Lobby

Beoordelingen van Campanile Paris Sud - Porte d'Italie

3 out of 5
Campanile Paris Sud - Porte d'Italie
2, Blvd General De Gaulle, Le Kremlin-Bicetre, Val-de-Marne

Beoordelingen

7,4

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 195 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 426 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 226 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 95 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 58 van 1000 beoordelingen" "

7,4/10

Netheid

7,6/10

Personeel en service

6,8/10

Voorzieningen

7,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

2/10 – Ontzettend slecht

Francoise

1 nacht verbleven in maart 2023

6/10 – Redelijk

Wilhelmus

Positief: Personeel en service
Een bezem er door halen dat zou best schelen
Het was als gebruikelijk slecht in orde: in badkamer zat geen enkele stop vast. Het was ook tamelijk smerig in zijn algemeenheid. En lawaaiig. Het bed is tamelijk slecht. Waarom ik er dan toch wil slapen: prijs / kwaliteitsverhouding is wel goed. En het ligt handig aan de Bp. Maar ik zou er graag eens een bezem door halen
1 nacht verbleven in maart 2020
Reactie van Sofiane op 23 mrt 2020
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon! Sincerely,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
In de wasbak in de badkamer zaten een aantal barsten en scheuren maar was niet lek of zo. Op sommige plekken was het behang flink beschadigd. Maar verder een prima hotel om de stad in te gaan. Airco op de kamer. Door de dubbele beglazing geen geluid van het verkeer.
3 nachten verbleven in november 2019
Reactie van BN op 12 nov 2019
Dear Customer, We thank you for your comment. The opinion of our customers is a source of constant improvement and your assessments allow us to ensure the quality of all our services. Looking forward to seeing you soon, Best regards, Berenice

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Fijne ligging, dichtbij de metro's. Prijs/kwaliteit verhouding goed.
4 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van BN op 4 nov 2019
Dear Customer, We thank you for your comment. The opinion of our customers is a source of constant improvement and your assessments allow us to ensure the quality of all our services. Looking forward to seeing you soon, Best regards, Berenice

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
budgethotel, schoon, rustig en sober
Vlakbij metrostation en bld perferique gelegen budgethotel, schoon, rustig en sober. Goedkoop ontbijt. Geen internationale tv kanalen helaas. Populair bij busreis toeristen.
1 nacht verbleven in april 2019
Reactie van BN op 7 mei 2019
Dear Customer, thank you for your comment. The opinion of our customers is a source of constant improvement and your assessments allow us to ensure the quality of all our services. Looking forward to seeing you soon, Best regards, Berenice

8/10 – Goed

rory, nieuwegein

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel voor deze prijs en erg goed ontbijt
Goed ontbijt goede service prima hotel voor deze prijs!
2 nachten verbleven in september 2018

6/10 – Redelijk

Chuong, Amsterdam, The Netherlands

Negatief: Netheid, comfort kamer
Average hotel in good location with hotel parking
The hotel is nearby metro and bus stations, shopping center and small restaurants. the room is ok but the carpeted floor so filthy. One of the beds is very bad and the pillows too soft. When asking for an extra pilot, I was told by the receptionist that there is "no pillow". The bathroom is clean but the bathtub had a broken piece. If the carpet were not filthy, this would be a fine budget hotel in Paris. We chokes this hotel because of the parking facility within the hotel.
3 nachten verbleven in september 2017
Reactie van BN op 13 feb 2019
Cher client, Nous vous remercions d'avoir pris le temps de nous écrire. L'avis de nos clients est une source d'amélioration constante et vos appréciations nous permettent de veiller à la qualité de l'ensemble de nos prestations. Dans l'attente de vous recevoir prochainement, Bien cordialement, Bérénice

8/10 – Goed

Linda

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Aantal keren hier gelogeerd. Voor ons toplocatie. Dit keer jammer dat de sleutelkaart diverse malen blokkeerde. Dus balie 3 tot 4x per dag bezocht. Vriendelijk personeel.
2 nachten verbleven in augustus 2017

6/10 – Redelijk

wilhelmus

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Moet gerenouveerd worden. Is terecht goedkoop
Het hotel is smerig dezer dagen. Tot op de draad versleten. Sierkussens. beddegoed de betimmering lampen: alles is stuk en viezig. Het bad is levensgevaarlijk glad. Geen handvaten. Er stond personeel op de invalideplaatsen etc. ik vind het nu geen aanrader meer
1 nacht verbleven in augustus 2017

6/10 – Redelijk

willem, Rotterdam

Negatief: Comfort kamer
gemakeerd hoterl
het bad had geen stop, dus ik kon ook niet in

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel voor 1 nacht.
De veren van het matras drukten in mijn rug. Dat is eigenlijk het enige echte minpunt aan dit hotel. De wc-bril van deze kamer is nodig aan vervanging toe. Hier en daar zaten wat lichte beschadigingen aan deuren en meubels. Alle tv kanalen waren Franstalig. Het wifi netwerk werkte prima. Met het openbaar vervoer (bus en metro) binnen 5 minuten lopen is het een prima hotel voor een stedentrip. Leuk om in de bus de binnenstad aan je voorbij te zien gaan.

8/10 – Goed

Natalie, Haarlem

Positief: Personeel en service
Prima hotel
Prima hotel en aardige behulpzame medewerkers. Metro op loopafstand waardoor je snel in het centrum bent. Prijs kwaliteit verhoudingen prima. Verwacht geen luxe maar prima voor ons (mijn zoontje van 4 en ik) wij waren voornamelijk weg en alleen daar om te slapen.

6/10 – Redelijk

Belinda, Eindhoven

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
Voor 32 euro per nacht een prima deal
Behulpzaam personeel aan de balie en in het restaurant. Ze hebben op verzoek speltbrood. Het ontbijtbuffet is in orde met verse fruitsalade, maar verder is er geen groente te bekennen zoals tomaat, komkommer of zoiets. Ook qua beleg is het heel summier: ham, 1 soort kaas, zoet, scrambled eggs met bacon. Ik had wel op wat meer kaasvariatie en vleesbeleg gehoopt. De kamer is klein, de douchecabine nog kleiner. Bij aankomst was onze toiletbril vies van de plas van iemand. Het werd op ons verzoek wel meteen schoongemaakt. Geen geluidoverlast en de bedden sliepen heerlijk. Voor de prijs van 32 euro voor de kamer exclusief ontbijt is het een prima deal.

8/10 – Goed

Remco, Nederland

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Na een keurige vlotte ontvangst direct de auto in de parkeergarage kunnen pankeren. Weet waren binnen 5 minuten bij de metro en binnen 15 minuten in hartje Parijs. Nette kamers en goed ontbijt.

4/10 – Matig

Keith

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
In my first room (119) the air-con did not work, the desk seat was broken and desk lamp faulty. They changed my room to 511, here the TV had a fault and I could not charge my shaver as the shaver socket on the hair dryer did not work. Outside there was rubbish that did not get cleared up for the Friday to Monday for my stay.
4 nachten verbleven in september 2023

2/10 – Ontzettend slecht

CHRISTOPHE

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Attention vigilance
Le montant facturé à l'arrivée par le réceptionniste n'est pas celui que l'on rerouve sur la facture, sans explications. Après échanges avec un réceptionniste arrogant, impoli, quasi violent, celui-ci émet une nouvelle et deuxième factre pour une prestation non consommée durant le séjour. La DGCCRF est saisie sur ce type de pratiques
4 nachten verbleven in september 2023

2/10 – Ontzettend slecht

CHRISTOPHE

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ATTENTION
Attention : le prix facturé par le réceptionniste en arrivant diffère de celui indiqué sur la facture finale. Vérifiez bien et demandez le détail au réceptioniste en arrivant. La DDCCRF est saisie.
2 nachten verbleven in mei 2023

2/10 – Ontzettend slecht

CHRISTOPHE

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
A EVITER
Attention : le prix facturé par le réceptionniste en arrivant diffère de celui indiqué sur la facture finale. Vérifiez bien et demandez le détail au réceptioniste en arrivant. La DDCCRF est saisie.
1 nacht verbleven in juni 2023

2/10 – Ontzettend slecht

CHRISTOPHE

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
DU JAMAIS VU !
Attention : le prix facturé par le réceptionniste en arrivant diffère de celui indiqué sur la facture finale. Vérifiez bien et demandez le détail au réceptioniste en arrivant. La DDCCRF est saisie.
4 nachten verbleven in juni 2023

2/10 – Ontzettend slecht

CHRISTOPHE

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
PASSEZ VOTRE CHEMIN
Attention : le prix facturé par le réceptionniste en arrivant diffère de celui indiqué sur la facture finale. Vérifiez bien et demandez le détail au réceptioniste en arrivant. La DDCCRF est saisie.
1 nacht verbleven in september 2023

2/10 – Ontzettend slecht

CHRISTOPHE

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
A FUIR
Attention : le prix facturé par le réceptionniste en arrivant diffère de celui indiqué sur la facture finale. Vérifiez bien et demandez le détail au réceptioniste en arrivant. La DDCCRF est saisie.
1 nacht verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Elisabeth

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bien ☺️
2 nachten verbleven in september 2023

6/10 – Redelijk

Benjamin

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Charles

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
No complaints whatsoever, friendly staff, tasty breakfast
4 nachten verbleven in september 2023

6/10 – Redelijk

CHRISTINE

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in september 2023

6/10 – Redelijk

Nathalie

Positief: Netheid, personeel en service
Chambre correct et bon accueil mais le service du restaurant etait un peu catastrophique !!
2 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Angela

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

Lydie

Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
3 nachten verbleven in augustus 2023

4/10 – Matig

H.-J.

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Wir nicht nochmal
Noch nie so ein schlimmes Hotelzimmer gesehen. (Unsere Meinung)
2 nachten verbleven in augustus 2023

6/10 – Redelijk

Ines

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2023

4/10 – Matig

Jean-Jacques

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
At some point the AC started making noise. Impossible to sleep. The front desk answer: cannot change the room. After much arguing it turns out they could change the room on the same floor but did not want to. The initial room was in poor shape. But the second one was ok…
6 nachten verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

Odette

3 nachten verbleven in juli 2023

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel needs money spent
2 nachten verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

sarah

1 nacht verbleven in juli 2023

2/10 – Ontzettend slecht

FABIRN

1 nacht verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

jean-luc

2 nachten verbleven in juli 2023

6/10 – Redelijk

Pascal, Blagnac

bon rapport qualité prix, restau le soir qui est très bon, mais juste petit bemol sur la propreté des lits, et le petit dej. emplacement facile d`acces, et pratique
6 nachten verbleven in juni 2023

4/10 – Matig

CHARLES

Negatief: Personeel en service
Un peu cher pour les prestations
Arrivés à 13h35, l'hôtesse nous confirme à l'accueil que l'accès aux chambres est à 14h00. A part nous, personne d'autre dans le hall. Et pour garder nos valises, le prix est de 7.00 euros par valise... De plus le restaurant est fermé tout le week-end... Au PDJ quelques saucisses mais pas d'omelette, vis à vis du prix c'est un peu cher !
3 nachten verbleven in juni 2023

2/10 – Ontzettend slecht

MOHAMED

3 nachten verbleven in juni 2023

6/10 – Redelijk

Marie

Reisde met familie
Positief: Netheid
Chambre petite, matelas en mauvais état, sèche cheveux ne fonctionnant pas, évacuation de la baignoire pas efficace… Malgré la gentillesse et l’amabilité du personnel, cela ne change pas l’état général de la chambre…
3 nachten verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Francine

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Sandrine

2 nachten verbleven in juni 2023

6/10 – Redelijk

Muhammad

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Its near the metro which was a positive. Expensive for the very basic room. Negligible amenities.
6 nachten verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2023

8/10 – Goed

Elisabeth

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super 😀
Bien
1 nacht verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

Martin

Positief: Netheid, personeel en service
The accommodation was reasonably priced by Paris standards, it was clean and a short walk from Porte d'Italie meto station. It was also close to an untouristy high street which was interesting. On the minus side there was no storage space in the room art from some hangars so almst everything stayed in the suitcase. Paris is an international destination so it was surprising that there were no non French TV stations.
4 nachten verbleven in juni 2023

6/10 – Redelijk

HAJIME

6 nachten verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Carole

2 nachten verbleven in juni 2023

4/10 – Matig

Viviane

1 nacht verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

LAURENT

1 nacht verbleven in juni 2023