Poolbar

Beoordelingen van Jacana Amazon Wellness Resort

4 out of 5
Jacana Amazon Wellness Resort
Commewijnestraat 35, Paramaribo

Beoordelingen

7,6

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 35 van 146 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 70 van 146 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 24 van 146 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 10 van 146 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 7 van 146 beoordelingen" "

8,0/10

Netheid

8,0/10

Personeel en service

7,6/10

Voorzieningen

7,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

6,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Michaëla

2 nachten verbleven in december 2023

4/10 – Matig

Destiny

2 nachten verbleven in mei 2023

6/10 – Redelijk

M.

Reisde met een groep
Positief: Netheid, voorzieningen
Vriendelijke mensen, ruime kamers, prettig ontbijtbuffet met leuk uitzicht over het zwembad. Eieren en of pannenkoeken worden op verzoek gemaakt en zijn erg lekker.
4 nachten verbleven in april 2023

8/10 – Goed

Rodney

Reisde met familie
Positief: Netheid
Negatief: Comfort kamer
14 nachten verbleven in december 2022

8/10 – Goed

Stuard

1 nacht verbleven in mei 2022
Reactie van Jacana Wellness Resort op 18 mei 2022
Dear Stuard, Thank you for your review. It was a pleasure having you here and we hope to welcome you soon again. With kind regards

8/10 – Goed

jasmiene

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vriendelijk, behulpzaam personeel en heel mooi hotel. Zwembad word elke ochtend gereinigd. Uitgebreid ontbijt en je hotelkamer word elke dag schoon en netjes gemaakt. Lekker eten
7 nachten verbleven in april 2022
Reactie van Jacana Wellness Resort op 18 mei 2022
Dear Jasmiene Thank you so much for the wonderful review. We’re very happy to know that you had a wonderful and relaxing stay with us. Our team’s services and amenities are designed to ensure that our guests will have the most memorable stay; we’re glad this reflected your experience. With kind regards,

2/10 – Ontzettend slecht

Patrick

10 nachten verbleven in februari 2022

8/10 – Goed

britteney

Positief: Netheid, comfort kamer
Was onze eerste keer in yacana. Was top was de moeite waard. Ontbijt was goed.Pesoneel heel aardig. De kamers zijn netjes.En de ligging. Aan het hotel is goed bereikbaar.
1 nacht verbleven in januari 2022
Reactie van AnissaRooplall op 9 mrt 2022
Beste Britteney, Bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn erg blij om te weten dat u van ons heerlijk ontbijt heeft mogen genieten en een ontspannen verblijf bij ons heeft gehad. Bedankt voor uw beoordeling en we hopen u snel weer te mogen verwelkomen. Met vriendelijk groet, Jacana Amazon Wellness Resort

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Rustig en simpel
1 nacht verbleven in december 2021

8/10 – Goed

Ronny

Zakenreiziger
Positief: Netheid, comfort kamer
7 nachten verbleven in november 2021

8/10 – Goed

Ronny

Zakenreiziger
Positief: Netheid, comfort kamer
9 nachten verbleven in november 2021

8/10 – Goed

Susanne

Positief: Netheid, comfort kamer
Mooi resort
Erg mooi resort met zwembad en waterval. Dit keer een erg groot appartement van alle gemakken voorzien. Helaas op de 1e etage, zonder lift, was met koffers en trolley's geen pretje met sjouwen. Inclusief goed verzorgd ontbijt met aardige bediening.
1 nacht verbleven in december 2021

8/10 – Goed

Maria

Positief: Netheid, comfort kamer
Prima verblijf
Fijne tijd gehad en alles was prima in orde. Alleen om een afspraak te maken voor een van de welness producten is omslachtig. Het gaat via de receptie en die kan niet in de agenda kijken.
17 nachten verbleven in november 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, comfort kamer
3 nachten verbleven in september 2021

8/10 – Goed

Martha

Reisde met familie
Positief: Netheid, comfort kamer
3 nachten verbleven in augustus 2021

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Zwembad is heel erg mooi kamers wat minder
11 nachten verbleven in augustus 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Comfort kamer
Het kan altijd beter
MIJN VERBLIJF WAS GEZELIG
1 nacht verbleven in mei 2021

8/10 – Goed

Maceo

Positief: Netheid, comfort kamer
Goed
Leuk hotel lekker relax met het ontbijt kan er wel iets gedaan worden zoals meer menu keuzes voor derest vindt ik het ok!!!
7 nachten verbleven in maart 2021

4/10 – Matig

Albert

Negatief: Netheid, comfort kamer
Teleurstellend Jacana
Teleurstellend. Achterstallig onderhoud,Slechte service,geen eten 'savonds,slecht tot middelmatig eten,veel eten en drankjes waren niet in voorraad aanwezig,omslachtig gedoe en gezeur telkens bij het openen van de toegangspoort van de parkeerplaats achter. Je betaalt de hoofdprijs en je krijgt slechte kwaliteit en service. Geen hotelboeking meer in de toekomst.
1 nacht verbleven in juni 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
wat erg goed was, was de klantvriendelijk. Deze was uitmuntend. De staat van d accomodatie was redelijk. maar op basis van wat ik betaald heb vond ik de prijs/kwaliteit slecht. de accomodatie is aan een update toe..voor de prijs die ik betaald heb zou ik geen tweede keer in jacana logeren. te duur. als de prijs lager wordt zou ik dat wel doen. de locatie is voor mensen die van rust houden goed te doen. Oh ja..ik heb ook nog last van een toiletlekkage gehad..in eerste 1ste instantie was de lekkage heel amateuristish opgelost..gewoon wat vieze oude dweilen rondom de toiletpot geplaatst..3 dgn heb ik onder deze omstandigheden geleefd.uiteindelijk ben ik naar 1 ander appartement overgeheveld..ik had dus 3 dgn vakantieleed..uiteindelijk heb ik met juridische stappen gedreigd..ik eiste mn geld van 3dgn terug wat ik uiteindelijk ook gekregen heb..het app waar ik in 1ste instantie logeerde stond nl ook bekend vanwege de lekkage..ik vond het schandelijk dat we toch daar geplaatst werden..jurische stond ik dus sterk..maar ook het 2e app was toe aan een update.. Maar het personeel was waanzinnig..ze verdienen een dikke 10..
23 nachten verbleven in november 2019

6/10 – Redelijk

Rosita

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Rommelig
Erg duur voor wat je krijgt. Communicatie onderling zeer slecht.iedereen verteld iets anders. Van de 7 nachten dat we daar verbleven was 2x de kamer niet schoongemaakt de ander keer geen handdoeken dan weer geen waterkoker op de kamer. Zou een offerte krijgen van het afscheidsfeestje wat we daar wilden organiseren. Hebben we nooit gehad. Ieder personeel had een ander tarief voor 1 kamer. Het personeel bij het ontbijt was echt vriendelijk hele lieve mensen daar. Ligging is top en ook de zwembad was schoon. maar voor de rest .er wordt een bedrag van een 5# berekend per nacht terwijl je 3# ervoor terug krijgt.
6 nachten verbleven in december 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Wisselend. Personeel bij het ontbijt en de schoonmaaksters waren top. Het personeel bij de receptie en de poolbar was zeer matig. Hele simpele vragen leken en bleken erg lastig. Op het ontbijt na is het eten zeer matig. En gezien de gevraagde prijs echt onder de maat. Het resort is ook niet kindvriendelijk. Overall was ons verblijf ok. Ik had wel meer luxe en comfort verwacht.
18 nachten verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het is schoon en de staff is vriendelijk. Alleen wel veel last van muggen. Eten is perfect.
5 nachten verbleven in september 2019
Reactie van Eleonora op 6 okt 2019
Beste heer of mevrouw, Bedankt voor het kiezen van Jacana Resort. Wij apprecieren uw feedback. met vriendelijke groet,

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van eleonora op 26 aug 2019
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Helaas veel oog voor zwemfeestjes en partijen. Waardoor het restaurant niet altijd toegankelijk is voor hotelgasten. En je plaats moet nemen bij het zwembad, zodat je vervolgens na 3 keer vragen en 2 uur later(!!) pas je eten krijgt. Ligbedden bij zwembad zijn er te weinig, dit komt mede door dagjesmensen die komen zwemmen. Conclusie: Mooi hotel met mooie kamers, zwembad en tuin, ontbijt smaakte goed en voldoende variatie.
3 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Jacana Team op 13 aug 2019
Beste heer, mevrouw, Dankuwel voor uw waardevolle feedback. We hebben ook een restaurant oven die is ook de gehele dag beschikbaar voor onze gasten. Inmiddels hebben wij nog meer ligbedden toegevoegd. Wij kijken er naar uit u spoedig opnieuw te mogen verwelkomen. Vriendelijke groet,

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Mooi Hotel, helaas hele slechte service en ze komen je nergens tegemoet. Wij hadden 3 dagen van tevoren al gevraagd voor een late check out, wat was goedgekeurd. Maar laatste ochtend bij ontbijt werd gezegd dat het niet kon en we toch om 11uur moesten vertrekken. Terwijl wij nog afspraken hadden staan voor massages. In de hele kamer deed de airco afstandsbediening het niet, het was echt koud. En voor het slapen had je maar een laken en geen dekbed of deken. De douche werd warm en koud uit zichzelf. Het bed was ongelijk waardoor je aan 1 kant rolde. Het hotel ziet er echt mooi uit, maar de service is gewoon vreselijk.
1 nacht verbleven in juni 2019
Reactie van Jacana Team op 25 jun 2019
Beste gast, Bedankt dat je de tijd hebt genomen voor het geven van jouw feedback. Ik had graag gezien dat je een betere ervaring had gehad. Van dit soort feedback kunnen wij desondanks enorm veel leren om onszelf te verbeteren. Wij werken er hard aan om onze gasten een fantastische ervaring te bezorgen, maar in dit geval zijn wij blijkbaar tekort geschoten. Wij hopen dat je ons alsnog een kans zou willen geven om je vertrouwen terug te winnen. Ik kan je garanderen dat wij dan ons uiterste best zullen doen om je een fantastische ervaring te geven waar veel van onze gasten ondertussen van zijn gaan houden. Met vriendelijke groet,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
3 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van Jacana Resort op 25 jun 2019
Dear Guest, thank you for rating our Resort.

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service, voorzieningen
De kamer stonk naar schimmel en de douche veranderde steeds van temperatuur waardoor je ineens kokend heet water over je kreeg. Ook geen deuren dus de hele badkamer drijfnat na 1 keer douchen. De airco maakte af en aan een zeer hard piepend geluid. Dit alles gemeld en ze hebben de airco getracht te maken. Echter midden in de nacht begon het dan wederom te piepen. Douche deed het toen ze het nagekeken hadden maar begon daarna weer met temperatuur wisselingen. Verder hadden we 3 tours geboekt bij purity tours via jacana en helaas was er degene die we wilde doen niet beschikbaar. We konden deze via een andere tour operator wel krijgen en dat viel samen 1 van onze andere boekingen. Deze wilden we 2 dagen later verzetten (stond dat het do,vr, za en zo kon) maar dat kon niet en bij annulering kregen we van de 50 euro 5 euro maar retour. De andere tour werd de avond ervoor door purity afgezegd en hierdoor konden wij niks anders meer regelen om een soortgelijke tour nog te kunnen doen. Dit geld wat we retour moesten krijgen heeft ons tot de laatste uurtjes van de vakantie tijd gekost en is uiteindelijk in SRD terugbetaald! Het was dat mijn vriendin die ik daar tegenkwam aanbod om mij in euro's het geld te wisselen maar anders had ik er dus niets aan als ik over een uur terugvlieg naar NL!! Daarnaast ook nog een sexend stel op een bankje voor onze deur van de kamer gezien. Reservering voor het restaurant vh hotel gedaan en bij aankomst was het dicht ! Voor ons nooit weer!
7 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van Management Jacana Amazon Wellness Resort op 21 jun 2019
Beste heer, mevrouw, Bedankt dat u de tijd heeft genomen voor het geven van uw feedback. Ik had graag gezien dat u een betere ervaring had gehad. Van dit soort feedback kunnen wij desondanks enorm veel leren om onszelf te verbeteren. Wij werken er hard aan om onze gasten een fantastische ervaring te bezorgen, maar in dit geval zijn wij blijkbaar tekort geschoten. Wij hopen dat u ons alsnog een kans zou willen geven om uw vertrouwen terug te winnen. Ik kan u garanderen dat wij onze uiterste best zullen doen om u een fantastische ervaring te geven waar veel van onze gasten ondertussen van zijn gaan houden. De klacht met betrekking tot de tour operators zullen wij doorgeven, kunt u ons de naam van de touroperator doorgeven bij wie u uiteindelijk wel heeft geboekt en waar het misging met het wisselgeld? Wij werken met enkele partners die tours verzorgen, en zodoende kunnen wij gericht uw feedback met hun delen. Uw aandachtspunten mbt het hotel worden meteen aangepakt (douche/Airco/geur vd kamer). Bij alle klachten die u heeft ook mbt andere hotelgasten, gelieve deze altijd door te geven aan de receptie zodat hier meteen maatregelen getroffen kunnen worden. Kunt u ons ook informeren welke dag en tijd het was dat u niet terecht kon bij het restaurant ondanks dat u een reservering heeft geplaatst, zodat wij ook deze feedback gericht kunnen aanpakken? Wij danken u nogmaals voor de tijd die u heeft genomen om deze informatie te delen. Vriendelijk groet, Jacana Team Met vriendelijke groet,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Zeer ruim tweekamerappartement dat dagelijks schoongemaakt werd. Het zwembad en de begroeiing rondom het hotel zijn prachtig. Op het eerste oog zag alles er mooi uit maar vraagt om onderhoud. Minder prettig was dat het nogal gehorig was. Buren met kleine kinderen waren vroeg op en dat kreeg je allemaal mee. Het personeel Jacana was zeer vriendelijk en behulpzaam. We hebben een heel plezierig verblijf gehad bij Jacana.
8 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Jacana Team op 19 mei 2019
Beste gast, Bedankt voor je lovende beoordeling over ons hotel! We zijn blij dat je hebt genoten van je verblijf en we hopen je heel snel weer te zien. Uw feedback is belangrijk voor ons, en stelt ons in staat om voortdurend te verbeteren. Dank u voor de aangehaalde aandachtspunten. Met vriendelijke groet,

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
leuk hotel met nette vriendelijke mensen. mooie tuinen en aquaria en mooi zwembad.
7 nachten verbleven in maart 2019
Reactie van eleonora op 30 apr 2019
Beste heer of mevrouw, Dank u voor uw feedback. Met vriendelijke groet, Eleonora Changur

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel is super mooi met een waterval. De kamers zijn heel comfortable en ook is het goed beveiligd.
7 nachten verbleven in maart 2019
Reactie van Eleonora op 29 apr 2019
Beste heer of mevrouw, Dank u voor het kiezen van Jacana Resort. Met vriendelijke groet, Eleonora Changur

6/10 – Redelijk

Jacob

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooi hotel maar absurde toeslagen!
Mooi hotel maar men probeert je wel extra geld af te troggelen Bij het uitchecken wrrd geconstateerd dat het beddegoed bevlekt was ( enkele gebruikssporenasr daarvoor dient beddegoed toch ? Wassen en het is opgelost. Daarvoor wilden ze usdollar 15 rekenen. ABSURD en een hotel onwaardig. Ook wordt een onduidelijk resort toeslag van usd 5 in rekening gebracht. Restaurant is goed maar (te) duur. Al met al een minder prettige ervaring en ik denk ook niet dat ik er weer zou slapen.
2 nachten verbleven in maart 2019
Reactie van Eleonora Changur op 24 mrt 2019
Beste meneer Jacob, Dank u voor uw feedback. De toeslag van USD 5 per nacht(electriciteits gebruik) is niet inbegrepen in het bedrag dat u online heeft betaald. Het is wel aangegeven op de website dat de toeslag van USD 5 per nacht bij het hotel betaald zal moeten worden. Hopende u hiermee een beter uitleg te hebben gegeven. Nogmaals bedankt voor uw feedback. Wij apprecieren het. Met vriendelijke groet, Jacana Team

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

6 nachten verbleven in februari 2019
Reactie van Eleonora op 10 apr 2019
Dear sir or madam, Thank you for your feedback. Kind regards, Eleonora Changur

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in januari 2019
Reactie van Eleonora op 1 apr 2019
Dear sir or madam, Thank you for staying with us. Kind regards, Eleonora Changur

8/10 – Goed

Krish

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Leuk een keer gezien te hebben
Mooie kamer met goed bed. Slechte service, middelmatige cocktails en klein zwembad. Uitgebreid ontbijt. Prijs van accommodatie is redelijk maar consumptie is duur. Massage is beneden verwachting.
1 nacht verbleven in januari 2019
Reactie van Eleonora Changur op 3 feb 2019
Beste meneer Krish, Dank u voor het kiezen van Jacana Resort. Ons verontschuldigingen voor het ongerief dat is veroorzaakt tijdens uw veblijf. Wij proberen ons producten en service steeds te verbeteren en stellen het uw feedback zeer op prijs. Met vriendelijke groet, Eleonora Changur

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
prachtige locatie in Paramaribo, je waant je ver weg van de drukte. Aardig personeel. Hoog service niveau. Het ontbijtbuffet was uitgebreid en erg lekker. Wat jammer is de muggen in de suite en dat 1 afstandbediening van de tv in de slaapkamer ontbrak. Graag tot een volgende keer.
1 nacht verbleven in januari 2019
Reactie van eleonora changur op 24 jan 2019
Beste heer of mevrouw, Dank u voor het kiezen van Jacana resort. Dank u voor de feedback. Wij zullen het zeker gebruiken. Wij hopen u weer te verwelkomen in ons prachtig resort. Met vriendelijke groet,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in januari 2019
Reactie van Jacana Team op 9 jan 2019
Dear Guest, Thank you for rating our resort. Warm regards

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in december 2018
Reactie van Jacana Team op 19 dec 2018
Dear Guest, Thank you for rating our resort. Warm regards

6/10 – Redelijk

Jaap54, Utrecht

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Wat wij heel erg goed vonden was de inzet van het personeel, vriendelijk, behulpzaam en oplossings gericht en eenmaal buiten de kamer was daar een prachtig zwembad. De kamers op zich waren ruim, de algehele staat van de kamers en het sanitair was bedroevend. Dikke stoflagen op de keukenapparaten, vloeren niet echt schoon, koelkast niet schoon- en fris, niet sluitende douche cabines, smerige- en overtollig kitwerk, loszittende kranen en wasbakken. Een Tv ontvangst die op alle zenders elke 2 seconden ruis gaf waardoor het onmogelijk was om programma,s te volgen. Het uitzicht van de kamers en inherent de lichtinval in de kamer was zeer matig als gevolg van een dikke donkere muur van bamboe.
4 nachten verbleven in november 2018
Reactie van Jacana Team op 6 dec 2018
Beste heer Jaap, Bedankt voor het geven van uw feedback. Ik had graag gezien dat u een betere ervaring had gehad. Van dit soort feedback kunnen wij desondanks enorm veel leren om onszelf te verbeteren. Wij werken er hard aan om onze gasten een fantastische ervaring te bezorgen, maar in dit geval zijn wij blijkbaar tekort geschoten. Wij hopen dat u ons alsnog een kans zou willen geven om uw vertrouwen terug te winnen en u nogmaals verwellkomen om u de fantastische ervaring te geven waar veel van onze gasten ondertussen van zijn gaan houden. Met vriendelijke groet, Jacana Team

10/10 – Uitstekend

jaap

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
enthousiast
super service
10 nachten verbleven in november 2018
Reactie van Jacana Team op 2 dec 2018
Beste heer Jaap, Dank voor de leuke korte maar krachtige review van ons resort. Vriendelijke groet

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
8 nachten verbleven in oktober 2018
Reactie van Jacana Team op 6 nov 2018
Dear Guest, Thank you for rating our Resort. Kind regards,

10/10 – Uitstekend

Charlie, Rotterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jacana is een zwem paradijs midden in Paramaribo
Jacana is gelegen in een rustige omgeving. Met mooie beplantinge. Gratis shuttle vervoer naar het centrum van Paramaribo en de Hermitage mall. Ons verblijf was uitstekend, vriendelijk personeel en goede service. Kamer wordt elke dag schoon gemaakt. Zeker voor herhaling vatbaar. Tot ziens!!
5 nachten verbleven in oktober 2018
Reactie van Jacana Team op 26 okt 2018
Beste heer Charlie, Dank u voor de prachtige beoordeling van ons resort. We zijn blij te mogen vernemen dat u heeft genoten. We doen hard onze best al onze gasten een geweldige experience te bezorgen. Wij kijken er naar uit u spoedig opnieuw te mogen verwelkomen. Vriendelijke groet,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Resort in het Park in Suriname
Op zich vond ik de accomodatie prima. Personeel was Top, ruime kamers en schoonmaak was ook prima. Enige minpunt slechte Wifi verbinding.
4 nachten verbleven in september 2018
Reactie van Jacana Team op 3 okt 2018
Beste gast, Dank u voor uw beoordeling over ons hotel! We zijn blij dat u heeft genoten van uw verblijf bij ons. Uw punt van aandacht pakken we meteen op. We hopen u spoedig weer te verwelkomen. Met vriendelijke groet, Jacana Team

4/10 – Matig

bart, curacao

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Slechte staat, ongezond, vochtige kamers, stank,
Kamers erg verouderd, vocht in de muren, verf bladert van de muren af, gigantische stank! Denk je dat je als gast heerlijk rustig aan het zwembad kan zitten, NO way” heel Paramaribo mag er gebruik van maken!!! Krijg je als antwoord, vanaf 20.00 uur is het voor de gasten van het Hotel,... pffffff, dan slaapt mn kleine van 4 jaar. Over de boeking gesproken!! Betaald en geboekt voor 5 personen, is er geen extra bed voor onze 5e persoon. Wacht nog steeds op een feedback, fatsoenlijke tegemoetkoming,. Erg jammer dit
4 nachten verbleven in september 2018
Reactie van Jacana Amazon Wellness Resort Team op 26 sep 2018
Beste heer Bergman, Bedankt dat u de tijd hebt genomen om ons te informeren over de ondervonden ongemakken. Ik had graag gezien dat u een betere ervaring had gehad. Van dit soort feedback kunnen wij desondanks enorm veel leren om onszelf te verbeteren. Wij werken er hard aan om onze gasten een fantastische ervaring te bezorgen, maar in dit geval zijn wij blijkbaar tekort geschoten. Wij bieden u hiervoor onze verontschuldigingen aan. Inderdaad laten wij een beperkt aantal Surinaamse lokale bewoners toe om ook aan hun de gelegenheid te bieden van onze faciliteiten te kunnen genieten in het bijzonder in September welke de vakantiemaand is in Suriname (zoals alle andere hotels/resorts in Suriname). Het spijt ons dat u dit als hinder heeft ervaren gezien het feit dat we het monitoren. De door u genoemde punten van aandacht worden meteen aangepakt. In een fatsoenlijk antwoord op uw email ben ik nader ingegaan op uw nog openstaande rekening. Vriendelijke groet,

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi hotel in de stad
Mooi hotel in de stad. Mooie tuin. Uitstekend ontbijt. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Mooi zwembad.
2 nachten verbleven in september 2018
Reactie van Jacana Team op 19 sep 2018
Beste heer of mevrouw, Bedankt voor uw mooi review. Wij zijn blij dat u heeft genoten van uw verblijf. Met vriendelijke groet, Jacana Team

8/10 – Goed

Jolanda

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Top!
Was naar wens
1 nacht verbleven in januari 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Menu van het restaurant was beperkt. Het was òf patat óf pasta :-(
1 nacht verbleven in september 2017

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi verzorgd Hotel
Het was in 1 woord geweldig! Ik zou het een ieder aanraden zowel toeristen als ingezetenen.

8/10 – Goed

mir, b

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi hotel
Alles is goed , geen opmerkingen. Personeel is vriendelijk en kamer is schoon

8/10 – Goed

Alice

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in maart 2024