Ingang accommodatie

Beoordelingen van Hilton Paris La Defense Hotel

4 out of 5
Hilton Paris La Defense Hotel
2 Place de la Defense, Cnit - BP 210, Puteaux

Beoordelingen

8,2

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 292 van 683 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 248 van 683 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 74 van 683 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 37 van 683 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 32 van 683 beoordelingen" "

9,0/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

8,2/10

Voorzieningen

8,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Cornelis, Edam

2 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Emmanuel More General Manager op 17 aug 2023
Dear Cornelis, Thank you for choosing the Hilton Paris La Défense and for taking the time to offer your feedback. We are pleased to hear that you enjoyed your stay with us. It is always nice to see that our efforts are appreciated by our customers. We hope to see you again on a future visit to France. Sincerely,

10/10 – Uitstekend

Tim

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
In hecken ging heel vlot ondanks de renovatiewerken die momenteel aan de gang zijn. Personeel goed twee talig
1 nacht verbleven in maart 2023
Reactie van Emmanuel More General Manager op 6 apr 2023
Dear Tim, Thank you for your review. Please accept our apologies for not meeting your expectations. We regret the inconvenience caused. We will be taking the proper action as we are committed to improving our guest experience. We are grateful for your patience, and we would like to regain your trust and hope to serve you again.

8/10 – Goed

Raj

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice, but impossible to find due to maintanace work
Reactie van Emmanuel More General Manager op 30 dec 2022
Dear Guest,We sincerely appreciate your feedback, and we are sorry to hear you have been dissatisfied with your stay with us.We hope that what happened will not prevent you from staying with us again and look forward to welcoming you back soon.Sincerely,

6/10 – Redelijk

Wouterus

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Communicatie met de recept was uitstekend! Eten was goed alleen de bar personeel die avond (een jongeman) liet ons niet welkome voelen. Maar voor de rest heel erg genoten.
1 nacht verbleven in juli 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in november 2018

10/10 – Uitstekend

Rivienne

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2018

8/10 – Goed

Ali en Aya , Rotterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Een leuk Hotel.
Mooie hotel, comfortabel, ligt vlakbij een metrostation bij een kleine moderne winkelcentrum, enig nadeel dat toegang vanuit de hotel naar centrum was geblokkeerd/gesloten, misschien wegens veiligheidredenen, hierdoor moesten we een stukje buiten lopen om winkelcentrum en metrostation te kunnen bereiken. Personeel zijn in principe Ok maar wegens drukte en weinig personeel was altijd druk op de balie. Ontbijt is ok, goed voor een 4 sterren hotel, maar niet echt bijzonder voor Hilton Hotel waar je even meer kan verwachten. Misschien een grote nadeel is dat als je met je auto komt, dan moet je het parkeren voor je auto apart betalen, geen speciale regeling voor hotelgasten. Het parkeren, dus beneden de hotel in het parkeerplek van de winkelcentrum, kost 26 euro per dag, wat tamelijk veel geld is. Trouwens staat op website van de hotel niets hierover, dus geen informatie over het parkeren en hoeveel het kost. Onze kamer lag op de winkelcentrum, eerste dag is het leuk om dit te ervaren, om naar winkelcentrum te kijken, de dagen daarna voelde het benauwd, omdat geen raam naar buiten kijkt. Alles op elkaar is goed en boven gemiddeld qua alles, zeker qua kwaliteit/prijs verhouding en ligging (met metro RER binnen 10 a 15 minuiten ben je in centrum van de stad). Maar je zou iets meer van Hilton verwachten. We reisden als gezin voor een lange weekeind, en zouden teruggaan in toekomst als we niets beter vinden voor de prijs.

8/10 – Goed

Stephan

Positief: Comfort kamer
Prima
Prima hotel, alleen plafond in badkamer kan wel onderhoud gebruiken. ( veel scheuren in stucwerk)
Reactie van Magalie op 6 feb 2016
Dear Stephan, Thank you very much for your comments. They greatly help us to improve our quality and service. I have noted your feedback regarding your bathroom ceiling and would like to inform you that our Chief Engineer is currently working on renovating those that are damaged. Stephan, all of the team look forward to welcoming you back here in the future. Sincerely yours, Alejandro Casamor Hotel Manager

10/10 – Uitstekend

Stephan, Ijsselstein

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima
Prima hotel, goede service
Reactie van Magalie op 31 jan 2015
Dear Stephan, Thank you very much for your positive feedback regarding your recent stay with us. We are delighted to read that you enjoyed your visit and we do look forward to welcoming you back soon in our hotel. Sincerely yours, Gérald Van Reck Hotel Manager

8/10 – Goed

Kim

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

10/10 – Uitstekend

jan, zeer regelmatig in frankrijk

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima,de allerbeste metro verbinding met Parijs!
Om de juiste parking te vinden zou dit beter aangeven moeten zijn. Ook bij aankomst na 22:00 is dit niet eenvoudig. Ter info parkeergarage ingang CNIT - Parvis (E) -4 ingang direct in hotel

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel, vlak bij grande Arch.
Prima hotel op bijzondere lokatie. Gelegen direct naast metrostation waardoor heel Parijs makkelijk te verkennen is. Parkeergarage onder het hotel is relatief goedkoop en voor hen die met de auto gaan aan te raden. Vriendelijke en behulpzaam personeel.
Reactie van Gerald op 28 mrt 2015
Dear guest, Thank you for taking the time to post your feedback following your recent visit to our hotel. Our guests’ comments are extremely important to us and I do appreciate your participation. Sincerely yours, Gérald Van Reck Hotel Manager

4/10 – Matig

Yully Sutrisno, Germany

Positief: Comfort kamer
Negatief: Personeel en service
First time stayed in hilton la defens paris, with bad experience, first difficult to find the hotel, no sign & name on the way....Second, we park our car in CNIT parking garage which connect to the hilton hotel ( parking garage of hilton hotel ). On Dec 31th 2013 night we went out by taxi, and we leave the car at the CNIT parking garage, and the next day, i will go out with my car, and i founded somebody break my car window glass on the right sight. Its very unsafe parking garage for hilton paris la defense, so pity......

2/10 – Ontzettend slecht

arne, belgie

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
met korting gebeokt , je telt niet mee.
1. het water in ons bad liep niet weg 2. De air conditining werkte niet waardoor de kamer snikheet werd . Er was gen technieker in huis en een andere kamer werd niet aangeboden. 3. geen goede tv kanalen. Wij kregen als compensatie een ontbijt cadeau die je onder ibis niveau kunt noemen. Helft van het buffet was leeg en de aanvulling duurde meer dan 30 min. Bij het gaan aanhalen van de problemen bij de receptie konden ze niet veel doen maar de verantwoordelijke ging me contacteren. un voorstel terug komen en dan krijgen we een upgrade. Sorry maar als je wilt bewijzen dat je goede service kunt geven zul je toch een beter voorstel moeten doen.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Verzorgd hotel, maar smalle bedden
wij hadden een vierpersoonskamer geboekt met 2 2-persoonsbedden. Deze waren voor ons echter te smal. Gelukkig was dit maar voor 1 nacht. Als wij dit op voorhand geweten hadden, hadden wij deze kamer nooit geboekt. Bij verzoek aan receptie om een kamer met grotere bedden, konden we enkel een extra kamer bijboeken tegen de normale tarieven. De kamer was wel ruim en netjes. Ontbijt is ook zeer verzorgd, voldoende keuze.

6/10 – Redelijk

Heijkamp

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel, zeer lastig bereikbaar
Ligging t.o.v. stadcentrum is prima. In 10 minuten met de metro (5 minuten lopen van het hotel) in hartje Parijs. Maar wat een drama om te vinden. Rij 50.000 km. per jaar, maar 1,5 uur rondjes rijden is echt te gek. Hou de P van CNIT aan en niet het opgegeven adres. Let op: tussen de hoge gebouwen van La Défense weinig tot geen satelliet GPS ontvangst, dus navigatie werkt niet goed. Na klacht in hotel te horen gekregen: Ja, dat weten we, iedereen heeft er last van! Verder een prima hotel. Ontbijten doe je het beste in één van de cafeetjes in het aangrenzende winkelcentrum. Goed en goedkoop.

8/10 – Goed

Marleen

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
Op 15 minuten met metro van Champs Elysees
Aangenaam en modern hotel. Enig minpuntje, de temperatuur in de kamer was veel te hoog en klimaatregeling werkte niet. Het metrostation La Defense Arche ligt buiten de ctrum zone zodat je een apart metro ticket moet nemen naar het centrum. Daar kan je wel een dagpas gebruiken. Verder zeer makkelijke en snelle verbinding.

10/10 – Uitstekend

J. Boom

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prachtige hotel
Het is een geweldig hotel in een bijzonder gebouw op een mooie plek in de stad. Je kunt ondergronds naar de trein en metro. Goede bereikbaarheid. Vriendelijk personeel, mooie kamer en een geweldig ontbijt. Echt een aanrader!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

8/10 – Goed

Karin, The Netherlands

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Splendid start to visit La Defense
Central in La Defense this hotel is a perfect base!!

8/10 – Goed

xuanming

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Pratique
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Emmanuel More, General Manager. op 16 apr 2024
Dear Xuanming,Thank you for choosing the Hilton Paris La Défense and for taking the time to offer your feedback.We hope to see you again on a future visit to France.Best regards,

10/10 – Uitstekend

KOZONO

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Almost is so good, but access is so difficult in the time of out service for the building.
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Emmanuel More, General Manager. op 2 apr 2024
Dear Kozono, Thank you for taking the time to share your experience about your recent stay at our hotel.We are pleased to hear that you enjoyed your stay with us, we are sorry to hear you had some difficulties to enter the building. We are reviewing your comments with our team as we continually work to improve our guest experience.The entire team looks forward to the pleasure of welcoming you back to Hilton Paris La Défense very soon.Thank you again for your time and feedback.Kind Regards,

10/10 – Uitstekend

Hiroki

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Emmanuel More, General Manager. op 19 mrt 2024
Dear Hiroki, Thank you for your time to give a rating and sharing your experience with us.We sincerely appreciate your review and are delighted to read that you enjoyed your recent stay with us. It is always nice to see that our efforts are appreciated by our customers. We hope to see you again on a future visit to France.Sincerely,

10/10 – Uitstekend

Oscar Eugenio Medina

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
next to metro and excellent staff and amenities
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Emmanuel More, General Manager. op 12 mrt 2024
Dear Oscar, Thank you for choosing the Hilton Paris La Défense and for taking the time to offer your feedback.We sincerely appreciate you review and are delighted to read that you enjoyed your stay with us, It is always nice to see that our efforts are appreciated by our customers.We hope to see you again on a future visit to Paris.Warm regards,

10/10 – Uitstekend

JURANDIR HERMES

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Maravilhoso.
O hotel é 4 estrelas, mas parece 5 estrelas. Atendimento perfeito, quartos espaçosos e confortáveis, ideal para famílias. Café da manhã farto e com cozinheiro que prepara ovos e omeletes na hora. Para não dizer que é perfeito eu senti falta de uma máquina de sucos naturais ou suco de laranja natural espremido na hora. Dentro do Cnit a poucos minutos do coração de Paris de metro e RER e TER. Certamente será minha escolha em nova estadia em Paris, a Capital do mundo.
5 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Emmanuel More, General Manager. op 7 feb 2024
Dear Jurandir, Thank you for choosing the Hilton Paris La Défense and for taking the time to offer your feedback. We are truly heartened to receive your generous review and are delighted to read that you enjoyed your stay. It is always nice to see that our efforts are appreciated by our customers.We hope to see you again on a future visit to France.

10/10 – Uitstekend

aashish

2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Emmanuel More, General Manager op 30 jan 2024
Dear Ashish, Thank you for your time to give a rating and sharing your experience with us. We sincerely appreciate your review and are delighted to know that you enjoyed your stay with us.We hope to have the pleasure to welcome you again soon! Best regards,

10/10 – Uitstekend

KNJ

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good, comfortable stay
Very comfortable, good-sized room and everything clean and working.
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Emmanuel More, General Manager op 30 jan 2024
Dear guest, Thank you for choosing the Hilton Paris La Défense and for taking the time to offer your feedback. We are truly heartened to receive your generous review/feedback and are delighted to read that you appreciated the cleanliness of the room. It is always nice to see that our efforts are appreciated by our customers.We hope to see you again on a future visit to France.Kind Regards,

2/10 – Ontzettend slecht

gustavo

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Terrivel , tem obras na frente do hotel
Terrivel Nao avisaram que tem hobras na frente do hotel. Taxi nao chega Tem que entrar pelo fundo de um shopping puxando malas sem ajuda nenhuma do hotel ,e sem aviso do problema . Terrivel a experiencia
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Emmanuel More, General Manager op 26 jan 2024
Dear Gustavo, Thank you for your time to give a rating and sharing your experience with us.I am sorry to read that our services and facilities were not up to your satisfaction and I would like to apologize for any inconvenience this has caused you. We are reviewing your comments with our team as we continually work to improve our guest experience.We hope you will consider staying with us in the future and allowing us the opportunity to restore your faith in our hotel. Thank you again for your time and feedback.Kind Regards,

2/10 – Ontzettend slecht

gustavo

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Reforma na frente do hotel virou um caos
Terrivel Tem umal reforma na frente da porta do hotel. Esta interditada a porta principal. Tivemos que entrar com um monte de malas e criancas pelo fundo de um shopping , mal identificado Sem funcionarios pra ajudar com bagagem Uber nao entra por ser uma area privada do shopping Depois das 21:00 lo shopping fecha , tem só umal portinha dos fundos pra entrar. Sem sinlalizacao nem aviso de horario no hotel . Uma localizacao que parece ser bem perigosa Nota zero pelo transtorno , localizacao e informacoes sobre essa reforma So da pra pegar taxi privativo do shopping , Tem que andar muito pra pegar UBER ou BOLT
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Emmanuel More, General Manager op 25 jan 2024
Dear Gustavo, Thank you for taking the time to share your experience about your recent stay at our hotel.We sincerely appreciate your feedback/review and we are very sorry we fell short in meeting and exceeding your expectations of an exceptional stay. Please consider that the hotel is located in the heart of the CNIT and it is a private property that closes at 9:00pm; that is why from that time there is only one entrance to the hotel. However, we are constantly working to offer a better experience for our clients. We look forward to welcoming you back soon at Hilton Paris La Défense to try to redeem your trust in our hotel and to provide you with a far better service than what you have experienced. Thank you again for your time and feedback.Kind Regards,

2/10 – Ontzettend slecht

kento

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Emmanuel More, General Manager op 30 jan 2024
Dear Kento, Thank you for taking the time to share your experience about your recent stay at our hotel. I am sorry to know that you did not enjoy your experience at our property. For any inconvenience experienced I would like to apologize on behalf of my entire team.We look forward to welcoming you back soon at Hilton Paris La Défense to try to redeem your trust in our hotel and to provide you with a far better service than what you have experienced. Thank you again for your time and feedback.Kind Regards,

10/10 – Uitstekend

Yungjing

1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Emmanuel More, General Manager op 15 jan 2024
Dear Yungjing, Thank you for your time to give a rating and sharing your experience with us. We are pleased to know that you enjoyed your stay with us.We hope to have the pleasure to welcome you again soon, do not hesitate to book your next stay with us. Sincerely,

8/10 – Goed

Luceta

1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Emmanuel More, General Manager op 30 jan 2024
Dear Luceta, Thank you for taking the time to rate your experience about your recent stay at our hotel.We sincerely appreciate your review and we are very sorry we fell short in meeting and exceeding your expectations of an exceptional stay.We hope you will consider staying with us in the future and allowing us the opportunity to restore your faith in our hotel. SIncerely,

6/10 – Redelijk

Blerina

Zakenreiziger
It serves its purpose
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Emmanuel More, General Manager op 15 jan 2024
Dear Blerina, Thank you for taking the time to rate your experience about your recent stay at our hotel.I sorry to learn that some services and facilities were not up to your satisfaction and I would like to apologize for any inconvenience this has caused you.We hope that what happened will not prevent you from staying with us again and look forward to welcoming you back soon.Sincerely,

4/10 – Matig

George

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Expected much better
Things started to go wrong from the moment I got to the Hilton (which is inside a shopping centre called CNIT). I arrived later than expected (around 9.30pm) but the CNIT closes at 9 so the main entrance (with signed for the Hilton) was locked and no other signs anywhere to show where to do or what to do! After 20 minutes of looking around, I had to give up and call the hotel to be given instructions of how to go through the construction ground to find a side entrance with a small sign to press a button to call the hotel so they can open the door! WHY! It shouldn't be this hard just to get in! Once in all went as expected. Checked in, went to the room number 210 (odd room with a Gym in it - See Pics). View from the window of the construction outside I walked thought to get to the Hilton. Went to bed, then at around 3:30 am, the noise started from the guys doing the construction outside my window! 3:30 AM - Are they mad? Do they not know its a hotel with people trying to sleep! Needles to say, that was the last of my sleep, and the hotel said I was "unlucky" and they "cant help what time the workers starts" as its not them doing it! Well, that makes it OK with me - NOT! £200+ to have a crappie night sleep!?! This was my first time in the Hilton here, and my last time. I come monthly to La Defense and I normally stay at the Renaissance nearby and its far far better all round. If only it hadn't been fully booked, I would have stayed there this time too :(
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Emmanuel More, General Manager op 12 jan 2024
Dear George, Thank you for taking the time to share your experience about your recent stay at our hotel. I am sorry to read that our services and facilities were not up to your satisfaction and I would like to apologize for any inconvenience this has caused you. Kindly note that the building works are for the CNIT and not for the hotel, we do not have control over the working hours of the staff. These works are to improve the experience of the clients in the future. We thank you for your understanding and hope that you consider staying at Hilton Paris La Défense to try to redeem your trust in our hotel and to provide you with a far better service than what you have experienced. Sincerely,

8/10 – Goed

DALIA CAROLINA

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I like the area because is safe and quiet but I didn’t like when you come at night they closed the acces to the hotel at 8:00 pm because is inside de Mall and the only entrance is by where the taxis are very inconvenient if you come after 8:00 pm and want to use the metro line
Reactie van Emmanuel More, General Manager op 1 dec 2023
Dear Dalia,Thank you for taking the time to share your experience about your recent stay at our hotel.We sincerely appreciate your feedback. We are reviewing your comments with our team as we continually work to improve our guest experience.We look forward to having you with us again in the near future.Kind Regards,

10/10 – Uitstekend

Julianna

5 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Emmanuel More, General Manager op 15 dec 2023
Dear Julianna, Thank you for your time to give a rating to your experience with us.We are pleased to hear that you enjoyed your stay with us.We hope to see you again on a future visit to France.Sincerely,

8/10 – Goed

tina

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel is great. The location a bit isolated from the city. It doesn't matter if you're there for work, because it's proximity to the station is ideal. Not exactly fun if you're on holiday and you want to "step outside and feel the Parisian vibe"
1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Jason

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great hotel. Great staff. Convenient location at a major transportation hub.
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Emmanuel More, General Manager op 1 dec 2023
Dear Jason, Thank you for choosing the Hilton Paris La Défense and for taking the time to offer your feedback.We are pleased to hear that you enjoyed your stay with us. It is always nice to see that our efforts are appreciated by our customers.We hope to see you again on a future visit to France.Sincerely,

6/10 – Redelijk

LOIC

1 nacht verbleven in oktober 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Freddie L.

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very disappointed in Hilton
I had to change rooms, because they put me in a room next to a construction crew that started working at 9am. After, I call the front desk to complain they moved me to around room. The air condition in this made this very annoying sound every 5 minutes all night long. We got no sleep.
4 nachten verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Imran

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent location with great transport links to central Paris and airports. Breakfast great at hotel. Some work going on around La Defense area when we stayed but that did not impact us greatly. We thoroughly enjoyed our stay and would fully recommend this hotel.
5 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Emmanuel More General Manager op 24 aug 2023
Dear Imran,Thank you for choosing the Hilton Paris La Défense and for taking the time to offer your feedback. We are pleased to hear that you enjoyed your stay with us. We look forward to having you with us again in the near future.

2/10 – Ontzettend slecht

YOGINDRA

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Stayed at this property for 6 days, on check in I had to wait about 1hr for my room, the room smelled so bad my wife and kids had to leave, the hallway was very stink.
5 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Emmanuel More General Manager op 17 aug 2023
Dear Yogindra, Thank you for taking the time to share your experience about your recent stay at our hotel. I am sorry to read that our services and facilities were not up to your satisfaction and I would like to apologize for any inconvenience this has caused you. We look forward to welcoming you back soon at Hilton Paris La Défense to try to redeem your trust in our hotel and to provide you with a far better service than what you have experienced.

6/10 – Redelijk

Bryan

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid
Good location to business district. Rooms are clean. Had trouble getting the room restocked with water, tea, and coffee.
5 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Emmanuel More General Manager op 24 jul 2023
Dear Bryan, Thank you for your time to give a rating and sharing your experience with us. We are very sorry to learn that some elements of your stay could have been improved we would always ask that our team are made aware of anything, giving us the opportunity to resolve the areas highlighted. We hope that what happened will not prevent you from staying with us again and look forward to welcoming you back soon.

8/10 – Goed

Bahram

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
Hotel is not located in the historic area, also it is located inside of a shopping Mall which also under construction. If you want to see Paris this hotel in not in a convenient location at all.
6 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Emmanuel More General Manager op 24 jul 2023
Dear Bahram, Thank you for choosing the Hilton Paris La Défense and for taking the time to offer your feedback. We hope that what happened will not prevent you from staying with us again and look forward to welcoming you back soon.

8/10 – Goed

Patricia

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good
3 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Emmanuel More General Manager op 24 jul 2023
Dear Ms Patricia, Thank you for taking the time to share your experience about your recent stay at our hotel. : We hope to see you again on a future visit to France.Kind Regards,

4/10 – Matig

Zack

2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Emmanuel More General Manager op 17 aug 2023
Dear Zack, Thank you for your time to give a rating and sharing your experience with us. The entire team looks forward to the pleasure of welcoming you back to Hilton Paris La Défense very soon. Thank you again for your time and feedback.

2/10 – Ontzettend slecht

Carlos

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Emmanuel More General Manager op 11 jul 2023
Dear Carlos,Thank you for your time to give a rating and sharing your experience with us.I am sorry to read that you did not enjoy your experience at our property. For any inconvenience experienced I would like to apologize on behalf of my entire team.We hope that what happened will not prevent you from staying with us again and look forward to welcoming you back soon. Sincerely,

8/10 – Goed

STEPHANE

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
dommage qu'il y ai des entreprises de partout dans l'hôtel qui font l'entretien ou des réparations au milieu des clients , je comprends qu'il faut que ça se fasse mais ça manque de discrétion , nous ne voyons jamais ceci chez Four Seasons.
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Emmanuel More General Manager op 11 jul 2023
Cher Stephane,Merci d'avoir pris le temps de partager votre expérience avec nous. Je suis désolé de lire que certains services et installations n'ont pas été à la hauteur de votre satisfaction et je tiens à m'excuser pour tout inconvénient que cela vous a causé. Nous nous réjouissons de vous revoir parmi nous dans un avenir proche.