Dagelijks ontbijtbuffet (EUR 14.00 per persoon)

Beoordelingen van ATN Hotel

3 out of 5
ATN Hotel
21 rue d'Athenes, Paris, Paris

Beoordelingen

8,2

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 315 van 857 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 377 van 857 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 114 van 857 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 35 van 857 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 16 van 857 beoordelingen" "

8,4/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

7,8/10

Voorzieningen

8,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Luciana

Reisde met een groep
De kamer zag er netjes uit zoals op de foto’s, gelukkig niet te klein. De locatie ligt gelegen, vlakbij een groot station, winkelcentrum, caffee’s/restaurants. Als je van wandelen houdt is de Eiffeltoren op 50 mins loopafstand, Champs-Elysees op 30 mins. Het enige minpunt van deze hotel is dat het echt extreem niet normaal gehorig is, je hoort alles van de andere hotelgasten naast je & boven je dat het echt je nachtrust en ochtend verstoort vooral door het douche/kraan/wc gebruik. Het is een leuk klein hotel in een leuke area alleen neem wel hele goeie oordopen mee zodat je goed kan slapen / tot rust kan komen ;)
3 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Guillaume HIQUET. Desk manager op 25 jul 2023
Thanks Luciana for your message.Hope to welcome you back. Have a great summer.Best regards.

8/10 – Goed

Michel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kleinschalig hotel. Centraal gelegen.
2 nachten verbleven in januari 2023
Reactie van Guillaume HIQUET. Desk manager op 13 jan 2023
Thank you very much for your kind message.Hope to welcome you back very soon.Best regards.

8/10 – Goed

Linda, Purmerend

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nette kamer, extra kussens en koffie/thee voorziening aanwezig. Wel erg hard matras en blauw/rode verlichting in de badkamer had niet gehoeven, maar verder prima.
1 nacht verbleven in april 2022
Reactie van Guillaume HIQUET. Desk manager op 26 apr 2022
Thank you so much for your kind message. Best regards.

10/10 – Uitstekend

Mario

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima Parijse hotel kamer. Beetje gehorig.
1 nacht verbleven in maart 2022
Reactie van Amandine op 5 mrt 2022
Dear Mario Many thnaks for your comment We hope to see you a next time in our hotel Best regards Amandine

6/10 – Redelijk

Carmen

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in januari 2022

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in september 2019
Reactie van Guillaume HIQUET. Desk manager op 12 sep 2019
Thank you very much for your kind appreciation. Hope to welcome you back soon. Best regards.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel. Schone kamers en geen last van herrie.
3 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van Guillaume HIQUET. Desk manager. op 10 jun 2019
Thank you so much for your king message. Hope to welcome you back soon. Best regards.

6/10 – Redelijk

Suraida vicia

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
De kamer was veel kleiner dan verwacht. Er zaten haren tussen mijn “schone” handdoeken. We verbleven er voor een nacht.
1 nacht verbleven in mei 2019
Reactie van Guillaume HIQUET. Desk manager. op 27 mei 2019
Dear Suraida Vicia, Thank you for your message. I will inform the company in charge of the cleaning to be more strict on their control. Hope you had a pleasant stay in Paris and hope to welcome you back. Sorry again for this trouble. Best regards.

6/10 – Redelijk

Egied

Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Goede ligging maar voor de rest niet bijzonder
-dicht bij St Lazare; dus wat betreft transport ( metro,RER) een ideale locatie. - hotel een beetje afgeleefd: behang komt los van de muur,stekdozen komen los van de muur,safe was niet bruikbaar... -heel slechte WIFI ( heel moeizaam om iets op te zoeken etc) -vriendelijk personeel -kleine kamer maar dit is een beetje zoals in alle grote steden
2 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Guillaume HIQUET. op 27 apr 2019
Thank you for your mail. The wifi problem was independant fom our hotel. The ORANGE company was working on the new internet rezo in the district 9 where we are. Sorry for this trouble

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in januari 2019
Reactie van Guillaume HIQUET. Chef de réception op 29 apr 2019
Merci beaucoup pour cette note. Nous espérons vous revoir très bientôt. Cordialement.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in januari 2019
Reactie van Guillaume HIQUET. Chef de réception op 29 apr 2019
Merci beaucoup pour votre note. Nous espérons vous revoir très bientôt. Cordialement.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in januari 2019
Reactie van Guillaume HIQUET. Chef de réception op 29 apr 2019
Merci beaucoup pour votre note. Nous espérons vous revoir très bientôt. Cordialement.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

4 nachten verbleven in november 2018
Reactie van Guillaume HIQUET. Desk manager. op 30 nov 2018
Thank you for your king appreciation. Hope to welcome you back soon. Best regards.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
In eerste instantie wat bizarre ervaring door de moderne inrichting in het klassieke hotel. Uiteindelijk een bevredigend verblijf
1 nacht verbleven in november 2018
Reactie van Guillaume HIQUET. Desk manager. op 21 nov 2018
Thank you very much for your kind message. Hope to welcome you back soon. Best regards.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuk hotel met een goede locatie. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Tijdens het boeken lijkt het of de parkeerplaats inbegrepen is, maar je betaald hier €35 extra voor per dag.
2 nachten verbleven in augustus 2018
Reactie van Virginie op 24 aug 2018
Dear Sir, Thank you for coming at Atn hotel in Paris, hope you will come back the next time!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Modern en functioneel
Mooi modern hotel met nette inrichting en badkamer

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

8/10 – Goed

Jonathan V.

Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Leuke uitvalsbasis voor citytrip
Algemeen goede ervaring. Hotelbediende die ons ontving was niet echt vriendelijk maar vanaf dan alleen maar goede ervaringen... Ok kamer, niet te klein en proper, op korte afstand van metro en winkelstraat

8/10 – Goed

Harry, Eindhoven

Positief: Netheid
Goede keus voor een redelijke prijs
Centrale ligging, dicht bij treinstation Paris Saint Lazare. Receptiemedewerkers spreken allemaal Engels. Mooie badkamer, maar verder kleine kamer. Lawaai van een bouwterrein (drilboren) in de buurt was goed te horen. Misschien tijdelijk. Helaas moeten bijbetalen (29 € per nacht) omdat er in de boeking iets was misgegaan en de receptie dit niet met Hotel.com kon oplossen.

8/10 – Goed

Ingrid V.

Positief: Netheid, comfort kamer
Citytrip
Klein maar goed hotel. kleine maar nette kamer met badkamer met bad. Elke dag keurig schoongemaakt en schoon linnen en handdoeken. Ontbijt vind ik niet conform de prijs, regelmatig is bijna alles op en wordt zonder vragen ook niet aan gevuld. Het hotel is grappig ingericht met veel kleuren en materialen, leuk gedaan. Het ligt om de hoek van het grote Saint lazarre trein/ metro station en van daaruit kun je prima Parijs verkennen. daarnaast echt uitstekend WIFI.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Genoten van ons uitje naar Parijs
Zeer genoten van ons verblijf in het ATN hotel in Parijs. We zijn netjes ontvangen en het bood vriendelijke service, prima geholpen dus. Het was een kleine kamer, schoon en mooi ingericht qua interieur, dit gaf ons een gezellig gevoel. Het hotel ligt in de buurt van alle high lights van wat Parijs aan bezienswaardigheden te bieden heeft, zo kun je overal makkelijk te voet heen.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

10/10 – Uitstekend

Jaleesa, Almere

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super verblijf!
Genoten in het ATN Hotel! Klein en knus en in perfecte staat, kamer heel netjes en schoon. Vriendelijk personeel en top locatie! Perfect voor paar daagjes weg :-)

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Toegankelijke locatie
Goed en confortable hotel, alles op loopafstand

6/10 – Redelijk

Philip

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
The hotel is basic as opposed to boutique. The breakfast was overpriced so after trying it we ate out. It’s nothing special and if all you require is basic accommodation it’s fine.
5 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Guillaume HIQUET. Assistant manager op 29 apr 2024
Thank you for your message.Our breakfast is optional and 14. All our products are bio and from local agriculture or fair trade.We are not a boutique hotel. Our hotel has been built in 1780 and in this building lived the musician Ravel (the famous Bolero)Best regards.

6/10 – Redelijk

Avinash

Positief: Personeel en service
This is my second stay at ATN hotel and it is in a brilliant location for getting around Paris. I have only a couple of gripes with the hotel itself, not the staff. My room the bathtub had “stains” marks that would not come off which was a bit disappointing. The radiator in the bathroom was also broken and the bottom dial was falling off. However staff are fantastic and helpful, no issues whatsoever. Area around the hotel is ok, it’s 5min walk to st lazare station and you can get around by foot easily enough.
4 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Guillaume HIQUET. Assistant manager op 5 apr 2024
Thank you for your message.It was a pleasure to see you again till next time.Best regards.

2/10 – Ontzettend slecht

Cindy

Negatief: Personeel en service, voorzieningen
Their customer service is the worst that I have ever seen in any industry with Expedia being a close second.
Reactie van Guillaume HIQUET. Assistant manager op 12 mrt 2024
Hello,I don't know what is your problem.You booked a non refundable booking. You decided to check out 2 days before your departure. Do we are responsible of that ? you choose a non refundable rate and you are complaining.You have to think before the validation of a booking.Best regards.

10/10 – Uitstekend

Marie-Claire

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Guillaume HIQUET. Assistant manager op 14 feb 2024
Merci beaucoup Marie-Claire.Au plaisir de vous recevoir de nouveau.Cordialement.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
5 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Guillaume HIQUET. Assistant manager op 13 feb 2024
Merci beaucoup.Cordialement

8/10 – Goed

martin

1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Guillaume HIQUET. Assistant manager op 31 dec 2023
Merci Martin d'avoir pris le temps de nous laisser votre note.Au plaisir de vous recevoir de nouveau.Cordialement.

10/10 – Uitstekend

Pierre

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
We famille à paris
Séjour très agréable au ATN hôtel , chambre spacieuse, propre et calme , l accueil est très sympathique , parking très pratique et emplacement idéal vers les grands magasins , le casino de Paris ou théâtre Mogador qui sont au bout de la rue ! Petit déjeuner parfait Bref séjour idéal merci
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Guillaume HIQUET. Assistant manager op 30 dec 2023
Merci Pierre pour votre message qui nous fait énormément plaisir.Nous espérons pouvoir vous recevoir de nouveau très bientôt.Cordialement.

8/10 – Goed

Fabrice

Positief: Personeel en service
correct mais pas extraordinaire
Bon rapport qualité prix en plein centre ville mais mal isolé avec des voisins italiens
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Guillaume HIQUET. Assistant manager op 30 dec 2023
Merci d'avoir pris le temps de nous laisser votre impression.Pour les voisins italiens, je suis navré.Cordialement.

8/10 – Goed

Stephane

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Une nuit, près des théâtres, très bon souvenir!
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Guillaume HIQUET. Assistant manager op 7 dec 2023
Merci Stéphane.Au plaisir de vous recevoir de nouveau.Cordialement.

4/10 – Matig

LAURE

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
The checkin was ok but there was little flexibility to check in earlier and the manager was very upset about me asking for it. I understand he cannot do it - just tell me nicely !
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Guillaume HIQUET. Assistant manager op 5 dec 2023
Chere Madame,ce n'est pas la 1ere fois que vous venez à l'atn, vous connaissez donc les heures de check in et de check out. C'est moi qui vous ai reçu et je n'ai pas été agressif avec vous. De plus vous avez fait votre check in avant l'heure et c'est moi qui vous en ai informé.Cordialement.

6/10 – Redelijk

Bertrand

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Guillaume HIQUET. Assistant manager op 17 nov 2023
Merci Bertrand d'avoir pris le temps de nous laisser votre note.Cordialement.

8/10 – Goed

Cassiot

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Chambre très agréable et très propre. A deux pas de la gare St Lazare et au calme
3 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Guillaume HIQUET. Assistant manager op 17 nov 2023
Merci Mr Cassiot pour votre note.Au plaisir de vous recevoir de nouveau.Cordialement.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Guillaume HIQUET. Assistant manager op 13 nov 2023
Merci beaucoup pour votre note.Cordialement.

10/10 – Uitstekend

Stephanie

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Guillaume HIQUET. Assistant manager op 13 nov 2023
Merci infiniment pour votre note Stéphanie.cordialement

10/10 – Uitstekend

Alban

Reisde met een groep, Reisde met huisdieren
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hôtel tres bien situé, on peut rejoindre plusieurs lignes de métros en un rien de temps. Chambre agréable avec un tres bon rapport qualité prix, en plus l’hôtel ne charge aucun supplément pour les animaux et l’équipe est vraiment sympathique. Je n’hésiterai pas à réserver de nouveau.
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Guillaume HIQUET. Assistant manager op 13 nov 2023
Merci Alban pour votre message.Nous avons été ravie de vous recevoir.A très bientôt.Cordialement.

10/10 – Uitstekend

Jean-Luc

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Guillaume HIQUET. Assistant manager op 31 okt 2023
Merci infiniment Jean Luc pour votre note.Au plaisir de vous recevoir de nouveau.Cordialement.

8/10 – Goed

Indy

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
L'hotel ATN è confortevole , ben organizzato e il personale gentile e accogliente! Vicino si trova la stazione della metro e attorno negozi e ristoranti. Si raggiunge facilmente anche a piedi l'Opera Garnier e il museo del Louvre! Ottima scelta per noi!
4 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Guillaume HIQUET. Assistant manager op 30 okt 2023
Merci Indy pour votre note et votre sympathique commentaire.Au plaisir de vous recevoir de nouveau.Cordialement.

8/10 – Goed

Pascale

1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Guillaume HIQUET. Assistant manager op 30 okt 2023
Merci Pascale d'avoir pris le temps de nous laisser votre ressenti sur votre séjour chez nous.Au plaisir de vous recevoir de nouveau.

2/10 – Ontzettend slecht

Farrell

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Worst hotel ever
Worst customer service I've ever experienced. Would not go back to this hotel even for free. Management is a joke too.
3 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Guillaume HIQUET. Assistant manager op 30 okt 2023
Dear Sir, thank you for your message. I'm very surprised by your comment because you didn't stay in the hotel.You took a non refundable booking and then you wanted to cancel it free of charge because there is a war in Israel (you live in the USA).You accept the rules of a non refundable booking, you have to respect it.Best regards.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Guillaume HIQUET. Assistant manager op 24 okt 2023
Merci d'avoir pris le temps de nous laisser votre commentaire.Cordialement.

8/10 – Goed

Dorrit

7 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van virginie op 18 okt 2023
Thank you for your kind comment!

8/10 – Goed

Maria

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Vistelsen var bra. Tillräcklig frukost. Bäst var personalens hjälpsamhet och bemötande. Visst renoveringsbehov, men överlag bra.
4 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Guillaume HIQUET. Assistant manager op 16 okt 2023
Thank you Maria for your nice comment.Hope to welcome you back soon.Best regards.

10/10 – Uitstekend

JORGE IVAN

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Guillaume HIQUET. Assistant manager op 16 okt 2023
Thank you so much for your appreciation.Hope to welcome you back soon.Best regards.

10/10 – Uitstekend

JIN HYUK

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Guillaume HIQUET. Assistant manager op 16 okt 2023
Thank you so much for your appreciation.Hope to see you again soon.Best regards.

8/10 – Goed

Pekka

8 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Guillaume HIQUET. Assistant manager op 3 okt 2023
Thank you Pekka for your note.Hope to welcome you back soon.Best regards.

10/10 – Uitstekend

GABJAE

5 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Guillaume HIQUET. Assistant manager op 26 sep 2023
Thank you very much for your note.Hope to welcome you back soon.Best regards.