Receptie

Beoordelingen van B&B Hôtel La Queue En Brie

2 out of 5
B&B Hôtel La Queue En Brie
ZAC de la Croix Saint-Nicolas Nationale, 4, La Queue-en-Brie, Ile-de-France

Beoordelingen

7,4

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 12 van 69 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 32 van 69 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 18 van 69 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 6 van 69 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1 van 69 beoordelingen" "

8,0/10

Netheid

7,8/10

Personeel en service

7,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

8/10 – Goed

Paul, Dordrecht

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel op steenworp afstand van Parijs
Prima hotel, uitstekende prijs kwaliteit verhouding. Vriendelijk, behulpzaam personeel. Het is een heel basic hotel zonder luxe, maar is uitermate geschikt om te overnachten. Ontbijt is eenvoudig, maar prima.
1 nacht verbleven in juli 2017

6/10 – Redelijk

Vansant, Geel

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Teleurstellend
Al vaker in een budgethotel geslapen, maar dit was toch wel het minste eruit. Wat een gedoe om in te checken. Je hebt er een code voor nodig die je niet hebt ontvangen, en na de middag is er geen personeel. Via een intercom hulp moeten vragen. De gasten achter ons hadden precies hetzelfde probleem. De kamer was proper, maar de bedden waren echt slecht. Mijn man is zelfs met rugklachten opgestaan. En het ontbijt was echt zijn geld niet waard. Het spek was niet gebakken, de eieren waren op en werden niet bijgevuld, geen chocoladebroodjes, noch iets van vleesbeleg,... Veel luxe hadden we niet verwacht, maar dit was toch wel heel pover...

6/10 – Redelijk

Bart

Positief: Netheid
Goedkoop en simpel, ontbijt tegenvaller.
Lekker goedkoop overnachten, schone kamer en op zich prima bedden. Ontbijt was een beetje een tegenvaller, aan de andere kant was het ook niet duur. Alleen dat je roerei zelf moet opwarmen in de magnetron gaat me echt te ver, gekookt ei was er niet. Dan is 6 euro voor een kop koffie en een croissantje eigenlijk nog te duur.

8/10 – Goed

A.C., Noord-Brabant

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima verblijf, waar voor je geld
Eenvoudig maar zeer schoon, prima prijs - kwaliteit verhouding. Vriendelijke receptie dame. Door de week beveiliging tijdens de nacht. Goed voor elkaar.

10/10 – Uitstekend

Ken, Scotland

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great Functional hotel. Clean comfortable beds, nice shower. Parking at the door.
6 nachten verbleven in oktober 2018
Reactie van Assistante op 30 okt 2018
Merci pour votre avis client. Au plaisir de vous recevoir sur un prochain séjour

10/10 – Uitstekend

Anne

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2018
Reactie van Assistante op 30 okt 2018
Merci d'avoir pris le temps de répondre a notre avis cdt

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2018
Reactie van Assistante op 30 okt 2018
Merci d'avoir pris le temps de répondre a notre avis cdt

6/10 – Redelijk

PHILIPPE

Negatief: Netheid
Draps tachés. Porte d'entree non étanche.
1 nacht verbleven in oktober 2018
Reactie van assistante op 26 okt 2018
Nous avons pris vos remarques Merci d'avoir répondu cdt

6/10 – Redelijk

fred

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel bien situé pour moi Accueil agréable bon petit dejeuner
1 nacht verbleven in oktober 2018
Reactie van assistante op 25 okt 2018
Merci d'avoir pris le temps de répondre cdt

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
There was a language barrier with the hotel staff. And we were forced to leave the hotel room before noon so that the cleaners could clean because the cleaners have only a limited time to clean the rooms.
5 nachten verbleven in augustus 2018
Reactie van assistante op 14 okt 2018
hello, thank you for taking the time to answer For the actual cleaning if you wanted the housekeeping done you have to leave the room by security issue for our room staff. We took note of your remarks cordially

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2018
Reactie van assistante op 25 okt 2018
Merci de votre avis et d'avoir le temps de répondre cdt

4/10 – Matig

Nad, LYON

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Personnel pas très accueillant et pas très souriant. Hôtel proche de la route donc bruit des voitures la nuit, clim bruyante et de mauvaises odeurs dans la chambre. Pas de table de nuit, rien pour poser ses affaires de toilette dans la salle de bains même si c'est un 2 étoiles. Pour le petit déjeuner, ne pas descendre trop tard sinon plus de choix voire rien mais ne pas hésiter à demander.
3 nachten verbleven in augustus 2018
Reactie van assistante op 25 okt 2018
Malheureusement nous ne controlons pas les accessoires mis a dispositions pour les clients dans la chambres? nous en avons pris note de remarques. Merci d'avoir pris le temps de répondre cdt

6/10 – Redelijk

Suthan

Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Personeel en service
2 nachten verbleven in augustus 2018
Reactie van assistante op 26 okt 2018
Merci d'avoir pris le temps de répondre cdt

2/10 – Ontzettend slecht

Johan

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Des cafards dans la chambre ont largement gâché notre nuit......
2 nachten verbleven in augustus 2018

8/10 – Goed

Fendi, Malaysia

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice, simple and easy access with plenty of parking spaces.
6 nachten verbleven in augustus 2018

8/10 – Goed

Prescillia

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juli 2018

8/10 – Goed

Zachary

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Far from central and a few shady characters staying there but the price can be alluring
4 nachten verbleven in juli 2018

6/10 – Redelijk

Carla

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in juni 2018

8/10 – Goed

Claire

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Propre et confortable
Chambre confortable et propre, idéale pour passer une nuit entre deux destinations. Petits déjeuners copieux et accueil agréable. Un seul bémol la proximité avec la voie rapide on entend distinctement les voitures.
1 nacht verbleven in juni 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
This hotel has no kettle on arrive after a long journey.no tv channel for kids to watch.u need a train and a bus.cost about 20 euro a day.its a 20mins walk from the bust stop and nobody speak english.the hotel is lovely and clean.its too far for me.
5 nachten verbleven in mei 2018

8/10 – Goed

PHILIPPE

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in april 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2018

4/10 – Matig

Raphae, Toronto

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
This hotel is conveniently located with restaurants, shopping mall and gas station all nearby. Breakfast is poorly prepared bacon is cooked in the microwave and scrambled eggs are runny and half cooked. Not sure about other rooms but the room I stayed in was smelly and poorly ventilated. Cleaning staff was very friendly and did their best. Also the lady at the reception was very friendly. Ample parking and it's free.
6 nachten verbleven in mei 2018

8/10 – Goed

Flavien

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Pas de soucis
L’hôtel est propre il est bien géré les chambres sont grandes bonnes literie le petit déjeuner bien fourni et réapprovisionner sans problème Grand Parking gratuit facile d accès
4 nachten verbleven in mei 2018

6/10 – Redelijk

pierre

Negatief: Personeel en service, comfort kamer
3 nachten verbleven in mei 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Chambre salle mauvaise odeur avec énormément de moucherons à croire il y avait un cadavre . Numéro de réservation quoi ne fonctionne pas obliger d'appeler le service 24h24 qui répond au bout de 30min . Vraiment sejour décevant !
2 nachten verbleven in maart 2018

10/10 – Uitstekend

Jean-Philippe

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Très bien
C'était parfait pour une nuit. Réduction accordé au pizza hut pour les clients de l'hôtel

4/10 – Matig

Azzedine

Positief: Netheid, comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2018

6/10 – Redelijk

Stef, BONNAY

Positief: Netheid
Negatief: Comfort kamer
Bien pour une nuit mais ans plus.
Hôtel bien situé sur notre parcours, accessible en autonomie, bon rapport qualité prix. Personnel du matin débordé par le petit déjeuner.
1 nacht verbleven in december 2017

10/10 – Uitstekend

julien

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2017

8/10 – Goed

Emilien

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2017

6/10 – Redelijk

Lionel

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in december 2017

10/10 – Uitstekend

laurence

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
tres bien
hotel propre, chambre renovée
1 nacht verbleven in december 2017

8/10 – Goed

Max

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ce sera pour la prochaine fois.
Très bon séjour sur le site de la QUEUE EN BRIE. Dommage à cause du mauvais temps, j'ai dû laisser le lieu très tôt.
1 nacht verbleven in december 2017

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2017

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2017

4/10 – Matig

Admir, Wien

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Etwas heruntergekommen, Betten würden zwar täglich gemacht aber nicht gewechselt. Waren auf Flecken drauf am ersten Tag, so dass wir sich beschwert haben. Und dann frische bekommen haben. Die dann 9 Nächte nicht gewechselt, sondern nur gemacht wurden. Wir hatten nur duschtücher und keine Handtücher und diese hatten am ersten Tag auch Flecken, haben wir ersetzt bekommen. Badezimmertür war so verzogen das sie nicht mehr zu ging! Es roch auch ein wenig in dem Zimmer. Ne, wir kommen nicht mehr.
7 nachten verbleven in augustus 2017

10/10 – Uitstekend

Lenka

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2017

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Todo correcto
Ha estado buena la calidad y acorde con el precio. Trato amable y cordial por parte del personal.
1 nacht verbleven in juli 2017

8/10 – Goed

Addy, Germany

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice hotel close to a busstation
This hotel was nice and clean, the Staff was very friendly
1 nacht verbleven in augustus 2017

10/10 – Uitstekend

Francine

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Clients content
Personnel au top, à l'écoute du client, super accueil, service irréprochable et très sympathique. La jeune femme de service ce jour-là, nous a attendu pour nous recevoir personnellement car elle terminait son service et c'était la première fois que nous venions dans un B&B hotel. Une chambre très propre, assez calme et bien rénovée. Nous reviendrons très prochainement pour une nouvelle visite à Disneyland Paris,nous reviendrons chez vous et je recommande sans hésitation votre établissement. Merci a Aurore, ainsi qu'à sont équipe pour leur accueil et leur gentillesse.
2 nachten verbleven in augustus 2017

8/10 – Goed

thérèse

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
calme et propre
voir de la famille
3 nachten verbleven in mei 2017

10/10 – Uitstekend

sab

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

8/10 – Goed

Tom

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Accueil génial grande gentillesse...
Un peu perdu au départ car la réception n'est pas ouverte en performance il a fallu que je comprenne le système de borne mais tout de suite aidé par la responsable du ménage.Je dois signaler que, bien que voyageant beaucoup, je n'ai jamais eu un accueil et un service avec autant de gentillesse. Que ce soit la responsable ou la femme de ménage elles ont tout fait pour que nous soyons très bien mon fils et moi. Un énorme merci à elles et respect !

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Accueil téléphonique très bien, le matin personnel pas très accueillant

8/10 – Goed

Jennifer

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Lorsque je suis arrivée l'accueil était fermé et heureusement qu'il y a une assistance par interphone car le numéro de confirmation inscrit sur ma réservation faite via votre site ne correspondait pas pour obtenir ma chambre!!! Le code est un code à 6 chiffres.

8/10 – Goed

Eric

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
très bien, juste un point le code d'accès à la chambre non mentionné sur le document de réservation quand l'hotel est fermé.

8/10 – Goed

sebastien

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Todo muy bien salvo que pedimos una habitación de no fumadores y cuando llegamos tenía la pegatina de no fumador pero holia a tabaco y tenía un cenicero

6/10 – Redelijk

cynthia

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, comfort kamer
Hotel bon rapport qualité prix
Oreillers petits, lampes au dessus du lit mal placées.