Terrein van de accommodatie

Beoordelingen van Hôtel Restaurant Maison Blanche

Hôtel Restaurant Maison Blanche
8 Avenue De La Gare, Rungis, Val-de-marne

Beoordelingen

7,4

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 31 van 127 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 44 van 127 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 37 van 127 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 11 van 127 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 4 van 127 beoordelingen" "

8,4/10

Netheid

7,8/10

Personeel en service

7,4/10

Voorzieningen

7,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Kleine plastic kamer, kon amper rechtop staan in de douche en de spierwitte led wanneer je 's avonds de kamer binnenkomt mag best vervangen worden. Verder prima geslapen.
1 nacht verbleven in mei 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
Negatief: Comfort kamer
Business trip
- Noisy rooms - no electricity points for charging
4 nachten verbleven in mei 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Goedkoop
1 overnachting, lekker goedkoop, een uur van het centrum van Parijs met tram en metro, tram dichtbij, goed bed, vriendelijke mensen die alleen Frans spreken.

8/10 – Goed

Jean-Denis

1 nacht verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Damien

Zakenreiziger
1 nacht verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Wassim

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Amer

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Calme et propre
1 nacht verbleven in september 2023

8/10 – Goed

ALAIN

3 nachten verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Fatiha

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very convenient, close to Orly Airport
1 nacht verbleven in juli 2023

6/10 – Redelijk

Alain

Negatief: Comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

francois

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Silvana

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Immaculately clean 👏
1 nacht verbleven in mei 2023

4/10 – Matig

François

Zakenreiziger
Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
1 nacht verbleven in april 2023

6/10 – Redelijk

mikael

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2022

8/10 – Goed

STEPHANE

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ras
3 nachten verbleven in oktober 2022

8/10 – Goed

Fabrice

1 nacht verbleven in oktober 2022

10/10 – Uitstekend

Fabiano

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

Norma

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
La Maison Blanche Hôtel Restaurant Rungis: a home
La Maison Blanche Hôtel Restaurant Rungis was an oasis of beauty and friendliness. This hotel restaurant is family owned and operated. The garden is especially lovely with several mature cedars of Lebanon 🇱🇧 shading the outdoor tables. The owner also has lovely and varied roses, other flowers, and vegetables. This is not a chain hotel; it is a lovely home we are invited to share. The actual room I had was basic but comfortable.
1 nacht verbleven in juni 2022
Reactie van Joseph op 2 jul 2022
Hello, Thank you very much for your review, it helps us a lot. You are welcome on your next visit to Paris. It's a pleasure to see you again. best regards

10/10 – Uitstekend

VINCENT

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2022
Reactie van Jospeh op 2 jul 2022
Bonjour, Merci beaucoup pour votre avis, cela nous aide beaucoup. Vous êtes la bienvenu lors de votre prochain passage par Paris. Au plaisir de vous revoir. Best regards

10/10 – Uitstekend

Amine

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent séjour - équipe très serviable
1 nacht verbleven in mei 2022
Reactie van Joseph op 2 jul 2022
Bonjour, Merci beaucoup pour votre avis, cela nous aide beaucoup. Vous êtes la bienvenu lors de votre prochain passage par Paris. Au plaisir de vous revoir. Best regards

8/10 – Goed

Bruno

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in februari 2022

10/10 – Uitstekend

Taous

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
J’ai passé une nuit, la veille de mon examen, je suis arrivée vers 14h, ma chambre n’était pas encore prétexté mais la femme de chambre l’a vite préparé, lit confortable, chambre insonorisée bien propre, le chauffage fonctionne bien je suis très satisfaite. Il ne faut pas raté un repas dans leur restaurant, j’ai déjeuné là-bas le lendemain , c’est succulent avec un prix correct, assiette généreuse! La serveuse trés agréable. Je n’hésiterai pas à y retourner si je repasse sur Rungis.
1 nacht verbleven in december 2021

10/10 – Uitstekend

Abir ALHAMWI

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
Équipe très sympathique Hôtel très propre Restaurant propre et menus divers
1 nacht verbleven in december 2021

6/10 – Redelijk

BOUCH

Zakenreiziger, Reisde met familie
Propre mais la chambre est très petite
1 nacht verbleven in november 2021

10/10 – Uitstekend

sabine

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Proximité de la gare, personnel aimable, hôtel très pratique
1 nacht verbleven in november 2021

10/10 – Uitstekend

Hugo

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Très bien localisé pour ceux qui auront des examens dans l'espace Jean Monnet le lendemain. Le prix pourrait être mieux pour une chambre si simple, mais la localisation est super, le lit est assez confortable et le personnel accueillant. Pas de frigo/minibar dans les chambres.
1 nacht verbleven in april 2021

4/10 – Matig

LATIFA

Zakenreiziger
Negatief: Personeel en service
Un bon hôtel très bon emplacement très propre et confortable, un bon accueil le 30/03/2021 par contre la dame du 31/03/2021 a été désagréable quand je lui ai demandé est-ce possible de retourner prendre le café sachant que c’est le plus proche de mon lieu d’examen et surtout que le monsieur de la veille nous l’a gentiment accordé je sais que c’est pas compris dans le séjour mais juste un geste commerciale et surtout sa façon de le dire JE SUIS PAS UN BAR À CAFÉ ET CELUI DE LA VEILLE CEST PAS LUI QUI VA VENIR, comme j’ai couper court elle s’est rattrapé en me disant qu’elle risque d’être dans les chambres et pourra pas ouvrir je suis sorti de suite, voilà j’espère que vous teniez compte de mon incident.
1 nacht verbleven in maart 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice and cozy hotel, clean, nice city, cheap and fast transportation to Orly airport!
1 nacht verbleven in maart 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, voorzieningen
chambre petite mais fonctionnelle et surtout très propre , pour un hotel 2 étoiles j'en suis très satisfaite
1 nacht verbleven in maart 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
la tranquilité des chambres et la gentillesse du personnels
1 nacht verbleven in februari 2021

8/10 – Goed

Laetitia

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
bon séjour, matelas peu confortable
2 nachten verbleven in februari 2021

8/10 – Goed

Hippolyte

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2020

8/10 – Goed

ludovic

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bon hôtel
Très bon accueil , propreté impeccable , personnel très dispo, très calme Repas au restaurant : très bon Seule petite remarque : il faisait Chaud , pas de clim , fenêtre ouverte sans bruit , mais moustiques Une moustiquaire à la fenêtre serait parfaite
2 nachten verbleven in september 2020

6/10 – Redelijk

Desjardins

Zakenreiziger
Jardin pour diner
2 nachten verbleven in september 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2020

8/10 – Goed

Suni, Tunis

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Clean , small, very well kept. Small bathroom. Breakfast time bit late considering proximity to the Airport .
1 nacht verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

AICHA

1 nacht verbleven in februari 2020

6/10 – Redelijk

Anna

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fine for an overnight stay to get to the airport. Very early to the tram so you can get to Orly in 20 mins. Room was basic but fine
1 nacht verbleven in januari 2020

4/10 – Matig

Kader

1 nacht verbleven in december 2019

4/10 – Matig

Winston

Zakenreiziger
Positief: Comfort kamer
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Tax For Uneaten Breakfast~! What a Joke!
When I first arrived at the hotel, the door was locked and I couldn't get in to lobby. There seemed no one at the front desk. I finally get into the lobby by finding the next restaurant door. The restaurant didn't had anyone available either. I waited again for another 5 mins. Finally a lady showed up and she barely spoke English. The room was okay condition the bed was great, I must say. However, I only stayed there for one night and the following morning, I didn't want to eat, so, I skip the breakfast. When I had to check out at 11:30am, the same lady (she seems clean the rooms as well, she must be the only one work there) showed up after I checked all the rooms for her. She handed me an invoice for the breakfast I didn't eat. So, I told her by using my hand signal, like sign language. But, she insisted me to pay the breakfast tax 0.90 Euro. What a joke. I originally left changes for whoever will clean the room. So, I asked her the room key again to get access to my already left tip. I took my 5 Euro from the bed and left apporx. 0.70 Euro for her. I paid using, supposed to be her tip, that 5 Euro. And got the change for 4.10 Euro. I didn't leave the change back to the room. She obviously didn't deserve a nice tip. What a joke..! I will never book this hotel again. In fact, it shouldn't be called 'hotel', it should be called as an 'inn' or a 'motel.
1 nacht verbleven in november 2019
Reactie van JN op 18 nov 2019
Hello sir, There is a misunderstanding, the tax you paid is in line with the tourist tax, as is the case in all the hotels in the world. This is not a tax on breakfast. The important thing is that you had a good stay. Regards, Booking service

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Personel très agréable
Wifi pas au top dans les chambres :(
1 nacht verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2019

10/10 – Uitstekend

veronique

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Très bien !!
hotel très calme, très correct, mais surtout avec un personnel très attentionné, serviable et d'une amabilité peu courante. Merci beaucoup pour votre aide !!!
1 nacht verbleven in september 2019

10/10 – Uitstekend

Sylvie

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Séjour familliale
les 2 nuits se sont bien passées, un peu de bruit dans le couloir jusqu'à 23h00, mais ensuite, très calme. Le petit déjeuner est correcte, j'ai pas mal discuté avec Maria, très sympa.
2 nachten verbleven in juli 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid
Arrived to find building with fence grating up against the windows. The place pooked closed. The door to the motel was locked. Went to the restaurant next door and no ody was at the desk. We walked through a door into motel and a wonan was on the second floor above the desk. She asked us what we wanted and we said that we have a reservation (we spoke French). She gave us a room and we departed to explore Paris.
1 nacht verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

Christopher

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Arrived late and left early. Everything was fine.
1 nacht verbleven in mei 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Établissement calme et propre. Chambre et salle d’eau petite mais pour une nuit cela était suffisant
1 nacht verbleven in mei 2019

10/10 – Uitstekend

Georges

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bon rapport qualité prix et propre
Pour prendre l'avion à Ory tôt le matin c'est hôtel est parfait. tout près et propre et un confort simple mais très correcte à un prix convenable.Vraiment vaut le coup de le conseillér. Bon rapport qualité prix
1 nacht verbleven in april 2019
Reactie van Service Réservation. op 29 mei 2019
Bonjour, Merci pour votre commentaire, nous avons été ravi de vous recevoir. A bientôt,