Interieur

Beoordelingen van Hôtel Paris Bastille Boutet - MGallery by Sofitel

5 out of 5

Beoordelingen

9,0

Fantastisch

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 300 van 450 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 102 van 450 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 29 van 450 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 10 van 450 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 9 van 450 beoordelingen" "

9,4/10

Netheid

9,4/10

Personeel en service

9,2/10

Voorzieningen

9,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Fabrice

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Dalia Hamel - Première de Réception op 8 feb 2024
Cher Fabrice,Nous vous remercions pour l'avis que vous avez laissé sur notre bel hôtel.Nous espérons vous retrouver très bientôt à l'hôtel Paris Bastille Boutet.Bien cordialement,

6/10 – Redelijk

philip

10/10 – Uitstekend

annick

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
top hotel in 11e arrondissement
Prachtig hotel, goed gelegen in rustige buurt met veel restaurants en metro dichtbij. Uitstekende service en verzorgd ontbijt. tip: kies kamer aan achterkant voor minder lawaai.
3 nachten verbleven in augustus 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in maart 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Leuk hotel in opkomende wijk van Parijs; veel uitstekende restaurants en kleine winkeltjes letterlijk om de hoek!
2 nachten verbleven in januari 2020

6/10 – Redelijk

isabelle

Positief: Comfort kamer
geen prijs / kwaliteit wel goed bed
mooi oud hotel ,beleefde ontvangst maar kamer geen aangename verlichting en decoratie glazen kast lelijk zwembad te klein
1 nacht verbleven in november 2018
Reactie van Maud P. - Front of house manager op 10 dec 2018
Dear Isabelle, Thank you for sharing your feedback with us. We are sorry to note that you did not fully appreciate the decoration of our rooms. We do however take good note of your nice comment regarding our front desk team. Sincerely,

10/10 – Uitstekend

Sven, Belgium

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ontdekkingshotel in Parijs
Heel goed hotel, wandelafstand van Bastille. Kraaknet met zwembad, sauna en stoombad. Koffiezet op de kamer. Recent vernieuwd. Kamer 606 is schitterend, met groot terras en ligstoelen en tafeltje. Echte aanrader !!

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Uitstekend hotel die zeker waard is voor dat geld!
Hotelkamers waren luxe, schoon en sfeervol ingericht (en bovendien is die regendouche heerlijk). Personeel erg behulpzaam en zeer gastvriendelijk waardoor je direct bij aankomst al met een goed gevoel de vakantie begint. Bij de problemen die zich voordeden (toegangskey werkte meermaals niet bij het betreden van de hotelkamer, wat soms hinderlijk was) bleef het personeel correct en zoekende naar de gepaste oplossing. Mede door deze service en dat het overmacht betrof is dit dan ook geen bezwaar geworden. Mocht in de toekomst Parijs opnieuw aangedaan worden en je wilt toch redelijk centraal op zoek gaan naar betaalbaar comfort, is dit hotel zeker een aanrader! De wellness-ruimte werd ook als zeer prettig ervaren, mede doordat je hier in alle rust een baantje kan trekken wanneer je de hele dag op pad bent geweest.
5 nachten verbleven in februari 2018

10/10 – Uitstekend

Barefoot

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Clean hotel, friendly staff
2 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Simon

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
On arrival I was surprised to be asked to pay a security deposit of 300 Euros, I was promised by staff that this wouldn't be debited. It was debited. I was told it would be put back into my account when we checked out in 3 days time. It wasn't. It finally cleared back into my account 1 week after we checked out.
3 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Carla

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Schönes Hotel in toller Lage
4 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Renato, san francisco

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Liked everything about it . Nice restaurants /bakeries nearby, good breakfast selections , cleanliness of place , safe surroundings . Great associates , special shout out to 2 most wonderful ladies who welcomed us on our late arrival March 3 ( Inga and Mena - pls excuse if misspelled names ) , thank you very much everyone for your kindness . We just love visiting Paris and this hotel with a marvelous team work .
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Dalia Hamel - Première de Réception op 26 mrt 2024
Dear Renato, Thank you so much for your kind words about our hotel and our staff. Mouna & Inga will be thrilled to know that you've enjoyed your stay with us.We hope to see you again very soon in our beautiful city.Regards,

10/10 – Uitstekend

Yaron

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great hotel, short walking distance to public transportation. Loved the SPA :)
4 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Dalia op 22 mrt 2024
Dear Yaron,Thank you so much for your comments !We hope to see you again soon.Regards,Dalia - Front Desk Manager

4/10 – Matig

Klaus, Bad Honnef

Positief: Netheid
3 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Dalia Hamel - Première de Réception op 22 mrt 2024
Dear Klaus,We are sorry that your stay did not meet your expectations. Would you be able to tell us more about it?We remain at your entire disposal.Regards,Dalia - Front Desk Manager

10/10 – Uitstekend

Sarah

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super helpful and friendly staff, large rooms, good transport links and great local amenities (Bistro Paul Bert and Patisserie Cyril Lignac being particular highlights). We've stayed in a lot of hotels in Paris but rarely gone back to the same one twice. We will be back to Hotel Boutet!
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Dalia Hamel - Première de Réception op 8 feb 2024
Dear Sarah,First of all, we would like to thank you for choosing to celebrate this special occasion at the Hôtel Paris Bastille Boutet - MGallery. We are delighted to read that your stay exceeded your expectations and that you enjoyed our neighborhood which offers a true Parisian experience! Your satisfaction is the best reward for our staff who work day after day to offer you service without fault.Thank you again for sharing your experience, and we hope to be the fisrt hotel you will come back to in Paris !Sincerely,

10/10 – Uitstekend

Oscar F P

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Muito, muito bom
Excelente hotel. Confortável, silencioso, limpo, muito bom café da manhã, pessoas extremamente atencioso. Ótima localização. Voltarei.
6 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Dalia Hamel - Première de Réception op 8 feb 2024
Dear Oscar,First of all, we would like to thank you for choosing the Hôtel Paris Bastille Boutet for your stay in Paris.We are so happy to read that you have enjoyed our beautiful hotel and neighborhood, which offers everything you are looking for in Paris.Thank you for sharing your experience, and we hope to welcome you back very soon.Sincerely,

8/10 – Goed

Rodrigo, Dubai

Positief: Netheid
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Dalia Hamel - Première de Réception op 8 feb 2024
Dear Rodrigo,Thank you for the great review of our hotel! We hope to see you again very soon.Sincerely,

10/10 – Uitstekend

Hallgeir

Reisde met familie
4 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Dalia Hamel - Première de Réception op 8 feb 2024
Dear Hallgeir,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,

6/10 – Redelijk

Roula, Raleigh

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in december 2023

6/10 – Redelijk

Paul

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Décevant
Belle devanture, accueil correct mais très approximatif dans les détails, pas le petit plus que doit offrir un 5*, une boisson d’accueil, monter nos bagages, etc… Concernant la chambre, matelas inconfortable, salle de bain 2*, trop petite, embuée dès le début de la douche dû à une aération mal dimensionnée. Dans l’ensemble déçu car loin de ce que l’on attend de ce genre d’établissement.
2 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

jon

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We would definitely stay there again.
3 nachten verbleven in november 2023

6/10 – Redelijk

Petter

1 nacht verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Michel

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
agréable séjour à l’hôtel Boutserin
très agréable accueil par la réceptionniste de l’après-midi Les chambres avec terrasse ont un certain charme Par contre, le service du petit déjeuner dans les chambres n’est pas vraiment à la hauteur globalement, mon avis n’est pas défavorable
3 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Mouna op 24 okt 2023
Bonjour Monsieur Auguet,Tout d'abord je souhaite vous remerciez d'avoir choisi notre établissement pour votre séjour, aussi je transmettrais votre compliment à notre collègue ayant effectué votre arrivée. Votre avis concernant le service petit-déjeuner est précieux et j'en ferais part à nos équipes afin d'améliorer vos futurs séjours ainsi que ceux de nos autres clients;Nous espérons vous revoir très bientôt,En vous souhaitant une excellente journée,Cordialement,

10/10 – Uitstekend

Gillian

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in juli 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Keran

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very poor hotel
Fire Alarm went off at 1am, lift not working from the car park. Check us in tk a dirty room that hadnt beeen cleaned from previous guests. Not a 5 star hotel at all.
2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Mouna op 24 okt 2023
Good Evening Sir,We are sorry to read that you're stay was not as expected, this type of incident are rare in our etablishment. We hope to see you soon to show you how are service deserved them 5 stars.I wish you a excellent day,Best Regards,

10/10 – Uitstekend

sunil

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I requested an early check in since my flight into Paris landed at 8 am . The hotel was so kind enough to have my room ready for me at 10.30 am when I got to the hotel . It was a very sweet gesture to make sure I didn’t have to wait after a long flight . The check in and check out processes were very smooth . The food at the breakfast service and room service were both really good too . I didn’t use the pool but it looked like a lovely space to relax . Overall I was very satisfied and the hotel staff were very helpful and willing to address any requests . Thank you .
3 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Mouna op 24 okt 2023
Good Evening Sir,We are glad to read that you stay was more that expected, your satisfaction is our motivation and we will share your review to our teams with pleasure. Un fortunately you didn't went to the wellness place of the hotel, no worries our Spa is waiting for your next visit.We hope to see you very soon,Wishing you an excellent evening,Best Regards,

10/10 – Uitstekend

Arturo

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Annabelle, Longview

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The shower and bedding was amazing.
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Mouna op 24 okt 2023
Good Evening Madam,Thanks you for sharing your opinion about your stay,We also thank you for the praise given to our rooms, given that you enjoyed your stay, we hope to see you again very soon.Wishing you a great day,Sincerely,

2/10 – Ontzettend slecht

V

2 nachten verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Jose Ignacio

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel perfecto para escapada romántica
Excelente experiencia. El hotel está situado en una zona de fácil acceso a metro, residencial, muy tranquila, pero a la vez con ambiente de cafés, restaurantes, brasseries y vinotecas. El personal del hotel sumamente amable, incluido Gregory, su responsable, que nos vino a saludar y se preocupó por nuestro transfer de regreso al aeropuerto. El desayuno muy completo (zumo natural, huevos, bacon, bizcocho, croissants). La habitación luminosa, la cama comodísima y el baño no muy grande pero suficiente y funcional
2 nachten verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Nicholas

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
A small mistake with the rooms (a double when a twin room was reserved) quickly resolved in the morning. The breakfast is a little expensive, but lots of good cafes nearby. Other than those minor issues, am excellent hotel and great stay
3 nachten verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Morten

3 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van La Réception - Victoria op 4 aug 2023
Dear Mr Morten, Thank you very much for sharing your experience at the Bastille Boutet Hotel. Thank you for recognizing our team's work as we strive to offer a personnalized service to all our guests. We look forward to welcoming you on your next visit to Paris.Best regards.

2/10 – Ontzettend slecht

Jeffrey

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good news! The hotel will comp you two drinks for being woken up at 2-3 am by a cockroach crawling on your skin and then after finally falling asleep at 5am, ignoring your “do not disturb” sign and waking you at 9am. So much for the honeymoon experience we never got when we first got married. Now at 60 I thought we deserved a great hotel experience. Not so much. *Get this: not even one apology.* I’m Canadian so I know we over apologize and expect others to…but come on!
5 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van La Réception - Victoria op 4 aug 2023
Dear Mr Jeffrey,Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Hôtel Paris Bastille Boutet - MGallery. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.At MGallery, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence.We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.Best regards,

6/10 – Redelijk

Miguel

Zakenreiziger
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Overall ok.
Room was small but ok. Bed not overly comfortable as they had added an extra layer on top of the mattress (for protection?) so it was too soft and lumpy. Towel not provided one day after room cleaned so I had to use the spa towel. Long hair on the bathroom wall (not mine, I’m bald) stayed there the entire time I stayed - I wanted to see if it was going to be cleaned away. It wasn’t
5 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van La Réception - Victoria op 4 aug 2023
Dear Mr Miguel, Thank you very much for taking the time to share your experience at the Paris Bastille Boutet ! All our team is working to offer a personnalized service and attention to all our guests and we are delighted you recognized it. We are hoping to welcome you soon for you next visit.

10/10 – Uitstekend

Christine

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Joyau Parisienn
Amazing hotel close to subways and cafes . Rooms were comfortable , beautiful, soft towels and robes . Staff were so helpful and friendly . Pick up service was a bonus as was pool and spa . An awesome hotel for a paris vacation ,
2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van La Réception - Victoria op 4 aug 2023
Dear Mrs Christine, Thank you very much for taking the time to share your experience at the Paris Bastille Boutet ! All our team is working to offer a personnalized service and attention to all our guests and we are delighted you recognized it. We are hoping to welcome you soon for you next visit.

10/10 – Uitstekend

J

3 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van La Réception - Victoria op 4 aug 2023
Cher Monsieur J, Nous vous remercions pour la note laissée sur notre hôtel. Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour et espérons vous accueillir à nouveau très bientôt. Veuillez agréer, Madame, nos salutations distinguées. Cordialement,

10/10 – Uitstekend

Alen

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van La Réception - Victoria op 4 aug 2023
Dear Mr Alen, Thank you very much for sharing your experience at the Bastille Boutet Hotel. Thank you for recognizing our team's work as we strive to offer a personnalized service to all our guests. We look forward to welcoming you on your next visit to Paris. Best regards.

10/10 – Uitstekend

olivier

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hôtel très confortable. Propreté des chambres irreprochable. C'est juste dommage que les plateaux repas trainent aussi longtemps dans les couloirs. temps d'attente au bar toujours très long. Sinon super hôtel.
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van La Réception - Victoria op 4 aug 2023
Cher Monsieur Olivier,Nous vous remercions d’avoir pris le temps de nous écrire à la suite de votre séjour à Hôtel Paris Bastille Boutet - MGallery.Nous sommes désolés que le service et la prestation n’aient pas été à la hauteur de vos attentes, et nous vous prions d’accepter nos plus sincères excuses.Les hôtels MGallery sont désireux de vous offrir la meilleure qualité de service pour vos séjours, par conséquent, votre avis est très précieux.Soyez assuré que les mesures nécessaires seront mises en œuvre afin d’améliorer la qualité des prestations évoquée. De nouveau, nous vous remercions pour vos commentaires et espérons regagner votre confiance lors d’un prochain séjour.Dans l’attente de vous accueillir prochainement, nous vous prions de croire, Monsieur, en l’expression de nos sentiments les meilleurs.

10/10 – Uitstekend

Sorin

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
8 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Dalia Hamel op 17 jun 2023
Dear Mr. Sorin,We very much appreciate your comments regarding your stay at the Hôtel Paris Bastille Boutet - MGallery. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely, Dalia Hamel

10/10 – Uitstekend

Sophie

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
A gem in Paris
Holy smokes, what a terrific hotel! Beautiful building; small but well-laid-out rooms; great (!!!) neighborhood; and excellent amenities (pool, steam room, sauna, fitness room).
4 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Dalia Hamel op 17 jun 2023
Dear Sophie,First of all, we would like to thank you for choosing to the Hôtel Paris Bastille Boutet - MGallery for your stay i Paris.We are delighted to read that your overall stay exceeded your expectations and that you enjoyed our neighborhood which offers a true Parisian experience! Your satisfaction is the best reward for our staff who work day after day to offer you service without fault.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as this one !Sincerely,Dalia Hamel

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
8 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Dalia Hamel op 17 jun 2023
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!Sincerely,Dalia Hamel

10/10 – Uitstekend

Adam

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location, clean and has everything you need
6 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Dalia Hamel op 17 jun 2023
Dear Adam,Thank you so much for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!Sincerely,Dalia Hamel

8/10 – Goed

Anne-Charlotte

Positief: Netheid, personeel en service
2 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Dalia Hamel op 17 jun 2023
Madame Anne-Charlotte,Nous vous remercions d'avoir pris le temps de nous laisser un avis sur notre bel hôtel !Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour et espérons vous accueillir à nouveau très bientôt.A bientôt !Dalia Hamel

10/10 – Uitstekend

hecht

Positief: Netheid
Bonne ne Hotel
1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Nesrine Djouahra - Guest Relation op 15 mei 2023
Cher Monsieur Hecht,Nous vous remercions d'avoir pris le temps de partager votre expérience au Bastille Boutet !Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour parmi nous et espérons vous accueillir à nouveau très bientôt.Cordialement,Nesrine Djouahra - Guest Relation

10/10 – Uitstekend

Jason

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This is our second time staying at this boutique hotel. It is very clean and the bed is very comfortable. The shower has plenty of water pressure and the rooms are a great size. The location is awesome. Away from all the tourist hustle while still being located in a vibrant Parisian neighborhood. The staff is outstanding, especially Julio as he provided amazing dining suggestions highlighting a myriad of food options from multiple cultures. He made my wife’s 40th birthday celebration exceptional with his dining recommendations. Thank you Julio and Hotel Paris Bastille Boutet. We will most certainly see you again in a future visit.
6 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Dalia Hamel op 17 jun 2023
Dear Jason,First of all, we would like to thank you for choosing to celebrate this special occasion at the Hôtel Paris Bastille Boutet - MGallery. We are delighted to read that your overall stay exceeded your expectations and that you enjoyed our neighborhood which offers a true Parisian experience! Your satisfaction is the best reward for our staff who work day after day to offer you service without fault.I will make sure to share your comments with Julio and the rest of our staff !Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely,Dalia Hamel

8/10 – Goed

Nina

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in maart 2023

8/10 – Goed

Josiane

1 nacht verbleven in maart 2023

10/10 – Uitstekend

Jan

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Toller Ausstattung, schöne Zimmer, gute Lage, viele nette Shops und Restaurants in der Nähe. Super nette Mitarbeiter, alles bestens
1 nacht verbleven in februari 2023

6/10 – Redelijk

Stéphanie

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Établissement récent, propre. Par contre pas digne d'un 5*, réceptionnistes un peu froid, tenues pas uniforme, pas d'accueil à l'espace piscine spa pour nous guider. Le petit-déjeuner pas très varié, aucun produit "maison", et le service inexistant, pas du tout 5 étoiles.
1 nacht verbleven in februari 2023

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2023