were still able to have a positive experience during your stay. Your input is valuable to us, and we will address the maintenance issues you mentioned to ensure a more enjoyable experience for future guests. We look forward to welcoming you back for an even better stay in the future.Sincerely, Hotel Manager

10/10 – Uitstekend

Sergei

1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Hotel Manager op 8 jan 2024
Dear Sergei,Thank you for choosing to stay with us and for taking the time to share your positive experience. We are thrilled to receive your 5-star rating and are delighted to hear that you had an exceptional stay at our hotel.We truly appreciate your feedback and look forward to welcoming you back for another outstanding experience in the future.SincerelyHotel Manager

10/10 – Uitstekend

Jordan

1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Hotel Manager op 20 jan 2024
Dear Guest,Thank you for the fantastic 5-star rating! We're thrilled that you had a great experience during your stay. We can't wait to welcome you back for another wonderful visit.Sincerely, Hotel Manager

10/10 – Uitstekend

CAROL, Hurricane

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff was very pleasant. Room spacious and clean. Breakfast was good also.
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Hotel Manager op 30 dec 2023
Dear Carol,Thank you for taking the time to share your positive experience with us. We're delighted to hear that you found our staff pleasant, the room spacious and clean, and enjoyed the breakfast. We strive to provide a comfortable and enjoyable stay for all our guests, and your feedback is truly appreciated. We look forward to the opportunity to welcome you back for another great stay.Sincerely, Hotel Manager

10/10 – Uitstekend

Jimmy, Scottsdale

2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Hotel Manager op 30 dec 2023
Dear Jimmy,Thank you for the fantastic 5-star rating! We're thrilled to hear that you had a great experience during your stay Your feedback is greatly appreciated, and we look forward to welcoming you back for another exceptional visit. If there's anything else we can do to enhance your future stays, please don't hesitate to let us know.Sincerely, Hotel Manager