Exterieur

Beoordelingen van Evergreen Laurel Hotel

4 out of 5
Evergreen Laurel Hotel
8 Place Georges Pompidou, Levallois-Perret, Hauts-de-Seine

Beoordelingen

7,8

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 118 van 336 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 128 van 336 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 40 van 336 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 29 van 336 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 21 van 336 beoordelingen" "

8,4/10

Netheid

7,8/10

Personeel en service

7,0/10

Voorzieningen

7,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Gianni

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2023

6/10 – Redelijk

Richard

Reisde met familie
Not the cleanest hotel I have stayed in. Garlic smell in the room. Metro station jist around the corner.
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van La Réception op 28 nov 2023
Hello Richard,Thanks for your comment.The housekeeping usually makes sure that all the rooms are clean. We apologize for the disagreement you met during your stay.Best regards!Reception Team

10/10 – Uitstekend

Negisti

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
In een woord uitstekend: ontvangst, accomodatie, ontbijt, personeel, niets te klagen. Zeker voor herhaling vatbaar bij een volgende bezoek aan Parijs. Een enkel verbeterpunt: duidelijker aangeven op de website waar de Evergreen garage is. Nu waren wij in de verkeerde garage onder het hotel. Gelukkig waren de kosten hetzelfde. Overall pleasant stay!
2 nachten verbleven in april 2023
Reactie van La Réception op 17 apr 2023
Dear guest,Many thanks for your great review of our hotel, we will be delighted to welcome you again in a near fututre.Thank youRegards

8/10 – Goed

Alex

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good stay for business
Prima hotel. Locatie is perfect. 2 min lopen naar de metro en gratis parkeren. Hoop eetgelegenheid in de directe omgeving. Ontbijt van €19 wel prijzig voor wat je krijgt.
1 nacht verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in november 2018

8/10 – Goed

ronald, amersfoort

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel. Vriendelijk personeel.
het hotel is prima. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Ontbijt kan beter. Aanbod is vrij laag.
3 nachten verbleven in mei 2018
Reactie van Magali MALHERBE / Director of Sales op 26 jun 2018
Dear Sir, Many thanks for your comments. We are awaiting the pleasure to welcome you again during your next planned trip to Paris. Magali MALHERBE / Director of sales

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Dit is een typisch zakenhotel
Dit is een typisch zakenhotel met conferentiezalen, niet zozeer een toeristenhotel (ligging). Het ontbijt is te duur voor wat het is.
5 nachten verbleven in april 2018

6/10 – Redelijk

Bart

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
personeel mag vriendelijker
De hotel receptie mag meer informatie geven b.v. over parkeer mogelijkheden, ontbijt ( je krijgt ontbijt bonnen wat in eerste instantie niet duidelijk is) Tevens als je laat ontbijt zijn veel dingen op en moet je zelf gaan vragen voor koffie of fruit, buffet wordt niet vanzelfsprekend aan gevuld. Moet toch niet kunnen bij zo'n duur hotel.

8/10 – Goed

Isabelle

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Sophie

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

HIROYASU

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

YATSUKA

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

emile

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Très bien
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van La Réception op 26 jan 2024
Bonjour Emile,Nous sommes heureux que votre séjour vous ait plu.A très bientôt.La réception

10/10 – Uitstekend

Eduard

2 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Sophie

1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Joseph

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Was chosen for convenience. Closed to my interests
3 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van La Réception op 26 jan 2024
Dear Joseph, Thank you for your feedback. We are glad you enjoyed your stay. We look forward to see you again in a near future. The reception

10/10 – Uitstekend

David

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Jeannick

Positief: Netheid, comfort kamer
Grand hôtel confortable
Chambre très spacieuse, propre et calme mais vieillotte. La décoration n'est plus au goût du jour. Literie convenable. Pas de dépôt de bagages possible à notre arrivée car personnel absent.
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van La Réception op 23 jan 2024
Bonjour cher client,Un grand merci d'avoir pris le temps de nous laisser votre avis. Au sujet de la décoration, nous planifions petit à petit un renouvellement des chambres. Nos collaborateurs font toujours le maximum pour être présents.Cordialement,L'Equipe de Réception.

10/10 – Uitstekend

Julia

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Thomas

Reisde met partner
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
Die Unterkunft liegt in einem ruhigen stadtviertel von Paris. Wir sind mit dem Auto angereist was unproblematisch möglich war da man nicht durch den Pariser Szadtverkehr muss. Die Metro liect unmittelbar vor dem Hotel und man ist in 10 Minuten in Paris. Das Personal war zwar bemüht spricht aber ein sehr schlechtes Englisch. Weiter hat man es in 4 Tagen nicht geschafft uns eine zweite Decke fürs Bett zur Verfügung zu stellen. Wir haben 3 mal drauf hingewiesen. Die Nöchte waren dadurch eher unentspannt. Schade!
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van La Réception op 7 feb 2024
Dear guest, thank you for your comment. We are happy to learn that you did appreciate our location, not so far to Paris.Concerning our employees, we always take attention to the fact that they have to answer our customers properly. Regarding the duvet, we did ask to our housekeeper to bring it to your room. There must have been a misunderstanding about your request, because we usually give the right informations to our housekeeper.Best regards,Reception Team.

8/10 – Goed

Thomas

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Kenji

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Simply amazing
Simply amazing. I repeat to use this hotel and recommend to my friend. Area is very safe and quiet. Its also quite convenient because its very close to metro station. It takes 20 min to paris city. Thank you to hotel staff!!
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van La Réception op 20 dec 2023
Dear guest,We really appreciate your feedback and it's encouraging for us to carry on this way.

2/10 – Ontzettend slecht

RAINBOW

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
如果不打算好好經營,不如把飯店賣了。 環境問題:走廊及房間地毯多處污漬、天花板漏水痕跡未處理、彈簧床墊凹陷、空調損壞至導致連續更換三次房間、浴缸破損、房間有的附飲用水有的又沒附,房務人員做事超隨性,甚至只沙發上還有前房客留下的薯片及芝麻碎屑。房間髒到,一進門就全臉發癢。 從未住過這麼糟糕的飯店,就算空間大也完全不值得
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van La Réception op 20 dec 2023
Dear guest,Many thanks for your feeback about our hotel. Concerning the cleanliness and the maintenance of our rooms, we usually make sure we respect our standards. Even if you may encounter some problems, our staff is always here to do their best and help. We are looking forward to see you again.

10/10 – Uitstekend

Leonardus

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van La Réception op 23 jan 2024
Dear guest, many thanks for the good mark you gave us!Reception Team.

4/10 – Matig

RUI

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Simona Elisabeta

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent location for my needs. Very amiable staff. The cleanliness of the room must be improved, I did not receive the room in good conditions. Wifi is not top everywhere.
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van La Réception op 1 dec 2023
Dear Simona Elisabeta,Your feedback is greatly appreciated by us.Your comment is taken into consideration and we always strive to maintain a proper cleaning standards. Evergreen-Laurel Reception Team

10/10 – Uitstekend

Marissa

6 nachten verbleven in november 2023
Reactie van La Réception op 23 jan 2024
Hello Marissa,Thank you for the good mark you let to our hotel.Best regards!Front-Office Team

10/10 – Uitstekend

Sophie

1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van La Réception op 28 nov 2023
Bonjour Sophie,Un grand merci pour la note excellente que vous avez donnée à notre établissement.Cordialement,L'Equipe de Réception

10/10 – Uitstekend

HIROYASU

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van La Réception op 28 nov 2023
Hello Mr HIROYASU,Thank you for the good mark you gave to our hotel!Best regards!Reception Team

10/10 – Uitstekend

Sandra

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It is a lovely hotel with a very good location. On the weekend I also noted there is a Farmer's Market down one of the connecting streets.
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van La Réception op 28 nov 2023
Hello Sandra!Thank you for your encouraging comment, and to have noticed the farmer market on connecting streets!Best regards!Reception Team

10/10 – Uitstekend

Gord

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Pamela

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very clean and spacious hotel in a very pleasant area of Paris. On the outskirts but a few minutes to metro line which very quickly takes you to centre of Paris. Price for hotel excellent with breakfast which offered a very good selection. Staff very friendly and helpful. Definitely would stay again.
View front of hotel
Dining area in hotel
3 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van La Réception op 28 nov 2023
Hello Pamela!The message you let us is really pleasant to read! We have much pleasure to know that you appreciated our location, room price, breakfast, and the staff kindness.Best regards!Reception Team

8/10 – Goed

Adam

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great spot. Loved my stay.
5 nachten verbleven in september 2023
Reactie van La Réception op 28 nov 2023
Hello Adam! Your comment is really pleasant to read! Thank you for your message!Best regards!Reception Team

8/10 – Goed

K Sangar

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good place to stay.
Overall, good place to stay. Took too long to check in..why ?? Also, blocked sink could not be fixed until much later in the day.Slow on service but generally, good staff. Nice an clean.
3 nachten verbleven in september 2023
Reactie van La Réception op 4 okt 2023
Dear guest,thank you for your review, we always try our best to avoid long check in even when really busy, we are sorry you had to wait long this time.We will try to improve that, best regards

8/10 – Goed

Nevine

Reisde met familie
Hotel was in a location close to small stores. A bit of a trek by metro into Paris but not too complicated.
1 nacht verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Margaret de

1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van La Réception op 28 nov 2023
Hello Margaret!Thank you very much for the good mark you gave to our hotel!Reception Team

8/10 – Goed

Ann

1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van reception op 28 nov 2023
Good morning Ann!We would like to thank you for the good mark you gave us!Thank you!Reception Team.

10/10 – Uitstekend

Nancy

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2023

8/10 – Goed

DOUMENC

1 nacht verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

JeanRene

Reisde met huisdieren
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Great value
3 nachten verbleven in augustus 2023

6/10 – Redelijk

Tat Pui

Reisde met partner
Old & lack maintenance
3 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van La Réception op 28 jul 2023
Hello Tat Pui,thank you for your comment. We have well noticed your fed-back regarding the maintenance. We will take care of the maintenance in a near future.Front-Office Team

8/10 – Goed

Dadalle

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen
Property is excellent
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van La Réception op 28 jul 2023
Good afternoon Dadalle, thank you for your kind feed-back!Reception Team

8/10 – Goed

Kakinuma, Koshigaya

6 nachten verbleven in juli 2023

4/10 – Matig

Susan

Reisde met familie
Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
This huge property has no cooling system. We moved twice, looked at a 3rd room, but they were all 86 degrees. no fans available. staff at desk could care less. never asked how our stay was or thanked us for coming. we were there 5 nights
3 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van La Réception op 21 jul 2023
Dear Susan,Many thanks for your feed-back! We are sincerly sorry for the disagreement you met in our establishment regarding the air-conditionning system. Our front-office staff tried their best to suggest you other rooms, but we unfortunately had a technical problem with the cold-air.Otherwise, we ask our staff to keep attention to stay helpfull with our customers.Best regards,Front-Office Team

6/10 – Redelijk

Bjørn

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Mangelfull service ved skranken. Lite service innstilt personale og fullstendig mangel på kompetanse. Enkel frokost
4 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van La Réception op 21 jul 2023
Dear Bjorn,thank you for your feed-back. We apologise for the unappropriate behaviour of our staff. We are always reminding our staff to be polite and helpfull with all our guests. Our policy is to keep satisfied every customers we host.Regarding the breakfast, we always doing our best to have different varieties of products with good quality.Hoping to see you soon in our hotel!Reception Team

2/10 – Ontzettend slecht

miss samantha

2 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van La Réception op 21 jul 2023
Hello Samantha,Thank you for your feed-back!

8/10 – Goed

Laurence

2 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van La Réception op 21 jul 2023
Bonjour Laurence,Merci pour votre bonne appréciation!L'Equipe de Réception

10/10 – Uitstekend

Emmanuel

2 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van La Réception op 21 jul 2023
Bonjour Emmanuel,Merci pour votre bonne appréciation!

8/10 – Goed

Stephen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van La Réception op 21 jul 2023
Dear Stephen,Thank you for your appreciation!

2/10 – Ontzettend slecht

Gregory

1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van La Réception op 14 jun 2023
Bonjour Gregory , Merci d'avoir pris le temps de nous laisser votre ressenti sur notre hôtel .Nous regrettons que vous n'ayez pas apprécié votre séjour dans notre établissement .Pourriez-vous nous faire part de ce qui vous a déplu ?En espérant vous recevoir prochainement.Cordialement