Exterieur

Beoordelingen van Best Western Plus Paris Meudon Ermitage

4 out of 5
Best Western Plus Paris Meudon Ermitage
3 route du Colonel Marcel Moraine, Meudon, Hauts-de-Seine

Beoordelingen

8,2

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 216 van 555 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 224 van 555 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 63 van 555 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 22 van 555 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 30 van 555 beoordelingen" "

8,8/10

Netheid

8,2/10

Personeel en service

7,2/10

Voorzieningen

8,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

stephanie

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Located next to the forest, it is a welcome place after spending a whole day in the congress center (20 min by car). Rooms on forest side are quite and nice. Breakfast and diner perfect. Everything clean and nice personnel.
5 nachten verbleven in april 2024

6/10 – Redelijk

Sudesh

Reisde met partner
Prima accomodatie om een paar dagen te verblijven In een wat rustiger buurt half uurtje van Parijs en Versailles maar het is zeker geen 4 sterren ontbijt was goed
4 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Mélodie, Responsable hébergement op 23 mei 2023
Dear Sudesh, thank you so much for your review. We are happy that you liked your room and the breakfast. We hope to see you soon.

10/10 – Uitstekend

Hakan

3 nachten verbleven in september 2022
Reactie van Anis Djouaher, Assistant Responsable Herbergement op 21 jun 2023
Merci d'avoir répondu à notre questionnaire concernant votre récent séjour dans notre établissement. Votre présence parmi nous est très importante, et vos commentaires le sont tout autant. En nous faisant part de ce qui vous a plu pendant votre séjour, et en nous indiquant comment nous pouvons nous améliorer, vous nous aidez à vous offrir une expérience de meilleure qualité, à vous comme aux autres hôtes à l'avenir. Nous espérons que vous reviendrez bientôt séjourner chez nous.Si, à l'avenir, je peux vous aider d'une quelconque manière, n'hésitez pas à me contacter au 0146014691.Encore une fois, merci d'avoir pris le temps de répondre à notre questionnaire. Nous apprécions votre fidélité à notre marque.Cordialement,Anis Djouaher Assistant Responsable Hébergement

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Onze kamer lang acteraan, weg van het drukke verkeer. Ruim terras met zicht op het bos.
2 nachten verbleven in juli 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
‘Overbooked’ ???!!
Speciaal voor de locatie geboekt. Bij aankomst bleek er geen kamer beschikbaar te zijn. Terwijl wij de reserveringsbevestiging bij ons hadden konden we vertrekken naar ander hotel. Te laat voor avondeten en vermoeid naar ander hotel gegaan
1 nacht verbleven in september 2018

8/10 – Goed

Peter

Negatief: Comfort kamer
Good stay/2-3 stars
Good hotel, missing details (bottle opener, not so good internet, no connection checking in). Restaurant fine, bit expensive. Not so clean bathroom. Good parking/personell.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel voor de prijs.
Goed hotel voor de prijs

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Schoon en netjes, bedden goed mooie badkamer.
Heel goed hotel voor de prijs die je betaalt. Net buiten Parijs dus super locatie. Niet al het personeel spreek Engels maar nemen wel de moeite om je te begrijpen. Ga zeker terug hier.
3 nachten verbleven in december 2017

10/10 – Uitstekend

R.J.

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ik wil best nog eens een keer terug.
Het hotel was goed en het eten was goed. Wel was alles een beetje versleten en aan vernieuwing toe. Het personeel was heel erg aardig.
4 nachten verbleven in november 2017

8/10 – Goed

johan, v. S.

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Keurig hotel, goede keuken , flexibel om een groep om 22:00 uur nog diner te verstrekken

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

8/10 – Goed

Celil

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed verzorgd
De aangepaste kamer had geen toegankelijk bad of douche. Voor iemand die niet kan staan of lopen. De kamer ingangsdeur was erg zwaar.

8/10 – Goed

PERROT

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2024

4/10 – Matig

rahul

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nothing,Staff barely speaks English Breakfast: Scrambled hot dogs in the First room with 3 Buffet dishes empty. Pancakes on the Right side of the room in a dark room, and the rest of the dishes in one place. When I was done eating and on my way out, I figured out that there were other dishes that I could have eaten. So technically, I paid 17 Euros for 2 slices of bread, 1 cup of coffee and 1 croissant. Also, the Toaster actually toasts only 1 side of the Toast. At 4.30 am in the morning on the 16th of October due to my early flight, I wanted coffee and in my room there was no sugar or creamer. I went to reception there was no one. the room was locked there was no sign on the reception that the person has stepped away for few minutes or will be back in 5 or 10 mins. No such sign. So I picked 8 sachets of creamer and was looking for sugar behind the bar and then I see that the reception guy walking towards me and said very rudely SIR you are not supposed to be there. I accepted my mistake and apologized for the same and tried to explain to him that since there was no one in the reception there was no sign so I took the liberty to take the creamer myself. Instead of giving me sugar, he started questioning me why I have 8 creamer sachets I explained to him that I need 2 cups of coffee and he scolded him and told me that every room can have only 2. I was pissed off and gave him all the creamers back. I checked out without a coffee he spoilt my day which I can never forget.
3 nachten verbleven in oktober 2023

6/10 – Redelijk

Vladimir

Reisde met partner

10/10 – Uitstekend

Mahamat

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Traditional room Shower is very small and you need to hold it down to take a shower 😐 Go for forêt and up
2 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Mahamat

1 nacht verbleven in januari 2024

6/10 – Redelijk

Steven

Positief: Netheid, comfort kamer
One night in BW
The staff at the reception was not really friendly.The room was confortable but with a strange smell.
1 nacht verbleven in december 2023

6/10 – Redelijk

Stéphane

1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Rolandd

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Lucie

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
un endroit parfait pour se ressourcer
Je me suis laissée aller à la découverte de cet hôtel avec les avis précédemment laissés et je dois dire que j'ai été ravie de mon séjour, depuis l'accueil respectueux et sympathique jusqu'au confort général de l'établissement en passant par la gentillesse et le soin de l'ensemble du personnel (ménage, réception, restaurant). La forêt domaniale de Meudon et le calme ambiant sont des aspects idéaux pour se recentrer. Un immense merci au professionnalisme de toute l'équipe, grâce auquel cet établissement confère une qualité avérée de prestations.
4 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Karim

1 nacht verbleven in december 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Daniel

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Facturé 2 fois !
Hotel.com ne prend en compte ma réservation sur la bonne adresse n'affecte pas les points ne donne pas de facture Hotel.com m'a facturé Best western m'a facturé si vous souhaitez payé 2 fois passez par hotels .com et en plus vous n'aurez pas la facture !!!
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Mélodie, responsable hébergement op 12 dec 2023
Bonjour Daniel, merci pour votre retour. Nous sommes sincèrement navrés pour la gêne occasionnée. Cependant, de notre côté, nous avons seulement débité la carte virtuelle fournie au moment de la réservation. Si hotels.com vous a débité de leur côté, il faudra voir directement avec eux. Je trouve cela dommage de résumer l'entièreté de votre séjour à ce détail, surtout si à priori il n'y a pas eu d'autres dysfonctionnements déclaré par vos soins. Nous restons néanmoins à votre disposition si besoin. Bonne journée à vous.

6/10 – Redelijk

Jacques

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Frederic

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Service impecable. Hotel moderne,propre et tres bien equipe.
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Mélodie, responsable hébergement op 12 dec 2023
Merci Frederic pour votre précieux retour qui motivera nos équipes. A bientôt, je l'espère :)

10/10 – Uitstekend

emmanuel

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Jean-michel

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Le couloir du 1er etage tres sale
1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Isabelle

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent séjour
Hôtel de qualité : chambre, personnel, pdj, propreté, insonorisation 👍👍👍 Et on mange très bien au restaurant !
2 nachten verbleven in oktober 2023

6/10 – Redelijk

Felix

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen
el hotel esta muy bonito y las atenciones del personal fueron excelentes pero tienen un problema serio con el desagüe principalmente, sale un muy mal olor de los baños, en serio que no fue nada agradable eso

2/10 – Ontzettend slecht

GIULIO

3 nachten verbleven in oktober 2023

6/10 – Redelijk

Lorenzo

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Zimmer roch unangenehm. Wir waren im Altbau untergebracht. Der allgemeine Zustand ist sehr heruntergekommen. Zimmer war aber in der Preisklasse okay. Der Frühstücksbereich war sehr gut. Die Essensauswahl überraschte uns positiv. Allgemein für Frankreich in der Pklasse okay.
1 nacht verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Karen

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very spacious and clean
2 nachten verbleven in oktober 2023

6/10 – Redelijk

Nicolas

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2023

6/10 – Redelijk

michael

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Was clean and the rooms were renovated. Che k in staff not helpful whatsoever. Asked for a early check in and place was dead but he kept us waiting right to 3pm on the dot. This hotel is nice but a good hour or more to anything worth seeing or $70 euro cab ride. Wish I paid more for the hotel and less on cabs and wasted time on buses and metro
3 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Mélodie op 26 sep 2023
Dear Michael, thanks for your review. Please note that our check in time is from 3pm. Early check in are to be asked before and are approved according to the hotel activity. It is a shame that you judged our staff according to rule that is clearly specified on our website.

8/10 – Goed

Jean-michel

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Mélodie op 26 sep 2023
Merci Jean Michel ! Revenez quand vous voulez :)

2/10 – Ontzettend slecht

Fritz Nicolas

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Run run run this property is not safe, and sanitary I went to this hotel for my first time in my wedding anniversary unfortunately it was the bad experience ever Ac never work try to change room and nothing happen. The toilet was dirty with mildew outside where people seat was dirty, if you think you have a problem a manager will resolve it, you guys will be dead the formaly mention they will not call their manager or technician for our issue I will never going back to this hotel go picture has prove
1 nacht verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Samuel

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Mélodie op 26 sep 2023
Merci Samuel pour votre retour :)

8/10 – Goed

Alexander

Positief: Netheid, personeel en service
Frühstück 4*. "Installation Made in France". Preisleistung ist ok.
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Mélodie op 26 sep 2023
Merci Alexander !

10/10 – Uitstekend

Stephane

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Mélodie op 26 sep 2023
Merci Stéphane !

6/10 – Redelijk

ETIENNE

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Mélodie op 26 sep 2023
Merci Etienne pour votre retour. Dommage que nous n'ayons pas plus de détails sur l'ensemble de votre séjour.

6/10 – Redelijk

Jing

5 nachten verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Frank, bloomington

Reisde met partner, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice property. Located at the forest for easy hiking. Safe and quiet
1 nacht verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Jan

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel is close to the motorway not too much traffic noise but very audible sirens. Nice and close to the bus stop, unfortunately the buses are not the most reliable. Restaurant was nice and reasonably priced for Paris
5 nachten verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

William

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Wash cloths would be appreciated by USA customers. Also, the sink soap and shower soap containers were not refilled during our one week stay - just had enough.
5 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Melodie, front office manager op 30 jun 2023
Dear William, thanks for your review. We do have a laundry service. The fee sheet is at your disposal in your room with all the instructions written on it. And sorry about the soap not being refilled. Next time, do not hesitate to call reception directly so we can fix the problem as soon as possible. Thanks for trusting us by staying at our hotel. We hope to see you back soon !

10/10 – Uitstekend

Frederic

3 nachten verbleven in juni 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Didier

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Merci de me rembourser lhotel m'a appeler pour annuler la réservation et m'indiquer que cetait complet
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Mélodie, responsable hébergement op 30 jun 2023
Cher Didier, nous vous invitons à contacter Expedia pour toute procédure de remboursement. En vous remerciant par avance, encore toutes nos excuses pour cet incident.

10/10 – Uitstekend

Michael

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Trip to Versailles
Our overall stay was good room was nice and comfortable staff were nice Only negative had to keep asking for tea and coffee for room as they do not supply unless asked also we arrived early afternoon and even though the hotel had a bar and a few snacks they wouldn’t serve us a drink or any snacks told us to use restaurant next door who didn’t serve food till 7 ??
3 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Melodie, front office manager op 30 jun 2023
Dear Michael, thanks for your review. We appreciate it. Indeed, once you are checked in, our tea and coffee are supplied on demand only. Our reception bar is open 24/24 for snacks and softs. Anyway, we are glad to see that those things did not help you from having a good time among us ! We hope to see you back sometime !

6/10 – Redelijk

Andreia

Negatief: Personeel en service
2 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Mélodie; responsable hébergement op 16 jun 2023
Bonjour Andrea, merci pour votre retour. Nous sommes désolés de constater que votre séjour n'ait pas été complètement satisfaisant pour vous. Pouvez-vous nous en dire plus ? Nous restons à votre disposition et espérons regagner votre confiance.A très bientôt

10/10 – Uitstekend

Louis Gauthier

1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Mélodie, responsable hébergement op 2 jul 2023
Merci Louis pour votre retour qui ravira sans aucun doute l'ensemble de nos équipes. Au plaisir de vous accueillir de nouveau parmi nous !

10/10 – Uitstekend

Fabrice

1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Mélodie; responsable hébergement op 16 jun 2023
Merci Fabrice pour votre note au top ! Cela motivera l'ensemble de notre équipe :)A bientôt on l'espère