Voorkant accommodatie - avond/nacht

Beoordelingen van Holiday Inn Express Paris-Canal de la Villette, an IHG Hotel

3 out of 5

Beoordelingen

8,6

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 462 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 397 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 94 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 30 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 17 van 1000 beoordelingen" "

8,8/10

Netheid

8,8/10

Personeel en service

7,8/10

Voorzieningen

8,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Saskia

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima verblijf voor enkele nachten, vlakbij metro en veilige buurt in de avonduren. Prima kamer, netjes en schoon, maar de douchecabine kon schoner, daar zaten wat vieze randen in. Het ontbijt is ook goed, alleen erg druk en krap, dat was jammer
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Sandra - Guest Relation op 15 feb 2024
Dear Saskia, Thank you for your excellent review of the Holiday Inn Express Canal de la Villette.We are delighted that you enjoyed your stay with us.We look forward to welcoming you back soon,Yours sincerelyKind regards,

8/10 – Goed

widjaikoemar

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Goed
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Sandra reception op 28 aug 2023
Dear Widjaikoemar, Thank you for your comment about your stay in our hotel.Your opinion is important to us and will be passed on to all staff.Our efforts regarding services to our guests remain paramount and constant.We hope to welcome you back to our hotel during your next stay in Paris.Regards, Sandra reception

10/10 – Uitstekend

Judith

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima locatie. Dichtbij metro en aan het water met restaurantjes in de buurt. Fijn en behulpzaam personeel. Garage voor je auto. Prima ontbijt, wel beetje druk misschien iets te kleine ‘zaal’. Al met al een hele goede keuze geweest voor 3 dgn Parijs!
2 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Yoelle - Front Desk Manager op 2 mei 2023
Dear Judith,It is with great pleasure that I thank you for your contribution to our customer comments. Our team is very dedicated to our customers because that is what we do. We care and you will experience the same dedication to our guests at all Holiday Inn Express locations.We are delighted that you have noticed this.The entire team thanks you and we look forward to seeing you soon!We look forward to seeing you again,Yoelle - Front Desk Manager

8/10 – Goed

Jeroen

3 nachten verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

Johannes, Rijen

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooi nieuw pand, vlak langs het Canal. Tof uitzicht vanuit de kamer. Bedden zijn prima, badkamer ruim genoeg. Schoon. Algemene ruimtes wel erg warm, gelukkig airco op de kamer. Raam kan minimaal open. Ontbijtruimte te klein voor hotel van dit formaat, daardoor te druk.
1 nacht verbleven in juni 2022
Reactie van Yoëlle op 5 jul 2022
Dear Johannes, Many thanks to take 5 minutes on your busy schedule to share your positive experience with others. We are proud to know you appreciated your stay with us and enjoyed our hotel. We hope to welcome you again for a next visit in Paris. Best Regards Yoëlle Front desk manager

10/10 – Uitstekend

John

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in april 2022

10/10 – Uitstekend

jo

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima! Goede service. Prima ligging in een rustige omgeving. Bus en metro in de buurt. Vriendelijk personeel.
5 nachten verbleven in februari 2022
Reactie van Antoine op 10 apr 2022
Dear guest, Nice to see you've appreciated your stay ! By hoping to see you later for a new stay in Paris :). Kind regards,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
De ligging aan het Canal is erg leuk, mooi uitzicht vanuit de kamer. Het ontbijt viel tegen, dat was vroeger beter en toen was het ook gratis. Maar al met al een zeer plezierig verblijf.
5 nachten verbleven in juli 2021
Reactie van Antoine op 5 aug 2021
Dear guest, Thank you so much for your feedback, we're very satisfied you've appreciated almost everything during your stay but for sur we're disappointed you didn't like so much our breakfast. Despite all, we hope have the pleasure to see you back soon :). Regards,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nette badkamer en goede bedden. De kamers zijn niet echt ruim en het ontbijt is rommelig/druk
3 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Gregory op 4 mrt 2020
Thanks for the feedbacks ! It is really nice to see that you have enjoyed our hotel. We take every comments to heart as we always try to improve our service.

8/10 – Goed

Martin

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Gregory op 24 feb 2020
Thanks for the feedbacks.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van gregory op 22 jan 2020
Thanks for your feedbacks ! We really appreciate.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
4 nachten verbleven in november 2019
Reactie van the Front Desk op 29 dec 2019
Cher client, merci d'avoir pris le temps de noter votre séjour parmi nous. Nous sommes ravis de constater que tout s'est bien passé et espérons avoir l'occasion de faire mieux encore la prochaine fois que vous séjournerez dans notre hôtel. Nous vous souhaitons d'excellentes fêtes de fin d'année. Bien cordialement La réception

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nette en fijne accommodatie, in de nabijheid van het kanaal, mooi uitzicht en dicht bij metro-halte.
2 nachten verbleven in november 2019
Reactie van Antoine op 20 nov 2019
Dear Guest, Thank you so much for your feedback. Visibly it was a good stay for which you'll keep good memories and this is the most important for us :). Hoping to see you soon, Kind regards,

8/10 – Goed

peter

2 nachten verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van The front Desk op 29 dec 2019
Cher client, merci d'avoir pris le temps de noter votre séjour parmi nous. Nous sommes ravis de constater que tout s'est globalement bien passé et espérons avoir l'occasion de faire mieux encore la prochaine fois que vous séjournerez dans notre hôtel. Nous vous souhaitons d'excellentes fêtes de fin d'année. Bien cordialement La réception

6/10 – Redelijk

Melisa

Ok voor een kort verblijf
Hotel heeft een goede buurt en de metro is dichtbij. Ook een leuke sfeer aan het water. Lichten buiten branden ‘s nachts niet. Kamers zijn verouderd, personeel aan de receptie gaf ons 2 x verkeerde kaart voor de kamers. Geen waterflesjes in de kamer en slechte verluchting in de kamer.
1 nacht verbleven in oktober 2019
Reactie van Antoine op 3 nov 2019
Dear Melisa, Thank you foor sharing your impression of the hotel. We are happy to see that you enjoyed the location. About the rooms, we are a little surprised as they have been redone less than a year ago (three months ago, to be precise). We are very sorry about the confusion regarding the room card, there must have been a confusion and we apologize for that. We hope to see you again for your next stay in Paris. Best regards

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Leuke locatie, net hotel.goed bed en goed ontbijt.personeel is ook erg vriendelijk. De metro is dichtbij.
3 nachten verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Perfecte ligging in een buurt waar het goed vertoeven is!
2 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van Inès, Guest Relation op 10 jul 2019
Dear Guest, Thank you for your nice feedback! ;) We look forward to welcoming you back soon in Paris. Best Regards, Inès, Guest Relation

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hier en daar was wat achterstallig onderhoud zichtbaar, dat werd goed gemaakt met de belofte dat er nog voor de zomer groot onderhoud gepland staat voor het gehele hotel.
2 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van Pierrick op 12 jun 2019
Hello, Thank you for your review! Indeed we are making some refurbishing in our rooms and we will be able in few weeks to offer you new rooms. Regards,

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in april 2019
Reactie van L'équipe de l'hôtel Holiday Inn La Villette op 12 jun 2019
Merci d'avoir séjourné dans notre établissement. Nous apprécions vos retours qu'ils soient positifs ou négatifs, ils sont tous constructifs  A très bientôt.

6/10 – Redelijk

Paul

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
teleurstellend
Locatie is prima met metroverbinding op 200 meter. Veilige trendy buurt. Gelukkig is er parkeergelegenheid in het hotel want in de buurt is parkeren haast onmogelijk. Inchecken was prima ! De kamer had een mooi zicht op het kanaal maar geen koelkast en geen safe. Ook de tussendeur naar de aangrenzende kamer konden wij niet op slot doen en dus konden we gewoon in de andere kamer stappen... Geen dubbele beglazing dus veel geluid (heel de nacht) van de locals beneden rond het kanaal. Het ontbijt was teleurstellend. Overvol en dus wachten en aanschuiven voor een plaatsje. Geen koffiemachine, ananas uit blik, geklutste eitjes met meer melk dan ei, keihard brood,... Volgende keer nemen we geen ontbijt maar gaan we in de buurt rustig en gezellig ontbijten.
2 nachten verbleven in april 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Parkeerkelder was erg handig. Jammer dat je die vooraf niet kon reserveren; wij hadden echter geluk dat er een plaats beschikbaar was.
3 nachten verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goede service, simpel maar goed ontbijt, parkeren onder hotel erg fijn.
2 nachten verbleven in februari 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Top hotel. Dicht bij metro. Maar ook bij winkels. Net hotel met parkeerkelder.
3 nachten verbleven in december 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Je ziet de kwaliteit van het hotel achteruit hollen. We zijn meerdere keren in het hotel geweest en dan kun je dat ook constateren. De vloerbedekking vlekkerig en bij het schilderen van plinten de vloerbedekking ook maar even een schilderbeurtje gegeven. Erg jammer.
1 nacht verbleven in januari 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in december 2018
Reactie van Ines op 25 jan 2019
Cher Client, Merci pour votre note! Nous espérons pouvoir vous accueillir de nouveau très bientôt au Canal de la Villette. Cordialement, Ines, Guest Relation

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kamers waren elke dag goed schoon. Alles was aanwezig. Goede bedden en uitgebreid ontbijt.
3 nachten verbleven in december 2018

8/10 – Goed

Robin, Rotterdam, nl

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooie locatie aan het kanaal, en metrostations op loopafstand
2 nachten verbleven in december 2018
Reactie van Inès, Guest Relation op 22 feb 2019
Dear Robin, Thank you very much for taking the time to share us your feedback. We are happy to read what you enjoyed the localisation near the canal and the metro station. We wish you a very good day and we look forward to welcoming you back in the near future in Paris. Yours Sincerely, Inès, Guest Relation

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Prima hotel
Prima hotel voor een paar dagen. Beetje teleurgesteld over de kamer, stukje gebladerd plafond en douche aan de onderkant was niet schoon. Bedden waren goed. De kamer was gelegen aan een kant met uitzicht op de andere kamers. Ontbijt was prima alleen wat wij misten was een eitje. Drankjes in het hotel waren duur voor wat je kreeg. Voor een paar dagen zou ik het aanbevelen maar zeker niet voor langer....
3 nachten verbleven in augustus 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel, alles dichtbij , goede verbinding met de metro
3 nachten verbleven in augustus 2018

8/10 – Goed

Suzan, Tilburg

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Aangenaam hotel
Leuk hotel, vlakbij metrolijn 7 met directe verbinding naar Louvre. Vriendelijk personeel, lekker en vers ontbijtbuffet, comfortabele bedden, ruime kamer met mooi uitzicht op kanaal en schoon sanitair. Veel eetgelegenheden en supermarkten in de buurt. Eén minpunt, vloerbedekking was vies (kamer 608).
2 nachten verbleven in juli 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goede uitvalbasis om Parijs te ontdekken.
Metro op wandelafstand, hotel ligt bij het water. In de zomervakantie veel activiteiten aan het water (Paris-Plage).
5 nachten verbleven in juli 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid
Fijne locatie
Dit hotel heeft een super fijne locatie. Dicht bij een metrohalte, dus je bent zo in de stad, maar niet in de rukte van de stad. Aan het Canal de Midi is genoeg te zien/doen. Je zit vlak bij Parc la Vilette, wat een super leuk park is voor kinderen. Je kunt er zelfs lopend naar toe. Het hotel zelf is oké, maar niet geweldig. Het is duidelijk aan een opfrisbeurt toe.
2 nachten verbleven in mei 2018
Reactie van Inès, Guest Relation op 25 mei 2018
Dear Guest, Thank you for your feedback. We have taken note of your detailed review and shared your comments with the respective head of departments to discuss further. We look forward to welcoming you again in the near future! Best Regards, Inès, Guest Relation

8/10 – Goed

Sophie

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Propere kamers. Lekker ontbijt. Vriendelijk personeel en meertalig. Rustige ligging maar toch genoeg voorzieningen rond hotel

8/10 – Goed

H, Zeeland

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
Prima
Personeel was behulpzaam maar had het te druk en de airco was kapot op de kamer. Is niets aan gedaan.....
1 nacht verbleven in mei 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prettig hotel in bruisende wijk
Prettig hotel om Parijs te verkennen. Metro dichtbij, gezellige levendige wijk. Schone kamers en een goed ontbijtbuffet. Prima! We verbleven met onze drie kinderen in twee naast elkaar gelegen kamers.
2 nachten verbleven in mei 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel dicht bij metro
Prima hotel, dicht bij metro gelegen waardoor je zo in hartje Parijs bent. Verder ligt er een park op ca 1 km lopen wat leuk is om met kinderen te bezoeken. Daarnaast is de ligging aan het water ook erg sfeervol en zitten er wat restaurantjes in de omgeving.
2 nachten verbleven in maart 2018

8/10 – Goed

mbaye, haarlem

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuk hotel
De volgende reis naar parijs zal ik zeker dit hotel kiezen
3 nachten verbleven in maart 2018
Reactie van Albane op 4 apr 2018
Dear Guest, Thank you very much for trusting us ! We hope to see you again soon ! Albane / Reservation Department

10/10 – Uitstekend

Rama Jyothi

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff is very friendly and helpful.
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Sandra - Guest Relation op 27 apr 2024
Dear Rama Jyothi, Thank you for your excellent review of the Holiday Inn Express Canal de la Villette.We are delighted that you enjoyed your stay with us.We look forward to welcoming you back soon,Best regards,

10/10 – Uitstekend

Sunil

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The receptionist who helped us was very nice but her supervisor was very rude lady. When we checked in the receptionist told us we are allowed to to a late checkout(she was great). Butvyhe ext day her supervisor knocked our door so hard and said “ you have to leave now” we were shocked.
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Sandra - Guest Relation op 27 apr 2024
Dear Sunil, Thank you for your comment about your stay in our hotel.Your opinion is important to us and will be passed on to all staff.Our efforts regarding services to our guests remain paramount and constant.We hope to welcome you back to our hotel during your next stay in Paris.Kind regards,

8/10 – Goed

Christie

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
It's a bit out of the way in Paris and requires a trip to most of the major attractions but there was great things about that. It's along the river, it's quiet. Two metro stations within 7-8 minutes. Only one working elevator can take a second if you don't want to do the stairs. Breakfast is pretty good for a chain Continental breakfast but nothing to get too excited about. Staff was helpful to answer questions and do what they could. I have terrible French and all their English was impressive.
6 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Sandra Guest Relation op 15 apr 2024
Dear Christie, Thank you for your excellent review of the Holiday Inn Express Canal de la Villette.We are delighted that you enjoyed your stay with us.We look forward to welcoming you back soon,Warm regards,

10/10 – Uitstekend

Philbert

Positief: Netheid
very
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Sandra Guest Relation op 12 apr 2024
Dear Philbert, Thank you for your excellent review of the Holiday Inn Express Canal de la Villette.We are delighted that you enjoyed your stay with us.We look forward to welcoming you back soon,Kind regards,

8/10 – Goed

Klaus

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
nette Umgebung ordentliches, zweckmäßiges Zimmer umfangreiches Frühstück Preis/Leistung passt
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Sofia Front Desk op 31 mrt 2024
Dear Klaus,Thank you for choosing to stay with us and for sharing your feedback. We're thrilled to hear that you enjoyed your experience at our hotel.It's wonderful to know that you found our environment nice and our rooms neat and functional. We strive to create a welcoming and comfortable atmosphere for all our guests.We're also pleased that you enjoyed our extensive breakfast offerings. Providing a variety of options to suit different preferences is important to us.Regarding the price/performance ratio, we're glad to hear that you found it satisfactory. Offering great value for our guests is something we take pride in.Your satisfaction is our top priority, and we appreciate you taking the time to share your thoughts with us. We hope to have the pleasure of welcoming you back in the future for another enjoyable stay.Warm regards,

6/10 – Redelijk

Robyn

The breakfast was excellent
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Sandra - Guest Relation op 25 mrt 2024
Dear Robyn, Thank you for taking your time to let us your review. Hope to see you soon on your next trip in Paris at the Holiday Inn Epress Canal de la Villette.Kind regards,

8/10 – Goed

Lan

It’s average for $200/night
5 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Sandra - Guest Relation op 26 feb 2024
Dear Lam, Thank you for your comment about your stay in our hotel.Your opinion is important to us and will be passed on to all staff.Our efforts regarding services to our guests remain paramount and constant.We hope to welcome you back to our hotel during your next stay in Paris.Kind regards,

6/10 – Redelijk

Serdar

1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Sandra - Guest Relation op 15 feb 2024
Dear Serdar, Than you for your reply, Hope to see you soon, Kind regards,

10/10 – Uitstekend

Paul Art

Everything good.
8 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Albane op 5 feb 2024
Thank you very much !

10/10 – Uitstekend

Joerg W

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Custo-benefício muito bom.
O atendimento na recepção foi muito bom, são prestativos e atenciosos. O quarto foi limpo todos os dias e de forma adequada. Café da manhã bom. A localização é perto do metrô (cerca de 4 minutos do hotel ao metrô).
5 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Chloé BUI op 24 jan 2024
Dear Joerg,Thank you for your recent correspondence regarding your stay. We appreciate you taking the time to make us aware of your delightful experience.We are always pleased to receive such positive comments. We look forward to the opportunity of serving you in the future. Best regards,Chloé BUI