Aston Palembang Hotel & Conference Center
Hotel met fitnessfaciliteiten en een 24-uurs receptie in Palembang
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Aston Palembang Hotel & Conference Center





Beoordelingen
8,4 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 42
inclusief belastingen en toeslagen
28 jul - 29 jul
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
8 van 8 kamers weergeven
Alle foto's voor Deluxe kamer laden

Deluxe kamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Badjassen
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Een minibar
Gratis mineraalwater
Kabelzenders
Alle foto's voor Suite (ASTON) laden

Suite (ASTON)
Hoogtepunten
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Badjassen
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Een minibar
Gratis mineraalwater
Kabelzenders
Alle foto's voor Junior suite laden

Junior suite
Hoogtepunten
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Badjassen
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Een minibar
Gratis mineraalwater
Kabelzenders
Alle foto's voor Deluxe kamer (Room Only) laden

Deluxe kamer (Room Only)
Hoogtepunten
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Een minibar
Gratis mineraalwater
Kabelzenders
Een kluis
Alle foto's voor Junior Suite laden

Junior Suite
Alle foto's voor ASTON Suite laden

ASTON Suite
Alle foto's voor Deluxe Room laden

Deluxe Room
Alle foto's voor Deluxe Premier Room laden

Deluxe Premier Room
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Jl. Jendral Basuki Rahmat No. 189, Palembang, South Sumatra, 30126
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Novotel Palembang Hotel & Residence
Novotel Palembang Hotel & Residence
- Zwembad
- Spa
- Kinderzwembad
- Parkeren inbegrepen
8.2 van 10, Zeer goed, 55 beoordelingen
De prijs is € 57
inclusief belastingen en toeslagen
17 jul - 18 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. IDR 135000 per persoon
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de creditcard die bij het inchecken wordt gebruikt om incidentele kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam in de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, rookmelder, beveiligingssysteem en buitenverlichting
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Aston Palembang Hotel
Aston Palembang
Aston Palembang Hotel Convention Center
Aston Palembang Hotel Conference Center
ASTON Palembang Hotel Conference Center
ASTON Palembang Hotel & Conference Center Hotel
ASTON Palembang Hotel & Conference Center Palembang
ASTON Palembang Hotel & Conference Center Hotel Palembang
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Aston Palembang Hotel & Conference Center
Beoordelingen
8,4
Zeer goed
8,2/10
Netheid
8,2/10
Personeel en service
8,8/10
Voorzieningen
8,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
6,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Zakenreiziger
19 apr 2024
Positief: Personeel en service, comfort kamer
2 nachten verbleven in april 2024
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
22 mrt 2021
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in maart 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
31 jan 2021
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2021
8/10 – Goed
Matthew
28 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Enjoyed my stay

Matthew
4 nachten verbleven in januari 2020
8/10 – Goed
Lisarini
Reisde met familie
7 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lisarini
1 nacht verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
dionisius
2 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
bagus
dionisius
1 nacht verbleven in juli 2019
10/10 – Uitstekend
dionisius
2 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
nyaman
dionisius
1 nacht verbleven in juli 2019
10/10 – Uitstekend
Tajbar
Zakenreiziger
3 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tajbar
3 nachten verbleven in juni 2019
8/10 – Goed
dionisius
27 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
bagus
dionisius
2 nachten verbleven in mei 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
23 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in mei 2019
6/10 – Redelijk
Aulia Fahrozi
2 apr 2019
Additional charge
Aulia Fahrozi
2 nachten verbleven in april 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
26 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in december 2018
10/10 – Uitstekend
Erwin
9 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Erwin
2 nachten verbleven in december 2018
10/10 – Uitstekend
Mahdi
25 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mahdi
3 nachten verbleven in oktober 2018
8/10 – Goed
Sofia Dinah
28 jun 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sofia Dinah
1 nacht verbleven in juni 2018
10/10 – Uitstekend
Judy, Singapore
20 jun 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice hotel with good location
Judy
5 nachten verbleven in juni 2018
8/10 – Goed
Mohd Rafi, Singapore
19 mrt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mohd Rafi
3 nachten verbleven in maart 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
5 mei 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Have a swemming pool
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
Chang
21 feb 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Chang
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
20 jan 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Convenient, clean, and comfortable
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
deny, deny
12 dec 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bagus
deny
8/10 – Goed
Andriano
10 dec 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Convenient & it was worth of money to stay there
Andriano
8/10 – Goed
Natty
13 nov 2016
Positief: Comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Very disappointed ..
Natty
10/10 – Uitstekend
marcopolo e
23 okt 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

marcopolo e
4/10 – Matig
eddy, HDCI
28 aug 2016
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer