Exterieur

Beoordelingen van Campanile Paris Est - Porte de Bagnolet

3 out of 5
Campanile Paris Est - Porte de Bagnolet
28 Avenue du Général de Gaulle BP 311, Bagnolet, Seine-Saint-Denis

Beoordelingen

7,4

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 242 van 1002 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 402 van 1002 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 191 van 1002 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 101 van 1002 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 66 van 1002 beoordelingen" "

7,6/10

Netheid

7,6/10

Personeel en service

7,0/10

Voorzieningen

7,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Siepie

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Personeel en service
Hotel wat prima kan dienen als je Parijs wil bezoeken. Naast metro station. Hotel is basic maar verder goed genoeg.
2 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

David

Reisde met een groep, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van MAGALI op 22 jan 2024
Monsieur,Nous vous remercions pour l'avis que vous avez laissé sur notre hôtel.Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour et espérons vous accueillir à nouveau très bientôt.Veuillez agréer, Monsieur, nos salutations distinguées.

8/10 – Goed

Rob

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service, voorzieningen
1 nacht verbleven in december 2023

6/10 – Redelijk

Minze

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel is located directly on the A3, literally at an exit. You have to be very careful to find the correct entrance to the parking garage. The routing from garage to hotel is very vague and goes via a fire escape. There outdated and dirty environment outside the hotel. Staff is friendly and helpful. The rooms are cramped and outdated. The layers seem clean, but there were (blood) stains in a bottom sheet. The bathroom has many seams and cracks, which are impossible to clean properly. Surfaces are clean. The restaurant is of mediocre quality, the breakfast was of low quality. There were dried out cucumbers near the juicer. They give a start time of 6:30, but the buffet is not fully stocked until around 7:00. The staff here is also friendly. The inner ring of Paris passes left and right directly past the building, you can literally look at people when they are stuck in traffic. From the hotel, the Metro is right on the doorstep, line 3, which takes you quickly into the city. This is really perfect. Many unsavory people walk around this metro and bus station, in front of the hotel.
2 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Yekaterina

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goede locatie. Direct aan metro, ideaal!!
3 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van admin op 21 sep 2023
Madame, Monsieur,Nous vous remercions pour l'avis que vous avez laissé sur notre hôtel.Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour et espérons vous accueillir à nouveau très bientôt.Veuillez agréer, Madame, Monsieur, nos salutations distinguées.

6/10 – Redelijk

Richard

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel voor het geld met een goed ontbijt . Openbaar vervoer letterlijk voor de deur wat helemaal top was . Oude vervallen Parkeergarage naast het hotel voor 10 euro per dag 👍
2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van admin op 21 sep 2023
Madame, Monsieur,Nous vous remercions d'avoir pris le temps de partager votre avis. Même si nous aurions préféré que votre expérience ait été plus agréable, vos retours et impressions sont très importants pour nous, car ils nous aident à améliorer quotidiennement nos services. La satisfaction de nos clients est notre priorité, mais apparemment nous n'avons pas réussi cette fois-ci. Si vous nous donnez l'opportunité de regagner votre confiance, nous nous ferons un plaisir de vous offrir le meilleur dont nos clients se réjouissent chaque jour.Veuillez agréer, Madame, Monsieur, nos salutations distinguées.

6/10 – Redelijk

Arthur

Reisde met partner
Begon slecht, bij inchecken rugzak gestolen. Personeel daarna zeer behulpzaam! Vrije uitstekende lunch. Kamer redelijk, bed goed, badkamer wat gedateerd. Douche (in bad) goed. Slechte liften, langzaam bij drukte. Metro pal voor de deur.
4 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van MAGALI op 11 okt 2023
Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!Sincerely,

8/10 – Goed

riet

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Ideale ligging, met de metro in 10 minuten i het centrum van Parijs. Goed bed en goed ontbijt voof een gunstige prijs. Alleen in de zomer kamers erg warm, geen airco en er kan geen raam open.
2 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van MAGALI op 11 okt 2023
Beste gast,Bedankt dat je de tijd hebt genomen voor het geven van jouw feedback. Ik had graag gezien dat je een betere ervaring had gehad. Van dit soort feedback kunnen wij desondanks enorm veel leren om onszelf te verbeteren. Wij werken er hard aan om onze gasten een fantastische ervaring te bezorgen, maar in dit geval zijn wij blijkbaar tekort geschoten. Wij hopen dat je ons alsnog een kans zou willen geven om je vertrouwen terug te winnen. Ik kan je garanderen dat wij dan ons uiterste best zullen doen om je een fantastische ervaring te geven waar veel van onze gasten ondertussen van zijn gaan houden.Met vriendelijke groet,

10/10 – Uitstekend

Loes, Nieuwkoop

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Direct vanaf de A3 afslag naar parkeergarage. Metroingang recht voor het hotel, ideaal.
2 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Kamal op 20 apr 2023
Dear, thank you for the positive review, hope to see you again in Campanile Bagnolet.Kamal.

8/10 – Goed

T.M.J.M.

Reisde met een groep
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van Alice G. op 26 jul 2022
Bonjour, Merci pour ce retour sur votre séjour. Au plaisir de vous revoir, Bien cordialement,

8/10 – Goed

Irene

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Goede ligging, parkeergarage naast de deur. Metro voor de deur. Winkelcentrum om de hoek. Vriendelijke ontvangst, kamer is basic, maar heeft alles wat nodig is voor een kort verblijf. Goede bedden. Geen last van buiten/verkeersgeluiden.
2 nachten verbleven in mei 2022
Reactie van Alice G op 13 jun 2022
Dear Irene, We have well received your comments. We hope that we will see you again. Best regards

8/10 – Goed

Antoinetta

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2021
Reactie van Alice G. op 4 jan 2022
Chère Antoinetta, Nous vous remercions de nous avoir fait partager votre avis. En espérant vous revoir, Bien cordialement,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Alice G op 7 feb 2020
Cher Paul, Merci pour ce retour sur votre séjour. Je suis ravie de lire que vous avez apprécié notre hôtel. En espérant vous revoir, bien cordialement,

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
Was wel oke, dichtbij parkeergelegenheid en winkelcentrum, goed hotel voor een overnachting
1 nacht verbleven in december 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in september 2019
Reactie van Alice G op 4 okt 2019
Bonjour, Nous avons bien reçu votre avis. Bien cordialement,

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles vond ik bijna goed behalve de room cleaning. We kregen geen nieuwe handdoeken omdat er make up op de handdoeken was..
3 nachten verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Brenda

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2019
Reactie van Alice G op 14 aug 2019
Chère Brenda, Merci pour ce retour sur votre séjour. Au plaisir de vous revoir prochainement, Bien cordialement,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Voorzieningen
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van Alice G op 5 jun 2019
Bonjour, Merci pour ce retour sur votre séjour. Bien cordialement,

10/10 – Uitstekend

Miet

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Het is geweldig hoe gemakkelijk je er de parking kunt inrijden. je staat er veilig en op 50 meter van de metro. Hotel zijn propere kamers. Ontbijt is goed voor zijn prijs. En het is er stil. Dat is ook heel belangrijk
1 nacht verbleven in februari 2019

10/10 – Uitstekend

Elke

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima prijs-kwaliteit
Op een paar meter van de metro en bijna in het winkelcentrum, ideaal voor ons. We kozen voor dit hotel als uitvalsbasis voor Suave Dance festival en dat was ideaal. We hadden alles wat we nodig hadden en voldoende comfort.
2 nachten verbleven in januari 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel als uitvalsbasis om de stad te bezoeken.
2 nachten verbleven in december 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuke omgeving! Alles goed bereikbaar en veel eetgelegenheden
2 nachten verbleven in december 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Receptie medewerker had best kunnen zeggen dat ik door de mcdonalds heen moest ipv alleen te zeggen dat ze ernaast zitten verder prima verblijf gehad
1 nacht verbleven in augustus 2018

8/10 – Goed

Rene

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
2 nachten verbleven in mei 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Hotel buiten Parijs
Net hotel buiten Parijs. Ideaal om Parijs te bezoeken.
2 nachten verbleven in april 2018

6/10 – Redelijk

Astrid

Hotel was prima om een nachtje te slapen, de buurt waar het hotel staat is niet zo geweldig. Het enige voordeel van de ligging van het hotel was dat je vlak bij een opstappunt van de metro zit.
1 nacht verbleven in december 2017

6/10 – Redelijk

Charles, Epe

Positief: Personeel en service
ZEER GUNSTIGE METRO LIJN EN GOEDE PARKEER VOORZIEN
Voor Franse begrippen is dit een prima uitval basis om de stad te verkennen. Goed ontbijt en vriendelijke mensen, De balie medewerkers spreken Engels. Frans is wel gewenst.
3 nachten verbleven in november 2017

6/10 – Redelijk

Dennis

Negatief: Personeel en service, comfort kamer
bed bugs
Bed bugs made sleeping impossible in room 726, so we checked out early, when we confront the reception about the issue he just said "SORRY"
4 nachten verbleven in juni 2017

8/10 – Goed

Marijke

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Een redelijk goedkoop hotel in prima kamer met bureau en bureaustoel. Ook waterkoker met oploskoffie en thee, goede douche (kop kan eraf, prima straal) en schoon, goed toilet. Raam kan op kiepstand, wifi gratis en goede kwaliteit. Geen trappenhuis behalve voor nood dus iedereen moet met de 3 liften. Wachten bij liften duurt daardoor geruime tijd. Geen plek om met in het donker buiten te willen zijn maar wel een metro op 50 meter van de voordeur en als buren een grote supermarkt. Geen eetgelegenheden anders dan subway en McDonalds in de buurt. Restaurant hotel opent pas om 19:00 uur. Personeel nauwelijks gemotiveerd (balie, bar en restaurant). Handdoeken erg dun. Airco erg verschillend per kamer en niet aanpasbaar. Schoon en voldoende stopcontacten en lichtpunten. Parkeren kost 10 euro per dag maar is een drama als je met het donker aankomt. Bewegwijzering is hocusspocus en je moet één specifieke poort van een grote ingang hebben. Het heeft heel wat heen en weer lopen met allerhande bonnetjes en instructies gekost om de auto op de juiste plek te krijgen. Prima hotel voor stedentrip.
3 nachten verbleven in juni 2017

6/10 – Redelijk

MICHAEL

1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van MAGALI op 23 apr 2024
Monsieur,Nous vous remercions pour l'avis que vous avez laissé sur notre hôtel.Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour et espérons vous accueillir à nouveau très bientôt.Veuillez agréer, Monsieur, nos salutations distinguées.

4/10 – Matig

Murilo

Reisde met partner
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
very bad room, weird stains on the carpet floor. Shower has no curtain so bathrrom floods easy, and there is a sign in the bathroom asking guests to not flood the bathroom. Only good thing is that the hotel is located steps away from a metro station.
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van NIKOS op 17 apr 2024
Good morning,Thank you for taking the time to leave a review about your experience at our hotel. We do our best to satisfy customers. We are therefore sorry that this was not the case for you.

2/10 – Ontzettend slecht

Gregory

Negatief: Netheid
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van MAGALI op 30 apr 2024
Monsieur,Nous vous remercions d'avoir pris le temps de partager votre avis. Même si nous aurions préféré que votre expérience ait été plus agréable, vos retours et impressions sont très importants pour nous, car ils nous aident à améliorer quotidiennement nos services. La satisfaction de nos clients est notre priorité, mais apparemment nous n'avons pas réussi cette fois-ci. Si vous nous donnez l'opportunité de regagner votre confiance, nous nous ferons un plaisir de vous offrir le meilleur dont nos clients se réjouissent chaque jour.Veuillez agréer, Monsieur, nos salutations distinguées.

8/10 – Goed

Riccardo

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
È attaccata alla metro ed è vicino ad un centro commerciale. Stanza pulita e spaziosa
4 nachten verbleven in april 2024
Reactie van NIKOS op 17 apr 2024
Tutto il team ti ringrazia per il tuo commento. Siamo felici di vedere che sei soddisfatto della nostra struttura. Non vediamo l'ora di rivederti!

6/10 – Redelijk

Akilan

Somke smell throughout property
4 nachten verbleven in april 2024
Reactie van MAGALI op 23 apr 2024
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!Sincerely,

6/10 – Redelijk

Ian

Positief: Netheid
4 nachten verbleven in april 2024
Reactie van NIKOS op 17 apr 2024
Toute l'équipe vous remercie pour votre commentaire. Nous sommes heureux de voir que vous êtes satisfait de notre établissement. Nous avons hâte de vous revoir !

6/10 – Redelijk

Manjiro

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
good
5 nachten verbleven in april 2024
Reactie van NIKOS op 17 apr 2024
Toute l'équipe vous remercie pour votre commentaire. Nous sommes heureux de voir que vous êtes satisfait de notre établissement. Nous avons hâte de vous revoir !

10/10 – Uitstekend

salvatore junior, PAGANI

Positief: Netheid, voorzieningen
Tutto bello posizione e tutto
4 nachten verbleven in april 2024
Reactie van MAGALI op 8 apr 2024
Gentile cliente,Grazie della bellissima recensione del nostro hotel! Siamo molto contenti che la sua permanenza sia stata piacevole e ci auguriamo di rivederla presto.Cordiali saluti,

6/10 – Redelijk

Marie-Christine

Reisde met partner
Negatief: Voorzieningen
The carpet in the room was dirty, the first night we didn't had any hot water and the kettle wasn't working at all. The good thing was the location of the hotel very convenient to take the metro and reach Paris in no time. The shopping center was also very convenient.
5 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van MAGALI op 8 apr 2024
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!Sincerely,

8/10 – Goed

Corina

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Tolles Frühstück, Zimmer sehr alt (mit ekligem Teppich), tolle Verkehrsanbindung
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van MAGALI op 4 apr 2024
Lieber Gast,Vielen Dank für die gute Bewertung, die Sie unserem Hotel gegeben haben. Wir freuen uns, dass Ihnen der Aufenthalt bei uns gefallen hat und hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen!Mit freundlichen Grüßen,

8/10 – Goed

Dexter

Positief: Netheid, personeel en service
Good location. Hotel is in front of the bus stop and train station.
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van MAGALI op 4 apr 2024
Dear Guest,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,

8/10 – Goed

Linda

Positief: Netheid, voorzieningen
Negatief: Personeel en service
Zu gewissen Uhrzeiten hat man keinen freien Tisch beim Frühstück bekommen.
5 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van MAGALI op 28 mrt 2024
Dear Guest,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,

10/10 – Uitstekend

Omar

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
All good
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van MAGALI op 28 mrt 2024
Dear Guest,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,

6/10 – Redelijk

Navjot

Reisde met familie
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
The carpet was unclean. The bathtub had some issues. There was noise at night so couldn’t sleep well. However, the hotel staff was friendly and welcoming.
Reactie van MAGALI op 26 mrt 2024
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!Sincerely,

10/10 – Uitstekend

Sota

5 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van NIKOS op 17 apr 2024
Toute l'équipe vous remercie pour votre commentaire. Nous sommes heureux de voir que vous êtes satisfait de notre établissement. Nous avons hâte de vous revoir !

8/10 – Goed

Veronique

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van MAGALI op 18 mrt 2024
Madame, Nous vous remercions pour l'avis que vous avez laissé sur notre hôtel.Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour et espérons vous accueillir à nouveau très bientôt.Veuillez agréer, Madame, nos salutations distinguées.

8/10 – Goed

Ombretta, Masi Torello

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Albergo situato in otttima posizione per visitarecla città Personale qualificato e accogliente . Nonostante fosse in una posizione vicino alla metro e sulla strada non si sentiva nessun rumore. Le camere sono solo un po' datate ma basta avere lo spiroto di addattamemto. Io mi sono trovaea bene e lo consiglio
4 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van MAGALI op 15 mrt 2024
Gentile cliente,Grazie della bellissima recensione del nostro hotel! Siamo molto contenti che la sua permanenza sia stata piacevole e ci auguriamo di rivederla presto.Cordiali saluti,

10/10 – Uitstekend

Armando

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good hotel
4 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van MAGALI op 18 mrt 2024
Monsieur,Nous vous remercions pour l'avis que vous avez laissé sur notre hôtel.Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour et espérons vous accueillir à nouveau très bientôt.Veuillez agréer, Monsieur, nos salutations distinguées.

10/10 – Uitstekend

Lucas

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van MAGALI op 18 mrt 2024
Monsieur,Nous vous remercions pour l'avis que vous avez laissé sur notre hôtel.Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour et espérons vous accueillir à nouveau très bientôt.Veuillez agréer, Monsieur, nos salutations distinguées.

10/10 – Uitstekend

Chieko

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
スタッフの方がとても親切でした。 1人での滞在でしたが、分からない事は何でも聞けるとても気さくな方々でした。
6 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van MAGALI op 11 mrt 2024
Dear Guest,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,

2/10 – Ontzettend slecht

Jean carlos, sancé

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Matelas tres vétuste , chasse d'eau qui coule, chambre bruyante
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van MAGALI op 11 mrt 2024
Monsieur,Nous vous remercions d'avoir pris le temps de partager votre avis. Même si nous aurions préféré que votre expérience ait été plus agréable, vos retours et impressions sont très importants pour nous, car ils nous aident à améliorer quotidiennement nos services. La satisfaction de nos clients est notre priorité, mais apparemment nous n'avons pas réussi cette fois-ci. Si vous nous donnez l'opportunité de regagner votre confiance, nous nous ferons un plaisir de vous offrir le meilleur dont nos clients se réjouissent chaque jour.Veuillez agréer, Monsieur, nos salutations distinguées.