Restaurant

Beoordelingen van ibis Créteil

3 out of 5
ibis Créteil
14 Rue De La Basse Quinte, Creteil, Val-de-Marne

Beoordelingen

7,8

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 64 van 274 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 133 van 274 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 49 van 274 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 19 van 274 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 9 van 274 beoordelingen" "

8,0/10

Netheid

7,8/10

Personeel en service

8,4/10

Voorzieningen

7,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Jacob

2 nachten verbleven in juli 2021

8/10 – Goed

Jacob, Rotterdam

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ik geef deze accomodatie een 7, want ontvang was goed en de kamer was zoals beloofd
1 nacht verbleven in juni 2020
Reactie van Barbara op 23 jun 2020
Thank you for sharing your opinion. We hope to have the great pleasure of welcoming you back soon.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in mei 2018

10/10 – Uitstekend

Rudolf, USA

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great place to stay.
Great place to stay when visiting Paris by car. Free parking in front of the hotel. RER train closeby. Had no issues with the hotels.com reservation.

8/10 – Goed

Joke, Créteil Paris

Positief: Netheid, personeel en service
Vlak bij de zwemstart van mijn triatlon in Parijs.
Heel vriendelijk personeel. Niets was hen te veel. We mochten onze dure fietsen in een vergaderzaal plaatsen waar enkel het personeel binnen kon. Zelfs de laatste dag daar ook toen we al waren uitgecheckt en we nog een uitstap deden in de stad. Voor ons was dat wel belangrijk dat die fietsen veilig waren. Het ontbijt is in orde. Lekker vers stokbrood en keuze genoeg aan koeken en speciaal brood. Ook vers fruit. Alles vers en voldoende. Om 6u30 begon het ontbijt. Ik was er al kwart na zes en kon er al ontbijten. Een heerlijk en gezond ontbijt voor de wedstrijd was wel aangenaam! Roomservice dik in orde.
Reactie van Mathilde op 25 okt 2016
Dear Joke, Thanks for your feedback of your stay in Ibis Créteil. We provide to offer our guest the best experience in our hotel. We're glad that you appreciate the breakfast, and your comments have been forward to our staff. Thanks again. Best regards

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel voor zakenreis
Net hotel, niet overdreven luxe, standaard. Vriendelijk personeel Niks mis mee

10/10 – Uitstekend

Sd, Creteil

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

6/10 – Redelijk

Jagersma, Nederland

Negatief: Personeel en service, comfort kamer
Veel te warm op de kamer
Airco op kamer was niet te regelen, het was bloedheet daar. Een fust bier verwisselen op zaterdagavond (het fust was leeg)lukt niet.

8/10 – Goed

Pierre

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nickel
C’était nickel
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Mathis op 12 feb 2024
BonjourNous sommes ravis que vous ayez trouvé l'expérience satisfaisante. Votre satisfaction est notre objectif principal, et nous nous efforçons continuellement d'offrir un service de qualité. N'hésitez pas à nous contacter si vous avez d'autres questions ou besoins.Belle journéeMathisAdjoint de direction

8/10 – Goed

Mabo alain

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Mathis op 12 feb 2024
Cher Monsieur MaboMerci beaucoup pour votre retour positif. Nous sommes ravis que vous ayez apprécié [votre séjour . Votre satisfaction est notre priorité absolue, et vos encouragements sont extrêmement gratifiants pour toute l'équipe. Nous nous engageons à maintenir les normes élevées que vous avez appréciées et à continuer à offrir une expérience exceptionnelle à nos clients. Si vous avez des questions supplémentaires ou des commentaires, n'hésitez pas à nous contacter. Nous sommes là pour vous aider et pour répondre à vos besoins. Encore une fois, merci infiniment pour votre soutien continu.Excellent journéeMathisAdjoint de direction

10/10 – Uitstekend

LAURENT

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Belles chambres
1 nacht verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Luc

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
déçu par le prix du petit déjeuner, l'offre et la réceptionniste d'accueil, préoccupée à garder son portable à l'oreille tout en s'activant pour répondre aux demandes des personnes
1 nacht verbleven in oktober 2023

4/10 – Matig

ANDRE

Reisde met familie
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Défaut de climatisation Propreté moyenne Tres sonore au regard de la circulation
2 nachten verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Coralie

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Magaly

1 nacht verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

Moulay ali

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

Magaly

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bon séjour pour passer une nuit
Nous avons reçu un très bon accueil et le personnel de l’hôtel à notre écoute. Un bémol sur l’état de la moquette de la chambre avec des taches.
1 nacht verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Melinda

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

Sebastien

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

Alain

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Oceane

1 nacht verbleven in april 2023

8/10 – Goed

Abrahim

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel sympa
Hotel propre et au calme . Personnel gentil et souriant . Chambre un peu petite . Petit déjeuner trés bien . Grand parking extérieur public gratuit avec de bon restaurant à proximité. Juste le prix un peu chère.
1 nacht verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

Oceane

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

Houari, Oran

1 nacht verbleven in maart 2023

8/10 – Goed

HERVE

2 nachten verbleven in februari 2023

8/10 – Goed

THIERRY

1 nacht verbleven in februari 2023

10/10 – Uitstekend

Gaëtan

1 nacht verbleven in november 2022

10/10 – Uitstekend

Cristina

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Recommend
Very helpful staff especially the polish girl who helped with translating in English. We felt very welcomed.
2 nachten verbleven in oktober 2022

6/10 – Redelijk

David

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
A quick stopover
Stayed at this hotel as a stopover on the way to Nice. Typical Ibis standard - small rooms, comfortable beds, efficient service, friendly staff. Location was OK - close to RER station, bus connections on main road, a few eating places in the area - we dined at the Courtepaille which was very good. Room AC had been turned off, window wouldn't open (there was a trick to it according to the staff) so the room was quite stuffy and warm. As a quick stopover, it was OK.
1 nacht verbleven in oktober 2022

8/10 – Goed

Benoit

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2022

8/10 – Goed

Obed

1 nacht verbleven in september 2022

6/10 – Redelijk

Maxence

1 nacht verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

Chris

1 nacht verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

NADIA

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
L'écoute des agents au comptoir pour nous proposer une solution adéquate à notre situation un peu complexe (nous étions 5 avec un bébé et des dates de départ différentes) Aussi l'accueil au PDJ (très copieux) et le coin jeux pour les petits très pratique En ce court séjour je n'ai relevé aucun point négatif
1 nacht verbleven in juni 2022

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juni 2022

8/10 – Goed

estelle

Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Bien mais Dommage pour les salles de bains
L’hôtel est situé en plein dans une zone d’activité donc pas forcément bien terrible. Le soir il y a une sandwicherie en face qui peut être bruyante, ce n’est pas un souci mais l’hôtel ne s’est pas insonorisé en conséquence. Le personnel est très sympathique Les chambres ne sont pas bien grandes mais c’est classique chez ibis. Le gros point noir c’est la salle de bain qui mériterait un coup de neuf. Les joints des douches sont vraiment très moisis ce qui ne vous donne pas envie de vous doucher tout court Enfin pour le petit déjeuner, même s’il n’est pas très grand, tout y est pour bien démarrer la journée: viennoiseries, pain frais, œufs, fruits, fromages…
1 nacht verbleven in juni 2022

10/10 – Uitstekend

Fernando

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Personnel excellent a l’écoute des clients . Dommage que le bruit de la clim soit trop fort,sinon rien a dire
2 nachten verbleven in juni 2022

10/10 – Uitstekend

Bryan

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2022

10/10 – Uitstekend

phydiane

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Service agréable, Petit déjeuner buffet choix assez larges, chambre propre et assez spacieuse clim bonne température. Salle de bain spacieuse et propre. Accueil a l'écoute et de bon conseil.
1 nacht verbleven in juni 2022

8/10 – Goed

Cedric

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2022

10/10 – Uitstekend

Enis

1 nacht verbleven in april 2022

6/10 – Redelijk

Ali

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Le séjour s’est bien passé Chambre très propre , il y a eu un problème de connexion Internet sans solution proposée je trouve que pour un hôtel ibis les services ce soit médiocre …
3 nachten verbleven in januari 2022
Reactie van Adrien op 1 mrt 2022
Bonjour Monsieur Ali. Nous vous remercions pour votre commentaire. Les chambres sont nettoyées à chaque départ client par notre équipe d'étages et nous leur informerons de votre satisfaction. Pour la connexion internet, il faut cliquer sur Ibis connexion sans mot de passe. La réception est disponible 24/24 afin de trouvé une solution pour notre clientèles. Je vous souhaite une bonne journée. Cordialement Adrien La réception

8/10 – Goed

Joseph

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2022

8/10 – Goed

Anthony

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2021

6/10 – Redelijk

Wiktor

1 nacht verbleven in januari 2022

10/10 – Uitstekend

Pierre

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2021

2/10 – Ontzettend slecht

Mimiche

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel ibis creteil 0 etoil
Les draps de lits sont pas propre et j'ai trouvé sur un de lit des insectes Mauvais odeurs sur les moquettes Le chauffage ne fonction pas au top
2 nachten verbleven in oktober 2021

6/10 – Redelijk

Jean-Yves

Zakenreiziger
Positief: Netheid
Peut mieux faire
Il faut apprendre au personnel à sourire...et la vie sera plus belle..!
3 nachten verbleven in oktober 2021

8/10 – Goed

Bayram

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2021

4/10 – Matig

Jean-Baptiste

2 nachten verbleven in juli 2021