Exterieur

Beoordelingen van Campanile Val de France

3 out of 5
Campanile Val de France
10 Avenue de la Fosse des Pressoirs, Magny-le-Hongre, Seine-et-Marne

Beoordelingen

8,2

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 361 van 1002 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 404 van 1002 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 156 van 1002 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 60 van 1002 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 21 van 1002 beoordelingen" "

8,4/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

7,6/10

Voorzieningen

8,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Kathleen

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Bij aankomst goed ontvangen door receptie. Bagage kan je gratis in een locker met code achterlaten. Shuttle om naar de parken van Disney te gaan voor de deur en op regelmatige basis. Minpunt zijn de verouderde kamers met vast tapijt dat zijn beste tijd al heeft gehad. Badkamer is zeer klein en ook verouderd. De douche is het bad, waardoor er een hele hoge opstap is en minder voor mensen die slecht te been zijn. Nog ander minpunt: het ontbijt. Het restaurant oogt als een grote refter en bij binnenkomst krijg je een plateau zodat je kan aanschuiven aan het buffet. Buffet is zeer beperkt tot eieren, koude pannenkoeken, koffiekoeken, 1 soort brood, beleg en wat yoghurt met fruit. Geen variatie in ontbijt. Kan beter.
2 nachten verbleven in april 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Mike

Reisde met partner
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Bedden zijn erg klein, ongezellige kamers. Voelt erg goedkoop aan. Ruimte voor ontbijt lijkt net een refter uit een middelbare school.
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Elodie, Service client op 5 apr 2024
Hallo Mike,bedankt voor je feedback. Groetjes,

8/10 – Goed

Emily

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Goeie prijs qualiteit
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Elodie, Service client op 26 mrt 2024
Hallo Emily, bedankt voor je positieve feedback! We streven altijd naar een goede prijs-kwaliteitverhouding. Tot de volgende keer!

8/10 – Goed

Susan

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Elodie, Service client op 19 mrt 2024
Dear Susan,Thank you for your feedback.We hope to welcome you again soon!Regards,

8/10 – Goed

Nancy

Reisde met partner, Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nette maar simpele kamers. Ontbijtbuffet was prima; ruime keuze en bij de kamerprijs inbegrepen. Prima voor een overnachting wanneer je op doorreis bent. Let op: parkeren is betaald (€ 15) wanneer je niet rechtsteeks bij het hotel boekt.
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Elodie, Service client op 14 mrt 2024
Hallo Nancy,bedankt voor je feedback!Fijn dat je genoten hebt van het ontbijtbuffet.We hopen dat je bij je volgende bezoek aan Disneyland terugkomt naar Campanile Val de France.Groetjes,

8/10 – Goed

Kevin

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Enkel dat jammer dat de parking betalend is. Maar er is wel een shuttle bus naar Disneyland. Ontbijt is goed, enkel geen vers fruit.
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Elodie, Service client op 13 mrt 2024
Hallo Kevin,bedankt voor je feedback!Goed om te horen dat je gebruik hebt gemaakt van onze shuttleservice naar Disneyland.Groetjes,

10/10 – Uitstekend

Gemma

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Top kamer! Schoon bedden liggen goed Personeel praat goed Engels. enige minpuntje dat je 15 euro parkeerkosten moet betalen... Verder een aanrader
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Elodie - Kundendienst op 2 feb 2024
Beste Gemma,Bedankt voor je lovende beoordeling over ons hotel! We zijn blij dat je hebt genoten van je verblijf en we hopen je heel snel weer te zien.

6/10 – Redelijk

Marc

Reisde met partner
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Kamer was schoon, maar heeft wel een upgrade nodig.Behang gescheurd, badkamer deur verrot. Verborgen extra kosten ipv de €4 (voor 2p) city tax (zoals hier op de site in de prijsdetails vermeld stond), betaal je nu €10,40 (voor 2p) en de grtis parkeerplek is inmiddels ook betaald parkeren à €15 wat ik persoonlijk nogal veel vind voor betalende hotel gasten.
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Elodie, Service client op 20 mrt 2024
Beste Marc,Bedankt voor je feedback.We zullen zeker kijken naar de staat van de kamers en eventuele upgrades overwegen. Met vriendelijke groet,

6/10 – Redelijk

Wendy

Reisde met familie
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
De kamers waren erg klein. De familie kamer is een gewonen kamer alleen dan met 4 bedden. Ook de badkamer kan je amper bewegen. Wij lagen naast de voordeur van het complex. De gehele nacht ochtend hoor je de deur dicht klappen.en herrie op de gang. Personeel is erg onvriendelijk. Mijn dochtertje 6 voelde zich smorgens niet lekler. Je moet als je met zn vieren bent aan het ontbijt komen zitten anders mag de rest niet ontbijten. Dochter meegenomen en at niks. Dacht neem broodje mee naar de kamer voor later. Werd staande gehouden bij de deur door Personeel alsof je het jat. Heb er toch voor betaald en ze eet verder niks, nu moet je het weg gooien. Noi ze gooide het liever in de prullenbakken dan dat ze een 6 jarig meisje het broodje mee gaf. Zou niet meer terug gaan naar dit hotel. Hou ook in de gaten dat het parkeren 15 euro per dag is. Kosten voor 4 nachten daar 60 euro.
4 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Elodie - Customer Service op 29 dec 2023
Beste gast,Bedankt dat je de tijd hebt genomen om jouw feedback te geven. Ons ontbijtbuffet wordt geserveerd van 7.00 tot 10.30. Je kunt zo lang blijven als je wilt, maar je mag geen eten meenemen. We hopen je snel weer te verwelkomen in ons hotel.Met vriendelijke groet,

6/10 – Redelijk

teamo

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Het is een mooi hotel. Helaas is het er erg luidruchtig.
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Elodie - Customer Service op 22 nov 2023
Beste gast,Bedankt dat je de tijd hebt genomen om jouw feedback te geven. We hopen je snel weer te verwelkomen in ons hotel.Met vriendelijke groet,

6/10 – Redelijk

Theresia, Rijnsburg

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
Cleaning could be a little bit better. No outlets next to the beds. Hard beds.
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Elodie - Customer Service op 20 nov 2023
Dear Theiresia,Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!Sincerely,

6/10 – Redelijk

Patrick

Reisde met familie
Positief: Voorzieningen
Kamer ruiktvies, vochtig. Matige bedden, verouderd hotel kamers . Verborgen parkeerkosten a 15 euro per dag. Ontbijt is goed.
4 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Elodie, Service client op 31 aug 2023
Dear Patrick,Thank you for your comment after your stay at the Campanile Val de France.We are sorry if the room didn't replied to your expectations.Our reception is opens 24/24h is you have desagrement ; we will be happy to find a quick solution.Kind regards

6/10 – Redelijk

Sandiya

4 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Service client op 17 aug 2023
Madame, Monsieur,Nous vous remercions d'avoir pris le temps de partager votre avis. Nous espérons vous revoir très bientôt!Veuillez agréer, Madame, Monsieur, nos salutations distinguées.

8/10 – Goed

Stefan

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed, nabij disney, maar begint gedateerd te raken
Vroeger (Kyriad) had je een waterkoker met oploskoffie en thee op de kamer. Jammer dat dat weg is. Bus naar Disneyland is nog steeds te druk of je nu vroeg, smiddags of in de avond reist. Kamers kunnen wel update gebruiken. Overgang bij Kyriad naar Campanile is niks gerenoveerd aan kamers. Alleen receptie gedeelte en restaurant/ontbijt zijn aangepast. Alles is prima, netjes, maar slijtage is inmiddels goed zichtbaar na 20 jaar open te zijn. Let op; geen enkele (hand)tas is toegestaan in het ontbijtrestaurant, dus ook niet met spullen voor kleine kinderen. Dit doen ze tegen t meenemen van voedsel.
3 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Kundendienst op 5 mei 2023
Beste Stefan,Bedankt voor je lovende beoordeling over ons hotel! We zijn blij dat je hebt genoten van je verblijf en we hopen je heel snel weer te zien.Met vriendelijke groet,

8/10 – Goed

Delano, Breda

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Giede locatie betreft prijs kwlaiteit verhouding. Ontbijt was goed verzorgd. De afstand tot Disney was ideaal met de shuttlebus.
2 nachten verbleven in februari 2023
Reactie van Kundendienst op 8 feb 2023
Beste gast,Bedankt voor je lovende beoordeling over ons hotel! We zijn blij dat je hebt genoten van je verblijf en we hopen je heel snel weer te zien.Met vriendelijke groet,

6/10 – Redelijk

Tessa

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen
Wij sliepen er alleen om naar Disney te gaan, dus was zo prima. Alleen werd de eerste nacht het brand alarm ingedrukt door scholieren gok ik ivm wij waren Omringd door scholieren die de hele avond/nacht onrustig waren op de gang dus hierdoor erg slecht geslapen aangezien het enorm gehorig was. Ook sliepen wij in het aanbouw gedeelde waar je buiten het hotel om moest lopen en je met je kamer pasje een deur kon open maken naar jou gang. Wij sliepen erg dicht bij die deur die steeds dicht knalde dus meerdere keren rechtop gezeten snachts. Het ontbijt was erg weinig keuze, alleen koffie en sinaasappelsap. Alleen crossiants en chocolade broodjes en een plakje cake. Toilet spoelde niet door.. en kamer was erg vies. Wel vriendelijk personeel bij de receptie en ontbijtzaal. Prima hotel als je alleen slaapt en naar Disney gaat, verder niet perse een mega aanrader. Helaas!
4 nachten verbleven in januari 2023
Reactie van Kundendienst op 7 feb 2023
Beste Tessa,Bedankt dat je de tijd hebt genomen om jouw feedback te geven. We hopen je snel weer te verwelkomen in ons hotel.Met vriendelijke groet,

6/10 – Redelijk

Andrea

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Negatief: Netheid
Bij aankomst op onze kamer bleek deze niet schoongemaakt. Ook werkte de telefoon niet. Naar de receptie gelopen en meteen een nieuwe kamer gekregen. Bij het ontbijt mag je geen tas mee hebben, hier zijn ze erg streng op, lastig met een klein kind
2 nachten verbleven in januari 2023
Reactie van Kundendienst op 25 jan 2023
Beste Andrea,Bedankt dat je de tijd hebt genomen om jouw feedback te geven. We hopen je snel weer te verwelkomen in ons hotel.Met vriendelijke groet,

8/10 – Goed

Peter

1 nacht verbleven in december 2022

10/10 – Uitstekend

Ronald

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het was geweldig
Reactie van Kundendienst op 7 dec 2022
Beste Ronald,Bedankt voor je lovende beoordeling over ons hotel! We zijn blij dat je hebt genoten van je verblijf en we hopen je heel snel weer te zien.Met vriendelijke groet,

10/10 – Uitstekend

Patrice

2 nachten verbleven in november 2022
Reactie van Service client op 7 dec 2022
Patrice,Nous vous remercions pour l'avis que vous avez laissé sur notre hôtel.Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour et espérons vous accueillir à nouveau très bientôt.Veuillez agréer, Monsieur, nos salutations distinguées.

10/10 – Uitstekend

Tom, Alkmaar

1 nacht verbleven in november 2022

10/10 – Uitstekend

caroline

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ontbijt was voldoende variatie en de tijd. Parkeerplaats ruim en heel fijn was de ( gratis)bus shuttle
3 nachten verbleven in november 2022

10/10 – Uitstekend

Sjoerd

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zeer vriendelijk personeel, zeer nette kamer. Hotel is gelegen in landelijke en stille omgeving. Er is een kinderboerderij met onder andere ezeltjes, heel apart.
2 nachten verbleven in oktober 2022
Reactie van Service client op 20 okt 2022
Beste gast,Bedankt voor je lovende beoordeling over ons hotel! We zijn blij dat je hebt genoten van je verblijf en we hopen je heel snel weer te zien.Met vriendelijke groet,

6/10 – Redelijk

michael

Reisde met familie
Positief: Netheid
Het verblijf was ok! Deftig… enkel slechte matrassen voor op te slapen
1 nacht verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

Stephan

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Snelle in en uitchecken
4 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van Kundendienst op 1 aug 2022
Beste Stephan, Bedankt voor je lovende beoordeling over ons hotel! We zijn blij dat je hebt genoten van je verblijf en we hopen je heel snel weer te zien. Met vriendelijke groet,

6/10 – Redelijk

Jirina

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
24 uurs receptie was prettig bij aankomst na middernacht. Helaas geen badstop ( dit zou evt. de volgende dag geregeld kunnen worden met de service dienst) de televisie werkte niet en ondanks de airco erg warm op de kamer, matig ontbijt. Geen schone handdoeken tijdens verblijf van 3 dagen, maar voor ons geen reden om hier niet meer te boeken Fijn dat de shuttlebus voor de deur stopt naar Disneyland.
2 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van Kundendienst op 1 aug 2022
Beste gast, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om jouw feedback te geven. We hopen je snel weer te verwelkomen in ons hotel. Met vriendelijke groet,

8/10 – Goed

Dennis

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen
Prima uitvalsbasis voor Disneyland Paris voor een jaarkaarthouder. Prijs/kwaliteit redelijk en shuttlebussen naar de parken, helaas zitten deze vaak overvol en is dat wel het grootste minpunt van het hotel.
2 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van Service client op 19 jul 2022
Beste Dennis, Bedankt voor je lovende beoordeling over ons hotel! We zijn blij dat je hebt genoten van je verblijf en we hopen je heel snel weer te zien. Met vriendelijke groet,

4/10 – Matig

Cindy

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Heel vriendelijk personeel. De maaltijden waren ondermaats
4 nachten verbleven in juni 2022
Reactie van Service client op 1 jul 2022
Beste Cindy, Bedankt voor je lovende beoordeling over ons hotel! We zijn blij dat je hebt genoten van je verblijf en we hopen je heel snel weer te zien. Met vriendelijke groet,

4/10 – Matig

Marcus

Reisde met partner
Positief: Netheid
Negatief: Voorzieningen
Het ontbijt was een schande. Voelde als een fabriek waar je snel doorheen moest. Geen eieren, weinig aangevuld. Toast was op, weinig beleg en slechte koffie. Erg onprettig
2 nachten verbleven in juni 2022
Reactie van Service client op 28 jun 2022
Beste gast, Bedankt dat je de tijd hebt genomen voor het geven van jouw feedback. Ik had graag gezien dat je een betere ervaring had gehad. Van dit soort feedback kunnen wij desondanks enorm veel leren om onszelf te verbeteren. Wij werken er hard aan om onze gasten een fantastische ervaring te bezorgen, maar in dit geval zijn wij blijkbaar tekort geschoten. Wij hopen dat je ons alsnog een kans zou willen geven om je vertrouwen terug te winnen. Ik kan je garanderen dat wij dan ons uiterste best zullen doen om je een fantastische ervaring te geven waar veel van onze gasten ondertussen van zijn gaan houden. Met vriendelijke groet,

8/10 – Goed

Valerie

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in juni 2022

10/10 – Uitstekend

Micheline Van

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nette en ruime kamer, dit is onze 5e maal dat we hier gelogeerd hebben en dit hotel is zijn prijs kwaliteit waard. Volgende keer reserveren we daar terug een kamer. Een echte aanrader.
3 nachten verbleven in juni 2022
Reactie van Service client op 16 jun 2022
Beste Micheline Van, Bedankt voor je loyaliteit. Bedankt voor je lovende beoordeling over ons hotel! We zijn blij dat je hebt genoten van je verblijf en we hopen je heel snel weer te zien. Met vriendelijke groet,

8/10 – Goed

patrick

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
prima voor kort verblijf
Prima hotel voor kort verblijf kamers zijn wat gedateerd. ze zouden een frissere uitstraling mogen krijgen. Ontbijt goed en uitgebreid. bedden lagen goed
2 nachten verbleven in juni 2022
Reactie van Kundendienst op 14 jun 2022
Lieber Patrick, Vielen Dank für die gute Bewertung, die Sie unserem Hotel gegeben haben. Wir freuen uns, dass Ihnen der Aufenthalt bei uns gefallen hat und hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen! Mit freundlichen Grüßen,

10/10 – Uitstekend

Dennis

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima verblijfplaats
We hebben een goed verblijf gehad. Ideale uitvalsbasis voor bezoek aan Disneyland Parijs. Goede hotelkamer met een goed ontbijt, kortom alles wat je nodig hebt.
1 nacht verbleven in juni 2022
Reactie van Service client op 14 jun 2022
Beste Dennis, Bedankt voor je lovende beoordeling over ons hotel! We zijn blij dat je hebt genoten van je verblijf en we hopen je heel snel weer te zien. Met vriendelijke groet,

10/10 – Uitstekend

Sjoerd

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Een prima hotel, schone kamer. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Het ontbijt is heel uitgebreid en goed verzorgd. Een aanrader.
2 nachten verbleven in mei 2022
Reactie van Service client op 21 jun 2022
Beste gast, Bedankt voor je lovende beoordeling over ons hotel! We zijn blij dat je hebt genoten van je verblijf en we hopen je heel snel weer te zien. Met vriendelijke groet,

6/10 – Redelijk

bart

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Iedere ochtend ruim 45 minuten wachten voor de ontbijt zaal
3 nachten verbleven in mei 2022
Reactie van Service client op 16 mei 2022
Bart, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om jouw feedback te geven. We hebben werkzaamheden ondernomen om de receptiecapaciteit van ons restaurant te vergroten om de wachttijd te verminderen. We hopen je snel weer te verwelkomen in ons hotel. Met vriendelijke groet,

8/10 – Goed

Stephan

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Slechte bedden maar na klagen een andere kamer gekregen met goede bedden
5 nachten verbleven in april 2022
Reactie van Service client op 21 jun 2022
Beste gast, Bedankt voor je lovende beoordeling over ons hotel! We zijn blij dat je hebt genoten van je verblijf en we hopen je heel snel weer te zien. Met vriendelijke groet,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
2 nachten verbleven in mei 2022
Reactie van Service client op 21 jun 2022
Madame, Monsieur, Nous vous remercions pour l'avis que vous avez laissé sur notre hôtel. Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour et espérons vous accueillir à nouveau très bientôt. Veuillez agréer, Madame, Monsieur, nos salutations distinguées.

2/10 – Ontzettend slecht

Viviane

Reisde met partner
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Rustige en groene locatie en gratis alle 10 min. pendelbus naar Disneyland. Ontbijt is inclusief, maar enkel voor de liefhebbers van veel drukte en mensenmassa. Alhoewel het 's nachts slechts 7° was was er in de kamer geen verwarming, de lounge van het hotel en de receptie zijn een luid luna park. Volledig te renoveren dit hotel! Beantwoordt niet meer aan de huidige standaard.
3 nachten verbleven in mei 2022
Reactie van Service client op 21 jun 2022
Beste gast, Bedankt dat je de tijd hebt genomen voor het geven van jouw feedback. Ik had graag gezien dat je een betere ervaring had gehad. Van dit soort feedback kunnen wij desondanks enorm veel leren om onszelf te verbeteren. Wij werken er hard aan om onze gasten een fantastische ervaring te bezorgen, maar in dit geval zijn wij blijkbaar tekort geschoten. Wij hopen dat je ons alsnog een kans zou willen geven om je vertrouwen terug te winnen. Ik kan je garanderen dat wij dan ons uiterste best zullen doen om je een fantastische ervaring te geven waar veel van onze gasten ondertussen van zijn gaan houden. Met vriendelijke groet,

8/10 – Goed

Jolanda

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima ontbijt. Kamer was voor een familiekamer iets aan de kleine kant. De badkamer had geen handgreep als je het bad/ de douche uit wilde stappen.
3 nachten verbleven in april 2022
Reactie van Service client op 21 jun 2022
Beste gast, Bedankt voor je lovende beoordeling over ons hotel! We zijn blij dat je hebt genoten van je verblijf en we hopen je heel snel weer te zien. Met vriendelijke groet,

8/10 – Goed

Ralf

2 nachten verbleven in april 2022
Reactie van Service client op 3 aug 2022
Ralf, Nous vous remercions pour l'avis que vous avez laissé sur notre hôtel. Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour et espérons vous accueillir à nouveau très bientôt. Veuillez agréer, Monsieur, nos salutations distinguées.

10/10 – Uitstekend

Cheryl Joan de

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super fijn hotel! Makkelijk te bereiken met de gratis shuttle bus van en naar Disney. Divers aanbod qua eten en nog een leuk kinderboerderij om te bezoeken!
2 nachten verbleven in maart 2022
Reactie van Elodie S Klantenservice op 22 mrt 2022
Hallo Cheryl Joan, Dank u voor uw beoordeling van ons hotel Campanile Val de France. We zijn blij te lezen dat u genoten heeft van uw verblijf, vooral onze locatie dicht bij de Disneyland parken en onze gratis en regelmatige pendeldiensten. Wij hopen u bij een volgend bezoek weer te mogen begroeten. Met vriendelijke groet.

6/10 – Redelijk

Josie

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
1 nacht verbleven in maart 2022

10/10 – Uitstekend

Sophie

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Heel fijn hotel. Gezellig, aardig personeel. Schone kamer. Makkelijk inchecken. Minder fijn was dat de kamer heel gehorig was. Je kon de buren horen praten. Geen idee hoe dat kwam.
2 nachten verbleven in februari 2022
Reactie van Elodie S Klantenservice op 23 feb 2022
Lieve Sophie, Hartelijk dank voor uw zeer goede commentaar na uw verblijf in het Campanile Val de France. We kijken ernaar uit om u snel weer te zien tijdens uw volgende verblijf in Disneyland. Met vriendelijke groet,

8/10 – Goed

peeters

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Top
Probleem op de kamer Gemeld , Dadelijk een andere kamer gekregen Top
2 nachten verbleven in februari 2022
Reactie van Elodie S Customer service op 23 feb 2022
Dear Peeters, Thank you for taking the time to share your comment on Hotels.com after your stay at the hotel Campanile Val de France. Our teams are at your disposal in case of any desagrement. We are looking forward to see you soon ! Kind regards

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2022
Reactie van Elodie S Service client op 9 feb 2022
Chers clients, Nous vous remercions pour cette très bonne note après avoir séjourné au Campanile Val de France. Au plaisir de vous revoir prochainement.

8/10 – Goed

Stieven, Lede

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Leuk dat er een gratis shuttlebus is
1 nacht verbleven in januari 2022
Reactie van Elodie S Service client op 3 feb 2022
Dear Stieven, We thank you for your good mark after your stay at the hotel Campanile Val de France. We hope to see you again soon! Best regards

4/10 – Matig

Frits

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
kamers zijn niet geluidsdicht. je hoort duidelijk wat ze in de kamer ernaast tegen elkaar zeggen. Terwijl ze wel zeggen dat het geluidsdichte kamers zijn.
3 nachten verbleven in januari 2022
Reactie van Elodie S Klantenservice op 13 jan 2022
Hallo Frits, Hartelijk dank voor het achterlaten van uw beoordeling op Expedia na uw verblijf in het Campanile Val de France hotel. Het spijt ons dat u niet helemaal tevreden was met uw verblijf en we hopen u terug te mogen verwelkomen voor een positieve beoordeling. Met vriendelijke groet,

8/10 – Goed

Anuarite

Reisde met een groep, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het was een leuke hotel maar lijkt me niet al te netjes jammer genoeg maar alles was wel vlot verlopen m.
2 nachten verbleven in januari 2022
Reactie van Elodie S Klantenservice op 12 jan 2022
Hallo Anuarite, Hartelijk dank voor het achterlaten van een beoordeling op Expedia.nl naar aanleiding van uw verblijf in het Campanile Val de France hotel. Wij kijken ernaar uit u in de nabije toekomst weer te mogen verwelkomen. Hoogachtend,

10/10 – Uitstekend

Louis

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed
4 nachten verbleven in januari 2022
Reactie van Elodie S Klantenservice op 12 jan 2022
Hallo Louis, Hartelijk dank voor uw goede opmerking naar aanleiding van uw verblijf in Campanile Val de France. We zien u graag terug bij uw volgende bezoek aan Disneyland. Met vriendelijke groet,

8/10 – Goed

Edith

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vriendelijkheid van het personeel Schimmelvrijw kamers maken kamer 1050 had schimmel op het plafond en langs de kast
1 nacht verbleven in januari 2022
Reactie van Elodie S Service client op 10 jan 2022
Hallo Edith, Hartelijk dank voor uw beoordeling na uw bezoek aan Campanile Val de France. Wij zullen de genoemde informatie doorgeven aan de bevoegde dienst en wij zullen een en ander in dit verband opknappen. We kijken er naar uit u weer te mogen verwelkomen. We kijken er naar uit u weer te mogen verwelkomen,