Een buitenzwembad

Beoordelingen van Courtyard by Marriott Paramaribo

3.5 out of 5
Courtyard by Marriott Paramaribo
Anton Dragtenweg 50 -54, Paramaribo

Beoordelingen

8,6

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 141 van 309 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 119 van 309 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 33 van 309 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 10 van 309 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 6 van 309 beoordelingen" "

9,0/10

Netheid

8,8/10

Personeel en service

8,2/10

Voorzieningen

8,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Anjali

4 nachten verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Shirley

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Aamriespersad

1 nacht verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Sandeep

1 nacht verbleven in juni 2023

6/10 – Redelijk

MAIKE

1 nacht verbleven in december 2022

8/10 – Goed

Seema

6/10 – Redelijk

Mohamedrasied

10 nachten verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

Aswien

5 nachten verbleven in maart 2022

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in augustus 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Vanaf de 2e etage geluidsoverlast van bezoekers die voor het hotel staan. Badkamerinrichting voldeed niet aan de verwachtingen. Patat van de roomservice was ook niet lekker gebakken. Had meer luxe verwacht van het hotel.
1 nacht verbleven in januari 2019
Reactie van Hotel Management op 15 feb 2019
Zeer Geachte Gast, Wij danken u hartelijk voor uw feedback. Wij betreuren het zeer dat u tijdens uw verblijf enige teleurstellingen heeft ondervonden. Ons hotel zal in de nabije toekomst een renovatie ondergaan, dat betekent dat wij een moderne uitstraling zullen hebben. Uw reactie nemen wij mee in onze Management meeting, want het leveren van goede service staat bij ons hoog aangeschreven. Wij hopen u bij het volgende bezoek te kunnen verblijden met een tevreden verblijf. Nogmaals onze dank . Met vriendelijke groet, Hotel Management

10/10 – Uitstekend

Maikel, Nederland

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Uitstekend
3 nachten verbleven in december 2018
Reactie van Melisse op 16 jan 2019
Dear Maikel, We appreciate your feedback, Thank you for staying with us. We hope to welcome you back soon!

8/10 – Goed

Marco

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in november 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
A good hotel just outside the city center
Comfort, pleasant staff, a decent pool, nice rooms. Everything you can expect of a Courtyard hotel. View on the Suriname River and a well maintained, muddy garden to get there. If you go for local atmosphere this is not the place.
4 nachten verbleven in juli 2018
Reactie van Guest Relations Officer op 5 sep 2018
Thank you for your positive comments. I'm please to hear you had a pleasant stay overall. We will take your feedback with us and hope you give us another chance as we are working on continuous improvements. Kind regards, Hotel Management

8/10 – Goed

benjamin, amsterdam/nyc

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Hotel with issues
This modern hotel has some issues. In the fist place there are rooms on the river- and cityside. The first are more expensive but unfit for travellers with allergice or pulmonary problems. These rooms smell musty and there is moulding. The cheaper rooms don't have that problem. In the second place: The chambermaids shout to each other along the corridors early in morning even near rooms with a Don't distrurb sign. In third position follows -and this is rather unique in a hotel in this part of the world where the tap water is not to be trusted- is the absence of the ususal free bottles of water. Instead you have to buy them them for appr US$ 2 for half a liter. Lastly: their breakfast is very good for Asian appetites but rather poor for western travelers. They have no freshly baked rolls, buns or slices. All is at least a day old or should be stuck in a toaster..Finally is the absence of good reading lights: you can hardly read a book in your bed.
2 nachten verbleven in maart 2018

8/10 – Goed

Shirley

Positief: Personeel en service
14 nachten verbleven in juli 2017

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Friendly staff, perfect getaway
The staff is probably the best feature of this hotel. Always there to help, but never to close to give you that crowded feel. Very friendly and helpful. Hotel facilities as to be expected from this chain. City is a short stint away by free transfer or taxi (hotel's or the cheaper local companies).

8/10 – Goed

Ingard

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

10/10 – Uitstekend

kasius, gouda

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
zeer goede bedden,, zeer goede service
mooi, goed en zeer schoon hotel alleen de sportzaaal waren de trainings mogelijk heden beperkt en sommige toestellen slecht onder houden.

8/10 – Goed

Joost, Zwolle, Nederland

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Heerlijk hotel op een mindere locatie
Heerlijke hotel met lekker zwembad en goede shuttle service naar het vliegveld

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
Volgende keer ander hotel
Vooral slordig in "housekeeping". En bij het melden dat de kamer vergeten was schoon te maken, wordt gewoon gesteld dat het volgens housekeeping wel gedaan is. Daarnaast de opstapeling van vooral kleine dingen tijdens ons verblijf. Het is geen goedkoop hotel,dan mag je ook wat verwachten, die verwachting hebben ze wat ons betreft niet waar gemaakt

8/10 – Goed

Edinho, Amsterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi uitzicht!!!
Mooie lokatie en goed eten. Probeer de broodtaart!!

4/10 – Matig

Pol, Arnhem

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
Prima hotel, ontbijt ergens anders.
Hotel is netjes/ zakelijk, personeel is vriendelijk en behulpzaam. Wifi werkt top. Ontbijtbudget echter is teleurstellend en verschrikkleijk duur! 18 dollar staat in geen verhouding tot Surinaamse prijzen. Brood is alleen lekker als je het roostert en voor lekkere koffie moet je notabene bij betalen. Voor een hotel met over algemeen hoge standaard vind ik dit echt ondermaats

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Courtyard Marriot is gunstig gelegen op slechts een korte afstand van het centrum. Ideaal voor zakenreizigers die slechts enkele dagen blijven. Kamer is van alles voorzien en ook de Lobby is erg netjes. Bij het uitchecken bleek echter dat de shuttle dienst van het Vliegveld naar het hotel en terug niet gratis was. Op het vliegveld staat men je op te wachten met een bordje van het hotel, maar ze vermelden er niet bij dat hier kosten aan verbonden zitten.

10/10 – Uitstekend

Ton, Amsterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Comfortabel
Prettige bediening fijne ruime kamer Redelijk goede ligging Prettig zwembad

10/10 – Uitstekend

r.Rieter, maasbracht

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
comfort en Service

10/10 – Uitstekend

Paul, Groningen, NL

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Wat veraf, maar heel verzorgd
Wat veraf van het centrum (maar daardoor weer erg rustige omgeving). Bediening in het restaurant vaak nogal langzaam (maar eten is goed, en personeel iha heel vriendelijk en behulpzaam). En goed zwembad. Bij elkaar genomen een prima keuze!

8/10 – Goed

Charles, Maassluis Nederland

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Korte beschrijving van hotel
Is een supermooi hotel , met alleraardigst personeel. Kunnen we hier wat van leren. Alleen locatie is iets te ver van centrum, maar rust is ook wel lekker met die hectische stad. Is grotendeels een zakelijk hotel ik denk 70 % en 30 % is daar met vakantie. Dus in de bar is het niet supergezellig, al doet het personeel er van alles aan. Eten is goed, maar valt op dat er niet vel echt Surinaams op de kaart staat. Aanraden om fiets te huren voor naar centrum te fietsen, of taxi, die zijn goedkoop

10/10 – Uitstekend

Nicholas

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great food, nice atmosphere
6 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Ryan

1 nacht verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Diana

3 nachten verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Sachin

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Good price, clean, breakfast was nice. Room AC was giving trouble.
3 nachten verbleven in februari 2024

6/10 – Redelijk

Marjanka

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
The cleaning & restaurant service staff is outstanding: friendly & efficient. Sadly, management rents facilities to loud parties, with no consideration for paying guests. My first night I was kept up past 3AM. It took repeated attempts to get a front desk person on the phone in of the lobby. Front desk staff claimed they didn't hear them. Which is possible as my room was 2 floors above the lobby with closed windows. I could see the group and the lobby doors were frequently open, with the front desk less than 50 feet from )the screami ng mob. It literally took calling security to stop the screaming. No management apogy or even a comped cup of coffee for running a ight you pay for.
2 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Kavir

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent service.
3 nachten verbleven in februari 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Dianne

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Salim

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent
2 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Marlon

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great hotel in Paramaribo
2 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Olivier

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Très bel hôtel. Peut-être légèrement excentré par rapport au centre ville . Bon séjour.
2 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Félix

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2023

6/10 – Redelijk

Salim

10/10 – Uitstekend

Gregory

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This is a beautiful facility. I hate that I only had one night to stay! Plan to return when I'm back in Paramaribo, Suriname!
1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Nadia

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great option for accommodation when doing business in Paramaribo
4 nachten verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Frank

Zakenreiziger
Rooms are due for renovation. —friendly staff
5 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Clean and friendly
The staffs are friendly and helpful. The area and location are good and convenient
1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
10 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Nelson

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in augustus 2023

6/10 – Redelijk

Allan

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

WARREN

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Ugur

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice and quite
1 nacht verbleven in juli 2023