Luxe beddengoed, een bureau, geluiddichte muren, gratis babybedden

Beoordelingen van ibis budget Bobigny Pantin

3 out of 5
ibis budget Bobigny Pantin
60 68 Av Henri Barbusse, Bobigny

Beoordelingen

6,4
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 39 van 336 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 115 van 336 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 95 van 336 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 41 van 336 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 46 van 336 beoordelingen" "

7,0/10

Netheid

7,0/10

Personeel en service

6,6/10

Voorzieningen

6,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

6,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Luz

2 nachten verbleven in augustus 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Voor wat je betaald is het een prima hotel. Personeel was ook aardig.
3 nachten verbleven in maart 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Erwin, Den haag

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bad kamer met schimmel op de vloer Ontbijt weinig keus Geen handdoeken. Je betaald niet veel maar je mag wel wat verwachten.
1 nacht verbleven in oktober 2018

6/10 – Redelijk

Joost, Rotterdam

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Verbazend
Van te voren te weinig reviews bekeken (achteraf gezien) Het was een simpele kamer in verouderde staat met redelijk wat schades. Een douchedeur die niet goed en moeilijk wilde sluiten waardoor de badkamer blank stond na gebruik. Ook was er geen vloermat aanwezig om uitglijden te voorkomen en wij dus onze eigen kleding hiervoor moesten gebruiken (na een dag bij de receptie een vloermat gevraagd) De kamer en badkamer waren wel schoon ! Het matras was aan de harde kant. En ik miste een airco Personeel erg behulpzaam en vriendelijk. Men heeft gratis parkeren op een afgesloten en met camera's beveiligd terrein. De wifi was matig, dekking ok, maar de snelheid viel af en toe gewoon weg, terwijl ik niet het idee had dat het hele hotel vol zat. Als je met weinig genoegen neemt, is dit zeker qua prijs, een prima hotel. Wil je een kamer met iets meer luxe en gelegen in een betere buurt qua uitstraling, zoek dan even op het andere Ibis Budget hotel, wat ongeveer in de zelfde straat zit, ,doch dichter bij Metro station Hoche
2 nachten verbleven in juni 2018

6/10 – Redelijk

Zouhair, Boskoop,NL

Positief: Personeel en service
Hotel near Paris
Check-in and Check-out went very smooth and quickly. Hotel staff was kind, breakfast around 7 euros per person. Room was clean. Also free parking and wifi
1 nacht verbleven in juli 2017

6/10 – Redelijk

Cansu

Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in augustus 2017

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
hotel was heel vis en heel slecht
ik hep was 2 dagen maar ik ben een nacht slapen 2 dagen andere hotel gaan

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Geen metro, slechte bus

2/10 – Ontzettend slecht

Jean-Marie

1 nacht verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Thierry

1 nacht verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

Dean

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
My room in this hotel was basic, but very clean and spacious and served my needs. As expected, no kettle or mini fridge. Staff were helpful and friendly. There is nothing much around the hotel, except mostly industry and is far from the nearest Métro station, Hoche. However, there is a bus stop just opposite the hotel so it is easy to take the 151 bus. There are also night buses that go directly to and from Paris throughout the night. Overall, I would say this hotel is ideal for a few nights if you want to spend less than you would for a hotel in the centre of Paris.
3 nachten verbleven in april 2023

8/10 – Goed

Meya

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in april 2023

8/10 – Goed

ANNE

1 nacht verbleven in februari 2023

8/10 – Goed

PAULUS

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bon rapport qualité-prix
2 nuits seulement ; Propre et confortable ; Proximité de la ligne de bus .
2 nachten verbleven in januari 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Didier

1 nacht verbleven in oktober 2022

8/10 – Goed

Mireille

6 nachten verbleven in oktober 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Bjørn Sander

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in september 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Nessime

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2022

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2022

6/10 – Redelijk

Torben

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel var temmelig slidt morgenmad var ok personalet var meget venlige
3 nachten verbleven in juli 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Fatou

1 nacht verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

Heine

1 nacht verbleven in juni 2022

4/10 – Matig

christelle

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
plus jamais!!!
A notre arrivée,aprés avoir encaissé notre séjour,l la réceptioniste nous a annoncé que la chambre ne disposait pas de climatisation...on a trouvé une chambre sale.. , radiateur, table , sol encrassés..et le pompon : de la confiture sur la télécommande!!! on a eu aussi des odeurs de cuisine, des mouches dans la chambre...devant la situation on a pas eu une réelle réactivité de la part de l équipe ..un coup de bombe insecticide..et le tour est joué!! bien sûr l hotel était complet lors de notre demande de changer de chambre et bien sûr aucun dédommagement. nous ne reviendrons plus à cet hôtel lors de nos déplacements professionnels, nous le déconseillerons à 200%..
4 nachten verbleven in mei 2022

8/10 – Goed

U N

Reisde met een groep
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Budget.
Room was basic and comfortable. There was an initial problem with check-in because they couldn't not find our booking (4 rooms).. Not the most glamorous of locations but if it's just somewhere you are looking to get your head down and plan to spend most of the day out in Paris then this is fine, if you want more than that, then I wouldn't stay here. It was fine for us as we were there for the Champions League Final so it was ok. I wouldn't stay there with my family though. One thing I would say, the bins in and outside of the car park need to be emptied on a regular basis, there is a massive rat infestation and you can see them all over the place running around in the bins not something you want to see and could be easily fixed by emptying the bins.. Just to note, the problem is outside, no issues inside the hotel. There is no AC in the rooms, just a fan so expect to feel warm.
3 nachten verbleven in mei 2022

8/10 – Goed

SANDRINE

1 nacht verbleven in mei 2022

6/10 – Redelijk

luc

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2022

8/10 – Goed

Anthony

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel avec parking sécurisé, tres bon accueil avec proposition de mettre nos valises en attentes, conseils sur les transports, changer nos 2 chambres pour que l on soit au même etage, personnes souriantes et agréables
1 nacht verbleven in maart 2022

10/10 – Uitstekend

Patrice

1 nacht verbleven in februari 2022

8/10 – Goed

Cherif

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2021

8/10 – Goed

Rethy

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Séjour convenable pour le prix Parking sur place et sécurisé Personnel de l’accueil sympathique.
1 nacht verbleven in november 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2021

6/10 – Redelijk

Marie Antoinette

Reisde met familie
1 nacht verbleven in oktober 2021

8/10 – Goed

Robin

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in oktober 2021

8/10 – Goed

Plamedie

1 nacht verbleven in augustus 2021

8/10 – Goed

YVES

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2021

8/10 – Goed

Zakaria

Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in augustus 2021

8/10 – Goed

Souleimane

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2021
Reactie van NAS op 16 jul 2021
Madame/ Monsieur , Nous vous remercions pour vos commentaires suite à votre séjour à ibis budget Bobigny Pantin. C’est avec grand plaisir que nous recevons vos compliments. Aussi, nous ne manquerons pas de partager vos appréciations avec toute notre équipe. Votre satisfaction est la plus belle récompense pour notre personnel qui travaille jour après jour pour vous offrir un service irréprochable. Dans l’attente de vous accueillir de nouveau, nous vous prions de croire, Madame/ Monsieur, en l’expression de nos sentiments les Meilleurs Bien Cordialement,

8/10 – Goed

nathalie

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Chambre non climatisée Et fenêtre de chambre difficilement à ouvrir
1 nacht verbleven in juni 2021
Reactie van NAS op 16 jul 2021
Madame/Monsieur , Nous vous remercions d’avoir pris le temps de nous écrire à la suite de votre séjour à ibis budget Bobigny Pantin. Nous sommes désolés que le service et la prestation n’aient pas été à la hauteur de vos attentes, et nous vous prions d’accepter nos plus sincères excuses. Les hôtels Ibis Budget sont désireux de vous offrir la meilleure qualité de service pour vos séjours ; par conséquent, votre avis est très précieux. Soyez assuré(e) que les mesures nécessaires seront mises en œuvre afin d’améliorer la qualité des prestations évoquées. De nouveau, nous vous remercions pour vos commentaires et espérons regagner votre confiance lors d’un prochain séjour. Dans l’attente de vous accueillir prochainement, nous vous prions de croire, Madame/Monsieur, en l’expression de nos sentiments les meilleurs. Bien cordialement.

8/10 – Goed

Thierry

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in maart 2021

10/10 – Uitstekend

Erika

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2021

8/10 – Goed

Yamileth

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Khalid

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in augustus 2020

8/10 – Goed

zaine

1 nacht verbleven in juni 2020

10/10 – Uitstekend

Deon

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice hardwood floors
This place was nice and clean. Hardwood floors amd 2 twin beds that can make a full size. It also has a free parking lot, which was great since I had a car rental.
4 nachten verbleven in maart 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in maart 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Fawzi

Reisde met een groep
Negatief: Personeel en service
1 nacht verbleven in maart 2020

6/10 – Redelijk

Adeline

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

Aloui

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in februari 2020